wyprawa

Miejsce gdzie można pójść poza miasto jak i wziąć udział w różnych wydarzeniach.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dariusz Wyrm
Punkty Przygody: 3,14 
Posty: 534
Rejestracja: czw sie 13, 2020 5:05 pm
Poziom Zdrowia:
15000+ 100 (15100) pkt.
Obrazek
Poziom Mocy:
55 pkt.
Karta Postaci:
Statystyki:

45

25+20(45)

30+10(40)

30

50

10(11)
Stan portfela: 40000000
Przedmioty magiczne:
Kurtka + 10 siły
Kamizelka + 100 HP
Płaszcz +10 intelektu
Spodnie +10 siły
Buty + 10 zręczności

Zasady
Zasady!
Zasady:
Poza walką czy sytuacją wymagającą konfrontacje/podejście decyzji itp.:
- Kolejność nie jest ważna, chyba że odnosicie się do czyjeś postaci.
- Nie obowiązuje czekanie na innych graczy i ich odpowiedź
- Los poinformuje, kiedy następuje "czas wolny" a kiedy mija.
- Możecie sobie coś tam zbierać, gadać, jeść itp.

W walce czy innych sytuacjach wymagających podjęcia akcji:
- Na post Los czeka tylko 24h
- W sytuacji nieobecności lub sytuacji kiedy nie można odpisać w wymaganym czasie, powinno poinformować się Dariusza Wyrm'a
- Rzucamy kośćmi w wyznaczonym temacie: viewtopic.php?f=91&t=527

Ogólne:
- W evencie nie ma bilokacji
- Event zaczyna się po pełni
- Po użyciu przedmiotów jednorazowych np. eliksiry znikają one z waszego ekwipunku
- Wasze akcje mają wypływ na wyprawę i jej dalsze wydarzenia, osoby w niej będące itp. Będą mieć też wpływ na wydarzenia po evencie w mieście.
- Używać możecie tylko tego co macie przy sobie, co jest w otoczeniu itp. Musi jednak takie coś istnieć. Nie można sobie nagle w środku lasu odnaleźć miecz czy od tak inną broń itp.
- Wszystkie niejasności/spory proszę zgłaszać od razu do Dariusza Wyrm'a na Pw. W innym wypadku nie będą uwzględniane (jeśli fabułą poszła dalej a ktoś nagle nie zgadza się z czymś co wydarzyło się X czasu fabularnego)
- Informujcie o swoich zamiarach, jeśli coś w poście od Losu nie będzie zrozumiałe, pytajcie!
- Posty piszcie w formie niedokonanej
- W postach macie 2 akcje typu: atak-atak, atak-obrona, obrona-obrona. Ruchy pokroju podnoszenie czegoś, podbiegnięcie najlepiej skonsultować gdyż czasem może być to uznane za wykonanie jednej akcji ale typu neutralnego( mimo to pożerającego ruch akcji!)
- Pamiętajcie, że postacie są śmiertelne
- Grajcie tak jak stworzyliście postać - Jeśli postać zrobiła by coś ale wy uważacie to za złe posunięcie, które jednak nie wpisuje się w odgrywaną postać, przemyślcie inne rozwiązanie. Takie aby pasowało do tego jaka wasza postać jest
- Nie możecie decydować o tym co zrobiła jakaś postać czy npc
- Możecie słowa, czyny NPC interpretować po swojemu ale pamiętajcie, że wasza interpretacja możne być inna niż była w złożeniu. Może to dać inny efekt. Nie denerwujcie się wtedy na nikogo z drużyny czy Los!

Dobrej zabawy :)


Uczestnicy:
Nari
Nari Orecev
Rasa: Wilkołak
patron: Ragabasz
Zdolności:
Widmowy krok-Koszt uzycia: 20 mocy- - Wilkołak po aktywacji daru porusza się bezszelestnie. Dzięki czemu może podkradać się niezauważonym. Dodaje +10 do zręczności i kamuflaż na 2 tury (kamuflaż sprawa, ze osoba staje się niewidoczna ale nadal wyczuwalna- zapach czy kroki)- Trwa 2 tury.
odporność na trucizny (dmg z trucizn zmniejszony o połowę)
lepszy słuch, świetny węch (+ 2 do percepcji przy wykorzystaniu sytuacyjnym tych zmysłów)
Zmiana dowolnej części ciała-użycie: 5 pkt. mocy.
Furia - użycie 5 pkt mocy. - Uwalnia osobę od wszystkich umiejętności mentalnych. Zwiększa regenerację - Tylko ataki fizyczne przyspieszają regeneracje o 5 pkt. hp na post przez 3 posty.
Zmiana zapachu poziom -użycie 5 pkt mocy potrafisz zamaskować połowicznie zapach, zwierzęta o dobrym węchu jednak Cie wyczują. Potrzeba im jednak być bliżej ciebie. Zwiększa percepcję o 3
Tropienie -użycie 5 pkt mocy- zwiększa percepcje o 10 na 4 kiedy postać zajmuje się tropieniem.
Odnajdywanie drogi - Zdolność pasywna- osoba posiadająca tą zdolność potrafiła by się bardziej odnaleźć w terenie, trudniej się zgubić.
Dar jeżozwierza użycie 5 pkt mocy - Tworzy stalowe kolce na karku, plecach, ogonie i ramionach. Zadaje dodatkowe 5 pkt. dmg.

