wyprawa

Miejsce gdzie można pójść poza miasto jak i wziąć udział w różnych wydarzeniach.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dariusz Wyrm
Punkty Przygody: 3,14 
Posty: 534
Rejestracja: czw sie 13, 2020 5:05 pm
Poziom Zdrowia:
15000+ 100 (15100) pkt.
Obrazek
Poziom Mocy:
55 pkt.
Karta Postaci:
Statystyki:

45

25+20(45)

30+10(40)

30

50

10(11)
Stan portfela: 40000000
Przedmioty magiczne:
Kurtka + 10 siły
Kamizelka + 100 HP
Płaszcz +10 intelektu
Spodnie +10 siły
Buty + 10 zręczności

Zasady
Zasady!
Zasady:
Poza walką czy sytuacją wymagającą konfrontacje/podejście decyzji itp.:
- Kolejność nie jest ważna, chyba że odnosicie się do czyjeś postaci.
- Nie obowiązuje czekanie na innych graczy i ich odpowiedź
- Los poinformuje, kiedy następuje "czas wolny" a kiedy mija.
- Możecie sobie coś tam zbierać, gadać, jeść itp.

W walce czy innych sytuacjach wymagających podjęcia akcji:
- Na post Los czeka tylko 24h
- W sytuacji nieobecności lub sytuacji kiedy nie można odpisać w wymaganym czasie, powinno poinformować się Dariusza Wyrm'a
- Rzucamy kośćmi w wyznaczonym temacie: viewtopic.php?f=91&t=527

Ogólne:
- W evencie nie ma bilokacji
- Event zaczyna się po pełni
- Po użyciu przedmiotów jednorazowych np. eliksiry znikają one z waszego ekwipunku
- Wasze akcje mają wypływ na wyprawę i jej dalsze wydarzenia, osoby w niej będące itp. Będą mieć też wpływ na wydarzenia po evencie w mieście.
- Używać możecie tylko tego co macie przy sobie, co jest w otoczeniu itp. Musi jednak takie coś istnieć. Nie można sobie nagle w środku lasu odnaleźć miecz czy od tak inną broń itp.
- Wszystkie niejasności/spory proszę zgłaszać od razu do Dariusza Wyrm'a na Pw. W innym wypadku nie będą uwzględniane (jeśli fabułą poszła dalej a ktoś nagle nie zgadza się z czymś co wydarzyło się X czasu fabularnego)
- Informujcie o swoich zamiarach, jeśli coś w poście od Losu nie będzie zrozumiałe, pytajcie!
- Posty piszcie w formie niedokonanej
- W postach macie 2 akcje typu: atak-atak, atak-obrona, obrona-obrona. Ruchy pokroju podnoszenie czegoś, podbiegnięcie najlepiej skonsultować gdyż czasem może być to uznane za wykonanie jednej akcji ale typu neutralnego( mimo to pożerającego ruch akcji!)
- Pamiętajcie, że postacie są śmiertelne
- Grajcie tak jak stworzyliście postać - Jeśli postać zrobiła by coś ale wy uważacie to za złe posunięcie, które jednak nie wpisuje się w odgrywaną postać, przemyślcie inne rozwiązanie. Takie aby pasowało do tego jaka wasza postać jest
- Nie możecie decydować o tym co zrobiła jakaś postać czy npc
- Możecie słowa, czyny NPC interpretować po swojemu ale pamiętajcie, że wasza interpretacja możne być inna niż była w złożeniu. Może to dać inny efekt. Nie denerwujcie się wtedy na nikogo z drużyny czy Los!

Dobrej zabawy :)


Uczestnicy:
Nari
Nari Orecev
Rasa: Wilkołak
patron: Ragabasz
Zdolności:
Widmowy krok-Koszt uzycia: 20 mocy- - Wilkołak po aktywacji daru porusza się bezszelestnie. Dzięki czemu może podkradać się niezauważonym. Dodaje +10 do zręczności i kamuflaż na 2 tury (kamuflaż sprawa, ze osoba staje się niewidoczna ale nadal wyczuwalna- zapach czy kroki)- Trwa 2 tury.
odporność na trucizny (dmg z trucizn zmniejszony o połowę)
lepszy słuch, świetny węch (+ 2 do percepcji przy wykorzystaniu sytuacyjnym tych zmysłów)
Zmiana dowolnej części ciała-użycie: 5 pkt. mocy.
Furia - użycie 5 pkt mocy. - Uwalnia osobę od wszystkich umiejętności mentalnych. Zwiększa regenerację - Tylko ataki fizyczne przyspieszają regeneracje o 5 pkt. hp na post przez 3 posty.
Zmiana zapachu poziom -użycie 5 pkt mocy potrafisz zamaskować połowicznie zapach, zwierzęta o dobrym węchu jednak Cie wyczują. Potrzeba im jednak być bliżej ciebie. Zwiększa percepcję o 3
Tropienie -użycie 5 pkt mocy- zwiększa percepcje o 10 na 4 kiedy postać zajmuje się tropieniem.
Odnajdywanie drogi - Zdolność pasywna- osoba posiadająca tą zdolność potrafiła by się bardziej odnaleźć w terenie, trudniej się zgubić.
Dar jeżozwierza użycie 5 pkt mocy - Tworzy stalowe kolce na karku, plecach, ogonie i ramionach. Zadaje dodatkowe 5 pkt. dmg.

