wyprawa

Miejsce gdzie można pójść poza miasto jak i wziąć udział w różnych wydarzeniach.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dariusz Wyrm
Punkty Przygody: 3,14 
Posty: 534
Rejestracja: czw sie 13, 2020 5:05 pm
Poziom Zdrowia:
15000+ 100 (15100) pkt.
Obrazek
Poziom Mocy:
55 pkt.
Karta Postaci:
Statystyki:

45

25+20(45)

30+10(40)

30

50

10(11)
Stan portfela: 40000000
Przedmioty magiczne:
Kurtka + 10 siły
Kamizelka + 100 HP
Płaszcz +10 intelektu
Spodnie +10 siły
Buty + 10 zręczności

Zasady
Zasady!
Zasady:
Poza walką czy sytuacją wymagającą konfrontacje/podejście decyzji itp.:
- Kolejność nie jest ważna, chyba że odnosicie się do czyjeś postaci.
- Nie obowiązuje czekanie na innych graczy i ich odpowiedź
- Los poinformuje, kiedy następuje "czas wolny" a kiedy mija.
- Możecie sobie coś tam zbierać, gadać, jeść itp.

W walce czy innych sytuacjach wymagających podjęcia akcji:
- Na post Los czeka tylko 24h
- W sytuacji nieobecności lub sytuacji kiedy nie można odpisać w wymaganym czasie, powinno poinformować się Dariusza Wyrm'a
- Rzucamy kośćmi w wyznaczonym temacie: viewtopic.php?f=91&t=527

Ogólne:
- W evencie nie ma bilokacji
- Event zaczyna się po pełni
- Po użyciu przedmiotów jednorazowych np. eliksiry znikają one z waszego ekwipunku
- Wasze akcje mają wypływ na wyprawę i jej dalsze wydarzenia, osoby w niej będące itp. Będą mieć też wpływ na wydarzenia po evencie w mieście.
- Używać możecie tylko tego co macie przy sobie, co jest w otoczeniu itp. Musi jednak takie coś istnieć. Nie można sobie nagle w środku lasu odnaleźć miecz czy od tak inną broń itp.
- Wszystkie niejasności/spory proszę zgłaszać od razu do Dariusza Wyrm'a na Pw. W innym wypadku nie będą uwzględniane (jeśli fabułą poszła dalej a ktoś nagle nie zgadza się z czymś co wydarzyło się X czasu fabularnego)
- Informujcie o swoich zamiarach, jeśli coś w poście od Losu nie będzie zrozumiałe, pytajcie!
- Posty piszcie w formie niedokonanej
- W postach macie 2 akcje typu: atak-atak, atak-obrona, obrona-obrona. Ruchy pokroju podnoszenie czegoś, podbiegnięcie najlepiej skonsultować gdyż czasem może być to uznane za wykonanie jednej akcji ale typu neutralnego( mimo to pożerającego ruch akcji!)
- Pamiętajcie, że postacie są śmiertelne
- Grajcie tak jak stworzyliście postać - Jeśli postać zrobiła by coś ale wy uważacie to za złe posunięcie, które jednak nie wpisuje się w odgrywaną postać, przemyślcie inne rozwiązanie. Takie aby pasowało do tego jaka wasza postać jest
- Nie możecie decydować o tym co zrobiła jakaś postać czy npc
- Możecie słowa, czyny NPC interpretować po swojemu ale pamiętajcie, że wasza interpretacja możne być inna niż była w złożeniu. Może to dać inny efekt. Nie denerwujcie się wtedy na nikogo z drużyny czy Los!

Dobrej zabawy :)


Uczestnicy:
Nari
Nari Orecev
Rasa: Wilkołak
patron: Ragabasz
Zdolności:
Widmowy krok-Koszt uzycia: 20 mocy- - Wilkołak po aktywacji daru porusza się bezszelestnie. Dzięki czemu może podkradać się niezauważonym. Dodaje +10 do zręczności i kamuflaż na 2 tury (kamuflaż sprawa, ze osoba staje się niewidoczna ale nadal wyczuwalna- zapach czy kroki)- Trwa 2 tury.
odporność na trucizny (dmg z trucizn zmniejszony o połowę)
lepszy słuch, świetny węch (+ 2 do percepcji przy wykorzystaniu sytuacyjnym tych zmysłów)
Zmiana dowolnej części ciała-użycie: 5 pkt. mocy.
Furia - użycie 5 pkt mocy. - Uwalnia osobę od wszystkich umiejętności mentalnych. Zwiększa regenerację - Tylko ataki fizyczne przyspieszają regeneracje o 5 pkt. hp na post przez 3 posty.
Zmiana zapachu poziom -użycie 5 pkt mocy potrafisz zamaskować połowicznie zapach, zwierzęta o dobrym węchu jednak Cie wyczują. Potrzeba im jednak być bliżej ciebie. Zwiększa percepcję o 3
Tropienie -użycie 5 pkt mocy- zwiększa percepcje o 10 na 4 kiedy postać zajmuje się tropieniem.
Odnajdywanie drogi - Zdolność pasywna- osoba posiadająca tą zdolność potrafiła by się bardziej odnaleźć w terenie, trudniej się zgubić.
Dar jeżozwierza użycie 5 pkt mocy - Tworzy stalowe kolce na karku, plecach, ogonie i ramionach. Zadaje dodatkowe 5 pkt. dmg.

