regulamin i zapis     
   FAQ    
   kompendium   
   poszukiwania   
   nieobecności     
== Ogłoszenia ==



Zapraszamy wszystkich do tematu świątecznego i wybrania sobie prezentu! (przez rzut kością)




Wydarzenie w dalekiej krainie zostało ukończone. Postaci wróciły z nagrodami. Niestety wiedza o tym co się tam zaczęło dziać jest poza wiedzą większości z nich.

Zapraszamy do Aktualizacji Dodano kilka rzeczy

→ Zapraszamy Wszystkich na Świąteczną Ucztę, która odbędzie się od 20 grudnia do 9 stycznia. Więcej informacji znajdziecie więcej :)

Wszystkiego dobrego z okazji Mikołajek i witamy z powrotem! Zapraszamy do Aktualizacji aby przekonać się jakie nastały zmiany!

→ Z okazji Dnia Kobiet Administracja życzy Paniom wszystkiego najlepszego z okazji Waszego święta. Niech Los Wam sprzyja.

→ 14 lutego odbędzie się bal walentynkowy. Obowiązkowo stroje przedstawiające figurę szachową lub kartę.

→ Kolejna szansa na zdobycie losu na loterię. Tkacz Losu do końca dnia (12.02) czeka na zdjęcia tego jak świętowaliście Tłusty Czwartek. Więcej informacji w wiadomości od Tkacza i w Aktualizacjach.

→ Do Regulaminu Gry dodany został punkt 19 dotyczący dodatkowych awatarów.

→ A może hasło na pokój prywatny? Dowiedz się więcej.

Cross City odbudowuje się po ataku smoków, który nastąpił ponad miesiąc temu


== Media ==

Nasz FacebookNasz discordNasze DA
== Fabuła ==
♦♦♦♦♦♦♦♦

Śniegu czar
❋ Miasto świętuje święta i nowy rok.
Rogata Poznaje co oznacza "życie" inne niż te, które miała do tej pory.
Erin Mając pod opieką niewolnika, musi nauczyć się pełnić nową rolę jaka jej teraz przypadła.
Nari Orecev i
Takaro mieli wiele przygód, niemiłych i miłych. Do tego ten poznał swoje imię, zaś kobieta pokazuje mu na czym polegają święta.
❋ Inni mieszkańcy szykują się w swoim tempie do obchodzenia nowych dni nowego roku- 47 p.k
Straż szykuje się do zmiany lokalizacji.

♦♦♦♦♦♦♦♦

Wiosny czar...
❋ Arena w końcu została w pełni wyremontowana i jest sprawna. Zachęca do zapisów na treningi czy też walki.
Ketuseki Ōkami Nadal przebywa w szpitalu
Nari Orecev Została brutalnie zwolniona ze straży.

♦♦♦♦♦♦♦♦


Nastała zima...

❋ Śnieg spadł, kilka mieszkańców z Cross City wróciło po wyprawie, która trwała dłużej niż powinna... Za to w mieście panuje względu cisza.
❋ Odnalazła się zaginiona strażniczka,Ketuseki Ōkami. Obecnie przebywa w szpitalu.
❋ Niedawno jeden ze szlachciców został... pokarany przez ojca i wysłany do znalezienia sobie, o zgrozo, pracy. Do tego dostał pyskatego niewolnika, którego ma... ułożyć.

♦♦♦♦♦♦♦♦


Spokojna wiosna

Od czasu ataku bombowego w mieście zapanował dziwny spokój. Przestępczość nadal istnieje ale nie dzieją się żadne większe ataki. Nawet nielegalny handel towarami czy narkotykami jakby się ukrył, bojąc się wynurzyć na powierzchnie. Czy to cisza przed burzą czy skutki zmorzonych patroli na ulicach...

♦♦♦♦♦♦♦♦

Atak bombowy!
W ostatnim czasie grupy przestępcze coraz śmielej działają na terenie miasta. Rozboje, ataki, pobicie czy kradzieże. Dowódca na tyle na ile ma możliwości walczy z nimi. Ci jednak posuwają się jeszcze dalej organizując zamach bombowy. W biały dzień wybucha bomba niszcząc część strażnicy jak i areny.