Wady:
Ciekawość
Fobia – przed pochowaniem żywcem
Powolne leczenie
Zadłużony 1

Zalety:
Bijatyka
Oburęczność
Orientacja w terenie 2
Tropiciel
Mistrz broni - 2


Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): Mistrz broni - łuk i sztylet, tropienie, oburęczność, bijatyka, odporność na trucizny,
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): odnajdywanie drogi, potrafi się dogadać z większością
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: Łuk, strzały, sztylet, torba wzmocniona, kurtka skórzana, zabawka mechanicznego wilczka, prowiant, potrfel, pół fiolki eliksiru silnie leczący dotyk.
Erin
Erin Wyrm
Rasa: człowiek
klasa: mag
Zdolności:
MAGIA:
Natura Ognia - Czwarte Arkana + 20dmg
Natura Wody – Pierwsze Arkana
Natura Ziemi – Pierwsze Arkana
Natura Iluzji – Pierwsze Arkana
Natura Energii – Drugie Arkana
Natura Ochrony – Trzecie Arkana
Czysta Magia - Pierwsze Arkana


TECHNOMAG:
Strzał (1pkt - równa się jeden strzał)

Wady:
Ciekawość (-2)
Fobia (-2) Klaustrofobia
Mroczna Tajemnica (-3)
Zmarzlak (-2)

nabyte podczas fabuły:
ObrazekMedium (jesteś bardziej podatny na ataki duchów, zjaw, itp.)

Zalety:
Jezyki (1) Łacina
Metamorfomag (5)
Oswajanie (3) Oswajanie naprawdę niebezpiecznych stworzeń, nawet z tą zdolnością nadal jest to ryzykowne.
Potencjał mocy (3)
Szybki refleks (2) Ułatwia czynności związane ze zręcznością i dodaje bonus +10 do zręczności. Zmniejsza próg rzutu na unik o 10.
Szybko się uczy (3) exp x2
Ukrywanie się (2) ciężko ją odnaleźć nawet, jeśli wiadomo że jest gdzieś w pobliżu. Zwiększa próg percepcji u przeciwnika o 15

Nabyte podczas fabuły:
Bijatyka (3)-(cztery rzuty a nie trzy)
Uwodziciel (1)
Mistrz Broni (2) - broń palna i sztylety
Kokietka (1)
Medium (zadajesz większe obrażenia duchom, zjawom, itp.)

Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): Warzyć eliksiry
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): potrafi się dostosować do wielu sytuacji
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): boi się niewielkich przestrzeni, ciekawska
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: dwa sztylety, skórzana kurtka, Torba skórzana wzmocniona objęta zaklęciem pojemności, rękawica technomaga, naszyjnik matki, broń palna krótka + naboje, prowiant.
Primeval
Primeval
Rasa: wilkołak
patron: Ahroun
Zdolności:

- Odporność na trucizny
- Lepszy Słuch, Świetny Węch
- Gorąca Krew pasywne.postaci nie odczuwają przez dłuższy czas skutków walki i są w stanie poprzez adrenaline itp. wykonywać ataki w pełni sił.
Postać nie otrzymuje osłabienia w rzutach na atak poniżej 50% HP, dopiero przy 25%.
*Aczkolwiek po obniżeniu zdrowia poniżej 20%, postać staje się niezdolna do walki.

- Regeneracja: 2 poziom-Regeneruje 10 pkt. życia w każdym poście poza walką.
- Szybkie Uderzenie- Zdolność pasywna- Dzięki swojej szybkości zawsze atakuje pierwszy (chyba, ze gracz sam zrezygnuje z tej możliwości).
W przypadku gdy obie postaci posiadają tę umiejętność, wykonuje się rzut 1d2, ewentualnie góra i dół przy 1d100. Analogicznie do większej ilości, 1d3 (Wcześniej ustalając kto jest numerem 1, 2 i 3)


- Zmiana dowolnej części ciała - Koszt: 5
- Przywiązanie - Koszt: 5
- Dar Ahrouna: Chwyt Śmierci -Koszt uzycia: 20 mocy- Dar ten znacząco zwiększa siłę szczęk. Dzięki temu darowi pochwycona osoba jest w tarapatach. Dodaje +20 dmg do ataku przy ugryzieniu.
- Furia - użycie 5 pkt mocy. - Uwalnia osobę od wszystkich umiejętności mentalnych. Zwiększa regenerację - Tylko ataki fizyczne przyspieszają regeneracje o 5 pkt. hp na post przez 3 posty.
- Szarża - użycie 5 pkt mocy- Każdy wojownik nie boi się starcia z przeciwnikiem. Szarża pozwala podbiec do celu w ciągu jednej tury i zadać mu atak.
- Fala Uderzeniowa użycie 5 pkt mocy - Po użyciu umiejętności powinno uderzyć się w ziemie/wodę. Zostanie wytworzona siła, która przeciwników będących blisko odrzuci do tyłu a tych dalej przewróci. Przeciwnicy będący na granicy zasięgu mogą się zachwiać. Fala wynosi do 10 metrów. Zmniejsza Zwinność najbliższych przeciwników o 5, dalszych o 3 a na pograniczu o 2

Wady:
Wymuszona Przemiana
Ciekawość
Wróg (1) - Rywal z Areny o pseudonimie "Berserker"
Nałóg (1) - Adrenalina

Zalety:
Siłacz
Szybko się Uczy exp x2
Bijatyka
Mistrz Broni (1) - Bronie Naręczne
Orientacja w Terenie (1)
Wysoki Próg Bólu Zwiększa próg rzutów na siłę woli w testach wytrzymałości na ból o 5.