Wady:
Ciekawość
Fobia – przed pochowaniem żywcem
Powolne leczenie
Zadłużony 1

Zalety:
Bijatyka
Oburęczność
Orientacja w terenie 2
Tropiciel
Mistrz broni - 2


Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): Mistrz broni - łuk i sztylet, tropienie, oburęczność, bijatyka, odporność na trucizny,
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): odnajdywanie drogi, potrafi się dogadać z większością
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: Łuk, strzały, sztylet, torba wzmocniona, kurtka skórzana, zabawka mechanicznego wilczka, prowiant, potrfel, pół fiolki eliksiru silnie leczący dotyk.
Erin
Erin Wyrm
Rasa: człowiek
klasa: mag
Zdolności:
MAGIA:
Natura Ognia - Czwarte Arkana + 20dmg
Natura Wody – Pierwsze Arkana
Natura Ziemi – Pierwsze Arkana
Natura Iluzji – Pierwsze Arkana
Natura Energii – Drugie Arkana
Natura Ochrony – Trzecie Arkana
Czysta Magia - Pierwsze Arkana


TECHNOMAG:
Strzał (1pkt - równa się jeden strzał)

Wady:
Ciekawość (-2)
Fobia (-2) Klaustrofobia
Mroczna Tajemnica (-3)
Zmarzlak (-2)

nabyte podczas fabuły:
ObrazekMedium (jesteś bardziej podatny na ataki duchów, zjaw, itp.)

Zalety:
Jezyki (1) Łacina
Metamorfomag (5)
Oswajanie (3) Oswajanie naprawdę niebezpiecznych stworzeń, nawet z tą zdolnością nadal jest to ryzykowne.
Potencjał mocy (3)
Szybki refleks (2) Ułatwia czynności związane ze zręcznością i dodaje bonus +10 do zręczności. Zmniejsza próg rzutu na unik o 10.
Szybko się uczy (3) exp x2
Ukrywanie się (2) ciężko ją odnaleźć nawet, jeśli wiadomo że jest gdzieś w pobliżu. Zwiększa próg percepcji u przeciwnika o 15

Nabyte podczas fabuły:
Bijatyka (3)-(cztery rzuty a nie trzy)
Uwodziciel (1)
Mistrz Broni (2) - broń palna i sztylety
Kokietka (1)
Medium (zadajesz większe obrażenia duchom, zjawom, itp.)

Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): Warzyć eliksiry
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): potrafi się dostosować do wielu sytuacji
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): boi się niewielkich przestrzeni, ciekawska
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: dwa sztylety, skórzana kurtka, Torba skórzana wzmocniona objęta zaklęciem pojemności, rękawica technomaga, naszyjnik matki, broń palna krótka + naboje, prowiant.
Primeval
Primeval
Rasa: wilkołak
patron: Ahroun
Zdolności:

- Odporność na trucizny
- Lepszy Słuch, Świetny Węch
- Gorąca Krew pasywne.postaci nie odczuwają przez dłuższy czas skutków walki i są w stanie poprzez adrenaline itp. wykonywać ataki w pełni sił.
Postać nie otrzymuje osłabienia w rzutach na atak poniżej 50% HP, dopiero przy 25%.
*Aczkolwiek po obniżeniu zdrowia poniżej 20%, postać staje się niezdolna do walki.

- Regeneracja: 2 poziom-Regeneruje 10 pkt. życia w każdym poście poza walką.
- Szybkie Uderzenie- Zdolność pasywna- Dzięki swojej szybkości zawsze atakuje pierwszy (chyba, ze gracz sam zrezygnuje z tej możliwości).
W przypadku gdy obie postaci posiadają tę umiejętność, wykonuje się rzut 1d2, ewentualnie góra i dół przy 1d100. Analogicznie do większej ilości, 1d3 (Wcześniej ustalając kto jest numerem 1, 2 i 3)


- Zmiana dowolnej części ciała - Koszt: 5
- Przywiązanie - Koszt: 5
- Dar Ahrouna: Chwyt Śmierci -Koszt uzycia: 20 mocy- Dar ten znacząco zwiększa siłę szczęk. Dzięki temu darowi pochwycona osoba jest w tarapatach. Dodaje +20 dmg do ataku przy ugryzieniu.
- Furia - użycie 5 pkt mocy. - Uwalnia osobę od wszystkich umiejętności mentalnych. Zwiększa regenerację - Tylko ataki fizyczne przyspieszają regeneracje o 5 pkt. hp na post przez 3 posty.
- Szarża - użycie 5 pkt mocy- Każdy wojownik nie boi się starcia z przeciwnikiem. Szarża pozwala podbiec do celu w ciągu jednej tury i zadać mu atak.
- Fala Uderzeniowa użycie 5 pkt mocy - Po użyciu umiejętności powinno uderzyć się w ziemie/wodę. Zostanie wytworzona siła, która przeciwników będących blisko odrzuci do tyłu a tych dalej przewróci. Przeciwnicy będący na granicy zasięgu mogą się zachwiać. Fala wynosi do 10 metrów. Zmniejsza Zwinność najbliższych przeciwników o 5, dalszych o 3 a na pograniczu o 2

Wady:
Wymuszona Przemiana
Ciekawość
Wróg (1) - Rywal z Areny o pseudonimie "Berserker"
Nałóg (1) - Adrenalina

Zalety:
Siłacz
Szybko się Uczy exp x2
Bijatyka
Mistrz Broni (1) - Bronie Naręczne
Orientacja w Terenie (1)
Wysoki Próg Bólu Zwiększa próg rzutów na siłę woli w testach wytrzymałości na ból o 5.