♦♦♦♦♦♦♦♦

Zima, 45 lat po Kataklizmie

Po wydarzeniach jakie miały miejsce 10 lat temu, kiedy bogowie starli się w boju, radni postanowili, że nastały nowe czasy i wraz nimi trzeba zmienić system czasu. Ustalono, że w Cross City i przyległych mu miejscowościach i ziemiach Kataklizm będzie od teraz rokiem 0. Od tamtego momentu stosowano się do nowych zasad wprowadzonych przez radnych. Ułatwiło to urzędnikom uporządkowanie papierologi.

Tak więc, według nowych ustaleń, śmierć Smoczego Boga nastąpiła w 35 roku. Od tego czasu samo Cross City bardzo rozwinęło się i powiększyło swoje tereny. Stworzyło port aby móc handlować z odległymi miejscami. Przebudowane zostały dzielnice i stworzona kopalnia zapewniająca dostęp do kryształów.

Miastu w rozwoju pomogli Patroni, osoby, które albo miały majątek, możliwości czy też inne przydatne dla miasta zdolności. Każda taka osoba dostała tytuł Patrona co daje im dodatkowe prawa, których zwykli mieszkańcy nie mają. Jest to gest podziękowania ze strony włodarzy miasta...

Ten okres był spokojny, nie wydarzyło się nic większego co zagrażałoby miastu.

♦♦♦♦♦♦♦♦

==Faza Księżyca==



Pełnia:
od 12 do 14 stycznia
==Pogoda==

W dzień

Słońce nieśmiało wychyla się spoza chmur. Śnieg delikatnie pruszy.
Temperatura od -5 do-20 stopni

W nocy

W nocy wieje wiatr, za to niebo nie ma dużo chmur. Od czasu do czasu pada śnieg. Temperatura od -13 do -27 stopni

Kimi

W tym miejscu znajdują się zapisy, które zostały zaakceptowane przez administrację.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kimi
Punkty Przygody: 0,09 
Posty: 28
Rejestracja: śr paź 07, 2020 6:46 pm
Poziom Zdrowia:
150
Poziom Mocy:
180
Karta Postaci:
Statystyki:

40 + 5 (45)

11

36

30

36

53 - 10 (43)
Stan portfela: 30
Przedmioty magiczne: Wisiorek w kształcie kota zmieniający wygląd w zależności od nastroju osoby go noszącej.

