wyprawa

Miejsce gdzie można pójść poza miasto jak i wziąć udział w różnych wydarzeniach.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dariusz Wyrm
Punkty Przygody: 3,14 
Posty: 534
Rejestracja: czw sie 13, 2020 5:05 pm
Poziom Zdrowia:
15000+ 100 (15100) pkt.
Obrazek
Poziom Mocy:
55 pkt.
Karta Postaci:
Statystyki:

45

25+20(45)

30+10(40)

30

50

10(11)
Stan portfela: 40000000
Przedmioty magiczne:
Kurtka + 10 siły
Kamizelka + 100 HP
Płaszcz +10 intelektu
Spodnie +10 siły
Buty + 10 zręczności

Zasady
Zasady!
Zasady:
Poza walką czy sytuacją wymagającą konfrontacje/podejście decyzji itp.:
- Kolejność nie jest ważna, chyba że odnosicie się do czyjeś postaci.
- Nie obowiązuje czekanie na innych graczy i ich odpowiedź
- Los poinformuje, kiedy następuje "czas wolny" a kiedy mija.
- Możecie sobie coś tam zbierać, gadać, jeść itp.

W walce czy innych sytuacjach wymagających podjęcia akcji:
- Na post Los czeka tylko 24h
- W sytuacji nieobecności lub sytuacji kiedy nie można odpisać w wymaganym czasie, powinno poinformować się Dariusza Wyrm'a
- Rzucamy kośćmi w wyznaczonym temacie: viewtopic.php?f=91&t=527

Ogólne:
- W evencie nie ma bilokacji
- Event zaczyna się po pełni
- Po użyciu przedmiotów jednorazowych np. eliksiry znikają one z waszego ekwipunku
- Wasze akcje mają wypływ na wyprawę i jej dalsze wydarzenia, osoby w niej będące itp. Będą mieć też wpływ na wydarzenia po evencie w mieście.
- Używać możecie tylko tego co macie przy sobie, co jest w otoczeniu itp. Musi jednak takie coś istnieć. Nie można sobie nagle w środku lasu odnaleźć miecz czy od tak inną broń itp.
- Wszystkie niejasności/spory proszę zgłaszać od razu do Dariusza Wyrm'a na Pw. W innym wypadku nie będą uwzględniane (jeśli fabułą poszła dalej a ktoś nagle nie zgadza się z czymś co wydarzyło się X czasu fabularnego)
- Informujcie o swoich zamiarach, jeśli coś w poście od Losu nie będzie zrozumiałe, pytajcie!
- Posty piszcie w formie niedokonanej
- W postach macie 2 akcje typu: atak-atak, atak-obrona, obrona-obrona. Ruchy pokroju podnoszenie czegoś, podbiegnięcie najlepiej skonsultować gdyż czasem może być to uznane za wykonanie jednej akcji ale typu neutralnego( mimo to pożerającego ruch akcji!)
- Pamiętajcie, że postacie są śmiertelne
- Grajcie tak jak stworzyliście postać - Jeśli postać zrobiła by coś ale wy uważacie to za złe posunięcie, które jednak nie wpisuje się w odgrywaną postać, przemyślcie inne rozwiązanie. Takie aby pasowało do tego jaka wasza postać jest
- Nie możecie decydować o tym co zrobiła jakaś postać czy npc
- Możecie słowa, czyny NPC interpretować po swojemu ale pamiętajcie, że wasza interpretacja możne być inna niż była w złożeniu. Może to dać inny efekt. Nie denerwujcie się wtedy na nikogo z drużyny czy Los!

Dobrej zabawy :)


Uczestnicy:
Nari
Nari Orecev
Rasa: Wilkołak
patron: Ragabasz
Zdolności:
Widmowy krok-Koszt uzycia: 20 mocy- - Wilkołak po aktywacji daru porusza się bezszelestnie. Dzięki czemu może podkradać się niezauważonym. Dodaje +10 do zręczności i kamuflaż na 2 tury (kamuflaż sprawa, ze osoba staje się niewidoczna ale nadal wyczuwalna- zapach czy kroki)- Trwa 2 tury.
odporność na trucizny (dmg z trucizn zmniejszony o połowę)
lepszy słuch, świetny węch (+ 2 do percepcji przy wykorzystaniu sytuacyjnym tych zmysłów)
Zmiana dowolnej części ciała-użycie: 5 pkt. mocy.
Furia - użycie 5 pkt mocy. - Uwalnia osobę od wszystkich umiejętności mentalnych. Zwiększa regenerację - Tylko ataki fizyczne przyspieszają regeneracje o 5 pkt. hp na post przez 3 posty.
Zmiana zapachu poziom -użycie 5 pkt mocy potrafisz zamaskować połowicznie zapach, zwierzęta o dobrym węchu jednak Cie wyczują. Potrzeba im jednak być bliżej ciebie. Zwiększa percepcję o 3
Tropienie -użycie 5 pkt mocy- zwiększa percepcje o 10 na 4 kiedy postać zajmuje się tropieniem.
Odnajdywanie drogi - Zdolność pasywna- osoba posiadająca tą zdolność potrafiła by się bardziej odnaleźć w terenie, trudniej się zgubić.
Dar jeżozwierza użycie 5 pkt mocy - Tworzy stalowe kolce na karku, plecach, ogonie i ramionach. Zadaje dodatkowe 5 pkt. dmg.

