wyprawa

Miejsce gdzie można pójść poza miasto jak i wziąć udział w różnych wydarzeniach.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dariusz Wyrm
Punkty Przygody: 3,14 
Posty: 534
Rejestracja: czw sie 13, 2020 5:05 pm
Poziom Zdrowia:
15000+ 100 (15100) pkt.
Obrazek
Poziom Mocy:
55 pkt.
Karta Postaci:
Statystyki:

45

25+20(45)

30+10(40)

30

50

10(11)
Stan portfela: 40000000
Przedmioty magiczne:
Kurtka + 10 siły
Kamizelka + 100 HP
Płaszcz +10 intelektu
Spodnie +10 siły
Buty + 10 zręczności

Zasady
Zasady!
Zasady:
Poza walką czy sytuacją wymagającą konfrontacje/podejście decyzji itp.:
- Kolejność nie jest ważna, chyba że odnosicie się do czyjeś postaci.
- Nie obowiązuje czekanie na innych graczy i ich odpowiedź
- Los poinformuje, kiedy następuje "czas wolny" a kiedy mija.
- Możecie sobie coś tam zbierać, gadać, jeść itp.

W walce czy innych sytuacjach wymagających podjęcia akcji:
- Na post Los czeka tylko 24h
- W sytuacji nieobecności lub sytuacji kiedy nie można odpisać w wymaganym czasie, powinno poinformować się Dariusza Wyrm'a
- Rzucamy kośćmi w wyznaczonym temacie: viewtopic.php?f=91&t=527

Ogólne:
- W evencie nie ma bilokacji
- Event zaczyna się po pełni
- Po użyciu przedmiotów jednorazowych np. eliksiry znikają one z waszego ekwipunku
- Wasze akcje mają wypływ na wyprawę i jej dalsze wydarzenia, osoby w niej będące itp. Będą mieć też wpływ na wydarzenia po evencie w mieście.
- Używać możecie tylko tego co macie przy sobie, co jest w otoczeniu itp. Musi jednak takie coś istnieć. Nie można sobie nagle w środku lasu odnaleźć miecz czy od tak inną broń itp.
- Wszystkie niejasności/spory proszę zgłaszać od razu do Dariusza Wyrm'a na Pw. W innym wypadku nie będą uwzględniane (jeśli fabułą poszła dalej a ktoś nagle nie zgadza się z czymś co wydarzyło się X czasu fabularnego)
- Informujcie o swoich zamiarach, jeśli coś w poście od Losu nie będzie zrozumiałe, pytajcie!
- Posty piszcie w formie niedokonanej
- W postach macie 2 akcje typu: atak-atak, atak-obrona, obrona-obrona. Ruchy pokroju podnoszenie czegoś, podbiegnięcie najlepiej skonsultować gdyż czasem może być to uznane za wykonanie jednej akcji ale typu neutralnego( mimo to pożerającego ruch akcji!)
- Pamiętajcie, że postacie są śmiertelne
- Grajcie tak jak stworzyliście postać - Jeśli postać zrobiła by coś ale wy uważacie to za złe posunięcie, które jednak nie wpisuje się w odgrywaną postać, przemyślcie inne rozwiązanie. Takie aby pasowało do tego jaka wasza postać jest
- Nie możecie decydować o tym co zrobiła jakaś postać czy npc
- Możecie słowa, czyny NPC interpretować po swojemu ale pamiętajcie, że wasza interpretacja możne być inna niż była w złożeniu. Może to dać inny efekt. Nie denerwujcie się wtedy na nikogo z drużyny czy Los!

Dobrej zabawy :)


Uczestnicy:
Nari
Nari Orecev
Rasa: Wilkołak
patron: Ragabasz
Zdolności:
Widmowy krok-Koszt uzycia: 20 mocy- - Wilkołak po aktywacji daru porusza się bezszelestnie. Dzięki czemu może podkradać się niezauważonym. Dodaje +10 do zręczności i kamuflaż na 2 tury (kamuflaż sprawa, ze osoba staje się niewidoczna ale nadal wyczuwalna- zapach czy kroki)- Trwa 2 tury.
odporność na trucizny (dmg z trucizn zmniejszony o połowę)
lepszy słuch, świetny węch (+ 2 do percepcji przy wykorzystaniu sytuacyjnym tych zmysłów)
Zmiana dowolnej części ciała-użycie: 5 pkt. mocy.
Furia - użycie 5 pkt mocy. - Uwalnia osobę od wszystkich umiejętności mentalnych. Zwiększa regenerację - Tylko ataki fizyczne przyspieszają regeneracje o 5 pkt. hp na post przez 3 posty.
Zmiana zapachu poziom -użycie 5 pkt mocy potrafisz zamaskować połowicznie zapach, zwierzęta o dobrym węchu jednak Cie wyczują. Potrzeba im jednak być bliżej ciebie. Zwiększa percepcję o 3
Tropienie -użycie 5 pkt mocy- zwiększa percepcje o 10 na 4 kiedy postać zajmuje się tropieniem.
Odnajdywanie drogi - Zdolność pasywna- osoba posiadająca tą zdolność potrafiła by się bardziej odnaleźć w terenie, trudniej się zgubić.
Dar jeżozwierza użycie 5 pkt mocy - Tworzy stalowe kolce na karku, plecach, ogonie i ramionach. Zadaje dodatkowe 5 pkt. dmg.