Czym się postać obecnie zajmuje: Najemnik, Walczy na arenie, Szkoleniem młodych pokoleń;
Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): Bardzo dobrze się bije,
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): Skuteczny Wojownik, Wytrzymały, Szybko się adaptuje w walce;
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): Szybko się nudzi, Lubi nadużywać argumentu siły, Zgorzchniały;
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: Rękawice Bojowe, 2x Bandaże /Na rękach/,
*Pasek na eliksiry/narzędzia na pas lub tułów: (eliksiry są ukryte, umieszczone z tyłu);
- 1x Bezwonny;
- 2x Silnie Leczący Dotyk;
- Miejsce na Rękawice Bojowe;
Morten
Morten Karsten
Rasa: wilkołak
patron: ragabasz
Zdolności:
Odporność na trucizny
Lepszy Słuch, Świetny Węch
Otwieranie zamków - 2 poziom (5+6pkt)- skomplikowane
Żyjące słońce -użycie 10 pkt mocy - osoba rozgrzewa swoje dłonie do wysokich temperatur i potrafi przetopić niektóre metale ale jest wymagany odpowiedni czas np. przetopienie zwykłej klamki mosiężnej trwa 3 tury. Przy użyciu tej umiejętności równie dobrze może świeci jak tysiąc gwiazd lecz nie może kierować światłem a nim być.
Zatrute szpony - użycie 5 pkt mocy - w odniesionych ranach zaczyna się rozwijać zakażenie.
Duchowy dotyk-użycie 5 pkt mocy - Wystarczy dotknąć drzwi, ścianę itp. Osoba rzucająca widzi co znajduje się po drugiej stronie. Trzeba zamknąć oczy. Trwa jeden post.Obniżoną Percepcja o 5


Zmiana dowolnej części ciała
Przywiązanie
Dar: Widmowy krokKoszt uzycia: 20 mocy- - Wilkołak po aktywacji daru porusza się bezszelestnie. Dzięki czemu może podkradać się niezauważonym. Dodaje +10 do zręczności i kamuflaż na 2 tury (kamuflaż sprawa, ze osoba staje się niewidoczna ale nadal wyczuwalna- zapach czy kroki)- Trwa 2 tury.

Wady:
Ciekawość (Koszt 2)
Nałóg - palenie (Koszt 2)
Zadłużony - niewielkie (Koszt 1)
Wymuszona przemiana (Koszt 2)- nów

Zalety:
Doskonała pamięć (Koszt 3)
Doskonały słuch (Koszt 2)
Opanowany (Koszt 2)
Szybki refleks (Koszt 2) Ułatwia czynności związane ze zręcznością i dodaje bonus +10 do zręczności. Zmniejsza próg rzutu na unik o 10.
Ukrywanie się (Koszt 1) skutecznie kryje się w mroku, Zwiększa próg percepcji u przeciwnika o 5

Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): otwierać zamki i używać broń białą (sztylet) -50%
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): jak się czegoś podejmie stara się w tym trwać, wykonuje polecenia
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): słabo kłamie, jest raczej wycofany (chowa się w tłumie) i łatwo pakuje się w kłopoty
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: sztylet i zapewne psa
Helion
Helion Kanavar
Rasa: wilkołak
patron: Theurge
Zdolności:
Mowa duchów- Koszt uzycia: 20 mocy
odporność na trucizny (dmg z trucizn zmniejszony o połowę)
lepszy słuch, świetny węch (+ 2 do percepcji przy wykorzystaniu sytuacyjnym tych zmysłów)
Zmiana dowolnej części ciała-użycie: 5 pkt. mocy.
Regeneracja- 2 poziom.-Regeneruje 10 pkt. życia w każdym poście poza walką.
Otwieranie zamków - 3 poziom- otwieranie magicznie zamkniętych zamków
Dar jeżozwierza użycie 5 pkt mocy - Tworzy stalowe kolce na karku, plecach, ogonie i ramionach. Zadaje dodatkowe 5 pkt. dmg.
Zew Wilka użycie 10 pkt mocy. - Wzywasz na pomoc Ducha Wilka. Wilk mimo wyglądu duchowego ma właściwości cielesne i może atakować cel niczym prawdziwy wilk. Różnica polega na tym, iż Duchowy Wilk potrafi przenikać poprzez przeszkody, albo lekko uzdrowić - przywrócić 5 pkt. pż. -[wtedy traci posta].MG kieruje przywołanym wilkiem przez 3 tury

Wady:
Nawiedzany (2)– Dziadek Antonidas nawiedza go i przeszkadza niejednokrotnie. Często gadają, przez co może być Helion uważany za dziwaka.
Otwarta Księga
Wymuszona przemiana- sierp
Fobia - Irracjonalny strach- (3) - Na głęboką wodę i zbiorniki wodne. Wpadną we wewnętrzna panikę i może być sparaliżowany przez co może nie wykonać ruchu czy też może próbować uciekać.

