wyprawa

Miejsce gdzie można pójść poza miasto jak i wziąć udział w różnych wydarzeniach.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dariusz Wyrm
Punkty Przygody: 3,14 
Posty: 534
Rejestracja: czw sie 13, 2020 5:05 pm
Poziom Zdrowia:
15000+ 100 (15100) pkt.
Obrazek
Poziom Mocy:
55 pkt.
Karta Postaci:
Statystyki:

45

25+20(45)

30+10(40)

30

50

10(11)
Stan portfela: 40000000
Przedmioty magiczne:
Kurtka + 10 siły
Kamizelka + 100 HP
Płaszcz +10 intelektu
Spodnie +10 siły
Buty + 10 zręczności

Zasady
Zasady!
Zasady:
Poza walką czy sytuacją wymagającą konfrontacje/podejście decyzji itp.:
- Kolejność nie jest ważna, chyba że odnosicie się do czyjeś postaci.
- Nie obowiązuje czekanie na innych graczy i ich odpowiedź
- Los poinformuje, kiedy następuje "czas wolny" a kiedy mija.
- Możecie sobie coś tam zbierać, gadać, jeść itp.

W walce czy innych sytuacjach wymagających podjęcia akcji:
- Na post Los czeka tylko 24h
- W sytuacji nieobecności lub sytuacji kiedy nie można odpisać w wymaganym czasie, powinno poinformować się Dariusza Wyrm'a
- Rzucamy kośćmi w wyznaczonym temacie: viewtopic.php?f=91&t=527

Ogólne:
- W evencie nie ma bilokacji
- Event zaczyna się po pełni
- Po użyciu przedmiotów jednorazowych np. eliksiry znikają one z waszego ekwipunku
- Wasze akcje mają wypływ na wyprawę i jej dalsze wydarzenia, osoby w niej będące itp. Będą mieć też wpływ na wydarzenia po evencie w mieście.
- Używać możecie tylko tego co macie przy sobie, co jest w otoczeniu itp. Musi jednak takie coś istnieć. Nie można sobie nagle w środku lasu odnaleźć miecz czy od tak inną broń itp.
- Wszystkie niejasności/spory proszę zgłaszać od razu do Dariusza Wyrm'a na Pw. W innym wypadku nie będą uwzględniane (jeśli fabułą poszła dalej a ktoś nagle nie zgadza się z czymś co wydarzyło się X czasu fabularnego)
- Informujcie o swoich zamiarach, jeśli coś w poście od Losu nie będzie zrozumiałe, pytajcie!
- Posty piszcie w formie niedokonanej
- W postach macie 2 akcje typu: atak-atak, atak-obrona, obrona-obrona. Ruchy pokroju podnoszenie czegoś, podbiegnięcie najlepiej skonsultować gdyż czasem może być to uznane za wykonanie jednej akcji ale typu neutralnego( mimo to pożerającego ruch akcji!)
- Pamiętajcie, że postacie są śmiertelne
- Grajcie tak jak stworzyliście postać - Jeśli postać zrobiła by coś ale wy uważacie to za złe posunięcie, które jednak nie wpisuje się w odgrywaną postać, przemyślcie inne rozwiązanie. Takie aby pasowało do tego jaka wasza postać jest
- Nie możecie decydować o tym co zrobiła jakaś postać czy npc
- Możecie słowa, czyny NPC interpretować po swojemu ale pamiętajcie, że wasza interpretacja możne być inna niż była w złożeniu. Może to dać inny efekt. Nie denerwujcie się wtedy na nikogo z drużyny czy Los!

Dobrej zabawy :)


Uczestnicy:
Nari
Nari Orecev
Rasa: Wilkołak
patron: Ragabasz
Zdolności:
Widmowy krok-Koszt uzycia: 20 mocy- - Wilkołak po aktywacji daru porusza się bezszelestnie. Dzięki czemu może podkradać się niezauważonym. Dodaje +10 do zręczności i kamuflaż na 2 tury (kamuflaż sprawa, ze osoba staje się niewidoczna ale nadal wyczuwalna- zapach czy kroki)- Trwa 2 tury.
odporność na trucizny (dmg z trucizn zmniejszony o połowę)
lepszy słuch, świetny węch (+ 2 do percepcji przy wykorzystaniu sytuacyjnym tych zmysłów)
Zmiana dowolnej części ciała-użycie: 5 pkt. mocy.
Furia - użycie 5 pkt mocy. - Uwalnia osobę od wszystkich umiejętności mentalnych. Zwiększa regenerację - Tylko ataki fizyczne przyspieszają regeneracje o 5 pkt. hp na post przez 3 posty.
Zmiana zapachu poziom -użycie 5 pkt mocy potrafisz zamaskować połowicznie zapach, zwierzęta o dobrym węchu jednak Cie wyczują. Potrzeba im jednak być bliżej ciebie. Zwiększa percepcję o 3
Tropienie -użycie 5 pkt mocy- zwiększa percepcje o 10 na 4 kiedy postać zajmuje się tropieniem.
Odnajdywanie drogi - Zdolność pasywna- osoba posiadająca tą zdolność potrafiła by się bardziej odnaleźć w terenie, trudniej się zgubić.
Dar jeżozwierza użycie 5 pkt mocy - Tworzy stalowe kolce na karku, plecach, ogonie i ramionach. Zadaje dodatkowe 5 pkt. dmg.