Wady:
Ciekawość
Fobia – przed pochowaniem żywcem
Powolne leczenie
Zadłużony 1

Zalety:
Bijatyka
Oburęczność
Orientacja w terenie 2
Tropiciel
Mistrz broni - 2


Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): Mistrz broni - łuk i sztylet, tropienie, oburęczność, bijatyka, odporność na trucizny,
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): odnajdywanie drogi, potrafi się dogadać z większością
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: Łuk, strzały, sztylet, torba wzmocniona, kurtka skórzana, zabawka mechanicznego wilczka, prowiant, potrfel, pół fiolki eliksiru silnie leczący dotyk.
Erin
Erin Wyrm
Rasa: człowiek
klasa: mag
Zdolności:
MAGIA:
Natura Ognia - Czwarte Arkana + 20dmg
Natura Wody – Pierwsze Arkana
Natura Ziemi – Pierwsze Arkana
Natura Iluzji – Pierwsze Arkana
Natura Energii – Drugie Arkana
Natura Ochrony – Trzecie Arkana
Czysta Magia - Pierwsze Arkana


TECHNOMAG:
Strzał (1pkt - równa się jeden strzał)

Wady:
Ciekawość (-2)
Fobia (-2) Klaustrofobia
Mroczna Tajemnica (-3)
Zmarzlak (-2)

nabyte podczas fabuły:
ObrazekMedium (jesteś bardziej podatny na ataki duchów, zjaw, itp.)

Zalety:
Jezyki (1) Łacina
Metamorfomag (5)
Oswajanie (3) Oswajanie naprawdę niebezpiecznych stworzeń, nawet z tą zdolnością nadal jest to ryzykowne.
Potencjał mocy (3)
Szybki refleks (2) Ułatwia czynności związane ze zręcznością i dodaje bonus +10 do zręczności. Zmniejsza próg rzutu na unik o 10.
Szybko się uczy (3) exp x2
Ukrywanie się (2) ciężko ją odnaleźć nawet, jeśli wiadomo że jest gdzieś w pobliżu. Zwiększa próg percepcji u przeciwnika o 15

Nabyte podczas fabuły:
Bijatyka (3)-(cztery rzuty a nie trzy)
Uwodziciel (1)
Mistrz Broni (2) - broń palna i sztylety
Kokietka (1)
Medium (zadajesz większe obrażenia duchom, zjawom, itp.)

Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): Warzyć eliksiry
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): potrafi się dostosować do wielu sytuacji
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): boi się niewielkich przestrzeni, ciekawska
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: dwa sztylety, skórzana kurtka, Torba skórzana wzmocniona objęta zaklęciem pojemności, rękawica technomaga, naszyjnik matki, broń palna krótka + naboje, prowiant.
Primeval
Primeval
Rasa: wilkołak
patron: Ahroun
Zdolności:

- Odporność na trucizny
- Lepszy Słuch, Świetny Węch
- Gorąca Krew pasywne.postaci nie odczuwają przez dłuższy czas skutków walki i są w stanie poprzez adrenaline itp. wykonywać ataki w pełni sił.
Postać nie otrzymuje osłabienia w rzutach na atak poniżej 50% HP, dopiero przy 25%.
*Aczkolwiek po obniżeniu zdrowia poniżej 20%, postać staje się niezdolna do walki.

- Regeneracja: 2 poziom-Regeneruje 10 pkt. życia w każdym poście poza walką.
- Szybkie Uderzenie- Zdolność pasywna- Dzięki swojej szybkości zawsze atakuje pierwszy (chyba, ze gracz sam zrezygnuje z tej możliwości).
W przypadku gdy obie postaci posiadają tę umiejętność, wykonuje się rzut 1d2, ewentualnie góra i dół przy 1d100. Analogicznie do większej ilości, 1d3 (Wcześniej ustalając kto jest numerem 1, 2 i 3)


- Zmiana dowolnej części ciała - Koszt: 5
- Przywiązanie - Koszt: 5
- Dar Ahrouna: Chwyt Śmierci -Koszt uzycia: 20 mocy- Dar ten znacząco zwiększa siłę szczęk. Dzięki temu darowi pochwycona osoba jest w tarapatach. Dodaje +20 dmg do ataku przy ugryzieniu.
- Furia - użycie 5 pkt mocy. - Uwalnia osobę od wszystkich umiejętności mentalnych. Zwiększa regenerację - Tylko ataki fizyczne przyspieszają regeneracje o 5 pkt. hp na post przez 3 posty.
- Szarża - użycie 5 pkt mocy- Każdy wojownik nie boi się starcia z przeciwnikiem. Szarża pozwala podbiec do celu w ciągu jednej tury i zadać mu atak.
- Fala Uderzeniowa użycie 5 pkt mocy - Po użyciu umiejętności powinno uderzyć się w ziemie/wodę. Zostanie wytworzona siła, która przeciwników będących blisko odrzuci do tyłu a tych dalej przewróci. Przeciwnicy będący na granicy zasięgu mogą się zachwiać. Fala wynosi do 10 metrów. Zmniejsza Zwinność najbliższych przeciwników o 5, dalszych o 3 a na pograniczu o 2

Wady:
Wymuszona Przemiana
Ciekawość
Wróg (1) - Rywal z Areny o pseudonimie "Berserker"
Nałóg (1) - Adrenalina

Zalety:
Siłacz
Szybko się Uczy exp x2
Bijatyka
Mistrz Broni (1) - Bronie Naręczne
Orientacja w Terenie (1)
Wysoki Próg Bólu Zwiększa próg rzutów na siłę woli w testach wytrzymałości na ból o 5.