Zalety:
Bijatyka (cztery rzuty a nie trzy)
Oburęczność
Szybko się uczy exp x2
Mistrz Broni - 1 broń naręczna
Szybki refleks -Ułatwia czynności związane ze zręcznością i dodaje bonus +10 do zręczności. Zmniejsza próg rzutu na unik o 10.


Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): gotować, naprawiać różne maszyny i mechanizmy
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): Dobra znajomość mechanizmów parowych, olejowych i na kryształy (pracował od lat jako mechanik), ma zręczne dłonie, jako szaman widzi duchy czasem.
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): panicznie boi się głębokich wód, ma słabą wole względem oferowanych mu narkotyków i używek psychotropowych- łatwo się uzależnia, jest niekonfliktowy (jest takim trochę tchórzem)
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy:torbę, zegarek, szalik (ogólnie ubranie), portfel z dokumentami
Khazad
Khazad Athis
Rasa: człowiek
klasa: mag
Zdolności:
Natura Energii - Trzecie Arkana (35 pkt)
Natura Ochrony - Pierwsze Arkana (10 pkt)
Natura Wody - Pierwsze Arkana (10 pkt)
Duchowe Spojrzenie (5 pkt)
Wewnętrzny Płomień (5 pkt)
Szybkie Uderzenie (5 pkt)
Tropienie (5 pkt)
Lewitacja (5 pkt)

Wady:
Ciekawość
Nałóg Tytoniowy
Głodomór
Wróg

Zalety:
Szybki refleks (+10 zw)
Opanowany
Mistrz Broni -broń palna i pałasz
Potencjał Mocy (+30m)
Znajomość Języka


Czym się postać obecnie zajmuje: Strażnik z dochodzeniówki, po godzinach coś w rodzaju detektywa do wynajęcia.
Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): Potrafi dobrze walczyć pałaszem i strzelać z pistoletów (nie posiada), nieco tylko słabiej walczy wręcz. Sprawnie włada magią z zakresu natury energii.
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): Dzięki doświadczeniu zawodowemu sprawnie odnajduje poszlaki i łączy fakty w spójny obraz. Nauka w Akademii w połączeniu z własnymi praktykami dają mu przyzwoitą znajomość magii i nieco mniejszą mechaniki. Opanowany, niezbyt podatny na zastraszanie. Dość dobrze znosi niewygody (aczkolwiek zrzędzi).
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): Dużo je, często także pomiędzy posiłkami. Pali, a bez tytoniu robi się zirytowany. Ciekawski, grzebie także w tym, w czym nie koniecznie powinien - tak samo gdy wpadnie na trop, nie chce odpuścić, nawet jeśli podążanie dalej może być ryzykowne. Gdy mu coś nie odpowiada, potrafi być zrzędliwy.
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: Pałasz, wzmocniony kaftan i spodnie, wysokie buty z miękkiej skóry, wzmacnianą koszulę, kapelusz, pelerynę z kapturem z impregnowanej wełny, zegarek, parciany żeglarski worek z uchem przez ramię a w nim: pakiet sucharów i drugi suszonego mięsa, paczkę tytoniu i bibułki do skrętów, manierkę z wodą, fiolkę z octem i drugą z jodyną, niezbędnik, menażkę, plandekę z brezentu, 15 metrów rzemiennej plecionki (linka), kozik do prac obozowych, kilka rolek bandaża, dratwa, nitka i dwie igły, notatnik, stalowe pióro z podróżnym kałamarzem, trzy ołówki, książkę do czytania, koszula na zmianę, zapałki, krzesiwo, cztery puste fiolki z korkiem w stalowej puszcze, trzy materiałowe chustki, pęseta, słoiczek z grafitowym proszkiem, przylepiec, rolka celofanu, dokumenty i odznaka Strażnika
Urd
Urd Svartulv
Rasa: Wilkołak
patron: Elodoth
Zdolności:
Dar: Prawda Ojca-Koszt uzycia: 20 mocy-- Jako urodzony sędzia i negocjator jesteś w stanie rozpoznać czy osoba z która rozmawiasz kłamie, ma coś do ukrycia itp. Robisz rzut d100- szansa 5o/5o
Zdolność nie zmusza do wyjawienia prawdy, tylko daje wiedze, czy ktoś mówi szczerze czy nie.

-Zdjęcie choroby: 3poziom- użycie 5 pkt mocy - Potrafisz wyleczyć postać z silnych chorób takich jak astma itp.
Potrzeba dużej koncentracji i energii. Nie może uleczyć chorób śmiertelnych, co najwyżej lekko złagodzić i opóźnić.
-Leczący dotyk: 3poziom- użycie 45 pkt mocy - poprzez dotyk jesteś w stanie wyleczyć poważne obrażenia. Obrażenia wewnętrzne, złamania i przemieszczenie kości, rany postrzałowe itp. Proces jest bolesny dla osoby leczonej. Każda rana potrzebuje osobnego postu na leczenie i trwa on trzy tury, w których moc jest pobierana. Można wyleczyć do 15 pkt. życia.
-Zdjęcie trucizny: 3poziom , użycie 5 pkt mocy - potrafisz zneutralizować śmiertelne trucizny, takie jak jad śmiertelnie trujących zwierząt np. czarna wdowa czy osa morska.
Potrzeba dużej koncentracji i energii.
-Duchowy dotyk 5


pasywne:
-Wiedza medyczna 3poziom
- Przemiana
-odporność na trucizny- (dmg z trucizn zmniejszony o połowę)
lepszy słuch, świetny węch- (+ 2 do percepcji przy wykorzystaniu sytuacyjnym tych zmysłów)
(dmg z trucizn zmniejszony o połowę)