Czym się postać obecnie zajmuje: Najemnik, Walczy na arenie, Szkoleniem młodych pokoleń;
Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): Bardzo dobrze się bije,
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): Skuteczny Wojownik, Wytrzymały, Szybko się adaptuje w walce;
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): Szybko się nudzi, Lubi nadużywać argumentu siły, Zgorzchniały;
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: Rękawice Bojowe, 2x Bandaże /Na rękach/,
*Pasek na eliksiry/narzędzia na pas lub tułów: (eliksiry są ukryte, umieszczone z tyłu);
- 1x Bezwonny;
- 2x Silnie Leczący Dotyk;
- Miejsce na Rękawice Bojowe;
Morten
Morten Karsten
Rasa: wilkołak
patron: ragabasz
Zdolności:
Odporność na trucizny
Lepszy Słuch, Świetny Węch
Otwieranie zamków - 2 poziom (5+6pkt)- skomplikowane
Żyjące słońce -użycie 10 pkt mocy - osoba rozgrzewa swoje dłonie do wysokich temperatur i potrafi przetopić niektóre metale ale jest wymagany odpowiedni czas np. przetopienie zwykłej klamki mosiężnej trwa 3 tury. Przy użyciu tej umiejętności równie dobrze może świeci jak tysiąc gwiazd lecz nie może kierować światłem a nim być.
Zatrute szpony - użycie 5 pkt mocy - w odniesionych ranach zaczyna się rozwijać zakażenie.
Duchowy dotyk-użycie 5 pkt mocy - Wystarczy dotknąć drzwi, ścianę itp. Osoba rzucająca widzi co znajduje się po drugiej stronie. Trzeba zamknąć oczy. Trwa jeden post.Obniżoną Percepcja o 5


Zmiana dowolnej części ciała
Przywiązanie
Dar: Widmowy krokKoszt uzycia: 20 mocy- - Wilkołak po aktywacji daru porusza się bezszelestnie. Dzięki czemu może podkradać się niezauważonym. Dodaje +10 do zręczności i kamuflaż na 2 tury (kamuflaż sprawa, ze osoba staje się niewidoczna ale nadal wyczuwalna- zapach czy kroki)- Trwa 2 tury.

Wady:
Ciekawość (Koszt 2)
Nałóg - palenie (Koszt 2)
Zadłużony - niewielkie (Koszt 1)
Wymuszona przemiana (Koszt 2)- nów

Zalety:
Doskonała pamięć (Koszt 3)
Doskonały słuch (Koszt 2)
Opanowany (Koszt 2)
Szybki refleks (Koszt 2) Ułatwia czynności związane ze zręcznością i dodaje bonus +10 do zręczności. Zmniejsza próg rzutu na unik o 10.
Ukrywanie się (Koszt 1) skutecznie kryje się w mroku, Zwiększa próg percepcji u przeciwnika o 5

Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): otwierać zamki i używać broń białą (sztylet) -50%
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): jak się czegoś podejmie stara się w tym trwać, wykonuje polecenia
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): słabo kłamie, jest raczej wycofany (chowa się w tłumie) i łatwo pakuje się w kłopoty
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: sztylet i zapewne psa
Helion
Helion Kanavar
Rasa: wilkołak
patron: Theurge
Zdolności:
Mowa duchów- Koszt uzycia: 20 mocy
odporność na trucizny (dmg z trucizn zmniejszony o połowę)
lepszy słuch, świetny węch (+ 2 do percepcji przy wykorzystaniu sytuacyjnym tych zmysłów)
Zmiana dowolnej części ciała-użycie: 5 pkt. mocy.
Regeneracja- 2 poziom.-Regeneruje 10 pkt. życia w każdym poście poza walką.
Otwieranie zamków - 3 poziom- otwieranie magicznie zamkniętych zamków
Dar jeżozwierza użycie 5 pkt mocy - Tworzy stalowe kolce na karku, plecach, ogonie i ramionach. Zadaje dodatkowe 5 pkt. dmg.
Zew Wilka użycie 10 pkt mocy. - Wzywasz na pomoc Ducha Wilka. Wilk mimo wyglądu duchowego ma właściwości cielesne i może atakować cel niczym prawdziwy wilk. Różnica polega na tym, iż Duchowy Wilk potrafi przenikać poprzez przeszkody, albo lekko uzdrowić - przywrócić 5 pkt. pż. -[wtedy traci posta].MG kieruje przywołanym wilkiem przez 3 tury

Wady:
Nawiedzany (2)– Dziadek Antonidas nawiedza go i przeszkadza niejednokrotnie. Często gadają, przez co może być Helion uważany za dziwaka.
Otwarta Księga
Wymuszona przemiana- sierp
Fobia - Irracjonalny strach- (3) - Na głęboką wodę i zbiorniki wodne. Wpadną we wewnętrzna panikę i może być sparaliżowany przez co może nie wykonać ruchu czy też może próbować uciekać.

Zalety:
Bijatyka (cztery rzuty a nie trzy)
Oburęczność
Szybko się uczy exp x2
Mistrz Broni - 1 broń naręczna
Szybki refleks -Ułatwia czynności związane ze zręcznością i dodaje bonus +10 do zręczności. Zmniejsza próg rzutu na unik o 10.


Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): gotować, naprawiać różne maszyny i mechanizmy
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): Dobra znajomość mechanizmów parowych, olejowych i na kryształy (pracował od lat jako mechanik), ma zręczne dłonie, jako szaman widzi duchy czasem.
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): panicznie boi się głębokich wód, ma słabą wole względem oferowanych mu narkotyków i używek psychotropowych- łatwo się uzależnia, jest niekonfliktowy (jest takim trochę tchórzem)
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy:torbę, zegarek, szalik (ogólnie ubranie), portfel z dokumentami
Khazad
Khazad Athis
Rasa: człowiek
klasa: mag
Zdolności:
Natura Energii - Trzecie Arkana (35 pkt)
Natura Ochrony - Pierwsze Arkana (10 pkt)
Natura Wody - Pierwsze Arkana (10 pkt)
Duchowe Spojrzenie (5 pkt)
Wewnętrzny Płomień (5 pkt)
Szybkie Uderzenie (5 pkt)
Tropienie (5 pkt)
Lewitacja (5 pkt)

Wady:
Ciekawość
Nałóg Tytoniowy
Głodomór
Wróg

Zalety:
Szybki refleks (+10 zw)
Opanowany
Mistrz Broni -broń palna i pałasz
Potencjał Mocy (+30m)
Znajomość Języka


Czym się postać obecnie zajmuje: Strażnik z dochodzeniówki, po godzinach coś w rodzaju detektywa do wynajęcia.
Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): Potrafi dobrze walczyć pałaszem i strzelać z pistoletów (nie posiada), nieco tylko słabiej walczy wręcz. Sprawnie włada magią z zakresu natury energii.
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): Dzięki doświadczeniu zawodowemu sprawnie odnajduje poszlaki i łączy fakty w spójny obraz. Nauka w Akademii w połączeniu z własnymi praktykami dają mu przyzwoitą znajomość magii i nieco mniejszą mechaniki. Opanowany, niezbyt podatny na zastraszanie. Dość dobrze znosi niewygody (aczkolwiek zrzędzi).
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): Dużo je, często także pomiędzy posiłkami. Pali, a bez tytoniu robi się zirytowany. Ciekawski, grzebie także w tym, w czym nie koniecznie powinien - tak samo gdy wpadnie na trop, nie chce odpuścić, nawet jeśli podążanie dalej może być ryzykowne. Gdy mu coś nie odpowiada, potrafi być zrzędliwy.
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: Pałasz, wzmocniony kaftan i spodnie, wysokie buty z miękkiej skóry, wzmacnianą koszulę, kapelusz, pelerynę z kapturem z impregnowanej wełny, zegarek, parciany żeglarski worek z uchem przez ramię a w nim: pakiet sucharów i drugi suszonego mięsa, paczkę tytoniu i bibułki do skrętów, manierkę z wodą, fiolkę z octem i drugą z jodyną, niezbędnik, menażkę, plandekę z brezentu, 15 metrów rzemiennej plecionki (linka), kozik do prac obozowych, kilka rolek bandaża, dratwa, nitka i dwie igły, notatnik, stalowe pióro z podróżnym kałamarzem, trzy ołówki, książkę do czytania, koszula na zmianę, zapałki, krzesiwo, cztery puste fiolki z korkiem w stalowej puszcze, trzy materiałowe chustki, pęseta, słoiczek z grafitowym proszkiem, przylepiec, rolka celofanu, dokumenty i odznaka Strażnika
Urd
Urd Svartulv
Rasa: Wilkołak
patron: Elodoth
Zdolności:
Dar: Prawda Ojca-Koszt uzycia: 20 mocy-- Jako urodzony sędzia i negocjator jesteś w stanie rozpoznać czy osoba z która rozmawiasz kłamie, ma coś do ukrycia itp. Robisz rzut d100- szansa 5o/5o
Zdolność nie zmusza do wyjawienia prawdy, tylko daje wiedze, czy ktoś mówi szczerze czy nie.

-Zdjęcie choroby: 3poziom- użycie 5 pkt mocy - Potrafisz wyleczyć postać z silnych chorób takich jak astma itp.
Potrzeba dużej koncentracji i energii. Nie może uleczyć chorób śmiertelnych, co najwyżej lekko złagodzić i opóźnić.
-Leczący dotyk: 3poziom- użycie 45 pkt mocy - poprzez dotyk jesteś w stanie wyleczyć poważne obrażenia. Obrażenia wewnętrzne, złamania i przemieszczenie kości, rany postrzałowe itp. Proces jest bolesny dla osoby leczonej. Każda rana potrzebuje osobnego postu na leczenie i trwa on trzy tury, w których moc jest pobierana. Można wyleczyć do 15 pkt. życia.
-Zdjęcie trucizny: 3poziom , użycie 5 pkt mocy - potrafisz zneutralizować śmiertelne trucizny, takie jak jad śmiertelnie trujących zwierząt np. czarna wdowa czy osa morska.
Potrzeba dużej koncentracji i energii.
-Duchowy dotyk 5


pasywne:
-Wiedza medyczna 3poziom
- Przemiana
-odporność na trucizny- (dmg z trucizn zmniejszony o połowę)
lepszy słuch, świetny węch- (+ 2 do percepcji przy wykorzystaniu sytuacyjnym tych zmysłów)
(dmg z trucizn zmniejszony o połowę)