Imię i nazwisko/pseudonim: Kimi
Data urodzenia: 24 grudnia 8 lat po kataklizmie
Rasa: Zmiennokształtna
Zawód: Brak, obecnie włóczęga
Zwierzę totemiczne: Irbis
Historia: Dzieciństwo spędziła mieszkając z matką, ojca nie znała. Ledwo wiązali koniec z końcem, żyjąc w nędzy i ubóstwie. Dopiero gdy matka zmarła na wskutek choroby, dla Kimi rozpoczęła się prawdziwa walka o przetrwanie. Młoda czternastoletnia dziewczynka nie była w stanie spłacać mieszkania. Zostało jej odebrane i wylądowała na ulicy kradnąc i żebrząc. Za dnia sypiała na ławkach w parku lub innych małych kryjówkach. Nocą zaś zważała na niebezpieczeństwa przez podejrzanych osobników. Dwa razy została przyłapana przez policje i umieszczona w sierocińcu. Jednakże nie potrafiła się tam odnaleźć i uciekła. Gdy lato dobiegło końca i nastała jesień a wraz z nią chłodniejsze wieczory Kimi zaczęła coraz częściej przemarzać i odczuwać dotkliwy chłód. Zapewne umarłaby z wychłodzenia organizmu gdyby nie nastąpiła dziwna przemiana. Na ciele wyrosło grube futro a kończyny zamieniły się w łapy, w tej formie już nigdy nie odczuła zimna.
Minęło parę lat a dziewczyna coraz lepiej sobie radziła z życiem na ulicy coraz bardziej odsuwając się od społeczeństwa. Kradła tyle ile potrzebowała by przeżyć kilka kolejnych dni. Nie potrzebowała większej ilości bogactwa czy dóbr. Uwielbiała też spędzać czas pod postacią dużego kota podświadomie pragnąc być w tej formie jak najdłużej. Często miała przez to problemy by powrócić do ludzkiego stanu.
Zapewne spędziłaby tak resztę życia gdyby nie kataklizm. Przerażona uciekła na odludzie z dala od makabrycznych istot wypełzających na przedmieścia. Nowe miejsce, w którym miała się odnaleźć było Dalen Ulvfar.
Tam poznała kilka osób, które później los niejednokrotnie splatał wspólnie ich kręte ścieżki życia. Szczególną sympatią obdarzyła Ketsueki, którą traktowała niczym siostrę. Opuściła wilczą wioskę i zamieszkała przez jakiś czas w Cross pracując w kawiarni i najmując od staruszki małą kawalerkę. Powoli uczyła się żyć wśród społeczeństwa. Sielankę przerwał atak wampirów na miasto, wśród zamieszek znalazła Ketsueki i Liadona. Ewakuując się przyłączyła się do nich w poszukiwaniu Sylvana. W trakcie poszukiwań rozdzieliła się z grupą nie chcąc spowalniać ich pościgu. Dziwnym trafem natknęła się na byłego wodza i postanowiła mu towarzyszyć licząc, że reszta również szybko ich odnajdzie. Stało się jednak inaczej, Sylvan tracący własną osobowość zmienił się w wilkołaka atakując dziewczynę. Cudem uniknęła śmierci. Znowu była sama tułając się po świecie, brudna, zmęczona i głodna, trafiła prosto w objęcia łowców. Nie chcąc jednak zostać niewolnikiem postanowiła się do nich przyłączyć. Twierdzę opuściła w momencie dostania ważniejszego zadania, miała sprawdzić czemu kontakt z wioską wilkołaków się urwał oraz odnaleźć zaginionego Evarysta. Docierając do Dalen, znalazła jedynie zgliszcza i umierającego z wychłodzenia Lucasa. Przyjmując postać kota i ogrzewając go własnym ciałem uchroniła go przed śmiercią. Razem próbowali rozwiązać zagadkę, zwiedzając pobliskie ruiny by dowiedzieć się co stało się z wilkołakami i co jeszcze może czekać świat. Choć ciężko było przyjąć Kimi do wiadomości iż stoi za tym starożytny byt zwany Żmijem, podchodząc do tego sceptycznie postanowiła zaakceptować jego wyjaśnienia i teorie prawdopodobieństwa.
Wspólnie dotarli do zamku gdzie króluje Dariusz Wyrm, posiadający ciało Sylvana. Kimi mocno przytłoczył ciężar tych wszystkich zdarzeń oraz wagi całej sytuacji, większość czasu spędza pod postacią swojego patrona. Któregoś dnia nie wytrzymała całej tej presji i czmychnęła, znikając w krainie z ośnieżonymi szczytami. Tam też wiodła żywot niczym dzikuska na łonie natury, czasami pomagając zagubionym wędrowcom. Zachodziła do wiosek i okolicznych domostw tylko po to by uzupełnić zapasy żywności. Po kilku latach postanowiła zawitać do miasta, te kilka niedokończonych spraw w życiu nie dawało jej do końca spokoju ducha...

Statystki
Siła: 5+6=11
Zwinność: 22+31=53
Wytrzymałość: 15+15=30
Inteligencja: 10+26=36
Siła woli: 10+26=36
Percepcja: 13+27=40

Wady:
Fajtłapa (Koszt 1) - Wszystko leci z rąk; zmniejsza efektywność wykonywanych czynności manualnych. - 10 do zręczności.
Uparty zwierz * (Koszt 2) Z sobie znanych lub nieznanych powodów powrót do formy ludzkiej ze zwierzęcej jest dla ciebie trudny i zajmuje o wiele więcej czasu niż innym.
Zmarźlak (Koszt 2) - Osoba bardzo podatna na chłód, łatwo marznie, obniża to jego możliwości i przeszkadza w skupieniu przy niskich temperaturach. - 5 do wytrzymałości.

Zalety:
Ukrywanie się (3) Osoba ta potrafi tak wykorzystać warunki zewnętrzne, by utrudnić znalezienie własnej osoby;
(Koszt 1) - skutecznie kryje się w mroku, Zwiększa próg percepcji u przeciwnika o 5
(Koszt 2) - jest w stanie całkiem nieźle zakamuflować się nawet przy oświetleniu, Zwiększa próg percepcji u przeciwnika o 10
(Koszt 3) - ciężko ją odnaleźć nawet, jeśli wiadomo że jest gdzieś w pobliżu. Zwiększa próg percepcji u przeciwnika o 15
Szczęściarz (Koszt 5) - Osoba, której sprzyja szczęście. (Nie można brać z wadą Pechowiec). Otrzymuje dodatkowy rzut kością (zamiast 3d ma 4d)
Zwierzęcy instynkt * Zwierzęcy instynkt (Koszt 3) -Wyostrza ci się zmysł: słuchu, węchu i wzroku. + 5 do percepcji.