Wady:
Ciekawość
Fobia – przed pochowaniem żywcem
Powolne leczenie
Zadłużony 1

Zalety:
Bijatyka
Oburęczność
Orientacja w terenie 2
Tropiciel
Mistrz broni - 2


Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): Mistrz broni - łuk i sztylet, tropienie, oburęczność, bijatyka, odporność na trucizny,
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): odnajdywanie drogi, potrafi się dogadać z większością
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: Łuk, strzały, sztylet, torba wzmocniona, kurtka skórzana, zabawka mechanicznego wilczka, prowiant, potrfel, pół fiolki eliksiru silnie leczący dotyk.
Erin
Erin Wyrm
Rasa: człowiek
klasa: mag
Zdolności:
MAGIA:
Natura Ognia - Czwarte Arkana + 20dmg
Natura Wody – Pierwsze Arkana
Natura Ziemi – Pierwsze Arkana
Natura Iluzji – Pierwsze Arkana
Natura Energii – Drugie Arkana
Natura Ochrony – Trzecie Arkana
Czysta Magia - Pierwsze Arkana


TECHNOMAG:
Strzał (1pkt - równa się jeden strzał)

Wady:
Ciekawość (-2)
Fobia (-2) Klaustrofobia
Mroczna Tajemnica (-3)
Zmarzlak (-2)

nabyte podczas fabuły:
ObrazekMedium (jesteś bardziej podatny na ataki duchów, zjaw, itp.)

Zalety:
Jezyki (1) Łacina
Metamorfomag (5)
Oswajanie (3) Oswajanie naprawdę niebezpiecznych stworzeń, nawet z tą zdolnością nadal jest to ryzykowne.
Potencjał mocy (3)
Szybki refleks (2) Ułatwia czynności związane ze zręcznością i dodaje bonus +10 do zręczności. Zmniejsza próg rzutu na unik o 10.
Szybko się uczy (3) exp x2
Ukrywanie się (2) ciężko ją odnaleźć nawet, jeśli wiadomo że jest gdzieś w pobliżu. Zwiększa próg percepcji u przeciwnika o 15

Nabyte podczas fabuły:
Bijatyka (3)-(cztery rzuty a nie trzy)
Uwodziciel (1)
Mistrz Broni (2) - broń palna i sztylety
Kokietka (1)
Medium (zadajesz większe obrażenia duchom, zjawom, itp.)

Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): Warzyć eliksiry
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): potrafi się dostosować do wielu sytuacji
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): boi się niewielkich przestrzeni, ciekawska
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: dwa sztylety, skórzana kurtka, Torba skórzana wzmocniona objęta zaklęciem pojemności, rękawica technomaga, naszyjnik matki, broń palna krótka + naboje, prowiant.
Primeval
Primeval
Rasa: wilkołak
patron: Ahroun
Zdolności:

- Odporność na trucizny
- Lepszy Słuch, Świetny Węch
- Gorąca Krew pasywne.postaci nie odczuwają przez dłuższy czas skutków walki i są w stanie poprzez adrenaline itp. wykonywać ataki w pełni sił.
Postać nie otrzymuje osłabienia w rzutach na atak poniżej 50% HP, dopiero przy 25%.
*Aczkolwiek po obniżeniu zdrowia poniżej 20%, postać staje się niezdolna do walki.