Wady:
Ciekawość
Fobia – przed pochowaniem żywcem
Powolne leczenie
Zadłużony 1

Zalety:
Bijatyka
Oburęczność
Orientacja w terenie 2
Tropiciel
Mistrz broni - 2


Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): Mistrz broni - łuk i sztylet, tropienie, oburęczność, bijatyka, odporność na trucizny,
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): odnajdywanie drogi, potrafi się dogadać z większością
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: Łuk, strzały, sztylet, torba wzmocniona, kurtka skórzana, zabawka mechanicznego wilczka, prowiant, potrfel, pół fiolki eliksiru silnie leczący dotyk.
Erin
Erin Wyrm
Rasa: człowiek
klasa: mag
Zdolności:
MAGIA:
Natura Ognia - Czwarte Arkana + 20dmg
Natura Wody – Pierwsze Arkana
Natura Ziemi – Pierwsze Arkana
Natura Iluzji – Pierwsze Arkana
Natura Energii – Drugie Arkana
Natura Ochrony – Trzecie Arkana
Czysta Magia - Pierwsze Arkana


TECHNOMAG:
Strzał (1pkt - równa się jeden strzał)

Wady:
Ciekawość (-2)
Fobia (-2) Klaustrofobia
Mroczna Tajemnica (-3)
Zmarzlak (-2)

nabyte podczas fabuły:
ObrazekMedium (jesteś bardziej podatny na ataki duchów, zjaw, itp.)

Zalety:
Jezyki (1) Łacina
Metamorfomag (5)
Oswajanie (3) Oswajanie naprawdę niebezpiecznych stworzeń, nawet z tą zdolnością nadal jest to ryzykowne.
Potencjał mocy (3)
Szybki refleks (2) Ułatwia czynności związane ze zręcznością i dodaje bonus +10 do zręczności. Zmniejsza próg rzutu na unik o 10.
Szybko się uczy (3) exp x2
Ukrywanie się (2) ciężko ją odnaleźć nawet, jeśli wiadomo że jest gdzieś w pobliżu. Zwiększa próg percepcji u przeciwnika o 15

Nabyte podczas fabuły:
Bijatyka (3)-(cztery rzuty a nie trzy)
Uwodziciel (1)
Mistrz Broni (2) - broń palna i sztylety
Kokietka (1)
Medium (zadajesz większe obrażenia duchom, zjawom, itp.)

Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): Warzyć eliksiry
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): potrafi się dostosować do wielu sytuacji
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): boi się niewielkich przestrzeni, ciekawska
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: dwa sztylety, skórzana kurtka, Torba skórzana wzmocniona objęta zaklęciem pojemności, rękawica technomaga, naszyjnik matki, broń palna krótka + naboje, prowiant.
Primeval
Primeval
Rasa: wilkołak
patron: Ahroun
Zdolności:

- Odporność na trucizny
- Lepszy Słuch, Świetny Węch
- Gorąca Krew pasywne.postaci nie odczuwają przez dłuższy czas skutków walki i są w stanie poprzez adrenaline itp. wykonywać ataki w pełni sił.
Postać nie otrzymuje osłabienia w rzutach na atak poniżej 50% HP, dopiero przy 25%.
*Aczkolwiek po obniżeniu zdrowia poniżej 20%, postać staje się niezdolna do walki.

- Regeneracja: 2 poziom-Regeneruje 10 pkt. życia w każdym poście poza walką.
- Szybkie Uderzenie- Zdolność pasywna- Dzięki swojej szybkości zawsze atakuje pierwszy (chyba, ze gracz sam zrezygnuje z tej możliwości).
W przypadku gdy obie postaci posiadają tę umiejętność, wykonuje się rzut 1d2, ewentualnie góra i dół przy 1d100. Analogicznie do większej ilości, 1d3 (Wcześniej ustalając kto jest numerem 1, 2 i 3)


- Zmiana dowolnej części ciała - Koszt: 5
- Przywiązanie - Koszt: 5
- Dar Ahrouna: Chwyt Śmierci -Koszt uzycia: 20 mocy- Dar ten znacząco zwiększa siłę szczęk. Dzięki temu darowi pochwycona osoba jest w tarapatach. Dodaje +20 dmg do ataku przy ugryzieniu.
- Furia - użycie 5 pkt mocy. - Uwalnia osobę od wszystkich umiejętności mentalnych. Zwiększa regenerację - Tylko ataki fizyczne przyspieszają regeneracje o 5 pkt. hp na post przez 3 posty.
- Szarża - użycie 5 pkt mocy- Każdy wojownik nie boi się starcia z przeciwnikiem. Szarża pozwala podbiec do celu w ciągu jednej tury i zadać mu atak.
- Fala Uderzeniowa użycie 5 pkt mocy - Po użyciu umiejętności powinno uderzyć się w ziemie/wodę. Zostanie wytworzona siła, która przeciwników będących blisko odrzuci do tyłu a tych dalej przewróci. Przeciwnicy będący na granicy zasięgu mogą się zachwiać. Fala wynosi do 10 metrów. Zmniejsza Zwinność najbliższych przeciwników o 5, dalszych o 3 a na pograniczu o 2

Wady:
Wymuszona Przemiana
Ciekawość
Wróg (1) - Rywal z Areny o pseudonimie "Berserker"
Nałóg (1) - Adrenalina

Zalety:
Siłacz
Szybko się Uczy exp x2
Bijatyka
Mistrz Broni (1) - Bronie Naręczne
Orientacja w Terenie (1)
Wysoki Próg Bólu Zwiększa próg rzutów na siłę woli w testach wytrzymałości na ból o 5.