Wady:
Fobia - Irracjonalny strach przed galaretką, postać traci przytomność. (Koszt 3) Zwiększa próg rzutu na Siły woli o 15
Można próbować oprzeć się fobii. Robi się wtedy rzut na siłę woli. Próg wynosi 30 (oraz dodajemy dodatkowe liczby w zależności od poziomu fobii)
Nadwrażliwość na srebro (Koszt 1) - Srebro powoduje u ciebie większy uszczerbek na zdrowiu niż jest to normalnie. Otrzymujesz dodatkowe 10 dmg.
Zmarzlak (Koszt 2) - Osoba bardzo podatna na chłód, łatwo marznie, obniża to jego możliwości i przeszkadza w skupieniu przy niskich temperaturach. - 5 do wytrzymałości.
Wróg - Koszt 2 kto chce jej szkodzić (Porzuciła swoją rodzinę, jej wartości, wyparła się jej całkowicie. Czym było rodzinie to nie w smak i chcą ukarać ją za to).

Zalety:
Szybki refleks (Koszt 2) – Działa się szybko, jak błyskawica. Ułatwia czynności związane ze zręcznością i dodaje bonus +10 do zręczności.
Szybko się uczy (Koszt 3) - Osoby z tą cechą uczą się szybciej od innych (poprzez praktykę, czytanie, trenowanie samodzielne lub z kimś). Zwiększa ilość zdobywanego doświadczenia x2.
Wykształcony (Koszt 2) - Lepsze wykształcenie niż większość; tytuł doktora lub profesora. + 5 do inteligencji.
Znajomość języków pierwotnych maksymalnie 4 (Koszt 3). - j. wilkołaków, runiczny, łacina

Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): Zna się na ziołach, leczeniu, posługuje się w miarę sprawnie łaciną i językiem runicznym.
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): Refleks, pojmowanie nowych rzeczy, nauka nie sprawiała jej problemów. Względny spokój i opanowanie.
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): Panicznie reaguje na galaretki w każdej postaci. Często odczuwa chłód, robi się markotna i ospała gdy nie wypije kawy.
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: Notes, ołówek, zapałki, bandaż x2, kubek termiczny napełniony kawą, osełkę, kozik i to wszystko spakowane w torbę. Plus swoje ciuchy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Nari Orecev
Punkty Przygody: 10,49 
Posty: 2623
Rejestracja: pn gru 06, 2021 12:01 am
Medale: 2
Poziom Zdrowia:
180/180
Poziom Mocy:
180/180
Karta Postaci:
Statystyki:

41 + 10 (51)

30

36

36

21

40
Stan portfela: 4553

Pokręciła głowa słysząc nagłe tłumaczenie Mortena - No wiesz Ty co? - powiedziała zatrzymując na chwilę Urd - Zaraz przyjdę - powiedziała wesoło zmieniając kierunek - Tylko się dobrze nie bawcie beze mnie - roześmiała się. Podbiegła do współlokatora sprzedając mu solidnego kuksańca w ramię - No oczywiście leniuchu - pokazała mu język z uśmiechem.
Weszła do domku szukając Erin i Khazad'a kiedy ich znalazła czy to razem czy osobno powiedziała, że wszyscy zbierają się w łaźni na wspólną kąpiel wymieniając osoby, które już są. Ładnie ich poprosiła aby też do nich dołączyli i się zrelaksowali, zapewniła że będzie fajnie. Zachowywała się trochę jak dziecko cieszące się z nowej zabawki próbując przekonać ich aby poszli z nią. Oznajmiła, że będzie miło wspólnie coś porobić przed trudnym zadaniem jakie ich czeka oraz że w takiej sytuacji muszą się trochę zrelaksować i nacieszyć oczy nowym otoczeniem. Jeśli nic nie wskórała nie chciała być dłużej namolna ale tak czy inaczej powiedziała - Będziemy czekać - z uśmiechem na twarzy wychodząc z domku.
Pobiegła do łaźni mając nadzieję, że już wszystko jest gotowe. Miała nadzieję, że Urd nigdzie nie uciekła po drodze a w razie potrzeby morten ją powstrzymał przed tym. W końcu szli razem.
Awatar użytkownika
Helion Kanavar
Punkty Przygody: 1,23 
Posty: 1839
Rejestracja: pn gru 06, 2021 12:06 am
Medale: 4
Poziom Zdrowia:
250 +90 (340)
Poziom Mocy:
75/75
Karta Postaci:
Statystyki:

16

50 + 10 (60)

15

50

20

34 +10 (44)
Stan portfela: 2070
Przedmioty magiczne:
komplet roboczy(wzm.)+90hp
Kastet +15 dmg
Kurtka + 10 siły