- Regeneracja: 2 poziom-Regeneruje 10 pkt. życia w każdym poście poza walką.
- Szybkie Uderzenie- Zdolność pasywna- Dzięki swojej szybkości zawsze atakuje pierwszy (chyba, ze gracz sam zrezygnuje z tej możliwości).
W przypadku gdy obie postaci posiadają tę umiejętność, wykonuje się rzut 1d2, ewentualnie góra i dół przy 1d100. Analogicznie do większej ilości, 1d3 (Wcześniej ustalając kto jest numerem 1, 2 i 3)


- Zmiana dowolnej części ciała - Koszt: 5
- Przywiązanie - Koszt: 5
- Dar Ahrouna: Chwyt Śmierci -Koszt uzycia: 20 mocy- Dar ten znacząco zwiększa siłę szczęk. Dzięki temu darowi pochwycona osoba jest w tarapatach. Dodaje +20 dmg do ataku przy ugryzieniu.
- Furia - użycie 5 pkt mocy. - Uwalnia osobę od wszystkich umiejętności mentalnych. Zwiększa regenerację - Tylko ataki fizyczne przyspieszają regeneracje o 5 pkt. hp na post przez 3 posty.
- Szarża - użycie 5 pkt mocy- Każdy wojownik nie boi się starcia z przeciwnikiem. Szarża pozwala podbiec do celu w ciągu jednej tury i zadać mu atak.
- Fala Uderzeniowa użycie 5 pkt mocy - Po użyciu umiejętności powinno uderzyć się w ziemie/wodę. Zostanie wytworzona siła, która przeciwników będących blisko odrzuci do tyłu a tych dalej przewróci. Przeciwnicy będący na granicy zasięgu mogą się zachwiać. Fala wynosi do 10 metrów. Zmniejsza Zwinność najbliższych przeciwników o 5, dalszych o 3 a na pograniczu o 2

Wady:
Wymuszona Przemiana
Ciekawość
Wróg (1) - Rywal z Areny o pseudonimie "Berserker"
Nałóg (1) - Adrenalina

Zalety:
Siłacz
Szybko się Uczy exp x2
Bijatyka
Mistrz Broni (1) - Bronie Naręczne
Orientacja w Terenie (1)
Wysoki Próg Bólu Zwiększa próg rzutów na siłę woli w testach wytrzymałości na ból o 5.


Czym się postać obecnie zajmuje: Najemnik, Walczy na arenie, Szkoleniem młodych pokoleń;
Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): Bardzo dobrze się bije,
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): Skuteczny Wojownik, Wytrzymały, Szybko się adaptuje w walce;
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): Szybko się nudzi, Lubi nadużywać argumentu siły, Zgorzchniały;
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: Rękawice Bojowe, 2x Bandaże /Na rękach/,
*Pasek na eliksiry/narzędzia na pas lub tułów: (eliksiry są ukryte, umieszczone z tyłu);
- 1x Bezwonny;
- 2x Silnie Leczący Dotyk;
- Miejsce na Rękawice Bojowe;
Morten
Morten Karsten
Rasa: wilkołak
patron: ragabasz
Zdolności:
Odporność na trucizny
Lepszy Słuch, Świetny Węch
Otwieranie zamków - 2 poziom (5+6pkt)- skomplikowane
Żyjące słońce -użycie 10 pkt mocy - osoba rozgrzewa swoje dłonie do wysokich temperatur i potrafi przetopić niektóre metale ale jest wymagany odpowiedni czas np. przetopienie zwykłej klamki mosiężnej trwa 3 tury. Przy użyciu tej umiejętności równie dobrze może świeci jak tysiąc gwiazd lecz nie może kierować światłem a nim być.
Zatrute szpony - użycie 5 pkt mocy - w odniesionych ranach zaczyna się rozwijać zakażenie.
Duchowy dotyk-użycie 5 pkt mocy - Wystarczy dotknąć drzwi, ścianę itp. Osoba rzucająca widzi co znajduje się po drugiej stronie. Trzeba zamknąć oczy. Trwa jeden post.Obniżoną Percepcja o 5


Zmiana dowolnej części ciała
Przywiązanie
Dar: Widmowy krokKoszt uzycia: 20 mocy- - Wilkołak po aktywacji daru porusza się bezszelestnie. Dzięki czemu może podkradać się niezauważonym. Dodaje +10 do zręczności i kamuflaż na 2 tury (kamuflaż sprawa, ze osoba staje się niewidoczna ale nadal wyczuwalna- zapach czy kroki)- Trwa 2 tury.