Wady:
Fobia - Irracjonalny strach przed galaretką, postać traci przytomność. (Koszt 3) Zwiększa próg rzutu na Siły woli o 15
Można próbować oprzeć się fobii. Robi się wtedy rzut na siłę woli. Próg wynosi 30 (oraz dodajemy dodatkowe liczby w zależności od poziomu fobii)
Nadwrażliwość na srebro (Koszt 1) - Srebro powoduje u ciebie większy uszczerbek na zdrowiu niż jest to normalnie. Otrzymujesz dodatkowe 10 dmg.
Zmarzlak (Koszt 2) - Osoba bardzo podatna na chłód, łatwo marznie, obniża to jego możliwości i przeszkadza w skupieniu przy niskich temperaturach. - 5 do wytrzymałości.
Wróg - Koszt 2 kto chce jej szkodzić (Porzuciła swoją rodzinę, jej wartości, wyparła się jej całkowicie. Czym było rodzinie to nie w smak i chcą ukarać ją za to).

Zalety:
Szybki refleks (Koszt 2) – Działa się szybko, jak błyskawica. Ułatwia czynności związane ze zręcznością i dodaje bonus +10 do zręczności.
Szybko się uczy (Koszt 3) - Osoby z tą cechą uczą się szybciej od innych (poprzez praktykę, czytanie, trenowanie samodzielne lub z kimś). Zwiększa ilość zdobywanego doświadczenia x2.
Wykształcony (Koszt 2) - Lepsze wykształcenie niż większość; tytuł doktora lub profesora. + 5 do inteligencji.
Znajomość języków pierwotnych maksymalnie 4 (Koszt 3). - j. wilkołaków, runiczny, łacina

Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): Zna się na ziołach, leczeniu, posługuje się w miarę sprawnie łaciną i językiem runicznym.
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): Refleks, pojmowanie nowych rzeczy, nauka nie sprawiała jej problemów. Względny spokój i opanowanie.
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): Panicznie reaguje na galaretki w każdej postaci. Często odczuwa chłód, robi się markotna i ospała gdy nie wypije kawy.
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: Notes, ołówek, zapałki, bandaż x2, kubek termiczny napełniony kawą, osełkę, kozik i to wszystko spakowane w torbę. Plus swoje ciuchy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Los
Punkty Przygody: 2,32 
Posty: 916
Rejestracja: wt paź 06, 2020 12:09 pm

Spojrzał na chłopaka.
-Typowe, zatrudnić kogoś z zewnątrz i nic mu nie mówić- No co on miał na to poradzić? No i się rozgadali. W taj całej grupce to kobiety wykazały się mimo wszystko największą.. klasą, nie licząc Mortena. Primeval w bardzo gorącej wodzie kąpany. Do tego zdawał się trochę paplać co mu ślina na język przyniesie.
Mężczyzna zrobił względem dam skłon.
-Wybaczcie ten szczegół, jestem Aram R'aasha- To tez otrzymali odpowiedz, kto się po patyczkował do nich.
Bariera zdawała się delikatnie mienić, prawie niezauważalnie dla przeciętnego wzroku. W głosie mężczyzny nie było ani trochę gniewu. Był spokojny, co prawda rozbawiony ale spokojny cały ten czas. Podszedł do bariery i wyciągnął swoją dłoń, którą przyłożył do bariery.
Ta w pierwszym momencie tylko lekko zadrżała, co ujrzeć mogły osoby z dobrym wzorkiem (spostrzegawczość 30+). Zaraz jednak potem już wszyscy mogli zauważyć jak pojawiają się na niej pęknięcia, niczym w szkle. Bariera posypała się ale prócz samego tego faktu, potężna fala energii została wyrzucona w waszą stronę. Mogliście ją poczuć i to mocno. (Proszę o rzut na wytrzymałość, wynik: 30+ oznacza, że się utrzymaliście na nogach. Każdy poniżej oznacz, ze się przewróciliście lub odrzuciło was jeśli wynik będzie poniżej 10).
Drzewa mocno się zakołysały.
Primeval drzewo koło domu to zwykłe młode wiec mogłeś bez problemu ej ściąć. Dobrze, ze to nie sekwoja.
Awatar użytkownika
Primeval
Punkty Przygody: 1,69 
Posty: 306
Rejestracja: pn lut 22, 2021 12:58 am
Poziom Zdrowia:
253/315
Poziom Mocy:
55/75
Karta Postaci:
Statystyki:

20

70

15

45

20

20
Stan portfela: 6490

Chyba do jednego mogli się zgodzić, wszyscy rdzenni mieszkańcy byli skąpi w informacje... A ten przed nimi dodatkowo zachowywał się z wyższością tylko przez sam ich fakt posiadania. Dla wilkołaka w furii to był całkiem marny powód do dumy. Ciągle tylko słowa, tajemnice i lanie wody. Jednakże Prim miał inne plany, drzewko ładnie wyrwane, ekolodzy nie płaczą, a gadający od rzeczy dziwak postanowił im się przedstawić. Tutaj nieco go zdziwił, skoro tak dużo o nich wiedział i tutejszych, to raczej nie brał by ich za zagrożenie, a jednak przybył osobiście! Czyli musiał się ich obawiać! Pod warunkiem, że to był ktoś niepodszywający się pod ich cel. Nie będzie miał problemu sklepać go już teraz!
- Do rzeczy magu! - Pośpieszył go, słowa za bariery były tyle samo warte, co rzucanie ich na wiatr. Równie dobrze mogliby tak stać i nic nie robić. Jednakże, gdy ten w końcu postanowił pochwalić się jak niszczy się takie bariery, było to nawet widowiskowe, jak cała zaczyna pękać. Doprawdy fajny widok, nawet jeśli poczęstował ich od razu falą czystej energii, oczywiście nie tak silną jak w jego wykonaniu. / Wytrzymałość 32 / Nie pierwsza i nie ostatnia, utrzymał się na nogach, bez większych problemów, nawet więcej! Trzymając w łapach drzewo! Nie miał czasu oglądać się za innymi, a mag nie znajdował się zbyt daleko od nich, na jego oko bez problemu jego pomysł wypali. / Fala Uderzeniowa + 58 Czysta Siła / Skupił się niczym przy zamachu, po czym cisnął nim prosto w Arama przy pomocy Fali Uderzeniowej! Nie oszczędzał się i nie patrzył na to, czy fala dosięgnie jego towarzyszy którzy stali w zasięgu 10 metrów... W miedzy czasie, przez jego ciało przeszedł impuls, pocisk drzewny zapewne zostanie zablokowany, aczkolwiek on nie miał zamiaru na tym zaprzestać. Błyskawicznie podążył nieco inną ścieżką, w końcu nie chciał oberwać rykoszetem własnego pocisku, gdy został obrócony w jego stronę. / Szarża + 88 Atak / Pojawił się mniej więcej za nim zamachując się już w biegu, aby ładnie oderwać mu głowę od tułowia. Łaknął krwi, a to co będzie robić reszta wilków absolutnie go nie obchodziło.




- 10 PM;
Efekt: Szybkie Uderzenie Aktywny
Furia: +5 HP
Regeneracja: +20 HP (10 za wcześniejszego posta)
Awatar użytkownika
Urd Svartulv
Punkty Przygody: 1,13 
Posty: 119
Rejestracja: ndz lut 06, 2022 3:16 pm
Poziom Zdrowia:
110 + 10 (120)
Poziom Mocy:
150
Karta Postaci:
Statystyki:

25

18

25 +5 (10)

22

5

29 + 10 (39)
Stan portfela: 5690

Nie spodziewała się, że sam Aram się po nich pofatyguje. A to ci niespodzianka a to oni mieli wyjść mu na przeciw. Nie wiedziała czy ma to traktować jako przejaw jakiegoś szacunku, ciekawości do przeciwników czy obawę przed ich grupą, że postanowił sam rozwiązać problem. Choć patrząc na to jak roztrzaskał barierę niczym bańkę mydlaną ukazując swoją potęgę, z automatu odrzuciła drugą opcję. Przeorała pazurami po ziemi ale równowagi nie utrzymała i klapnęła na tyłek nie robiąc sobie większej krzywdy od tego impetu a chwilę później poleci na nią Nari, którą obejmie swoimi łapami. Chociaż tyle dla niej zrobi by nie miała ciężkiego upadku.
Poczynania Primevala były tak szybkie, że przestała nadążać za tym co się dzieje. Odniosła wrażenie, że tamten nie patrzy czy zrobi im krzywdę czy nie. Wypadałoby zejść z pola rażenia tej dwójki ale najpierw to musi się podnieść, wstanie jak rudowłosa to zrobi pierwsza. Niby chucherko ale swoje waży.
Obrazek
Awatar użytkownika
Morten Karsten
Punkty Przygody: 3,74 
Posty: 387
Rejestracja: sob lis 19, 2022 11:04 pm
Poziom Zdrowia:
145/145
Poziom Mocy:
100
Karta Postaci:
Statystyki:

25

23

20

26

25

40
Stan portfela: 6337

Po słowach Mortena oraz po tym jak Nari go upomniała mężczyzna momentalnie zdawał się znormalnieć. Chyba jako pierwszy w tej krainie nie kłamał tylko po prostu mówił co myślał a przynajmniej takie wrażenie odniósł chłopak. Jednak na słowa jakie usłyszał od tego faceta nic nie odpowiedział bo też za bardzo nie miał co. Skupił się po prostu na tym co robił i tyle. Oczywiście zanotował w głowie jego imię ale to nie było aż takie ważne. Co innego to co za moment się stało. Wszak gdy przybysz podszedł do bariery i dotknął ją ręką ta po chwili zaczęła pękać by ostatecznie zupełnie się rozpaść, Nie wiedział czemu służyła ta cała demonstracja ale na pewno mu się nie spodobało bo jej rozpadowi towarzyszyła taka fala energii, że biedny aż się przewrócił.
- Auć! - mruknął pod nosem gdy jego plecy zetknęły się z ziemią. Tak go to zaskoczyło, że na razie leżał tak i się nie podnosił.
Awatar użytkownika
Nari Orecev
Punkty Przygody: 10,49 
Posty: 2623
Rejestracja: pn gru 06, 2021 12:01 am
Medale: 2
Poziom Zdrowia:
180/180
Poziom Mocy:
180/180
Karta Postaci:
Statystyki:

41 + 10 (51)