Wady:
Ciekawość
Fobia – przed pochowaniem żywcem
Powolne leczenie
Zadłużony 1

Zalety:
Bijatyka
Oburęczność
Orientacja w terenie 2
Tropiciel
Mistrz broni - 2


Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): Mistrz broni - łuk i sztylet, tropienie, oburęczność, bijatyka, odporność na trucizny,
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): odnajdywanie drogi, potrafi się dogadać z większością
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: Łuk, strzały, sztylet, torba wzmocniona, kurtka skórzana, zabawka mechanicznego wilczka, prowiant, potrfel, pół fiolki eliksiru silnie leczący dotyk.
Erin
Erin Wyrm
Rasa: człowiek
klasa: mag
Zdolności:
MAGIA:
Natura Ognia - Czwarte Arkana + 20dmg
Natura Wody – Pierwsze Arkana
Natura Ziemi – Pierwsze Arkana
Natura Iluzji – Pierwsze Arkana
Natura Energii – Drugie Arkana
Natura Ochrony – Trzecie Arkana
Czysta Magia - Pierwsze Arkana


TECHNOMAG:
Strzał (1pkt - równa się jeden strzał)

Wady:
Ciekawość (-2)
Fobia (-2) Klaustrofobia
Mroczna Tajemnica (-3)
Zmarzlak (-2)

nabyte podczas fabuły:
ObrazekMedium (jesteś bardziej podatny na ataki duchów, zjaw, itp.)

Zalety:
Jezyki (1) Łacina
Metamorfomag (5)
Oswajanie (3) Oswajanie naprawdę niebezpiecznych stworzeń, nawet z tą zdolnością nadal jest to ryzykowne.
Potencjał mocy (3)
Szybki refleks (2) Ułatwia czynności związane ze zręcznością i dodaje bonus +10 do zręczności. Zmniejsza próg rzutu na unik o 10.
Szybko się uczy (3) exp x2
Ukrywanie się (2) ciężko ją odnaleźć nawet, jeśli wiadomo że jest gdzieś w pobliżu. Zwiększa próg percepcji u przeciwnika o 15

Nabyte podczas fabuły:
Bijatyka (3)-(cztery rzuty a nie trzy)
Uwodziciel (1)
Mistrz Broni (2) - broń palna i sztylety
Kokietka (1)
Medium (zadajesz większe obrażenia duchom, zjawom, itp.)

Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): Warzyć eliksiry
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): potrafi się dostosować do wielu sytuacji
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): boi się niewielkich przestrzeni, ciekawska
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: dwa sztylety, skórzana kurtka, Torba skórzana wzmocniona objęta zaklęciem pojemności, rękawica technomaga, naszyjnik matki, broń palna krótka + naboje, prowiant.
Primeval
Primeval
Rasa: wilkołak
patron: Ahroun
Zdolności:

- Odporność na trucizny
- Lepszy Słuch, Świetny Węch
- Gorąca Krew pasywne.postaci nie odczuwają przez dłuższy czas skutków walki i są w stanie poprzez adrenaline itp. wykonywać ataki w pełni sił.
Postać nie otrzymuje osłabienia w rzutach na atak poniżej 50% HP, dopiero przy 25%.
*Aczkolwiek po obniżeniu zdrowia poniżej 20%, postać staje się niezdolna do walki.

- Regeneracja: 2 poziom-Regeneruje 10 pkt. życia w każdym poście poza walką.
- Szybkie Uderzenie- Zdolność pasywna- Dzięki swojej szybkości zawsze atakuje pierwszy (chyba, ze gracz sam zrezygnuje z tej możliwości).
W przypadku gdy obie postaci posiadają tę umiejętność, wykonuje się rzut 1d2, ewentualnie góra i dół przy 1d100. Analogicznie do większej ilości, 1d3 (Wcześniej ustalając kto jest numerem 1, 2 i 3)


- Zmiana dowolnej części ciała - Koszt: 5
- Przywiązanie - Koszt: 5
- Dar Ahrouna: Chwyt Śmierci -Koszt uzycia: 20 mocy- Dar ten znacząco zwiększa siłę szczęk. Dzięki temu darowi pochwycona osoba jest w tarapatach. Dodaje +20 dmg do ataku przy ugryzieniu.
- Furia - użycie 5 pkt mocy. - Uwalnia osobę od wszystkich umiejętności mentalnych. Zwiększa regenerację - Tylko ataki fizyczne przyspieszają regeneracje o 5 pkt. hp na post przez 3 posty.
- Szarża - użycie 5 pkt mocy- Każdy wojownik nie boi się starcia z przeciwnikiem. Szarża pozwala podbiec do celu w ciągu jednej tury i zadać mu atak.
- Fala Uderzeniowa użycie 5 pkt mocy - Po użyciu umiejętności powinno uderzyć się w ziemie/wodę. Zostanie wytworzona siła, która przeciwników będących blisko odrzuci do tyłu a tych dalej przewróci. Przeciwnicy będący na granicy zasięgu mogą się zachwiać. Fala wynosi do 10 metrów. Zmniejsza Zwinność najbliższych przeciwników o 5, dalszych o 3 a na pograniczu o 2

Wady:
Wymuszona Przemiana
Ciekawość
Wróg (1) - Rywal z Areny o pseudonimie "Berserker"
Nałóg (1) - Adrenalina

Zalety:
Siłacz
Szybko się Uczy exp x2
Bijatyka
Mistrz Broni (1) - Bronie Naręczne
Orientacja w Terenie (1)
Wysoki Próg Bólu Zwiększa próg rzutów na siłę woli w testach wytrzymałości na ból o 5.