Czym się postać obecnie zajmuje: Najemnik, Walczy na arenie, Szkoleniem młodych pokoleń;
Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): Bardzo dobrze się bije,
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): Skuteczny Wojownik, Wytrzymały, Szybko się adaptuje w walce;
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): Szybko się nudzi, Lubi nadużywać argumentu siły, Zgorzchniały;
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: Rękawice Bojowe, 2x Bandaże /Na rękach/,
*Pasek na eliksiry/narzędzia na pas lub tułów: (eliksiry są ukryte, umieszczone z tyłu);
- 1x Bezwonny;
- 2x Silnie Leczący Dotyk;
- Miejsce na Rękawice Bojowe;
Morten
Morten Karsten
Rasa: wilkołak
patron: ragabasz
Zdolności:
Odporność na trucizny
Lepszy Słuch, Świetny Węch
Otwieranie zamków - 2 poziom (5+6pkt)- skomplikowane
Żyjące słońce -użycie 10 pkt mocy - osoba rozgrzewa swoje dłonie do wysokich temperatur i potrafi przetopić niektóre metale ale jest wymagany odpowiedni czas np. przetopienie zwykłej klamki mosiężnej trwa 3 tury. Przy użyciu tej umiejętności równie dobrze może świeci jak tysiąc gwiazd lecz nie może kierować światłem a nim być.
Zatrute szpony - użycie 5 pkt mocy - w odniesionych ranach zaczyna się rozwijać zakażenie.
Duchowy dotyk-użycie 5 pkt mocy - Wystarczy dotknąć drzwi, ścianę itp. Osoba rzucająca widzi co znajduje się po drugiej stronie. Trzeba zamknąć oczy. Trwa jeden post.Obniżoną Percepcja o 5


Zmiana dowolnej części ciała
Przywiązanie
Dar: Widmowy krokKoszt uzycia: 20 mocy- - Wilkołak po aktywacji daru porusza się bezszelestnie. Dzięki czemu może podkradać się niezauważonym. Dodaje +10 do zręczności i kamuflaż na 2 tury (kamuflaż sprawa, ze osoba staje się niewidoczna ale nadal wyczuwalna- zapach czy kroki)- Trwa 2 tury.

Wady:
Ciekawość (Koszt 2)
Nałóg - palenie (Koszt 2)
Zadłużony - niewielkie (Koszt 1)
Wymuszona przemiana (Koszt 2)- nów

Zalety:
Doskonała pamięć (Koszt 3)
Doskonały słuch (Koszt 2)
Opanowany (Koszt 2)
Szybki refleks (Koszt 2) Ułatwia czynności związane ze zręcznością i dodaje bonus +10 do zręczności. Zmniejsza próg rzutu na unik o 10.
Ukrywanie się (Koszt 1) skutecznie kryje się w mroku, Zwiększa próg percepcji u przeciwnika o 5

Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): otwierać zamki i używać broń białą (sztylet) -50%
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): jak się czegoś podejmie stara się w tym trwać, wykonuje polecenia
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): słabo kłamie, jest raczej wycofany (chowa się w tłumie) i łatwo pakuje się w kłopoty
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: sztylet i zapewne psa
Helion
Helion Kanavar
Rasa: wilkołak
patron: Theurge
Zdolności:
Mowa duchów- Koszt uzycia: 20 mocy
odporność na trucizny (dmg z trucizn zmniejszony o połowę)
lepszy słuch, świetny węch (+ 2 do percepcji przy wykorzystaniu sytuacyjnym tych zmysłów)
Zmiana dowolnej części ciała-użycie: 5 pkt. mocy.
Regeneracja- 2 poziom.-Regeneruje 10 pkt. życia w każdym poście poza walką.
Otwieranie zamków - 3 poziom- otwieranie magicznie zamkniętych zamków
Dar jeżozwierza użycie 5 pkt mocy - Tworzy stalowe kolce na karku, plecach, ogonie i ramionach. Zadaje dodatkowe 5 pkt. dmg.
Zew Wilka użycie 10 pkt mocy. - Wzywasz na pomoc Ducha Wilka. Wilk mimo wyglądu duchowego ma właściwości cielesne i może atakować cel niczym prawdziwy wilk. Różnica polega na tym, iż Duchowy Wilk potrafi przenikać poprzez przeszkody, albo lekko uzdrowić - przywrócić 5 pkt. pż. -[wtedy traci posta].MG kieruje przywołanym wilkiem przez 3 tury

Wady:
Nawiedzany (2)– Dziadek Antonidas nawiedza go i przeszkadza niejednokrotnie. Często gadają, przez co może być Helion uważany za dziwaka.
Otwarta Księga
Wymuszona przemiana- sierp
Fobia - Irracjonalny strach- (3) - Na głęboką wodę i zbiorniki wodne. Wpadną we wewnętrzna panikę i może być sparaliżowany przez co może nie wykonać ruchu czy też może próbować uciekać.

Zalety:
Bijatyka (cztery rzuty a nie trzy)
Oburęczność
Szybko się uczy exp x2
Mistrz Broni - 1 broń naręczna
Szybki refleks -Ułatwia czynności związane ze zręcznością i dodaje bonus +10 do zręczności. Zmniejsza próg rzutu na unik o 10.


Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): gotować, naprawiać różne maszyny i mechanizmy
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): Dobra znajomość mechanizmów parowych, olejowych i na kryształy (pracował od lat jako mechanik), ma zręczne dłonie, jako szaman widzi duchy czasem.
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): panicznie boi się głębokich wód, ma słabą wole względem oferowanych mu narkotyków i używek psychotropowych- łatwo się uzależnia, jest niekonfliktowy (jest takim trochę tchórzem)
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy:torbę, zegarek, szalik (ogólnie ubranie), portfel z dokumentami
Khazad
Khazad Athis
Rasa: człowiek
klasa: mag
Zdolności:
Natura Energii - Trzecie Arkana (35 pkt)
Natura Ochrony - Pierwsze Arkana (10 pkt)
Natura Wody - Pierwsze Arkana (10 pkt)
Duchowe Spojrzenie (5 pkt)
Wewnętrzny Płomień (5 pkt)
Szybkie Uderzenie (5 pkt)
Tropienie (5 pkt)
Lewitacja (5 pkt)

Wady:
Ciekawość
Nałóg Tytoniowy
Głodomór
Wróg

Zalety:
Szybki refleks (+10 zw)
Opanowany
Mistrz Broni -broń palna i pałasz
Potencjał Mocy (+30m)
Znajomość Języka


Czym się postać obecnie zajmuje: Strażnik z dochodzeniówki, po godzinach coś w rodzaju detektywa do wynajęcia.
Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): Potrafi dobrze walczyć pałaszem i strzelać z pistoletów (nie posiada), nieco tylko słabiej walczy wręcz. Sprawnie włada magią z zakresu natury energii.
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): Dzięki doświadczeniu zawodowemu sprawnie odnajduje poszlaki i łączy fakty w spójny obraz. Nauka w Akademii w połączeniu z własnymi praktykami dają mu przyzwoitą znajomość magii i nieco mniejszą mechaniki. Opanowany, niezbyt podatny na zastraszanie. Dość dobrze znosi niewygody (aczkolwiek zrzędzi).
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): Dużo je, często także pomiędzy posiłkami. Pali, a bez tytoniu robi się zirytowany. Ciekawski, grzebie także w tym, w czym nie koniecznie powinien - tak samo gdy wpadnie na trop, nie chce odpuścić, nawet jeśli podążanie dalej może być ryzykowne. Gdy mu coś nie odpowiada, potrafi być zrzędliwy.
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: Pałasz, wzmocniony kaftan i spodnie, wysokie buty z miękkiej skóry, wzmacnianą koszulę, kapelusz, pelerynę z kapturem z impregnowanej wełny, zegarek, parciany żeglarski worek z uchem przez ramię a w nim: pakiet sucharów i drugi suszonego mięsa, paczkę tytoniu i bibułki do skrętów, manierkę z wodą, fiolkę z octem i drugą z jodyną, niezbędnik, menażkę, plandekę z brezentu, 15 metrów rzemiennej plecionki (linka), kozik do prac obozowych, kilka rolek bandaża, dratwa, nitka i dwie igły, notatnik, stalowe pióro z podróżnym kałamarzem, trzy ołówki, książkę do czytania, koszula na zmianę, zapałki, krzesiwo, cztery puste fiolki z korkiem w stalowej puszcze, trzy materiałowe chustki, pęseta, słoiczek z grafitowym proszkiem, przylepiec, rolka celofanu, dokumenty i odznaka Strażnika
Urd
Urd Svartulv
Rasa: Wilkołak
patron: Elodoth
Zdolności:
Dar: Prawda Ojca-Koszt uzycia: 20 mocy-- Jako urodzony sędzia i negocjator jesteś w stanie rozpoznać czy osoba z która rozmawiasz kłamie, ma coś do ukrycia itp. Robisz rzut d100- szansa 5o/5o
Zdolność nie zmusza do wyjawienia prawdy, tylko daje wiedze, czy ktoś mówi szczerze czy nie.

-Zdjęcie choroby: 3poziom- użycie 5 pkt mocy - Potrafisz wyleczyć postać z silnych chorób takich jak astma itp.
Potrzeba dużej koncentracji i energii. Nie może uleczyć chorób śmiertelnych, co najwyżej lekko złagodzić i opóźnić.
-Leczący dotyk: 3poziom- użycie 45 pkt mocy - poprzez dotyk jesteś w stanie wyleczyć poważne obrażenia. Obrażenia wewnętrzne, złamania i przemieszczenie kości, rany postrzałowe itp. Proces jest bolesny dla osoby leczonej. Każda rana potrzebuje osobnego postu na leczenie i trwa on trzy tury, w których moc jest pobierana. Można wyleczyć do 15 pkt. życia.
-Zdjęcie trucizny: 3poziom , użycie 5 pkt mocy - potrafisz zneutralizować śmiertelne trucizny, takie jak jad śmiertelnie trujących zwierząt np. czarna wdowa czy osa morska.
Potrzeba dużej koncentracji i energii.
-Duchowy dotyk 5


pasywne:
-Wiedza medyczna 3poziom
- Przemiana
-odporność na trucizny- (dmg z trucizn zmniejszony o połowę)
lepszy słuch, świetny węch- (+ 2 do percepcji przy wykorzystaniu sytuacyjnym tych zmysłów)
(dmg z trucizn zmniejszony o połowę)