Zajmował się napełnianiem. Trochę tego było w końcu do kąpieli wpadnie więcej osób to trzeba tak konkretnie się zająć.
-A tak jakoś wyszło, sam planowałem i zagadałem Nari i Morten był i no wyszło ale chyba dobrze, nie?- Będzie imprezka basenowa. Byle woda nie była za ciepła bo mu znowu pójdzie krew z nosa. wolałby unikać takich sytuacji. Oczywiście z pomocą Primevala napełnił wodą bale. Oczywiście przy tym pozwalał sobie na obserwowanie go. Był dobrze zbudowany i jest na co sobie popatrzeć, heh.
-Ja to musze jeszcze pójść po ręcznik- Wyjaśnił i skierował się do pokoju omijając wszystkich sobie. W pokoju się rozebrał i owinął ręcznikiem. Tak dumny z siebie zszedł na dół w wyczekiwaniu na gromadkę.
"Bring me home in a blinding dream
Through the secrets that I have seen
Wash the sorrow from off my skin
And show me how to be whole again
'Cause I’m only a crack In this castle of glass
Hardly anything there
For you to see.."


Awatar użytkownika
Morten Karsten
Punkty Przygody: 3,74 
Posty: 387
Rejestracja: sob lis 19, 2022 11:04 pm
Poziom Zdrowia:
145/145
Poziom Mocy:
100
Karta Postaci:
Statystyki:

25

23

20

26

25

40
Stan portfela: 6337

No i masz. Nie dość, że wyszedł na lenia to jeszcze na takiego co wysługuje się kobietami. Najgorsze jest jednak to, że wcale nie o to mu chodziło a Nari tak to chyba zrozumiała bo zaraz ruszyła do domku oznajmić plan pozostałej reszcie. Aczkolwiek pocieszające było to, że wciąż pozostawała w dobrym humorze więc może się na niego nie obrazi.
- Ej, ale to nie tak - odparł chcąc ją zatrzymać ale niezbyt mu to wyszło bo dziewczyna zaraz zniknęła za drzwiami chaty.
- No to chyba sobie nagrabiłem - odparł w formie żartu nie wiedząc za bardzo jak zagadać do Urd. Nie wiedział też czy iść dalej dlatego wolał poczekać na czerwono włosą. Poza tym domyślał się, że medyczka może wstydzić się pójść tylko z nim.
Kiedy Nari ponownie do nich dołączyła szybko podszedł do niej.
- Jak coś to nie tak, że chciałem się tobą wyręczyć - odparł po czym zaczął iść obok niej.
Awatar użytkownika
Primeval
Punkty Przygody: 1,69 
Posty: 306
Rejestracja: pn lut 22, 2021 12:58 am
Poziom Zdrowia:
253/315
Poziom Mocy:
55/75
Karta Postaci:
Statystyki:

20

70

15

45

20

20
Stan portfela: 6490

Odpowiedź Heliona brzmiała dosyć znajomo, po prostu tak samo z siebie wyszło... Nie podważał tego.
- To się pewnie okaże, choć bardziej liczę na relaks - Odparł zwyczajnie dla niego, choć i tak nadal na próżno szukać w tym czegoś więcej. W między czasie, pomagał Helionowi napełniać wodą bale. Nie było to ciężkie ani trochę, po prostu czasochłonne i przy okazji nie mógł oprzeć się wrażeniu, że Helion co chwilę się mu przygląda. Nie przeszkadzało mu to, a w porównaniu do Areny to było nic, w porównaniu do uczucia gdzie patrzyli na niego przeważnie setki jak nie więcej oczu. Mało tego musiał się jeszcze dobrze prezentować, aby zrobić zajebiste widowisko. Dlatego trochę dla własnej frajdy, trochę dla zabicia nudy, podczas wykonywania tych prostych i lekkich dla niego czynności napinał bardziej mięśnie, aby robiły leprze wrażenie. Trochę taki nawyk z areny, ale co mu tam? Prim z kolei nie spoglądał na wilkołaka, do czasu, aż nie powiedział, że idzie po ręcznik, w sumie już skończyli, także wilkołak oparł się o brzeg wanny, zakładając ręce na siebie.
- Tylko nie zalicz wilka po drodze - Rzekł do Heliona, nim jeszcze wyszedł. A jak to sobie zinterpretuje, to już go absolutnie nie interesowało.
Awatar użytkownika
Erin Wyrm
****
****
Punkty Przygody: 5,42 
Posty: 1010
Rejestracja: czw sie 13, 2020 11:20 pm
Medale: 3
Poziom Zdrowia:
150 pkt.
Poziom Mocy:
190/195pkt.
Karta Postaci:
Statystyki:

19

14

39

25

33

36
Stan portfela: 3 999 960

Skłoniła się i wyszła z sali za innymi. Była podirytowana, choć może to nawet za lekkie słowo, nie odpowiedział na prawie żadne z pytań, a jak już raczył, to odpowiadał tak, by nie udzielić żadnych informacji. Mogli sobie darować te durną pogawędkę z monarchą. Edward też nie zadawał się chętny do udzielania odpowiedzi i jeszcze co... trzeba było króla pytać, jakby kurde nie próbowali. Przez portal przeszła prawie na samym końcu. Musieli pogadać i ustalić jakąś taktykę, choć właściwe jedynie na podstawie zdolności członków drużyny, bo nie wiedzieli nic sensownego.
- Oby... z resztą biegły we wszystkim na maxa... absurd. - A może król sam nie miał odpowiednich danych, przynajmniej w tym temacie. Jakoś wątpiła... może mieli tu jakiś kompleks czy co? Osiągnięcie takiego mistrzostwa... ona była wybitna od dziecka, a i tak nie specjalizuje się w wielu dziedzinach. Z resztą jak jesteś od wszystkiego, to jesteś do niczego. Skądś się bierze specjalizowanie - właśnie od faktu posiadania większej wiedzy w konkretnej dziedzinie, nie we wszystkich.
- Ogień. - Krótka i zwięzła odpowiedź. Nie odbiła piłeczki, jeśli będzie chciał, sam doda to od siebie.
Nie zastanawiała się nad pokojem. Wyszła z założenia, że nie są dziećmi i nie potrzebują przy każdym rozdysponowaniu pokoi na nowo dobierać się w pary. Z resztą towarzystwo jej odpowiadało. Zaraz po przejściu chciała ruszyć do pierwszego z brzegu pokoju, tak jak i poprzednio, w końcu układ domku był taki sam. Dostrzegła jednak Nari zmierzającą w ich kierunku. Uniosła brew na jej słowa i wzruszyła ramionami. Trochę ją zdziwiła, ale właściwe czemu nie.
- Zajdę po ręcznik. - No i tak zrobiła. Zgodnie z poprzednim planem weszła do pokoju, nie rozsiadła się jednak na łóżku, rzuciła swoje rzeczy na pościel i wygrzebała z szafy ręcznik. Rozebrała się już w pokoju, owinęła materiałem i ruszyła do łaźni.
Obrazek
Awatar użytkownika
Helion Kanavar
Punkty Przygody: 1,23 
Posty: 1839
Rejestracja: pn gru 06, 2021 12:06 am
Medale: 4
Poziom Zdrowia:
250 +90 (340)
Poziom Mocy:
75/75
Karta Postaci:
Statystyki:

16

50 + 10 (60)

15

50

20

34 +10 (44)
Stan portfela: 2070
Przedmioty magiczne:
komplet roboczy(wzm.)+90hp
Kastet +15 dmg
Kurtka + 10 siły

-Relaks dobra sprawa- Nie ukrywał tego. Każdemu się przyda i może w sumie pogadają tam mocząc się? No a jak ktoś coś odwali to się go niechcący utopi?
Zaśmiał się na ostatnie słowa Primevala- Wiesz jednego to bym z chęcią zaliczył- Rzucił będąc rozbawionym.
Sam się długo nie ogarniał i myślał czy czekać na resztę czy jednak już sobie wskoczyć do wody i pokorzystać z chwili.
-Dobra ja wskakuje- Rzucił i szturchnął lekko wojownika. Byle ten mu nie oddał z całą siłą, bo nie chciałby się zbierać z gleby. Raz i dwa i był we wodzie, w ręczniku. Nie rozbierze się przy takiej ilości osób.
"Bring me home in a blinding dream
Through the secrets that I have seen
Wash the sorrow from off my skin
And show me how to be whole again
'Cause I’m only a crack In this castle of glass
Hardly anything there
For you to see.."


Awatar użytkownika
Primeval
Punkty Przygody: 1,69 
Posty: 306
Rejestracja: pn lut 22, 2021 12:58 am
Poziom Zdrowia:
253/315
Poziom Mocy:
55/75
Karta Postaci:
Statystyki:

20

70

15

45

20

20
Stan portfela: 6490

Uśmiechnął się pod nosem, zaraz po tym jak Helion wyszedł, on z kolei w oczekiwaniu na niego zaczął robić pompki, zdążył zrobić dwie serie, nim Helion na powrót pojawił się u progu łaźni, wstał rozgrzany, odłożył w zasięgu wzroku drugi ręcznik i już wcześniej go kusiło, aby skorzystać z chwili. Jednak Helion był pierwszy, lekko go szturchnął zapraszając do środka. A na co on będzie czekał, wypadałoby już zająć najlepsze miejsce, po czym dosłownie po chwili Prim znalazł się w "wannie" z niemałym pluskiem. Zaklepał sobie największe miejsce i rozsiadł się prosto, rozkładając ramiona oraz zanurzając po klakę piersiową. Normalnie to by zrzucił z siebie ręcznik i siedział tam nago, jednak nie miał zamiaru potem wysłuchiwać, że to nieetyczne... Czy inne zakompleksione gadanie. Przymrużył oczy skupiając się na ciepłej wodzie rozgrzewającej i masującej jego mięśnie. Teraz zostało liczyć na to, że pozostali nie dotrą tu za szybko...
- Często w Cross korzystasz z łaźni bądź sauny? - Zadał pytanie Helionowi, siedzenie cicho było nieco nudne.
Awatar użytkownika
Nari Orecev
Punkty Przygody: 10,49 
Posty: 2623
Rejestracja: pn gru 06, 2021 12:01 am
Medale: 2
Poziom Zdrowia:
180/180
Poziom Mocy:
180/180
Karta Postaci:
Statystyki:

41 + 10 (51)