Czym się postać obecnie zajmuje: Najemnik, Walczy na arenie, Szkoleniem młodych pokoleń;
Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): Bardzo dobrze się bije,
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): Skuteczny Wojownik, Wytrzymały, Szybko się adaptuje w walce;
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): Szybko się nudzi, Lubi nadużywać argumentu siły, Zgorzchniały;
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: Rękawice Bojowe, 2x Bandaże /Na rękach/,
*Pasek na eliksiry/narzędzia na pas lub tułów: (eliksiry są ukryte, umieszczone z tyłu);
- 1x Bezwonny;
- 2x Silnie Leczący Dotyk;
- Miejsce na Rękawice Bojowe;
Morten
Morten Karsten
Rasa: wilkołak
patron: ragabasz
Zdolności:
Odporność na trucizny
Lepszy Słuch, Świetny Węch
Otwieranie zamków - 2 poziom (5+6pkt)- skomplikowane
Żyjące słońce -użycie 10 pkt mocy - osoba rozgrzewa swoje dłonie do wysokich temperatur i potrafi przetopić niektóre metale ale jest wymagany odpowiedni czas np. przetopienie zwykłej klamki mosiężnej trwa 3 tury. Przy użyciu tej umiejętności równie dobrze może świeci jak tysiąc gwiazd lecz nie może kierować światłem a nim być.
Zatrute szpony - użycie 5 pkt mocy - w odniesionych ranach zaczyna się rozwijać zakażenie.
Duchowy dotyk-użycie 5 pkt mocy - Wystarczy dotknąć drzwi, ścianę itp. Osoba rzucająca widzi co znajduje się po drugiej stronie. Trzeba zamknąć oczy. Trwa jeden post.Obniżoną Percepcja o 5


Zmiana dowolnej części ciała
Przywiązanie
Dar: Widmowy krokKoszt uzycia: 20 mocy- - Wilkołak po aktywacji daru porusza się bezszelestnie. Dzięki czemu może podkradać się niezauważonym. Dodaje +10 do zręczności i kamuflaż na 2 tury (kamuflaż sprawa, ze osoba staje się niewidoczna ale nadal wyczuwalna- zapach czy kroki)- Trwa 2 tury.

Wady:
Ciekawość (Koszt 2)
Nałóg - palenie (Koszt 2)
Zadłużony - niewielkie (Koszt 1)
Wymuszona przemiana (Koszt 2)- nów

Zalety:
Doskonała pamięć (Koszt 3)
Doskonały słuch (Koszt 2)
Opanowany (Koszt 2)
Szybki refleks (Koszt 2) Ułatwia czynności związane ze zręcznością i dodaje bonus +10 do zręczności. Zmniejsza próg rzutu na unik o 10.
Ukrywanie się (Koszt 1) skutecznie kryje się w mroku, Zwiększa próg percepcji u przeciwnika o 5

Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): otwierać zamki i używać broń białą (sztylet) -50%
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): jak się czegoś podejmie stara się w tym trwać, wykonuje polecenia
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): słabo kłamie, jest raczej wycofany (chowa się w tłumie) i łatwo pakuje się w kłopoty
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: sztylet i zapewne psa
Helion
Helion Kanavar
Rasa: wilkołak
patron: Theurge
Zdolności:
Mowa duchów- Koszt uzycia: 20 mocy
odporność na trucizny (dmg z trucizn zmniejszony o połowę)
lepszy słuch, świetny węch (+ 2 do percepcji przy wykorzystaniu sytuacyjnym tych zmysłów)
Zmiana dowolnej części ciała-użycie: 5 pkt. mocy.
Regeneracja- 2 poziom.-Regeneruje 10 pkt. życia w każdym poście poza walką.
Otwieranie zamków - 3 poziom- otwieranie magicznie zamkniętych zamków
Dar jeżozwierza użycie 5 pkt mocy - Tworzy stalowe kolce na karku, plecach, ogonie i ramionach. Zadaje dodatkowe 5 pkt. dmg.
Zew Wilka użycie 10 pkt mocy. - Wzywasz na pomoc Ducha Wilka. Wilk mimo wyglądu duchowego ma właściwości cielesne i może atakować cel niczym prawdziwy wilk. Różnica polega na tym, iż Duchowy Wilk potrafi przenikać poprzez przeszkody, albo lekko uzdrowić - przywrócić 5 pkt. pż. -[wtedy traci posta].MG kieruje przywołanym wilkiem przez 3 tury

Wady:
Nawiedzany (2)– Dziadek Antonidas nawiedza go i przeszkadza niejednokrotnie. Często gadają, przez co może być Helion uważany za dziwaka.
Otwarta Księga
Wymuszona przemiana- sierp
Fobia - Irracjonalny strach- (3) - Na głęboką wodę i zbiorniki wodne. Wpadną we wewnętrzna panikę i może być sparaliżowany przez co może nie wykonać ruchu czy też może próbować uciekać.