Wady:
Ciekawość (Koszt 2)
Nałóg - palenie (Koszt 2)
Zadłużony - niewielkie (Koszt 1)
Wymuszona przemiana (Koszt 2)- nów

Zalety:
Doskonała pamięć (Koszt 3)
Doskonały słuch (Koszt 2)
Opanowany (Koszt 2)
Szybki refleks (Koszt 2) Ułatwia czynności związane ze zręcznością i dodaje bonus +10 do zręczności. Zmniejsza próg rzutu na unik o 10.
Ukrywanie się (Koszt 1) skutecznie kryje się w mroku, Zwiększa próg percepcji u przeciwnika o 5

Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): otwierać zamki i używać broń białą (sztylet) -50%
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): jak się czegoś podejmie stara się w tym trwać, wykonuje polecenia
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): słabo kłamie, jest raczej wycofany (chowa się w tłumie) i łatwo pakuje się w kłopoty
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: sztylet i zapewne psa
Helion
Helion Kanavar
Rasa: wilkołak
patron: Theurge
Zdolności:
Mowa duchów- Koszt uzycia: 20 mocy
odporność na trucizny (dmg z trucizn zmniejszony o połowę)
lepszy słuch, świetny węch (+ 2 do percepcji przy wykorzystaniu sytuacyjnym tych zmysłów)
Zmiana dowolnej części ciała-użycie: 5 pkt. mocy.
Regeneracja- 2 poziom.-Regeneruje 10 pkt. życia w każdym poście poza walką.
Otwieranie zamków - 3 poziom- otwieranie magicznie zamkniętych zamków
Dar jeżozwierza użycie 5 pkt mocy - Tworzy stalowe kolce na karku, plecach, ogonie i ramionach. Zadaje dodatkowe 5 pkt. dmg.
Zew Wilka użycie 10 pkt mocy. - Wzywasz na pomoc Ducha Wilka. Wilk mimo wyglądu duchowego ma właściwości cielesne i może atakować cel niczym prawdziwy wilk. Różnica polega na tym, iż Duchowy Wilk potrafi przenikać poprzez przeszkody, albo lekko uzdrowić - przywrócić 5 pkt. pż. -[wtedy traci posta].MG kieruje przywołanym wilkiem przez 3 tury

Wady:
Nawiedzany (2)– Dziadek Antonidas nawiedza go i przeszkadza niejednokrotnie. Często gadają, przez co może być Helion uważany za dziwaka.
Otwarta Księga
Wymuszona przemiana- sierp
Fobia - Irracjonalny strach- (3) - Na głęboką wodę i zbiorniki wodne. Wpadną we wewnętrzna panikę i może być sparaliżowany przez co może nie wykonać ruchu czy też może próbować uciekać.

Zalety:
Bijatyka (cztery rzuty a nie trzy)
Oburęczność
Szybko się uczy exp x2
Mistrz Broni - 1 broń naręczna
Szybki refleks -Ułatwia czynności związane ze zręcznością i dodaje bonus +10 do zręczności. Zmniejsza próg rzutu na unik o 10.


Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): gotować, naprawiać różne maszyny i mechanizmy
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): Dobra znajomość mechanizmów parowych, olejowych i na kryształy (pracował od lat jako mechanik), ma zręczne dłonie, jako szaman widzi duchy czasem.
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): panicznie boi się głębokich wód, ma słabą wole względem oferowanych mu narkotyków i używek psychotropowych- łatwo się uzależnia, jest niekonfliktowy (jest takim trochę tchórzem)
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy:torbę, zegarek, szalik (ogólnie ubranie), portfel z dokumentami
Khazad
Khazad Athis
Rasa: człowiek
klasa: mag
Zdolności:
Natura Energii - Trzecie Arkana (35 pkt)
Natura Ochrony - Pierwsze Arkana (10 pkt)
Natura Wody - Pierwsze Arkana (10 pkt)
Duchowe Spojrzenie (5 pkt)
Wewnętrzny Płomień (5 pkt)
Szybkie Uderzenie (5 pkt)
Tropienie (5 pkt)
Lewitacja (5 pkt)

Wady:
Ciekawość
Nałóg Tytoniowy
Głodomór
Wróg

Zalety:
Szybki refleks (+10 zw)
Opanowany
Mistrz Broni -broń palna i pałasz
Potencjał Mocy (+30m)
Znajomość Języka