30

36

36

21

40
Stan portfela: 4553

Słysząc szept Urd odnośnie ego próbowała powstrzymać śmiech ale jednak się jej nie udało, zasłoniła usta wolną dłonią - Przepraszam - powiedziała wesoło do przybyłego mężczyzny. Nie chciała być niegrzeczna w stosunku do niego. A na kolejne słowa kobiety próbowała ukradkiem skinąć głową twierdząco. Kiedy taki wyłom się pojawi będzie miała szansę na ewentualne trafienie go o ile się to w ogóle uda.
Słysząc imię i nazwisko przybysza nieco się zdziwiła, nie spodziewała się spotkać go tutaj, po przedstawieniu się również dygnęła - Miło poznać, choć okoliczności nie sprzyjają - zachowała pomimo wszystko pogodę ducha. A sama bariera wydawała się czymś nieco jak prawdziwa bańka mydlana, to było fascynujące. Nari zmrużyła oczy widząc jak bariera zaczyna drżeć pod dotykiem mężczyzny, to był znak a tym bardziej że gdy ona pęknie będą mieli z lekka przechlapane. Chciała napiąć cięciwę łuku celując w przeciwnika ale nim to zrobiła cała ich ochrona prysła niczym sen. A moc jaka została wysłana zaraz po tym posłała dziewczynę na miękką poduszkę w postaci Urd - Przepraszam - powiedziała lekko się krzywiąc, chciała ją ochronić a jednak wyszło inaczej. A widząc poczynania Pimevala szybko pozbierała się z Urd łapiąc ją za rękę i odciągając od miejsca kumulacji furii wilkołaka po drodze łapiąc za ubrania Mortena ciągnąc po ziemi aby czasem i ten nie oberwał rykoszetem.
Awatar użytkownika
Helion Kanavar
Punkty Przygody: 1,23 
Posty: 1839
Rejestracja: pn gru 06, 2021 12:06 am
Medale: 4
Poziom Zdrowia:
250 +90 (340)
Poziom Mocy:
75/75
Karta Postaci:
Statystyki:

16

50 + 10 (60)

15

50

20

34 +10 (44)
Stan portfela: 2070
Przedmioty magiczne:
komplet roboczy(wzm.)+90hp
Kastet +15 dmg
Kurtka + 10 siły

On sam nic nie mówił. Nie wiedział co miałby powiedzieć. Do tego było tutaj sporo osób i czuł się skrepowany tym faktem. Nie wychylał się zbytnio. Nie był zbyt spostrzegawczy i nie dostrzegł tych subtelnych rzeczy. Nie był gotowy także na to co nastąpiło i polecił na tyłek. Dobrze, ze nie odleciał. Byłby przypał. Podniósł się i w trakcie tej czynności widział co wyczynia Primeval. Odważnie.
"Bring me home in a blinding dream
Through the secrets that I have seen
Wash the sorrow from off my skin
And show me how to be whole again
'Cause I’m only a crack In this castle of glass
Hardly anything there
For you to see.."


Awatar użytkownika
Los
Punkty Przygody: 2,32 
Posty: 916
Rejestracja: wt paź 06, 2020 12:09 pm

Nikt nie odleciał, co mogło zrobić jakieś tam wrażenie na mężczyźnie. Może nie wielkie ale jednak. Dobrze się bawił ale lekko się niecierpliwił do tego ten jedne wilkołak zaczynał go ... drażnić. Cała ekipa (rzut na wytrzymałość, 20+ stoicie, poniżej upadacie. Nie tyczy sie Primevala) Machnął dłonią i drzewo, które z impetem leciało na niego, rozpadło się na drobny mak. Możliwe, że gdyby nie fakt, ze go samego otaczał dziwna bariera, którą teraz mogły zobaczyć niektóre osoby (te z spostrzegawczością 30+). Była inna, mieniła się bardzo słabo ale na złoto.
Gdyby nie ona zapewne atak Primevala dosięgnąłby go. Był szybki i precyzyjny. Jego kolejny atak zatrzymał się na barierze, która nie była dla niego widoczna od razu, dopiero będąc przy nim. Mogłoby się zdawać, ze jego atak zatrzymał się w powietrzu około metra od Arama.
-Dość!- Warknął poirytowany Aram. W tym samym momencie kiedy wypowiedział te słowa, we wojownika uderzyła potężna fala powietrza, która odrzuciła go do tyłu (aby ustać musiałbyś mieć 70 wytrzymałości). W trakcie jego Lotu Aram władczo powiedział- Do mnie!- (osoby poniżej siły woli 20 czyli 19, 18...itp. idą szybko do Arama) czują jak ich ciało idzie do niego wbrew ich woli. Sam mężczyzna widząc kto widzie. Machnął znowu dłonią nakładając na nich dziwną bańkę, która sprawiała, ze byli nietykalni przez kogokolwiek.
-Mam was dosyć- Rzucił acz nie spodziewał się, że tylko dwie osoby padną ofiara tego zaklęcia.
Primevalu, poleciałeś ładne20 metrów od Arama uderzając i zatrzymując się na sekwoi, która złamałeś.
- 40 hp
Urd i Helion idą do Arma czy chcą czy nie.
Reszta nie jest w stanie ich powstrzymać.