Zalety:
Bijatyka (cztery rzuty a nie trzy)
Oburęczność
Szybko się uczy exp x2
Mistrz Broni - 1 broń naręczna
Szybki refleks -Ułatwia czynności związane ze zręcznością i dodaje bonus +10 do zręczności. Zmniejsza próg rzutu na unik o 10.


Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): gotować, naprawiać różne maszyny i mechanizmy
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): Dobra znajomość mechanizmów parowych, olejowych i na kryształy (pracował od lat jako mechanik), ma zręczne dłonie, jako szaman widzi duchy czasem.
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): panicznie boi się głębokich wód, ma słabą wole względem oferowanych mu narkotyków i używek psychotropowych- łatwo się uzależnia, jest niekonfliktowy (jest takim trochę tchórzem)
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy:torbę, zegarek, szalik (ogólnie ubranie), portfel z dokumentami
Khazad
Khazad Athis
Rasa: człowiek
klasa: mag
Zdolności:
Natura Energii - Trzecie Arkana (35 pkt)
Natura Ochrony - Pierwsze Arkana (10 pkt)
Natura Wody - Pierwsze Arkana (10 pkt)
Duchowe Spojrzenie (5 pkt)
Wewnętrzny Płomień (5 pkt)
Szybkie Uderzenie (5 pkt)
Tropienie (5 pkt)
Lewitacja (5 pkt)

Wady:
Ciekawość
Nałóg Tytoniowy
Głodomór
Wróg

Zalety:
Szybki refleks (+10 zw)
Opanowany
Mistrz Broni -broń palna i pałasz
Potencjał Mocy (+30m)
Znajomość Języka


Czym się postać obecnie zajmuje: Strażnik z dochodzeniówki, po godzinach coś w rodzaju detektywa do wynajęcia.
Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): Potrafi dobrze walczyć pałaszem i strzelać z pistoletów (nie posiada), nieco tylko słabiej walczy wręcz. Sprawnie włada magią z zakresu natury energii.
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): Dzięki doświadczeniu zawodowemu sprawnie odnajduje poszlaki i łączy fakty w spójny obraz. Nauka w Akademii w połączeniu z własnymi praktykami dają mu przyzwoitą znajomość magii i nieco mniejszą mechaniki. Opanowany, niezbyt podatny na zastraszanie. Dość dobrze znosi niewygody (aczkolwiek zrzędzi).
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): Dużo je, często także pomiędzy posiłkami. Pali, a bez tytoniu robi się zirytowany. Ciekawski, grzebie także w tym, w czym nie koniecznie powinien - tak samo gdy wpadnie na trop, nie chce odpuścić, nawet jeśli podążanie dalej może być ryzykowne. Gdy mu coś nie odpowiada, potrafi być zrzędliwy.
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: Pałasz, wzmocniony kaftan i spodnie, wysokie buty z miękkiej skóry, wzmacnianą koszulę, kapelusz, pelerynę z kapturem z impregnowanej wełny, zegarek, parciany żeglarski worek z uchem przez ramię a w nim: pakiet sucharów i drugi suszonego mięsa, paczkę tytoniu i bibułki do skrętów, manierkę z wodą, fiolkę z octem i drugą z jodyną, niezbędnik, menażkę, plandekę z brezentu, 15 metrów rzemiennej plecionki (linka), kozik do prac obozowych, kilka rolek bandaża, dratwa, nitka i dwie igły, notatnik, stalowe pióro z podróżnym kałamarzem, trzy ołówki, książkę do czytania, koszula na zmianę, zapałki, krzesiwo, cztery puste fiolki z korkiem w stalowej puszcze, trzy materiałowe chustki, pęseta, słoiczek z grafitowym proszkiem, przylepiec, rolka celofanu, dokumenty i odznaka Strażnika
Urd
Urd Svartulv
Rasa: Wilkołak
patron: Elodoth
Zdolności:
Dar: Prawda Ojca-Koszt uzycia: 20 mocy-- Jako urodzony sędzia i negocjator jesteś w stanie rozpoznać czy osoba z która rozmawiasz kłamie, ma coś do ukrycia itp. Robisz rzut d100- szansa 5o/5o
Zdolność nie zmusza do wyjawienia prawdy, tylko daje wiedze, czy ktoś mówi szczerze czy nie.

