regulamin i zapis     
   FAQ    
   kompendium   
   poszukiwania   
   nieobecności     
== Ogłoszenia ==



Zapraszamy do Aktualizacji Dodano kilka rzeczy

→ Zapraszamy Wszystkich na Świąteczną Ucztę, która odbędzie się od 20 grudnia do 9 stycznia. Więcej informacji znajdziecie więcej :)

Wszystkiego dobrego z okazji Mikołajek i witamy z powrotem! Zapraszamy do Aktualizacji aby przekonać się jakie nastały zmiany!

→ Z okazji Dnia Kobiet Administracja życzy Paniom wszystkiego najlepszego z okazji Waszego święta. Niech Los Wam sprzyja.

→ 14 lutego odbędzie się bal walentynkowy. Obowiązkowo stroje przedstawiające figurę szachową lub kartę.

→ Kolejna szansa na zdobycie losu na loterię. Tkacz Losu do końca dnia (12.02) czeka na zdjęcia tego jak świętowaliście Tłusty Czwartek. Więcej informacji w wiadomości od Tkacza i w Aktualizacjach.

→ Do Regulaminu Gry dodany został punkt 19 dotyczący dodatkowych awatarów.

→ A może hasło na pokój prywatny? Dowiedz się więcej.

Cross City odbudowuje się po ataku smoków, który nastąpił ponad miesiąc temu


== Media ==

Nasz FacebookNasz discordNasze DA
== Fabuła ==
♦♦♦♦♦♦♦♦

Zima, 45 lat po Kataklizmie

Po wydarzeniach jakie miały miejsce 10 lat temu, kiedy bogowie starli się w boju, radni postanowili, że nastały nowe czasy i wraz nimi trzeba zmienić system czasu. Ustalono, że w Cross City i przyległych mu miejscowościach i ziemiach Kataklizm będzie od teraz rokiem 0. Od tamtego momentu stosowano się do nowych zasad wprowadzonych przez radnych. Ułatwiło to urzędnikom uporządkowanie papierologi.

Tak więc, według nowych ustaleń, śmierć Smoczego Boga nastąpiła w 35 roku. Od tego czasu samo Cross City bardzo rozwinęło się i powiększyło swoje tereny. Stworzyło port aby móc handlować z odległymi miejscami. Przebudowane zostały dzielnice i stworzona kopalnia zapewniająca dostęp do kryształów.

Miastu w rozwoju pomogli Patroni, osoby, które albo miały majątek, możliwości czy też inne przydatne dla miasta zdolności. Każda taka osoba dostała tytuł Patrona co daje im dodatkowe prawa, których zwykli mieszkańcy nie mają. Jest to gest podziękowania ze strony włodarzy miasta...

Ten okres był spokojny, nie wydarzyło się nic większego co zagrażałoby miastu.

♦♦♦♦♦♦♦♦

==Faza Księżyca==


Pełnia:
od 4 lutego do 6
==Pogoda==

W dzień
Chmury, pada śnieg, czasem grad. Mocno wieje. Temperatura od 0 do -15 stopni

W nocy
W nocy aż tak nie wieje i prószy śnieg. Temperatura od -10 do -25 stopni

Tropienie i polowania

Wszystko co wchodzi w skład mechanik rozgrywki na forum.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dariusz Wyrm
Punkty Przygody: 0,48 
Posty: 384
Rejestracja: czw sie 13, 2020 5:05 pm
Poziom Zdrowia:
15000 pkt.
Obrazek
Poziom Mocy:
55 pkt.
Karta Postaci:
Statystyki: Obrazek
4500 2500
3000 3000
5000 1000
Stan portfela: 40000000
Zmiany fizyczne: szramy na twarzy, potężne dwie blizny przechodzące od ramienia aż przez cała prawie klatkę piersiowa.

Aby wytropić dane stworzenie, trzeba w pośćcie zaznaczyć na jakie zwierzę odbywa się polowanie. Następnie gracz rzuca kością aby przerzucić spostrzegawczość danego zwierzęcia (jego maksymalną możliwą spostrzegawczość)
Jeśli postać posiada zdolności, które obniżają próg rzutów, to w takiej sytuacji odejmuje go od maksymalnej spostrzegawczości zwierzęcia.

Przykład:
Zwierzę: Zając
Spostrzegawczość: 30

Postać gracza posiada spostrzegawczość: 25
W takiej sytuacji postać nie ma możliwości wytropienia zająca. Posiada jednak zaletę tropiciel.. Ta zmniejsza próg przy tropieniu o 10.
Czyli:
Zwierzę: Zając
Spostrzegawczość: 30- 10(zaleta) = 20

Postać gracza posiada spostrzegawczość: 25
Gracz wykonuje rzut kością. W jednym poście rzuca 3 razy 3d25 (wybiera najwyższy wynik z nawiasu, nie sumę)
Jeśli wynik był mniejszy niż 25 (np. 24 i mniej) Postać nie znalazła tropu.
W jednym polowaniu na tropienie przeznacza się maksymalnie 5 postów, minimalnie 3, z czego co najmniej w dwóch postach musi być sukces.

Jednym słowem, zwierzę tropi się minimalnie 3 posty a maksymalnie 5, z czego musi być sukces rzutów na tropienie w minimum 2 postach aby zacząć walkę ze zwierzęciem.

Walka

Odbywa się jak ze zwykłym graczem z tą różnicą, ze gracz wyrzuca jakie statystyki może mieć zwierzę np:

Zając:
2-30 rzut: d30
1-3 rzut: d3
1-3 rzut: d3
15-40 rzut: d40

Rzut poniżej minimum statystyki daje jej minimalna opcje np: zwinność wypadła z rzutu d40 - 10, w takim wypadku zwierzę ma minimalną statystykę, w tym wypadku 15

Przykładowo wylosowane statystyki zająca
20
2
1
30

Zwierzę tej klasy zawsze ucieka więc jego rzut będzie zawsze na oborę, czyli brane pod uwagę rzut na zwinność.

Aby zatem go dorwać, rzucamy swoją zwinność v jego zwinność, potem po udanym rzucie na zwinność, używamy siły
W przypadku broni dystansowej:
rzut na: spostrzegawczość(gracza) v zwinność(celu)
Po udanym można użyć rzutu na siłę ( w przypadku broni typu łuk, broń palna rzut na siłę rażenia+ modyfikacje)

Spis zwykłych zwierząt
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”