Czym się postać obecnie zajmuje: Najemnik, Walczy na arenie, Szkoleniem młodych pokoleń;
Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): Bardzo dobrze się bije,
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): Skuteczny Wojownik, Wytrzymały, Szybko się adaptuje w walce;
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): Szybko się nudzi, Lubi nadużywać argumentu siły, Zgorzchniały;
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: Rękawice Bojowe, 2x Bandaże /Na rękach/,
*Pasek na eliksiry/narzędzia na pas lub tułów: (eliksiry są ukryte, umieszczone z tyłu);
- 1x Bezwonny;
- 2x Silnie Leczący Dotyk;
- Miejsce na Rękawice Bojowe;
Morten
Morten Karsten
Rasa: wilkołak
patron: ragabasz
Zdolności:
Odporność na trucizny
Lepszy Słuch, Świetny Węch
Otwieranie zamków - 2 poziom (5+6pkt)- skomplikowane
Żyjące słońce -użycie 10 pkt mocy - osoba rozgrzewa swoje dłonie do wysokich temperatur i potrafi przetopić niektóre metale ale jest wymagany odpowiedni czas np. przetopienie zwykłej klamki mosiężnej trwa 3 tury. Przy użyciu tej umiejętności równie dobrze może świeci jak tysiąc gwiazd lecz nie może kierować światłem a nim być.
Zatrute szpony - użycie 5 pkt mocy - w odniesionych ranach zaczyna się rozwijać zakażenie.
Duchowy dotyk-użycie 5 pkt mocy - Wystarczy dotknąć drzwi, ścianę itp. Osoba rzucająca widzi co znajduje się po drugiej stronie. Trzeba zamknąć oczy. Trwa jeden post.Obniżoną Percepcja o 5


Zmiana dowolnej części ciała
Przywiązanie
Dar: Widmowy krokKoszt uzycia: 20 mocy- - Wilkołak po aktywacji daru porusza się bezszelestnie. Dzięki czemu może podkradać się niezauważonym. Dodaje +10 do zręczności i kamuflaż na 2 tury (kamuflaż sprawa, ze osoba staje się niewidoczna ale nadal wyczuwalna- zapach czy kroki)- Trwa 2 tury.

Wady:
Ciekawość (Koszt 2)
Nałóg - palenie (Koszt 2)
Zadłużony - niewielkie (Koszt 1)
Wymuszona przemiana (Koszt 2)- nów

Zalety:
Doskonała pamięć (Koszt 3)
Doskonały słuch (Koszt 2)
Opanowany (Koszt 2)
Szybki refleks (Koszt 2) Ułatwia czynności związane ze zręcznością i dodaje bonus +10 do zręczności. Zmniejsza próg rzutu na unik o 10.
Ukrywanie się (Koszt 1) skutecznie kryje się w mroku, Zwiększa próg percepcji u przeciwnika o 5

Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): otwierać zamki i używać broń białą (sztylet) -50%
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): jak się czegoś podejmie stara się w tym trwać, wykonuje polecenia
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): słabo kłamie, jest raczej wycofany (chowa się w tłumie) i łatwo pakuje się w kłopoty
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: sztylet i zapewne psa
Helion
Helion Kanavar
Rasa: wilkołak
patron: Theurge
Zdolności:
Mowa duchów- Koszt uzycia: 20 mocy
odporność na trucizny (dmg z trucizn zmniejszony o połowę)
lepszy słuch, świetny węch (+ 2 do percepcji przy wykorzystaniu sytuacyjnym tych zmysłów)
Zmiana dowolnej części ciała-użycie: 5 pkt. mocy.
Regeneracja- 2 poziom.-Regeneruje 10 pkt. życia w każdym poście poza walką.
Otwieranie zamków - 3 poziom- otwieranie magicznie zamkniętych zamków
Dar jeżozwierza użycie 5 pkt mocy - Tworzy stalowe kolce na karku, plecach, ogonie i ramionach. Zadaje dodatkowe 5 pkt. dmg.
Zew Wilka użycie 10 pkt mocy. - Wzywasz na pomoc Ducha Wilka. Wilk mimo wyglądu duchowego ma właściwości cielesne i może atakować cel niczym prawdziwy wilk. Różnica polega na tym, iż Duchowy Wilk potrafi przenikać poprzez przeszkody, albo lekko uzdrowić - przywrócić 5 pkt. pż. -[wtedy traci posta].MG kieruje przywołanym wilkiem przez 3 tury

Wady:
Nawiedzany (2)– Dziadek Antonidas nawiedza go i przeszkadza niejednokrotnie. Często gadają, przez co może być Helion uważany za dziwaka.
Otwarta Księga
Wymuszona przemiana- sierp
Fobia - Irracjonalny strach- (3) - Na głęboką wodę i zbiorniki wodne. Wpadną we wewnętrzna panikę i może być sparaliżowany przez co może nie wykonać ruchu czy też może próbować uciekać.

Zalety:
Bijatyka (cztery rzuty a nie trzy)
Oburęczność
Szybko się uczy exp x2
Mistrz Broni - 1 broń naręczna
Szybki refleks -Ułatwia czynności związane ze zręcznością i dodaje bonus +10 do zręczności. Zmniejsza próg rzutu na unik o 10.


Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): gotować, naprawiać różne maszyny i mechanizmy
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): Dobra znajomość mechanizmów parowych, olejowych i na kryształy (pracował od lat jako mechanik), ma zręczne dłonie, jako szaman widzi duchy czasem.
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): panicznie boi się głębokich wód, ma słabą wole względem oferowanych mu narkotyków i używek psychotropowych- łatwo się uzależnia, jest niekonfliktowy (jest takim trochę tchórzem)
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy:torbę, zegarek, szalik (ogólnie ubranie), portfel z dokumentami
Khazad
Khazad Athis
Rasa: człowiek
klasa: mag
Zdolności:
Natura Energii - Trzecie Arkana (35 pkt)
Natura Ochrony - Pierwsze Arkana (10 pkt)
Natura Wody - Pierwsze Arkana (10 pkt)
Duchowe Spojrzenie (5 pkt)
Wewnętrzny Płomień (5 pkt)
Szybkie Uderzenie (5 pkt)
Tropienie (5 pkt)
Lewitacja (5 pkt)

Wady:
Ciekawość
Nałóg Tytoniowy
Głodomór
Wróg

Zalety:
Szybki refleks (+10 zw)
Opanowany
Mistrz Broni -broń palna i pałasz
Potencjał Mocy (+30m)
Znajomość Języka


Czym się postać obecnie zajmuje: Strażnik z dochodzeniówki, po godzinach coś w rodzaju detektywa do wynajęcia.
Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): Potrafi dobrze walczyć pałaszem i strzelać z pistoletów (nie posiada), nieco tylko słabiej walczy wręcz. Sprawnie włada magią z zakresu natury energii.
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): Dzięki doświadczeniu zawodowemu sprawnie odnajduje poszlaki i łączy fakty w spójny obraz. Nauka w Akademii w połączeniu z własnymi praktykami dają mu przyzwoitą znajomość magii i nieco mniejszą mechaniki. Opanowany, niezbyt podatny na zastraszanie. Dość dobrze znosi niewygody (aczkolwiek zrzędzi).
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): Dużo je, często także pomiędzy posiłkami. Pali, a bez tytoniu robi się zirytowany. Ciekawski, grzebie także w tym, w czym nie koniecznie powinien - tak samo gdy wpadnie na trop, nie chce odpuścić, nawet jeśli podążanie dalej może być ryzykowne. Gdy mu coś nie odpowiada, potrafi być zrzędliwy.
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: Pałasz, wzmocniony kaftan i spodnie, wysokie buty z miękkiej skóry, wzmacnianą koszulę, kapelusz, pelerynę z kapturem z impregnowanej wełny, zegarek, parciany żeglarski worek z uchem przez ramię a w nim: pakiet sucharów i drugi suszonego mięsa, paczkę tytoniu i bibułki do skrętów, manierkę z wodą, fiolkę z octem i drugą z jodyną, niezbędnik, menażkę, plandekę z brezentu, 15 metrów rzemiennej plecionki (linka), kozik do prac obozowych, kilka rolek bandaża, dratwa, nitka i dwie igły, notatnik, stalowe pióro z podróżnym kałamarzem, trzy ołówki, książkę do czytania, koszula na zmianę, zapałki, krzesiwo, cztery puste fiolki z korkiem w stalowej puszcze, trzy materiałowe chustki, pęseta, słoiczek z grafitowym proszkiem, przylepiec, rolka celofanu, dokumenty i odznaka Strażnika
Urd
Urd Svartulv
Rasa: Wilkołak
patron: Elodoth
Zdolności:
Dar: Prawda Ojca-Koszt uzycia: 20 mocy-- Jako urodzony sędzia i negocjator jesteś w stanie rozpoznać czy osoba z która rozmawiasz kłamie, ma coś do ukrycia itp. Robisz rzut d100- szansa 5o/5o
Zdolność nie zmusza do wyjawienia prawdy, tylko daje wiedze, czy ktoś mówi szczerze czy nie.

-Zdjęcie choroby: 3poziom- użycie 5 pkt mocy - Potrafisz wyleczyć postać z silnych chorób takich jak astma itp.
Potrzeba dużej koncentracji i energii. Nie może uleczyć chorób śmiertelnych, co najwyżej lekko złagodzić i opóźnić.
-Leczący dotyk: 3poziom- użycie 45 pkt mocy - poprzez dotyk jesteś w stanie wyleczyć poważne obrażenia. Obrażenia wewnętrzne, złamania i przemieszczenie kości, rany postrzałowe itp. Proces jest bolesny dla osoby leczonej. Każda rana potrzebuje osobnego postu na leczenie i trwa on trzy tury, w których moc jest pobierana. Można wyleczyć do 15 pkt. życia.
-Zdjęcie trucizny: 3poziom , użycie 5 pkt mocy - potrafisz zneutralizować śmiertelne trucizny, takie jak jad śmiertelnie trujących zwierząt np. czarna wdowa czy osa morska.
Potrzeba dużej koncentracji i energii.
-Duchowy dotyk 5


pasywne:
-Wiedza medyczna 3poziom
- Przemiana
-odporność na trucizny- (dmg z trucizn zmniejszony o połowę)
lepszy słuch, świetny węch- (+ 2 do percepcji przy wykorzystaniu sytuacyjnym tych zmysłów)
(dmg z trucizn zmniejszony o połowę)


Wady:
Fobia - Irracjonalny strach przed galaretką, postać traci przytomność. (Koszt 3) Zwiększa próg rzutu na Siły woli o 15
Można próbować oprzeć się fobii. Robi się wtedy rzut na siłę woli. Próg wynosi 30 (oraz dodajemy dodatkowe liczby w zależności od poziomu fobii)
Nadwrażliwość na srebro (Koszt 1) - Srebro powoduje u ciebie większy uszczerbek na zdrowiu niż jest to normalnie. Otrzymujesz dodatkowe 10 dmg.
Zmarzlak (Koszt 2) - Osoba bardzo podatna na chłód, łatwo marznie, obniża to jego możliwości i przeszkadza w skupieniu przy niskich temperaturach. - 5 do wytrzymałości.
Wróg - Koszt 2 kto chce jej szkodzić (Porzuciła swoją rodzinę, jej wartości, wyparła się jej całkowicie. Czym było rodzinie to nie w smak i chcą ukarać ją za to).

Zalety:
Szybki refleks (Koszt 2) – Działa się szybko, jak błyskawica. Ułatwia czynności związane ze zręcznością i dodaje bonus +10 do zręczności.
Szybko się uczy (Koszt 3) - Osoby z tą cechą uczą się szybciej od innych (poprzez praktykę, czytanie, trenowanie samodzielne lub z kimś). Zwiększa ilość zdobywanego doświadczenia x2.
Wykształcony (Koszt 2) - Lepsze wykształcenie niż większość; tytuł doktora lub profesora. + 5 do inteligencji.
Znajomość języków pierwotnych maksymalnie 4 (Koszt 3). - j. wilkołaków, runiczny, łacina

Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): Zna się na ziołach, leczeniu, posługuje się w miarę sprawnie łaciną i językiem runicznym.
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): Refleks, pojmowanie nowych rzeczy, nauka nie sprawiała jej problemów. Względny spokój i opanowanie.
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): Panicznie reaguje na galaretki w każdej postaci. Często odczuwa chłód, robi się markotna i ospała gdy nie wypije kawy.
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: Notes, ołówek, zapałki, bandaż x2, kubek termiczny napełniony kawą, osełkę, kozik i to wszystko spakowane w torbę. Plus swoje ciuchy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Morten Karsten
Punkty Przygody: 3,74 
Posty: 387
Rejestracja: sob lis 19, 2022 11:04 pm
Poziom Zdrowia:
145/145
Poziom Mocy:
100
Karta Postaci:
Statystyki:

25

23

20

26

25

40
Stan portfela: 6337

Jakoś nie zdziwiły go słowa Helliona w końcu to właśnie on i Nari rozkręcili całą zabawę. Reszta była tu tylko z ich zaproszenia no a to, że on sam resztę znał tylko przelotnie jakoś go blokowało by zająć miejsce gaduły. Zresztą nigdy też nim nie był.
- A no widzicie, jesteście nam potrzebni - spojrzał tu zarówno na chłopaka jak i na czerwono włosą dziewczynę, która to właśnie zaczynała masować Primevala. Chociaż wyglądało jakby chciała coś do niego powiedzieć nie zrobił tego za nią tylko przysunął się nieco bliżej Helka i zagadał do niego. Poza tym jego kolej masażu jeszcze nie nastała więc nie miał co do niej powiedzieć. Znaczy się mógł znowu zażartować ale chyba delikatnie przejął się nagłym zniknięciem blondaska.
- Wszystko w porządku? Bo tak nagle uciekłeś - stwierdził odchylając głowę tak by widzieć chłopaka.
Awatar użytkownika
Primeval
Punkty Przygody: 1,69 
Posty: 306
Rejestracja: pn lut 22, 2021 12:58 am
Poziom Zdrowia:
253/315
Poziom Mocy:
55/75
Karta Postaci:
Statystyki:

20

70

15

45

20

20
Stan portfela: 6490

Nie mógłby by się kłócić, że rozgrzewka przed treningiem to był jedyny przeważnie moment kiedy się rozgrzewał i rozciągał, aby nie złapać kontuzji, ale i tak zdarzało mu się o niej zapomnieć, a młody był to i też tak na to nie patrzył. Swoją drogą kiedy on ostatnio pozwolił sobie na masaż...? Oj dawno. A propozycje Nari odebrał neutralnie, niekoniecznie wiedział czy jest mu to potrzebne, ale...
- Czemu nie. I tak za dużo na tym zleceniu się nie dzieje - Stwierdził chłodno, nie odwracając głowy. Swoją drogą miał wrażenie, że napięcie trochę z niego schodzi, ale zostawił to dla siebie. Nie przerywał Nari i tak samo jak wcześniej nie wydawał z siebie żadnych pomruków, ani innych dźwięków, nawet jeśli rozmasowywała go miejscami łokciem. Nie był to ból na tyle duży, aby dyskomfort miał na niego istotny wpływ.
Awatar użytkownika
Khazad Athis
Punkty Przygody: 0,30 
Posty: 34
Rejestracja: wt kwie 04, 2023 11:58 pm
Poziom Zdrowia:
220
Poziom Mocy:
180
Karta Postaci:
Statystyki:

21

15

30

25

21

24
Stan portfela: 550 myntów

Siedząc w balii najpierw z lekkim zdziwieniem obserwował nagły krwotok z nosa u Heliona - widział rzecz jasna w którą ten zerka i jego powodów się domyślał... nie mniej żeby aż tak? Słaby materiał. Oby tylko w ewentualnym starciu okazał się odporniejszy, a nie wykrwawił od razu przy byle draśnięciu.
Gdy wyszedł, a za nim Nari, w łaźni zrobiło się faktycznie ciszej, brakowało również rozmów do których można by się włączyć. Osobiście wolał by przed odpoczyniem przedyskutować jeszcze parę kwesti, tym bardziej, że po audiencji w dalszym ciągu miał wrażenie, że dziś nie zrobił jeszcze nic pożytecznego - reszta miała jednak najwyraźniej inne zapatrywania. Nie chcąc więc na siłę wywlekać tematu, sam również oparł tył głowy o krawędź i przymknął oczy, od czasu do czasu lustrując otoczenie spod na wpół uniesionej powieki.
Kąpiel była i dla niego przyjemna, czas więc, jak to zwykle w takich chwilach płynął dość szybko, i nim się obejrzał, brakująca dwójka wróciła. Zaowocowało to w zasadzie od razu zwiększeniem ilości rozmów, wilkołaczka wróciła również do przerwanych masaży, choć to akurat średnio jakkolwiek go dotyczyło. Propozycję Erin przyjął natomiast z zainteresowaniem.
- Ja również coś poproszę. - uśmiechnął się grzecznie - Byle nie wódkę. - jakieś piwo czy wino chętnie by przygarnął, przy ich braku jakieś napoje bez procentów również chętnie by przyjął. O ile bez alkoholu spokojnie mógł się obejść, o tyle zdecydowanie by sobie zapalił - tytoń i resztę prepitetów zostawił jednak w pokoju. Z resztą reszcie towarzystwa dym w łaźni średnio mógł przypaść do gustu - wychodzić zaś mokrym na dwór niezbyt mu się w tym momencie chciało.
- Jeśli chcą nam płacić, a przynajmniej zapewniać wikt i całkiem przyzwoite kwatery za to, że będziemy się nudzić, to ja nie mam nic przeciwko. - skomentował słowa Prima z lekkim, krzywym uśmiechem. Być może napakowany najemnik lubował się w walce i przemocy - on sam częściej miewał do czynienia z ich efektami. Nie znaczyło to rzecz jasna, że wzdrygał się przed sięgnięciem po broń, czy, gdy taka potrzeba zaszła, dwa razy zastanawiał się nad jej użyciem - po prostu nie znajdował jakieś czególnej przyjemności w jej wykorzystywaniu. Przynajmniej do rąbania gdzieś na ulicy - pojedynkowy fechtunek był wszak czymś zupełnie innym.
Awatar użytkownika
Nari Orecev
Punkty Przygody: 10,49 
Posty: 2623
Rejestracja: pn gru 06, 2021 12:01 am
Medale: 2
Poziom Zdrowia:
180/180
Poziom Mocy:
180/180
Karta Postaci:
Statystyki:

41 + 10 (51)

30

36

36

21

40
Stan portfela: 4553

Nie mogła zaprzeczyć, jak na razie to tylko podróżowali. Przenosili się z miejsca na miejsce, aż dotarli tutaj co też nie oznaczało, że mogą się czuć bezpiecznie.
Masowała ramiona Primevala do momentu gdy poczuła, że są już mniej spięte. Teraz kark, przejechała delikatnie kciukami od nasady szyi do linii włosów i nieco wyżej aż do ucha. Był tam twardy jak kamień, no trochę ręce jej opadły - Zaraz wracam a Ty się jak może to zanurz po ramiona - poleciła wojownikowi a sama po raz kolejny pobiegła do chaty. Wzięła z niej większą ilość ręczników, nie chciało się dziewczynie po nie biegać to wzięła na zapas. Wróciła odkładając stosik w suchym miejscu prócz jednego. Zanurzyła go w ogrzanej wodzie dobrze wyciskając - Możesz już usiąść prawie normalnie, dasz głowę nieco do przodu - poprosiła czekając na ruchy wilkołaka a kiedy to zrobił rozgrzany ręcznik poskładała i ułożyła mu na karku. To powinno pomóc przed rozpoczęciem dalszego masażu ale nie chcą marnować czasu - Dobra jak tam się nagrzewa to daj rękę - zamierzała wymasować Primevalowi resztę rąk, przedramię, bicepsa i tak dalej.
Awatar użytkownika
Primeval
Punkty Przygody: 1,69 
Posty: 306
Rejestracja: pn lut 22, 2021 12:58 am
Poziom Zdrowia:
253/315
Poziom Mocy:
55/75
Karta Postaci:
Statystyki:

20

70

15

45

20

20
Stan portfela: 6490

Coś tam czuł się lepiej, jednakże wyraźnie odczuł zmianę temperamentu w momencie gdy Nari dotarła do karku. Po czym usłyszał dalsze zalecenia wilka. Zanurzył po szyję, a Nari znowu wybiegła z łaźni. Chyba to potrwa nieco dłużej niż mu się wydawało. W momencie kiedy jej nie było, odezwał się do Erin, skoro się już zaoferowała...
- Mi wystarczy schłodzona woda - Dołożył się do zamówienia. Na słowa drugiego człowieka nie miał za bardzo co powiedzieć, skoro lubił się nudzić i jak mu płacą za nic nie robienie? Nie zdziwiłby się jakby im na sam koniec współpracy wystawili rachunek... Bądź w ogóle się wywiązali z czegokolwiek.
- Nie zmienia to faktu, że nic się nie dzieje - Odpowiedział mu chłodnym tonem, chociaż przebywając w wodzie, miał nieco wrażenie być bardziej rozciągniętym. Chwilę później Nari wróciła z górą poskładanych ręczników. Usiadł zgodnie z zaleceniem, w końcu ona się podjęła masażu, więc nie miał zamiaru jej utrudniać tego.
- Jesteś pewna, że to konieczne? - Zapytał się, dotykając okładu na karku. Nie żeby miał coś przeciwko, ale byli już w wodzie. Na kolejne słowa udostępnij jej swoją rękę. A drugą co jakiś czas poprawiając okład, aby nie zleciał z niego.
Awatar użytkownika
Nari Orecev
Punkty Przygody: 10,49 
Posty: 2623
Rejestracja: pn gru 06, 2021 12:01 am
Medale: 2
Poziom Zdrowia:
180/180
Poziom Mocy:
180/180
Karta Postaci:
Statystyki:

41 + 10 (51)

30

36

36

21

40
Stan portfela: 4553

Spojrzała na wilkołaka kiedy podał jej łapę - Oczywiście, z karkiem trzeba delikatniej niż z resztą. Chyba, że wolisz być trwalej uszkodzony? - powiedziała wesoło, mogła zaprzestać na masowaniu samych ramion ale widząc jak mocno ten jest spięty ciężko było to zostawić. Ręce jej opadły, tutaj też - W ogóle dbasz o swoje mięśnie? Nie tylko w formie siły? - to chodzący kłębek napięcia. Nari przestaniu już mu się dziwić, że ma takie podejście a nie inne. Na szczęście mięśnie ręki były już rozgrzane więc szybciej z nimi pójdzie niż z karkiem, który prawie cały czas był odsłonięty i się ochładzał. Roztarła górne kończynę po czym zaczęłam masować uciskając w niektórych miejsca, to powinno sprawić poluźnienie mięśni oraz polepszenie ich ukrwienia i dotlenienia. Wilkołak mógł odczuwać co jakiś czas przechodzące go prądy, jeśli tak było to dobrze świadczyło o tym, że starania dziewczyny się powiodły. Kiedy skończyła z jedną ręką zabrała się za drugą ale wcześniej ponownie zanurzyła ręcznik z karku Primevala aby był cały czas ciepły. Taką samą procedurę przeprowadziła z następną ręką.
Stanęła za nim, ściągnęła okład sprawdzając jak się ma sytuacja. Nie było już aż tak źle jak wcześniej dlatego zaczęła od powolnych ruchów bardziej rozcierające niż ugniatające. Robiła to całymi dłońmi jeżdżąc aż do nasady czaszki, dziewczyna aż zaczęła żałować wilkołaka. On sam mógł tego nie czuć ale to nie było zdrowe, gdyby tak dalej poszło mógłby coś sobie naciągać albo zerwać mięśnie.
Awatar użytkownika
Primeval
Punkty Przygody: 1,69 
Posty: 306
Rejestracja: pn lut 22, 2021 12:58 am
Poziom Zdrowia:
253/315
Poziom Mocy:
55/75
Karta Postaci:
Statystyki:

20

70

15

45

20

20
Stan portfela: 6490

Dotarła do niego aluzja, nawet jeśli Nari mówiła dalej to z wesołym tonem, to raczej wątpił, aby chciała zrobić mu jakąś krzywdę... Jednakże, nie rozumiał nad czym ona się tak rozwodzi? Przewrócił oczami, wydając z siebie ciche westchnięcie. Chyba już zaczynał kojarzyć dlaczego tak dawno był u masażysty. Młody był i nie widział w tym problemu.
- Oczywiście że tak, inaczej byłbym już dawno trupem - Odpowiedział jej chłodno, jego ciało było najlepszym narzędziem jakim dysponował, na co komu broń, skoro sam nią był.
- Poza tym, nie miałbym teraz ani dobrej formy, ani tym bardziej kondycji, jakbym nie o siebie dbał - No i nie wyglądałby zajebiście! Stwierdził, choć jego prace w większości do spokojnych nie należały, i pewnie w tym był wilk pogrzebany, bo z tego wychodziło podświadome napięcie. Jednakże mimo wszystko nie pozwalał sobie trucie i zaniedbywania go. Co do przyjemnych prądów, to sporadycznie takowe odczuwał. Aczkolwiek dopiero poczuł coś więcej, kiedy Nari zabrała się za kark. Spokojnie oddychał i siedział udostępniając go wilkowi i po części delektując się wewnętrznie. Oczywiście, że nie wydawał z siebie żadnych pomruków i innych dźwięków, to nie w jego stylu!
Awatar użytkownika
Urd Svartulv
Punkty Przygody: 1,13 
Posty: 119
Rejestracja: ndz lut 06, 2022 3:16 pm
Poziom Zdrowia:
110 + 10 (120)
Poziom Mocy:
150
Karta Postaci:
Statystyki:

25

18

25 +5 (10)