Rzuty kością 1d
Awatar użytkownika
Morten Karsten
Punkty Przygody: 3,74 
Posty: 387
Rejestracja: sob lis 19, 2022 11:04 pm
Poziom Zdrowia:
145/145
Poziom Mocy:
100
Karta Postaci:
Statystyki:

25

23

20

26

25

40
Stan portfela: 6337

No i leżał tak upadnięty nie bardzo wiedząc czy powinien w ogóle wstawać. Wszak to co zrobił Primeval gdy on znalazł się na ziemi chyba poważnie rozwścieczyło przybyłego mężczyznę. Bo nie dość, że rozwalił na drobny mak gałąź lecącą w jego stronę to jeszcze zrobił jakieś takie czary mary, że kolejny atak wilkołaka zakończył się w nieprzewidziany dla niego sposób. Wszak zamiast uszkodzić Arama zatrzymał się z dobry metr od niego a następnie sam poleciał w drugą stronę zaliczając spektakularny upadek. Ała... odparł w myślach oglądając się za niego. Aczkolwiek nie na długo bo za moment nastąpił ciąg dalszy dziwnych zjawisk. Otóż kiedy ten cały R'assha sprawił, że Prim "odleciał" wziął się za bogu ducha winne Urd oraz Nari, które... no właśnie, sam nie wiedział co ale wyglądało to jakby przyciągnął je do siebie siłą.
- Ej, przecież one nic nie zrobiły! - wycedził niezbyt pewnie się podnosząc. Trochę się bał czy i jemu czegoś nie zrobi ale nie mógł pozwolić na takie traktowanie dziewczyn. Tak nie przystoi.
Awatar użytkownika
Primeval
Punkty Przygody: 1,69 
Posty: 306
Rejestracja: pn lut 22, 2021 12:58 am
Poziom Zdrowia:
253/315
Poziom Mocy:
55/75
Karta Postaci:
Statystyki:

20

70

15

45

20

20
Stan portfela: 6490

Co dla innych działo się zbyt szybko, to dla Prima było to naturalne tępo działania, wbrew pozorom gdyby zobaczył, że jego towarzyszę leżą, kiedy on prowadzi pojedynek, zamiast uciekać, to pewnie by uznał to za leniuchowanie, bądź akt odwagi. Albo Głupoty, jakby oberwali rykoszetem. Na pewno zaczynał wyczuwać zmianę zapachu Arama, ta woń jego zniecierpliwienie, jego rozpadającej się twierdzy spokoju, jakim wcześniej tak usilnie starał się emanować. Gościu ewidentnie miał wszystko na złotej tacy przez życie, skoro działania Prima go drażniły... Spodziewał się, że pocisk drzewny raczej celu nie dosięgnie, przynajmniej to na Arama teraz ekolodzy i zwierzoludzie będą źli, ba nawet roztrzaskał go na kawałki, ale ci cholerni magowie mają swoje nieczyste sztuczki. Niemalże poczuł jak jego łapa zatrzymuje się na niewidzialnej sile, choć jej impet nie malał, aby zaraz po tym usłyszeć słodki dźwięk upadającego ego i zniecierpliwienia wroga. Kolejna brudna sztuczka i posłał go prosto na miejsce ściętego drzewa. Runął na nie, nie zostawiając już nawet wspomnienia, odbił się i zatrzymał na czterech łapach. Cholerni magowie, zawsze walczą nieczysto...
- Już masz dosyć? Ja się dopiero rozkręcam! - Warknął rozbawiony na słowa potężnego i drwiącego z nich jeszcze przed chwilą Arama. Ale to było dobre dla niego, w walce na opartej na gniewie i furii to on był wtedy do przodu, w końcu jego bańka pęknie, w końcu musi i nie może ciągle istnieć, co nie? On z kolei doskoczył do ich "domku wypoczynkowego", / Atak 93 / po czym wbił obie łapy w ścianę, przebijając się na wylot, chwycił i wyrwał jej naprawdę spory kawał. Uniósł nad głowę, / Atak 95 / nim ktokolwiek się obejrzał, krótki zamach i cisnął ją prosto w Arama wykorzystując całą dostępną siłę. Po tym od razu przemieścił się już znowu chcąc wymusić wrażenie, że będzie chciał się dostać okrężną drogą do maga. Niech się na to nastawi! On tanio skóry nie miał zamiaru sprzedać! Nie sobie nie myśli, że jego magia może przebić się przez Furię Ahruna!


Furia: +5 HP
Awatar użytkownika
Urd Svartulv
Punkty Przygody: 1,13 
Posty: 119
Rejestracja: ndz lut 06, 2022 3:16 pm
Poziom Zdrowia:
110 + 10 (120)
Poziom Mocy:
150
Karta Postaci:
Statystyki:

25

18

25 +5 (10)

22

5

29 + 10 (39)
Stan portfela: 5690

Razem z Nari się pozbierały, dala się nawet pociągnąć za rękę by umknąć od efektu rzekomego sojusznika. Niestety nie udało jej się zachować równowagi po kolejnej fali uderzeniowej i się przewróciła tym razem zaliczając glebę na brzuch wyswobadzając przy tym dłoń z uścisku rudowłosej by nie polecieć na twarz. Stęknęła się podnosząc przeklinając w duchu Primeval'a za jego brak wyobraźni, miała już mu nawet odkrzyknąć by uważał co robi bo sam tutaj nie jest. Ale nie zdążyła bo poczuła jak traci kontrolę nad własnym ciałem. Odwróciła się w stronę wroga i szybkim krokiem zaczęła podążać w jego kierunku a z wilczymi łapami robiła duże susy. Nie zauważyła jak tamten machnął dłonią otaczając ich bańką ochronną. Zatrzymała się blisko wroga, zrobiło jej się gorąco ze stresu a pobladła w momencie widząc jak Prim rzuca ogromnym kawałkiem wyrwanej ściany.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Reszta świata”