-Zdjęcie choroby: 3poziom- użycie 5 pkt mocy - Potrafisz wyleczyć postać z silnych chorób takich jak astma itp.
Potrzeba dużej koncentracji i energii. Nie może uleczyć chorób śmiertelnych, co najwyżej lekko złagodzić i opóźnić.
-Leczący dotyk: 3poziom- użycie 45 pkt mocy - poprzez dotyk jesteś w stanie wyleczyć poważne obrażenia. Obrażenia wewnętrzne, złamania i przemieszczenie kości, rany postrzałowe itp. Proces jest bolesny dla osoby leczonej. Każda rana potrzebuje osobnego postu na leczenie i trwa on trzy tury, w których moc jest pobierana. Można wyleczyć do 15 pkt. życia.
-Zdjęcie trucizny: 3poziom , użycie 5 pkt mocy - potrafisz zneutralizować śmiertelne trucizny, takie jak jad śmiertelnie trujących zwierząt np. czarna wdowa czy osa morska.
Potrzeba dużej koncentracji i energii.
-Duchowy dotyk 5


pasywne:
-Wiedza medyczna 3poziom
- Przemiana
-odporność na trucizny- (dmg z trucizn zmniejszony o połowę)
lepszy słuch, świetny węch- (+ 2 do percepcji przy wykorzystaniu sytuacyjnym tych zmysłów)
(dmg z trucizn zmniejszony o połowę)


Wady:
Fobia - Irracjonalny strach przed galaretką, postać traci przytomność. (Koszt 3) Zwiększa próg rzutu na Siły woli o 15
Można próbować oprzeć się fobii. Robi się wtedy rzut na siłę woli. Próg wynosi 30 (oraz dodajemy dodatkowe liczby w zależności od poziomu fobii)
Nadwrażliwość na srebro (Koszt 1) - Srebro powoduje u ciebie większy uszczerbek na zdrowiu niż jest to normalnie. Otrzymujesz dodatkowe 10 dmg.
Zmarzlak (Koszt 2) - Osoba bardzo podatna na chłód, łatwo marznie, obniża to jego możliwości i przeszkadza w skupieniu przy niskich temperaturach. - 5 do wytrzymałości.
Wróg - Koszt 2 kto chce jej szkodzić (Porzuciła swoją rodzinę, jej wartości, wyparła się jej całkowicie. Czym było rodzinie to nie w smak i chcą ukarać ją za to).

Zalety:
Szybki refleks (Koszt 2) – Działa się szybko, jak błyskawica. Ułatwia czynności związane ze zręcznością i dodaje bonus +10 do zręczności.
Szybko się uczy (Koszt 3) - Osoby z tą cechą uczą się szybciej od innych (poprzez praktykę, czytanie, trenowanie samodzielne lub z kimś). Zwiększa ilość zdobywanego doświadczenia x2.
Wykształcony (Koszt 2) - Lepsze wykształcenie niż większość; tytuł doktora lub profesora. + 5 do inteligencji.
Znajomość języków pierwotnych maksymalnie 4 (Koszt 3). - j. wilkołaków, runiczny, łacina

Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): Zna się na ziołach, leczeniu, posługuje się w miarę sprawnie łaciną i językiem runicznym.
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): Refleks, pojmowanie nowych rzeczy, nauka nie sprawiała jej problemów. Względny spokój i opanowanie.
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): Panicznie reaguje na galaretki w każdej postaci. Często odczuwa chłód, robi się markotna i ospała gdy nie wypije kawy.
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: Notes, ołówek, zapałki, bandaż x2, kubek termiczny napełniony kawą, osełkę, kozik i to wszystko spakowane w torbę. Plus swoje ciuchy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Primeval
Punkty Przygody: 1,69 
Posty: 306
Rejestracja: pn lut 22, 2021 12:58 am
Poziom Zdrowia:
253/315
Poziom Mocy:
55/75
Karta Postaci:
Statystyki:

20

70

15

45

20

20
Stan portfela: 6490

Co do odpowiedzi Edwarda na jego pytania, to nie spodziewał się niczego więcej. Nie brzmiało zbyt podejrzanie... Ale kuźwa! Co właśnie robił król przed chwilą dając im to zlecenie! Ukrywał informacje... Swoją drogą, że pytań od ich strony też zbyt wiele nie było, ale zatajanie wiedzy o artefaktach, kiedy mają do czynienia z kimś, kto się prawdopodobnie się na nich zna było dla niego jawnym konfliktem interesów. W jego odczuciu nie mieli go pokonać, a zająć i zwabić na siebie. Swoją drogą to by tłumaczyło, dlaczego w Cross mieli wywalone kogo wyślą. Dalsze próby podstępu Narii i Urd nie oceniał. Wręcz przeciwnie, zadawali pytania, nic tylko się cieszyć. Tyle że właśnie szlachcić potwierdził jego przypuszczenia, coś było na rzeczy z tymi artefaktami... Z jego rozmyślań wyrwała go Narii, na co w duchu się zaśmiał. Jeśli ktoś pomyślał, że on był teraz nie miły, to dostanie szoku jak Prim zacznie być na prawdę nie miły. Oczywiście, że tego nie skomentował, po co miałby to robić? Jednakże, jak podeszła do niego i zaczęła snuć mu morały, to miał ochotę zrobić fikołka albo wrócić do tej rozmowy z tamtą dwójką wilków jeszcze w Cross...
- Niedoświadczona. Bycie nieufnym, a zatajanie informacji to są dwa osobne medale, a nie dwie strony tego samego... W momencie kiedy bierzesz zlecenie, a zleceniodawca nie daje ci potrzebnych informacji, następują "wypadki". W których przeważnie ktoś wpada w problemy bądź nie wychodzi żywy... - Odpowiedział jej szeptem, aby Edward tego nie słyszał, tonem poważnym i chłodnym, brzmiącym jasno niczym oczywistość. Nawet jeśli potem coś Narii dodała od siebie, to już nie odpowiadał. Więcej nie miał zamiaru mówić, pamiętał, że należy do Straży w Cross, a z nimi nie chciał mieć do czynienia. Jeszcze...
Następnie przeszedł przez portal nie patrząc, czy ktoś chciał iść pierwszy, czy ostatni. Przeszedł przez portal i o ile nie czuł się super gorzej, to jednak do przyjemnych uczuć by tego nie zaliczył, ewidentnie nagła zimna kąpiel byłaby przyjemniejsza od tego. A wyszedł z podobnej jak nie pewnie takiej samej piwnicy. Poprawił plecak na ramieniu i ruszył przed siebie po schodach z myślą czy czasem nie powinien już teraz udać się do wioski oraz poszukać jakiś informacji o tutejszych wilkołakach na własną rękę. Przeszedł przez salon łączący się z kuchnią, gdzie po drodze minął Heliona, Mortena i Narii, wychodząc na zewnątrz, aby zobaczyć jak prezentowała się wioska Vargh'ur (Poproszę MG o opis wioski z lokalizacji domku, a jeśli las zasłania, to Prim uda się przed las)
Awatar użytkownika
Morten Karsten
Punkty Przygody: 3,74 
Posty: 387
Rejestracja: sob lis 19, 2022 11:04 pm
Poziom Zdrowia:
145/145
Poziom Mocy:
100
Karta Postaci:
Statystyki:

25

23

20

26

25

40
Stan portfela: 6337

Odpowiedź Helliona nieco go zaskoczyła, trudno jednak było stwierdzić czy bardziej to jak słowa blondyna zabrzmiały czy to, że lubił być sam w pokoju. Chociaż w sumie do tego pierwszego wolał nie nawiązywać bo czuł się delikatnie mówiąc niezręcznie. Zresztą może tylko dla niego zabrzmiało to tak dobitnie.
- A dobra, myślałem, że czujesz się samotny czy coś - odparł wczuwając się w chłopaka ale skoro było wszystko w porządku to okej. Okej natomiast nie czuł się on gdy usłyszał o planach wilkołaka i tego, że Nari chciała do nich dołączyć. Cholera, chyba to ja jestem zazdrosny...
- W sumie mi też by się kąpiel przydała - stwierdził i żeby nie było, że papuguje powąchał sobie pachę a był to faktyczny argument bo naprawdę nieładnie zapachniało.
- No zakładam, że spod waszej ręki kanapki będą przepyszne - wtrącił i szturchnął zaczepnie towarzyszy posyłając każdemu z osobna uśmiech.
Do propozycji na temat rozmowy o królu nic nie dopowiedział i po prostu przyjął do wiadomości.
- A apropo rozlokowania, możemy być znowu razem w pokoju? - zagaił nieco ciszej, nachylając się nad uchem koleżanki.
Awatar użytkownika
Helion Kanavar
Punkty Przygody: 1,23 
Posty: 1839
Rejestracja: pn gru 06, 2021 12:06 am
Medale: 4
Poziom Zdrowia:
250 +90 (340)
Poziom Mocy:
75/75
Karta Postaci:
Statystyki:

16

50 + 10 (60)

15

50

20

34 +10 (44)
Stan portfela: 2070
Przedmioty magiczne:
komplet roboczy(wzm.)+90hp
Kastet +15 dmg
Kurtka + 10 siły

-Samotny może też ale przynajmniej mogę swobodnie pogadać z...- machnął ręką. Nie będzie tłumaczyć takich rzeczy.
-Nari serio? Z chłopami nie będziesz się wstydzić?- Uniósł lekko brew i poklepał Mortena po ramieniu.
-No to nie muszę cię zapraszać- Bo w takim razie jest to rzeczą oczywistą. Chciał czy śmierdzi? Helion tam nie znał się, jest przecież mężczyzną.. ta.
-To tego zarzucie swoje rzeczy a ja w tym czasie ogarnę kąpiel?- On już ogarnął pokój więc no- I tego też możesz jakieś zrobić- Nie tylko je pochłaniać, hehe.
"Bring me home in a blinding dream
Through the secrets that I have seen
Wash the sorrow from off my skin
And show me how to be whole again
'Cause I’m only a crack In this castle of glass
Hardly anything there
For you to see.."


Awatar użytkownika
Nari Orecev
Punkty Przygody: 10,49 
Posty: 2623
Rejestracja: pn gru 06, 2021 12:01 am
Medale: 2
Poziom Zdrowia:
180/180
Poziom Mocy:
180/180
Karta Postaci:
Statystyki:

41 + 10 (51)