Zdolności
Leczący dotyk:
Dzięki skupieniu i wykorzystaniu energii drzemiącej w medyku jest się w stanie uleczyć różne rany.
*1 poziom Wykup 5 pkt doświadczenia, użycie 5 pkt mocy. - dotykasz miejsca skaleczenia, jesteś w stanie wyleczyć nie duże skaleczenie. Powierzchowne takie jak rozcięcia skóry, siniaki, rany nie będąc głęboko w ciele. Można wyleczyć 5 pkt. życia. Jedna do wyleczenia to jeden post W przypadku dużej ilości małych, trzeba określić obszar leczenia. Dobrze nadaje się do tamowania krwawień zewnętrznych.
*2 poziom - Wykup10 pkt doświadczenia, użycie 20pkt mocy- poprzez dotyk jesteś w stanie zasklepić rany o rozległym uszkodzeniu tkanek. np. kąsane, cięte. Takie które wchodzą głęboko w ciało ale jeszcze nie są w stanie uszkodzić narządów zewnętrznych. Pęknięcie kości również jest się w stanie wyleczyć. Można wyleczyć do10 pkt. życia. Jedna rana do wyleczenia potrzebuje dwóch postów.
*3 poziom Wykup 15 pkt doświadczenia, użycie 45 pkt mocy - poprzez dotyk jesteś w stanie wyleczyć poważne obrażenia. Obrażenia wewnętrzne, złamania i przemieszczenie kości, rany postrzałowe itp. Proces jest bolesny dla osoby leczonej. Każda rana potrzebuje osobnego postu na leczenie i trwa on trzy tury, w których moc jest pobierana. Można wyleczyć do 15 pkt. życia.
Zdjęcie choroby:
osoba jest w stanie poprzez swoją moc uzdrowić postać.
*1 poziom - Wykup 5 pkt doświadczenia, użycie 5 pkt mocy - Jesteś w stanie uzdrowić osobę, która ma lekkie dolegliwości, takie jak katar czy gorączka.
Animizacja:
Jesteś w stanie poprzez połączenie pobliskiej roślinności stworzyć z niej coś na wzór zwierzęcia, które będzie na twoje usługi.
*1 poziom -koszt: 5 pkt pkt doświadczenia. Ubytek 5 pkt. mocy na każdy post kontroli - Możesz stworzyć stworzenie będące twoim odbiciem (oczywiście z roślinności). Podczas formowania postać na obniżoną Percepcję na 2 posty o 5

Zakupy:
Ekwipunek który miała na sobie:
Wisiorek w kształcie kota zmieniający wygląd w zależności od nastroju osoby go noszącej.
Totem figurka irbisa.
Insygnia od Kate, skórzana torba, koc, scyzoryk, zapałki. Suchy prowiant, bukłak z wodą, odzież na zmianę.
Stare zdjęcie Sylvana jeszcze posiadającego czarne włosy z Wiktorem oraz swym ojcem.
Trzy czarne ptasie pióra.

Adnotacje:
Stary zapis viewtopic.php?f=94&t=307&p=806#p806
Usunięto zdolność rozproszenie magii
Usunięto z ekwipunku koszulę Evarysta i mapę ze skarbem z zatoki żywiołów
Usunięto nieistniejące wady; Bezpłodny (-2) Nieśmiały (-1)
Usunięto nieistniejące zalety; Ucieczka (2) Artefakt (5)
A droga wiedzie w przód i w przód,
Choć się zaczęła tuż za progiem
I w dal przede mną mknie na wschód,
A ja wciąż za nią - tak jak mogę...
Skorymi stopy za nią w ślad -
Aż w szerszą się rozpłynie drogę,
Gdzie strumień licznych dróg już wpadł...
A potem dokąd? - rzec nie mogę...

Obrazek
Dobytek Notatnik
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaakceptowane”