Statystyki a fabuła

Miejsce gdzie znajdują się informacje dotyczące rozgrywki fabularnej.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dariusz Wyrm
Punkty Przygody: 3,07 
Posty: 522
Rejestracja: czw sie 13, 2020 5:05 pm
Poziom Zdrowia:
15000+ 100 (15100) pkt.
Obrazek
Poziom Mocy:
55 pkt.
Karta Postaci:
Statystyki:

45

25+20(45)

30+10(40)

30

50

10(11)
Stan portfela: 40000000
Przedmioty magiczne:
Kurtka + 10 siły
Kamizelka + 100 HP
Płaszcz +10 intelektu
Spodnie +10 siły
Buty + 10 zręczności

Fabularny opis statystyk
Czyli jak one maja się do naszej postaci na fabule?
Może wydawać się, ze to tylko mechanika i nie am nic wspólnego z tym jak powinno się odgrywać postaci. Jest to upłycenie. Każda statystyka wpływa nie tylko na mechanikę ale i to jak odgrywamy postaci.
Są to sugestie nie sztywne ramy.

Siła - odpowiada za siłę uderzenia- Na fabule mówi jak jesteś silny czy możesz imponować innym.
0-10-słaba
11-20 przecięta siła
21-35 -Silna
36 < -Bardzo silna
70+ niszczyciel ścian

Zwinność- Odpowiada za obronę jak i uniki. Pomaga przy skradaniu się czy ucieczce.- Fabularnie jak jest się gibkim, zręczne paluszki itp

0-10-niezbyt zwinna czy zręczna
11-20 przeciętna
21-35 -zwinna
36 < -Bardzo zręczna i zwinna
70+ Akrobata

Wytrzymałość - odpowiada za Ilość punktów życia. Przelicznik: 1 pkt. = 5 hp-Fabularnie jak postać jest odporna na uderzenia

0-10-delikatna
11-20 przeciętna
21-35 - Odporna na ciele i umyśle (stan upojenia alkoholowego)
36 < -Dobry obrońca
70+ Istny czołg, trudny do powalenia.

Inteligencja - Przede wszystkim odpowiada za ilość posiadanej mocy. Przelicznik: 1 pkt. = 5 PM Czy postać jest przeciętna czy może potrafi spiskować

0-10- Prosta na umyśle
11-20 przeciętna inteligencja
21-35 -Duża inteligencja, dobre wysławianie, umiejętność planowania
36 < -Analizowaniem, taktyka, spiski wszystko co potrzeba aby być złym ;)
70+ Nie tylko potężna moc ale wiedza, postaci mogą znać się na swym fachu, mogą wiedzieć węcej niż zwykły wojownik

Siła woli - Odpowiada za to jak bardzo postać jest w stanie oprzeć się innym osobom, jak przeciwstawić się manipulacja czy też jak bardzo nieskuteczne są względem postaci tortury.

0-10-Kiepska wola
11-20 przeciętna, ni to silna ni to słaba
21-35 - Trudna do złamania
36 < - Nie będzie ją łatwo przekonać do swoich racji
70+ Uparty jak osioł, nie do złamania prawie.

Percepcja- Odpowiada za skuteczność w tropieniu, znajdywaniu różnych przedmiotów osób czy też zorientowaniu się czy ktoś nie próbuje zrobić z ciebie idioty.- Fabularnie może też odpowiadać za słaby wzrok postaci czy słuch lub odwrotnie, pomaga to w odgrywaniu tego. Dzięki niej również łatwiejszy jest kontakt ze światem duchowym czy medykom aby dostrzec więcej.

0-10- Otępiałe zmysły
11-20 Przeciętne zmysły
21-35 - Dobrze rozwinięte zmysły
36 < -Wytropi, dostrzeże i wyczuje
70+ Widzi słyszy i czuje więcej niż myślisz
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Sprawy fabularne”