30

36

36

21

40
Stan portfela: 4553

Uśmiechnęła się zaczepnie podchodząc do Heliona, przejechała palcem mu od żuchwy aż do brody - A powinnam? - zapytała wartując się w niego ciągnąc dalej swoją grę. Zjechała palcem na klatkę piersiową Blondyna nieco się jeszcze zbliżając a później pstryknęła go w nos śmiejąc się - Nie martw się - powiedziała rozbawiona poprawiając plecak z torbą na ramieniu.
Oddaliła się od chłopaka patrząc się na Mortena a po tym jak się obwąchał nie mogła się powstrzymać i wybuchła śmiechem - Przepraszam - zasłoniła ręką usta.
- Fajnie, im nas więcej tym weselej - odniosła się do kąpieli, ona nie widziała problemu.
- Dobra - podniosła rękę - To ja lecę do pokoju się szykować - choć nie było co bo wystarczył zdjąć ciuchy. A gdy Morten poszedł do Nari szepcząc jej do ucha sama się nachyliła w jego stronę robiąc to samo - A bardzo chcesz? - prawie muskając go ustami w ucho podczas mówienia.
Wesoła podeszła do schodów nie czekając na odpowiedź, uśmiechnęła się szeroko - To ja lecę - powiedziała wspinając się po schodach do góry. Minęła Primavela nie mając do niego urazy za wcześniejsze słowa, niech sobie myśli co chce na jej temat bo nie zawsze pierwsze wrażenie jest słuszne. Zajęła pokój nie ten co poprzednio ale taki z lepszym widokiem na całą wioskę, chciała widzieć co się dzieje nawet z daleka. Tak ulokowała swoje rzeczy szykując się do kąpieli. Ściągnęła z siebie ciuchy zmieniając na stanowczo za dużą koszulkę wzięła dwa ręczniki i poszła na dwór. Po drodze zahaczyła Primevala - Nie idziesz się zrelaksować? - może i głupi pomysł ale czasem jest to potrzebne.
Awatar użytkownika
Urd Svartulv
Punkty Przygody: 1,13 
Posty: 119
Rejestracja: ndz lut 06, 2022 3:16 pm
Poziom Zdrowia:
110 + 10 (120)
Poziom Mocy:
150
Karta Postaci:
Statystyki:

25

18

25 +5 (10)

22

5

29 + 10 (39)
Stan portfela: 5690

Gdy przeszła przez portal była jeszcze bardziej zielona niż ostatnio na twarzy. Kompletnie nie służyła jej taka forma podroży a do tego częstotliwość była duża przez tak krótki czas. Nie miała ochoty na żadne kąpiele, gdy usłyszała rozmowę trójki wilkołaków, po za tym ostatnia wpadka z Helionem nie skończyła się najlepiej i postanowiła unikać towarzystwa. W sumie nie wiedziała co było przyczyną takiego zachowania i nie zamierzała wnikać ale skoro nie odpowiadało mu towarzystwo wilkołaczki to tym bardziej nie zamierzała się pchać w ten trójkącik znajomości.
Widząc, że Primeval zmierza na zewnątrz udała się za nim. Pogryźli się ostatnim razem ale Urd nie trzyma długo urazy, szczególnie jak maja współpracować a wewnętrzne konflikty nie zwiększają szans na zwycięstwo. Najwyżej po całej akcji, jeśli im się uda przeżyć to się z nim rozliczy...
- Mogę iść z tobą? - Zapytała się rosłego wilkołaka. Nie zamierzała mu wchodzić w drogę, ale uznała, że samotne wypady w obce miasteczko nie byłyby rozsądne a chciała uzupełnić zapasy czy dowiedzieć się również czegoś istotnego. Po za tym świeże powietrze dobrze jej zrobi...
Obrazek
Awatar użytkownika
Morten Karsten
Punkty Przygody: 3,74 
Posty: 387
Rejestracja: sob lis 19, 2022 11:04 pm
Poziom Zdrowia:
145/145
Poziom Mocy:
100
Karta Postaci:
Statystyki:

25

23

20

26

25

40
Stan portfela: 6337

On sam też zawsze lubił samotność ale od czasu kiedy zaczął mieszkać z Nari i ogólnie spędzać więcej czasu z innymi przekonał się, że towarzystwo jest o wiele fajniejsze. No ale cóż, może Hellion miał swój powód. Powód o, którym chyba nie chciał rozmawiać więc nie należało go cisnąć. Zresztą on nie miał nic przeciwko ponownym dzieleniu pokoju z przyjaciółką.
- No spoko, nie musisz się tłumaczyć - odparł i dla otuchy położył na moment swoją rękę na ramieniu blondyna. Nie trzymał jej jednak tam długo bo zbiegło się to w czasie z poklepaniem i jego własnego ramienia więc uznał, że chłopak sugeruje mu by go puścił.
- Jak by się wstydziła to by chyba nie mieszkała ze mną, co nie? - zasugerował bo przynajmniej taki argument wydawał mu się sensowny. Aczkolwiek mimo tego i tak spojrzał na Nari czekając potwierdzenia swoich słów. No i może nie powiedziała tego wprost ale chyba faktycznie przyznała mu rację. Zaraz jednak skupił się na innych jej słowach. Chociaż w zasadzie najpierw to na reakcji swojego ciała bo gdy dziewczyna się nad nim nachyliła i prawie musnęła go ustami w ucho przeszedł go jakiś dziwny dreszcz. Dziwny bo przyjemny.
- No chciałbym - odparł dopiero po chwili bo na moment świat jakby stanął w miejscu. Następnie jeśli się zgodziła bez słów dał Hellionowi do zrozumienia, że sam również pójdzie się przygotować i poszedł na górę.
Bez problemów wyczuł jaki pokój wybrała przyjaciółka i do niego właśnie się udał. Na całe szczęście wszedł do pomieszczenia kiedy czerwono włosa założyła już koszulkę więc nie zrobiło się niezręcznie.
- Zaraz dołączę - przyznał kiedy się minęli po czym gdy został sam rozebrał się, zostawiając oczywiście gacie, które miał na sobie.
Wziął ręcznik i też udał się na dwór.
Awatar użytkownika
Los
Punkty Przygody: 2,32 
Posty: 916
Rejestracja: wt paź 06, 2020 12:09 pm