Wady:
Fobia - Irracjonalny strach przed galaretką, postać traci przytomność. (Koszt 3) Zwiększa próg rzutu na Siły woli o 15
Można próbować oprzeć się fobii. Robi się wtedy rzut na siłę woli. Próg wynosi 30 (oraz dodajemy dodatkowe liczby w zależności od poziomu fobii)
Nadwrażliwość na srebro (Koszt 1) - Srebro powoduje u ciebie większy uszczerbek na zdrowiu niż jest to normalnie. Otrzymujesz dodatkowe 10 dmg.
Zmarzlak (Koszt 2) - Osoba bardzo podatna na chłód, łatwo marznie, obniża to jego możliwości i przeszkadza w skupieniu przy niskich temperaturach. - 5 do wytrzymałości.
Wróg - Koszt 2 kto chce jej szkodzić (Porzuciła swoją rodzinę, jej wartości, wyparła się jej całkowicie. Czym było rodzinie to nie w smak i chcą ukarać ją za to).

Zalety:
Szybki refleks (Koszt 2) – Działa się szybko, jak błyskawica. Ułatwia czynności związane ze zręcznością i dodaje bonus +10 do zręczności.
Szybko się uczy (Koszt 3) - Osoby z tą cechą uczą się szybciej od innych (poprzez praktykę, czytanie, trenowanie samodzielne lub z kimś). Zwiększa ilość zdobywanego doświadczenia x2.
Wykształcony (Koszt 2) - Lepsze wykształcenie niż większość; tytuł doktora lub profesora. + 5 do inteligencji.
Znajomość języków pierwotnych maksymalnie 4 (Koszt 3). - j. wilkołaków, runiczny, łacina

Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): Zna się na ziołach, leczeniu, posługuje się w miarę sprawnie łaciną i językiem runicznym.
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): Refleks, pojmowanie nowych rzeczy, nauka nie sprawiała jej problemów. Względny spokój i opanowanie.
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): Panicznie reaguje na galaretki w każdej postaci. Często odczuwa chłód, robi się markotna i ospała gdy nie wypije kawy.
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: Notes, ołówek, zapałki, bandaż x2, kubek termiczny napełniony kawą, osełkę, kozik i to wszystko spakowane w torbę. Plus swoje ciuchy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Helion Kanavar
Punkty Przygody: 1,23 
Posty: 1839
Rejestracja: pn gru 06, 2021 12:06 am
Medale: 4
Poziom Zdrowia:
250 +90 (340)
Poziom Mocy:
75/75
Karta Postaci:
Statystyki:

16

50 + 10 (60)

15

50

20

34 +10 (44)
Stan portfela: 2070
Przedmioty magiczne:
komplet roboczy(wzm.)+90hp
Kastet +15 dmg
Kurtka + 10 siły

Trochę się zawiesił. Dopiero akcja z Nari, która w JEGO SUCHEJ koszulce wylądowała w wodzie, obudziła go.
-MOJA KOPSZULKA- Tak pełen rozpaczy wydobył z siebie te słowa. To była prawdziwa rozpacz. Nie ma już suchych koszulek. Nie licząc, ze tej i tak już nie odzyska zapewne. Nie podobała mu się zbytnio ta ich zabawa i dobrze, że sam nie był w bali. To co się tam wydarzyło, na pewno wywaliłoby go do lasu alb cholera wie gdzie. Na szczęście przed falą udał się do domku. Chciał może pomóc czarodziejom trochę.
-Pomóc coś czy coś?- zagaił, będąc w środku do Erin.
"Bring me home in a blinding dream
Through the secrets that I have seen
Wash the sorrow from off my skin
And show me how to be whole again
'Cause I’m only a crack In this castle of glass
Hardly anything there
For you to see.."


Awatar użytkownika
Los
Punkty Przygody: 2,32 
Posty: 916
Rejestracja: wt paź 06, 2020 12:09 pm

Fala jaką wytworzył Primeval nie była z całą pewnością tak potężna jak te, które stosował na arenie. W końcu bala by mogła tego nie przetrwać. Nari przy pomocy Mortena nałykała się wody i się tak troszkę podtopiła. Uderzenie jakiemu została poddana kobieta, dało rezultat w postaci rany. Na początku mogła zdawać się tylko otarciem ale w rzeczywistości to sobie rozcięła mocno skórę, tak na 10 cm. Nie otrzymała jednak obrażeń poważnych ale z cała pewnością przyda się wymienić wodę. Nari -5 hp.
Awatar użytkownika
Khazad Athis
Punkty Przygody: 0,30 
Posty: 34
Rejestracja: wt kwie 04, 2023 11:58 pm
Poziom Zdrowia:
220
Poziom Mocy:
180
Karta Postaci:
Statystyki:

21

15

30

25

21

24
Stan portfela: 550 myntów

- Jak zobaczą, co tu jest to może tak... - odparł, choć z umiarkowanym przekonaniem. Nieletnich przecież wśród nich nie było, nawet jeśli najmłodsza dwójka w jego oczach wyglądała nieco jak dzieciaki świeżo po wyprowadzce od rodziców. A kolejna dwójka momentami się tak zachowywała.
Nie doczekawszy się żadnej reakcji na swój komentarz do wina, odstawił butelkę obok pudełka ze szklankami, po czym wrócił do przeglądania tutejszych zasobów.
- A Ty byś na co reflektowała? - zapytał, po czym, o ile udało mu się znaleźć odpowiedź wśród dostępnych, ustawił flaszkę po drugiej stronie. Najchętniej co prawda wsadził by obydwie do środka, na to jednak nie było już miejsca - zabranie pudełka i jednocześnie chwycenie dwóch butelek na szyjkę nie przekraczało raczej jego możliwości, nie miał więc zamiaru jakoś szczególnie kombinować.
- Może mają krakersy, albo coś podobnego, i jakiś ser... - odparł, samemu zabierając się do przeglądania szafek, i po chwili faktycznie wydobył z jednej z półek słój z niewielkimi sucharkami. W tym momencie od strony łaźni coś rąbnęło, plasnęło i dało się słyszeć kilka podniesionych głosów. Spojrzał w tamtą stronę ze zdziwieniem, nie skomentował jednak ni słowem i poszedł szukać sera.
Nim jednak go znalazł, do kuchni zajrzał Helion.
- Co Wy tam robicie, granat ktoś wrzucił w wodę? - zapytał go od razu od wejścia, nie do końca biorąc poprawkę na to, że skoro pomiędzy odgłosem a jego wejściem minęła raczej krótka chwila, wcale nie musiał koniecznie wiedzieć, co miało tam miejsce.
Na pytanie wilkołaka nie odpowiedział, a jedynie zerknął w stronę Erin - w końcu nie do niego było ono skierowane. Poza poszukaniem czegoś do krakersów, czym z resztą sam się zajmował, nie miał z resztą pomysłu, co jeszcze można by zrobić.
Awatar użytkownika
Morten Karsten
Punkty Przygody: 3,74 
Posty: 387
Rejestracja: sob lis 19, 2022 11:04 pm
Poziom Zdrowia:
145/145
Poziom Mocy:
100
Karta Postaci:
Statystyki:

25

23

20

26

25

40
Stan portfela: 6337

Nigdy nie przepadał za widokiem krwi i teraz też nie czuł się dobrze z tym co widział. Trudno jednak powiedzieć co było gorsze obraz czerwonej cieczy czy to, że należała ona do Nari. Aczkolwiek mimo tego co czuł wewnętrznie uśmiechnął się gdy dziewczyna podziękowała mu za ręcznik. Niemniej zaraz powrócił do poprzedniego wyrazu twarzy bo pytanie dziewczyny przypomniało mu co się stało.
- No jak to co? Przeze mnie jesteś ranna i w ogóle - odparł nieco zdziwiony pytaniem jakie usłyszał. Na szczęście dzięki niemu wiedział, że znowu jego umysł robił z igły widły i wcale tak źle nie było. Zresztą gdyby nawet to czy wtedy czerwono włosa znowu go zaczepiła i zarzuciła mu ręcznik na twarz? No chyba nie. Ewidentnie za bardzo się przejmował.
- Pewnie masz rację ale ja już taki jestem więc musicie brać na mnie poprawkę - stwierdził faktycznie się rozchmurzając lecz do kwestii swojego ataku z zaskoczenia nie zamierzał nawiązywać bo też po co? Nie było to nic spektakularnego. Co innego to co zrobił Primeval.
- Nie wiem czy mamy jakiekolwiek szanse ale pewnie, możesz na mnie liczyć - odpowiedział Nari gdy ta go szturchnęła po czym z chęcią posłuchał o tym co właściwie wilkołak zrobił.
Momentu kiedy Hellion ponownie ich opuścił nawet nie zarejestrował.
Awatar użytkownika
Urd Svartulv
Punkty Przygody: 1,13 
Posty: 119
Rejestracja: ndz lut 06, 2022 3:16 pm
Poziom Zdrowia:
110 + 10 (120)
Poziom Mocy:
150
Karta Postaci:
Statystyki:

25

18

25 +5 (10)

22

5

29 + 10 (39)
Stan portfela: 5690

Wyluzuj! Jak tu wyluzować, gdy samej nabiła prawie guza. Wygramoliła się z bali mamrocząc coś pod nosem, rzadko kiedy się tak unosi. Mogła jednak iść na miasto, lepiej by na tym wyszła. Będąc odwrócona do nich plecami zrzuciła z siebie mokry ręcznik, nie przejmując się innymi i tak byli zajęci. Wytarła się suchym, który miała w zapasie i zarzuciła na siebie koszule oraz majtki. Wzięła głęboki wdech i policzyła do pięciu.
Zaraz po tym podeszła do Nari, wcześniej odsuwając lewą ręką Mortena bo przeszkadzał.
- Pokaż mi to. - Powiedziała stanowczo aczkolwiek już spokojnym i łagodnym tonem. Odchyliła dłoń dziewczyny, by przyjrzeć się ranie. Zabrała jej ręcznik, zanurzyła kawałek w zimnej wodzie i delikatnie oczyściła z krwi.
- Nie jest głęboka... - Powiedziała bardziej jakby sama do siebie, a rany głowy miały to do siebie, że potrafiły mocno krwawić mimo niewielkich skaleczeń. Przyłożyła jej z powrotem ręcznik by zatamować krew.
- Przynieś mi spirytus albo wódkę. - Skierowała te słowa do najbliższej osoby, w tym wypadku Mortena. Nawet spojrzała na niego gdy to mówiła by potem znowu zając się czerwonowłosą. - Patrz w moją stronę. - Chciała sprawdzić czy nie doznała jakiegoś wstrząsu mózgu. W tym celu wolną dłonią przysłoniła na moment jej oczy a potem odsłoniła sprawdzając reakcję źrenic na światło. Wyglądało na to, że wszystko w porządku ale sprawdzi ostatnią rzecz.
Wysunęła wskazujący palec, kierując go w stronę nieba. - Ile palców widzisz?
Obrazek
Awatar użytkownika
Nari Orecev
Punkty Przygody: 10,49 
Posty: 2623
Rejestracja: pn gru 06, 2021 12:01 am
Medale: 2
Poziom Zdrowia:
180/180
Poziom Mocy:
180/180
Karta Postaci:
Statystyki:

41 + 10 (51)

30

36

36

21

40
Stan portfela: 4553

Zawsze zdarzają się wypadki przy zabawie czy to większe czy mniejsze ale musieli przyznać rację Urd trochę ich poniosło.
Zasłoniła usta w stronę Pimevala kiedy stał obok - Też mógłbyś przeprosić - powiedziała wesoło ale jednak ciszej. Nie tylko oni narozrabiali, czuła się trochę jak dziecko dostające naganę za złe zachowanie.
No ja z nim nie wytrzymam pomyślała patrząc się na Mortena uderzyła go mocniej w ramię, tak na otrzeźwienie - Weź się w garść to była zabawa i czasem się tak zdarza - na dodatek pogroziła mu palcem, spojrzała zadziornie na wojownika zginając rękę aby pokazać swój biceps - Wojownikiem to jestem od dziecka - wyszczerzyła się do niego. I o wzmiance o miksturach pokazałam kciuk w górze, raz dwa i po sprawie.
- No ja myślę, nie dam się tak łatwo - uśmiechnęła się do wilkołaków ale ona i tak już wygrała. Niech sobie wojownik myśli co chce ale osiągnęła swój cel. Widząc jak się uśmiecha ciężko będzie go teraz nazwać smutasem, odwróciła wzrok do Mortena - No i to mi się podoba! Widzisz nasz duch walki wciąż się pali - rzuciła do Pirmevala.
Chciała odpowiedzieć na propozycję wilkołaka o miksturach kiedy to Urd znalazła się obok niej - Co?- powiedziała do kobiety ale ta już zabrała ręcznik dziewczynie ze skroni. Nie ruszała się przy oczyszczaniu rany - To nic poważnego - mówiła wesoło - Nie martw się tak - chciała jakoś poprawić humor Ciemnowłosej.
- To nie będzie konieczne - powiedziała słysząc wzmiankę o wódce czy spirytusie ale ta jak widać miała inne zadanie i dalej zajmowała się dziewczyną. Coś czuła, że jej nie przegada i zaczęła wykonywać polecenia. Czuła się świetnie tylko trochę bolała głowa nic więcej a gdy uniosła palec do góry spojrzała na niego - Jedne - odpowiedziała z uśmiechem.
Awatar użytkownika
Urd Svartulv
Punkty Przygody: 1,13 
Posty: 119
Rejestracja: ndz lut 06, 2022 3:16 pm
Poziom Zdrowia:
110 + 10 (120)
Poziom Mocy:
150
Karta Postaci:
Statystyki:

25

18

25 +5 (10)

22

5

29 + 10 (39)
Stan portfela: 5690

- Nie martwię się, robię to co do mnie należy. - Odparła krótko bez dalszych zbędnych wyjaśnień. Ileż to razy się nasłuchała, że komuś nic nie jest a potem się przekręcił od powikłań. Dobrze rokowało, że czuła tylko ból głowy i nic po za tym. Choć dopiero jak adrenalina opadnie to mogą pojawić się kolejne efekty uboczne, takie jak np. kaszel, świszczący oddech, czy zawroty głowy po podtapianiu. Rzadko tak się zdarza ale pacjent potrafi się powtórnie utopić w ciągu dwóch dób. Woda pozostaje w płucach i dochodzi do obrzęku a potem zgon bez odpowiedniej opieki medycznej. Więc niech sobie mówią co chcą ona wie swoje, a przynajmniej w tym zakresie.
- Odkazimy ranę, a potem zagoję ją by nie pozostała blizna. - Taka skaza nie była czymś, czym należałoby się chwalić, zresztą po co szpecić taką ładną buźkę?
Obrazek
Awatar użytkownika
Morten Karsten
Punkty Przygody: 3,74 
Posty: 387
Rejestracja: sob lis 19, 2022 11:04 pm
Poziom Zdrowia:
145/145
Poziom Mocy:
100
Karta Postaci:
Statystyki:

25

23

20

26

25

40
Stan portfela: 6337

Poza tym, że podał Nari ręcznik nie bardzo wiedział co zrobić z jej raną. Na całe jednak szczęście była z nimi Urd, która kiedy tylko ochłonęła po swoim wybuchu złości zajęła się czerwono włosą. Jednak mimo, że medyczka już do niego nic nie miała nie obyło się od reprymendy od poszkodowanej.
- No dobra, już dobra. Spróbuję się ogarnąć - odparł dziewczynie bo coś czuł, że inaczej nie da mu spokoju. To znaczy teraz też nie miał pewności ale gest jaki mu pokazała sprawił, że znowu się uśmiechnął więc wszystko było na dobrej drodze. W końcu zdążył już zauważyć, że ona lubi gdy się uśmiecha. Zaraz jednak wróciła poważna mina bo otrzymał od medyczki bojowe zadanie - znaleźć coś do odkażenia rany. Owszem, usłyszał też jak Nari się opiera ale to ona była pacjentem a ten powinien stosować się do zaleceń. Dlatego też nic sobie z jej słów nie zrobił i skinąwszy ciemno włosej porozumiewawczo głową udał się do domku.
- Jest tu jakiś alkohol bądź zwykły spirytus? Urd potrzebuje odkazić ranę - zagaił do będących tu Erin, Khazada i Helliona po czym zaczął szwędać się po kuchni. Otwierał wszystkie szafki w poszukiwaniu potrzebnego specyfiku. No i chyba dobrze, że to zrobił bo ostatecznie na tyłach jednej z nich znalazł jakąś małą buteleczkę. Co prawda nie miała ona żadnej ulotki ale gdy ją odkręcił poczuł intensywny zapach.
- Mhm, to będzie to - oznajmił szybko zakręcając zakrętkę. Nie lubił woni spirytusu ale mniejsza bo i tak zeszło mu trochę czasu na tym szukaniu.
Skinął głową całej trójce i pobiegł do łaźni.
- Nie ma ulotki ale to chyba to - oznajmił dobiegając do medyczki i wręczył jej buteleczkę. Ciekawe ile to ma lat? Pomyślał.
Awatar użytkownika
Nari Orecev
Punkty Przygody: 10,49 
Posty: 2623
Rejestracja: pn gru 06, 2021 12:01 am
Medale: 2
Poziom Zdrowia:
180/180
Poziom Mocy:
180/180
Karta Postaci:
Statystyki:

41 + 10 (51)

30

36

36

21

40
Stan portfela: 4553

- No i tak ma być - powiedziała radośnie do kumpla. A zaraz poleciał po to o co go prosiła Urd Zdrajca pomyślała.
Ściągnęła usta w kreskę na słowa Ciemnowłosej - No dobra - widocznie będzie ciężej związać grupę niż przypuszczała. Nie powinna się dziwić w końcu znają się dopiero od dwóch dni i na zaufanie czy troskę trzeba sobie zasłużyć. Oj jeszcze wiele pracy przed nimi.
Pokiwała głową - Dziękuję - co innego miała? W sumie nie tylko ona chciała pomóc dziewczynie ale też wojownik. Primevalowi też podziękowała za zaoferowanie pomocy a i jeszcze Morten ale mu to akurat podziękowała.
Awatar użytkownika
Primeval
Punkty Przygody: 1,69 
Posty: 306
Rejestracja: pn lut 22, 2021 12:58 am
Poziom Zdrowia:
253/315
Poziom Mocy:
55/75
Karta Postaci:
Statystyki:

20

70

15

45

20

20
Stan portfela: 6490

Przewrócił oczami na szept Nari...
- A niby po co? - Odpowiedział jej również szeptem. Nie czuł się winny, a co więcej, nie widział nawet powodu. To że nieco ktoś został troszeczkę ochlapany podczas kąpieli było niczym ryzyko zawodowe podczas walk. Z kolei na słowa Nari uśmiechnął drapieżnie i sam napiął swojego bicepsa oczywiście popisując się. Z kolei na miksturę była chętna, to już nie widział w ogóle problemów z jej raną.
- Trzymam za słowo - Odparł ciepło do wilczycy. Fajnie było, powtórzyłby to. Przy okazji zapamięta sobie słowa Mortena, w końcu bycie pesymistą nie jest jakoś złe... Po prostu przygotowuje na najgorsze. Nie dziwiło go to, nawet klepnął go w ramię, gdy się nieco rozchmurzył. Co prawda oberwał rykoszetem, ale Prim się tym nie przejmował. To nie była przy nim rzadkość.
- I bardzo dobrze! Chętnie zobaczę na co was stać - Rzekł do dwójki przed nim wilkołaków, uderzając pięścią w otwartą dłoń. Dla niego było to niczym wyzwanie, i da z siebie wszystko! Jednakże za chwilę podeszła do nich Urd i zaczęła swój medyczny przegląd. Chociaż nie miał zamiaru jej przeszkadzać miał wrażenie, że traktuje ją jak małe szczenię. A nie jak wilkołaka z krwi i kości... Obserwował te testy, i nic nie wskazywało na to, że rana miała być w jakikolwiek sposób zabójcza. Ale może ona coś tam dostrzegła? Ba nawet wysłała bez wahania Mortena po alkohol. I dopiero wtedy zorientował się, że Heliona również nie było wśród nich. W międzyczasie zajął się spłukaniem/oczyszczeniem wody i przygotowując wannę do ponownego użycia, jakby ktoś miał jeszcze ochotę się wymoczyć. Natomiast, kiedy Urd powiedziała już, co ma zamiar robić, Prim spojrzał tylko na kobiety.
- Tak też można - Odparł, nie ukrywał, że być może to był nawet lepsza myśl, że ktoś z medyków się tym zainteresował.
- A tak swoją drogą, to kończymy już tą wspólną kąpiel, czy przyszykować wannę na następną? - Zapytał się jednego z dwóch organizatorów jakim była Nari, on by w sumie coś przekąsił, a może później by się jeszcze pokąpał. Ale to nie na jego głowie impreza się odbywała. W międzyczasie, gdy już oczyścił wannę, przyszedł wrócił do nich Morten, aczkolwiek jego słowa go nieco zdziwiły...
- Nie piłeś nigdy wódki? - Zapytał się Mortena, jednakże tonem zdradzającym bardziej ciekawość niż zdziwienie.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Reszta świata”