22

5

29 + 10 (39)
Stan portfela: 5690

Na polecenie Nari o wyobrażanie sobie przyjemnej zieleni, śpiewu ptaków i szumu wiatru przy tych wszystkich rozmowach nie potrafiła się skupić. Więc dalej była spięta, pewnie dalsze próby relaksu spełzłyby na niczym. To nie był jej dzień. Chwilę później pojawili się ludzie, ich nagość nie zrobiła żadnego wrażenia na Urd. Sama z chęcią pozbyłaby się ręcznika, miała go jednak ze względu na innych. Potem poczuła zapach krwi i zobaczyła uciekającego z wody Heliona. Zastanawiała, się czy tamta wcześniejsza sytuacja w bali nie była z tego samego względu. Wszak wtedy tez uciekł, ekspresowo i to bez słowa wyjaśnienia. W ślad za nim ruszyła Nari, sama nie widziała potrzeby by też ruszyć. Jakby miało być tragicznie to by ją zawołali. Zresztą od zwykłego krwawienia z nosa się nie umiera.
Cisza jaka potem panowała w wodzie nie przeszkadzała jej, właściwie dopiero teraz zaczynała się odprężać bo mogła uspokoić wewnętrzny chaos i ogarnąć gonitwę myśli. Ten kwadrans ciszy był jak dar z nieba. Błoga cisza...
- Herbatę poproszę, zieloną jakby była. - Odpowiedziała do Erin gdy ta się zaoferowała, że przyniesie jakiś napitek. Alkoholu nie chciała, ma słaba głowę do trunków i mogłoby to się źle skończyć. Gdy dwójka uciekinierów wróciła, zagaiła do Heliona.
- Często ci się zdarzają krwotoki? Może coś na to zaradzę - Nie pytała go o powód, nie chciała przeprowadzać wywiadu przy wszystkich. Mogą na spokojnie porozmawiać później. Utrata krwi to osłabienie, gorzej jakby w trakcie misji zasłabł albo znowu zaczął krwawić
Obrazek
Awatar użytkownika
Nari Orecev
Punkty Przygody: 10,49 
Posty: 2623
Rejestracja: pn gru 06, 2021 12:01 am
Medale: 2
Poziom Zdrowia:
180/180
Poziom Mocy:
180/180
Karta Postaci:
Statystyki:

41 + 10 (51)

30

36

36

21

40
Stan portfela: 4553

Uniosła brwi słuchając słów Primevala z rozbawieniem - Trup czy nie trup, mięśnie masz w opłakanym stanie - pokazała mu język ale i tak nie mógł tego zobaczyć. Pokręciła głową no ale nic, może mu później pomoże z tym. O ile wcześniej nie zrezygnuje z ćwiczeń rozluźniająco relaksujących.
Nie sprzeczając się dłużej z wilkołakiem zajęła się karkiem. Jeszcze trochę musiała porozcierać mięśnie nim zaczęła masowanie. Teraz do akcji wkroczyły kciuki, robiła nimi małe kółka od barku do połączenia kręgosłupa z czaszką. Nie mogła tam używać zbyt dużej siły, nie chciała zrobić wojownikowi krzywdy. Masowała także miejsca za uszami zastanawiając się czy ktoś jeszcze jest aż tak spięty z ich paczki. Masowała tak długo, dopóki nie poczuła satysfakcji ze swojego dzieła - Gotowe - powiedziała dumna z siebie. Zanurzyła ręcznik w ciepłej wodzie, wykręciła zarzucając wojownikowi na kark i głowę ale nie na twarz - To do wyciszenia mięśni - nie mogły nagle poczuć chłodu bo masaż szlag by wziął. Nachyliła się do wilkołaka stukając się palcem w policzek - A teraz poproszę buziaka - trochę się namęczyła, pewnie nie powinna i wątpiła aby ten się zgodził ale zrobiła to dla zabawy. Wszyscy tutaj są za sztywni a szkoda.
Awatar użytkownika
Primeval
Punkty Przygody: 1,69 
Posty: 306
Rejestracja: pn lut 22, 2021 12:58 am
Poziom Zdrowia:
253/315
Poziom Mocy:
55/75
Karta Postaci:
Statystyki:

20

70

15

45

20

20
Stan portfela: 6490

Dalsze tłumaczenie było zbyteczne dla niego, w szczególności iż się z tego nabijała. Wetchnął tylko, nie wdając się w dalszą bezsensowną dyskusję. Skupił się głównie na ruchach Nari w okolicach karku, mimo wszystko było to newralgiczne miejsce i zachowywał większą czujność. Sam proces początkowo nie różnił się szczególnie dla niego, do czasu, aż być może udało się jej uzyskać wybrany przez siebie efekt. Mu z kolei było nieco lżej, trochę jakby niewidzialny ciężar spadł z jego barków, a gdy Nari stwierdził, że skończyła.
- Hmn... - Poruszył głową na boki, tak samo barki i ramiona, rozciągnął je nieco, a musiał przyznać, że było to miłe odczucie. A zaraz po tym otrzymał ręcznik na głowę. Na tekst o wyciszeniu mięśni znowu przewrócił oczami, chwilę w tym posiedzi i zdejmie to. Z kolei na kolejne słowa Prim spojrzał na nią ciężkim do odgadnięcia spojrzeniem. Jednakże po chwili przybliżył się do niej dając jej buziaka, przy okazji liznął ją.
- Masz swoją zapłatę - Stwierdził nieco cieplej niż chłodniej, a na jego twarzy pojawił się ledwie widoczny drapieżniejszy uśmieszek, nie powinna być w końcu zaskoczona skoro sama chciała.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Reszta świata”