30

36

36

21

40
Stan portfela: 4553

Nie usłyszała słów Mortena za szybko wbiegła do domu w poszukiwaniu czarodziejów. Ucieszyła się kiedy Erin postanowiła do nich dołączyć - Super - ucieszyła się entuzjastycznie. Został tylko Khazad, była dobrej myśli.
Na dworze podszedł do niej leniuch, uniosła jedną brew patrząc się na niego - Taaa, jasne - mówiła rozbawiona - Nie zastanowiło Cię to, że oni nawet nie wiedzieli co planujemy aby móc się do nas później dołączyć? - poklepała chłopaka po plecach - Oj leniuszku - pokręciła głową z uśmiechem na twarzy. Podeszła do Urd łapiąc ją za rękę - Idziemy - radośnie oznajmiła kierując się kobietą jak szybciej do łaźni. Nie mogła się już doczekać wspólnej kąpieli, na miejscu oznajmiła - Jesteśmy - rozkładając ręce na boki uważając aby nikogo nie uderzyć. Rozejrzała się dookoła - Ooo a Wy już się moczycie - rzuciła do chłopaków w bali -Przyniosę jeszcze zimnej wody na zaś - powiedziała radośnie łapiąc za dwa wiaderka, nie chciała wlewać zimnej wody do wanny. One miały być zabezpieczeniem gdyby ktoś się źle poczuł i można byłoby go szybko schłodzić czy coś w tym stylu.
Woda nie była zbyt ciężka, bardziej nieporęczna w drewnianych pojemnikach. Zadowolona z siebie postawiła wiadra koło bali, jednak z dala od ognia. Nie chciała żeby i ta woda się nagrzała.
- No dobra - mówiła entuzjastycznie - To kto chce masaż? - zaproponowała, póki jeszcze nie weszła do wody to może pomóc się rozluźnić towarzystwu. Masować potrafiła, w klubie często to robiła pomagając innym tancerzom gdy czuli się spięci.
Awatar użytkownika
Helion Kanavar
Punkty Przygody: 1,23 
Posty: 1839
Rejestracja: pn gru 06, 2021 12:06 am
Medale: 4
Poziom Zdrowia:
250 +90 (340)
Poziom Mocy:
75/75
Karta Postaci:
Statystyki:

16

50 + 10 (60)

15

50

20

34 +10 (44)
Stan portfela: 2070
Przedmioty magiczne:
komplet roboczy(wzm.)+90hp
Kastet +15 dmg
Kurtka + 10 siły

Blondyn usadowił się tak by mieć dobry widok na Primevala. Będzie korzystał, kąpiel jest dobra na bezkarne gapienie się na innych. Po jego pytaniu zaśmiał się lekko.
-W Cross? Nie, nie stać mnie na takie luksusy- Mogło to brzmieć trochę dziwnie ale tak tez było. Blondyn obecnie od długiego czasu nie miał pieniędzy na tyle aby pozwolić sobie na coś takiego. No ale może po wyprawie zabierze Mefa ze sobą do łaźni? Będzie musiał pomyśleć o tym.
-A ty często tam wpadasz?- Dobrze by było wiedzieć. No i zaczęli dołączać do nich inni.
-Hej- zarzucił i zaczął analizować sytuacje.
-o! ja!- się wyrwał, bo trzeba korzystać!
"Bring me home in a blinding dream
Through the secrets that I have seen
Wash the sorrow from off my skin
And show me how to be whole again
'Cause I’m only a crack In this castle of glass
Hardly anything there
For you to see.."


Awatar użytkownika
Primeval
Punkty Przygody: 1,69 
Posty: 306
Rejestracja: pn lut 22, 2021 12:58 am
Poziom Zdrowia:
253/315
Poziom Mocy:
55/75
Karta Postaci:
Statystyki:

20

70

15

45

20

20
Stan portfela: 6490

Słuchał Heliona i nie oceniał, ceny niektórych w porównaniu do tego co proponowali to był rozbój w biały dzień, jednak on miał o tyle dobrze, że po znajomości do jednej uczęszczał... No może do dwóch, ale ta druga znajdowała się w półświatku, więc nie miał zamiaru o niej wspominać.
- Po każdej większej walce bądź łowach - Odpowiedział, po czym dodał - Poznałem kiedyś właściciela jednej sauny, więc tam głównie uczęszczam. Spoko wilk, dobrze się rozmawia - Mówił, dla siebie normalnym tonem.
- Jeśli wyjdziesz z tego cały, to mogę cię tam zabrać - Stwierdził, jakby od niechcenia, siebie oczywiście nie wliczał, jak Prim nie wyjdzie cały to już nikogo tam nie zabierze. Aczkolwiek akurat łaźnie i sauny były jednym z niewielu miejsc, które bardzo lubił odwiedzać. Natomiast po wcale nie, aż tak dłuższym czasie dotarli pozostali, choć głównie Narii się ukazała. Zaproponowała nawet masaż, to nieco dziwiło Prima, ale czemu nie skorzystać.
- Jak znajdziesz chwilę, to również jestem chętny - Rzekł do Narii spokojnie. Nie miał zamiaru rozbudzać wewnętrznego wilka, który właśnie spokojnie oczekiwał na rozlew krwi.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Reszta świata”