Wioska nie jest dużą,. Mieszkańcy w głównej mierze zajmują się rolnictwem. Nie ma tutaj dużo domków, za to całość otoczona jest lasami. Z wioski można wyjść drogą lub lasem. Na nie dużych wzniesieniach są postawne strażnice. Mapa
Awatar użytkownika
Helion Kanavar
Punkty Przygody: 1,23 
Posty: 1839
Rejestracja: pn gru 06, 2021 12:06 am
Medale: 4
Poziom Zdrowia:
250 +90 (340)
Poziom Mocy:
75/75
Karta Postaci:
Statystyki:

16

50 + 10 (60)

15

50

20

34 +10 (44)
Stan portfela: 2070
Przedmioty magiczne:
komplet roboczy(wzm.)+90hp
Kastet +15 dmg
Kurtka + 10 siły

-No w sumie- Morten miał w tym rację. Nie pomyślał o tym ale jakoś tak samo to pytanie padło. No i nie spodziewał się takiej zagrywki ze strony rudej. Szybko na mordzie pojawił mu się burak i tego no... Po jej odsunięciu się, zebrał się w sobie i jakoś tak ruszył ani patrząc gdzie. Wpadł na Primevala kiedy to Urd go zaczepiała. Chłopak ma wzięcie chwilowo.
-O tego chcesz się z nami wykapać?- Zaproponował mu bez aluzji. Kobiecie tez by to zaproponowałby ale się trochę cykał.
"Bring me home in a blinding dream
Through the secrets that I have seen
Wash the sorrow from off my skin
And show me how to be whole again
'Cause I’m only a crack In this castle of glass
Hardly anything there
For you to see.."


Awatar użytkownika
Nari Orecev
Punkty Przygody: 10,49 
Posty: 2623
Rejestracja: pn gru 06, 2021 12:01 am
Medale: 2
Poziom Zdrowia:
180/180
Poziom Mocy:
180/180
Karta Postaci:
Statystyki:

41 + 10 (51)

30

36

36

21

40
Stan portfela: 4553

Dziewczyna nie słyszała słów Mortena wypowiedzianych jeszcze w piwnicy, za szybko uciekła do pokoju zaabsorbowana wizją kąpieli.
Nie przypuszczała, że współlokator tak szybko przyjdzie do pokoju. Nie speszyła się, że mógł przyjść w nieodpowiednim momencie - Okej - uśmiechnęła się wychodząc z pokoju. Była ciekawa czy woda będzie już gotowa a jak nie to pomoże.
Słysząc słowa Heliona do Primevala spojrzała na Urd - Idziesz z nami? - zaproponowała kobiecie - Chodź, będzie fajnie - uśmiechnęła się do Ciemnowłosej. A chwilę później pojawił się Morten, prawie są w komplecie a i dwójka czarodziejów mogłaby też do nich dołączyć.
Awatar użytkownika
Primeval
Punkty Przygody: 1,69 
Posty: 306
Rejestracja: pn lut 22, 2021 12:58 am
Poziom Zdrowia:
253/315
Poziom Mocy:
55/75
Karta Postaci:
Statystyki:

20

70

15

45

20

20
Stan portfela: 6490

Wyjrzał na zewnątrz, a to co zobaczył go nie zdziwiło. W miarę pasowało do tego co on sobie sobie wyobrażał, chociaż coś mu tutaj nie pasowało. Jednakże nie zdążył nawet zbytnio się nad tym zastanowić, kiedy Urd podeszła do niego... I nim cokolwiek odpowiedział, nagle pojawiła się Narii, zaraz po niej Helion. Trochę się zebrali, chociaż propozycja nie była zła... Może rzeczywiście relaks nie byłby zły?
- W sumie... Czemu nie - Odparł raczej chłodno, jednak zaakceptował zaproszenie, a wypad do miasteczka i tak go nie ominie... Może po tej całej kąpieli się wybierze? Kto wie? Wrócił się do domku i udał przez salon, po schodach w górę do pierwszego wolnego pokoju z widokiem na miasto. Rzucił plecak na górne łóżko, po czym wyciągnął z szafki dwa ręczniki. Następnie zdjął z siebie ubrania wraz z bokserkami, ułożył je na łóżku, a ręcznikiem owinął się w pasie, upewniając, że się nie zsunie. Drugi ręcznik przełożył przez ramię, a jego mięśnie prezentowały się niezwykle dobrze, pomimo wielu mniej lub bardziej widocznych blizn na jego ciele. Czasem "niechcący" okazywał je lepiej, aby się nimi popisać, choć jego wyraz twarzy tego nie zdradzał. Zszedł na dół, kierując się do łaźni.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Reszta świata”