Czym się postać obecnie zajmuje: Strażnik z dochodzeniówki, po godzinach coś w rodzaju detektywa do wynajęcia.
Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): Potrafi dobrze walczyć pałaszem i strzelać z pistoletów (nie posiada), nieco tylko słabiej walczy wręcz. Sprawnie włada magią z zakresu natury energii.
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): Dzięki doświadczeniu zawodowemu sprawnie odnajduje poszlaki i łączy fakty w spójny obraz. Nauka w Akademii w połączeniu z własnymi praktykami dają mu przyzwoitą znajomość magii i nieco mniejszą mechaniki. Opanowany, niezbyt podatny na zastraszanie. Dość dobrze znosi niewygody (aczkolwiek zrzędzi).
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): Dużo je, często także pomiędzy posiłkami. Pali, a bez tytoniu robi się zirytowany. Ciekawski, grzebie także w tym, w czym nie koniecznie powinien - tak samo gdy wpadnie na trop, nie chce odpuścić, nawet jeśli podążanie dalej może być ryzykowne. Gdy mu coś nie odpowiada, potrafi być zrzędliwy.
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: Pałasz, wzmocniony kaftan i spodnie, wysokie buty z miękkiej skóry, wzmacnianą koszulę, kapelusz, pelerynę z kapturem z impregnowanej wełny, zegarek, parciany żeglarski worek z uchem przez ramię a w nim: pakiet sucharów i drugi suszonego mięsa, paczkę tytoniu i bibułki do skrętów, manierkę z wodą, fiolkę z octem i drugą z jodyną, niezbędnik, menażkę, plandekę z brezentu, 15 metrów rzemiennej plecionki (linka), kozik do prac obozowych, kilka rolek bandaża, dratwa, nitka i dwie igły, notatnik, stalowe pióro z podróżnym kałamarzem, trzy ołówki, książkę do czytania, koszula na zmianę, zapałki, krzesiwo, cztery puste fiolki z korkiem w stalowej puszcze, trzy materiałowe chustki, pęseta, słoiczek z grafitowym proszkiem, przylepiec, rolka celofanu, dokumenty i odznaka Strażnika
Urd
Urd Svartulv
Rasa: Wilkołak
patron: Elodoth
Zdolności:
Dar: Prawda Ojca-Koszt uzycia: 20 mocy-- Jako urodzony sędzia i negocjator jesteś w stanie rozpoznać czy osoba z która rozmawiasz kłamie, ma coś do ukrycia itp. Robisz rzut d100- szansa 5o/5o
Zdolność nie zmusza do wyjawienia prawdy, tylko daje wiedze, czy ktoś mówi szczerze czy nie.

-Zdjęcie choroby: 3poziom- użycie 5 pkt mocy - Potrafisz wyleczyć postać z silnych chorób takich jak astma itp.
Potrzeba dużej koncentracji i energii. Nie może uleczyć chorób śmiertelnych, co najwyżej lekko złagodzić i opóźnić.
-Leczący dotyk: 3poziom- użycie 45 pkt mocy - poprzez dotyk jesteś w stanie wyleczyć poważne obrażenia. Obrażenia wewnętrzne, złamania i przemieszczenie kości, rany postrzałowe itp. Proces jest bolesny dla osoby leczonej. Każda rana potrzebuje osobnego postu na leczenie i trwa on trzy tury, w których moc jest pobierana. Można wyleczyć do 15 pkt. życia.
-Zdjęcie trucizny: 3poziom , użycie 5 pkt mocy - potrafisz zneutralizować śmiertelne trucizny, takie jak jad śmiertelnie trujących zwierząt np. czarna wdowa czy osa morska.
Potrzeba dużej koncentracji i energii.
-Duchowy dotyk 5


pasywne:
-Wiedza medyczna 3poziom
- Przemiana
-odporność na trucizny- (dmg z trucizn zmniejszony o połowę)
lepszy słuch, świetny węch- (+ 2 do percepcji przy wykorzystaniu sytuacyjnym tych zmysłów)
(dmg z trucizn zmniejszony o połowę)


Wady:
Fobia - Irracjonalny strach przed galaretką, postać traci przytomność. (Koszt 3) Zwiększa próg rzutu na Siły woli o 15
Można próbować oprzeć się fobii. Robi się wtedy rzut na siłę woli. Próg wynosi 30 (oraz dodajemy dodatkowe liczby w zależności od poziomu fobii)
Nadwrażliwość na srebro (Koszt 1) - Srebro powoduje u ciebie większy uszczerbek na zdrowiu niż jest to normalnie. Otrzymujesz dodatkowe 10 dmg.
Zmarzlak (Koszt 2) - Osoba bardzo podatna na chłód, łatwo marznie, obniża to jego możliwości i przeszkadza w skupieniu przy niskich temperaturach. - 5 do wytrzymałości.
Wróg - Koszt 2 kto chce jej szkodzić (Porzuciła swoją rodzinę, jej wartości, wyparła się jej całkowicie. Czym było rodzinie to nie w smak i chcą ukarać ją za to).

Zalety:
Szybki refleks (Koszt 2) – Działa się szybko, jak błyskawica. Ułatwia czynności związane ze zręcznością i dodaje bonus +10 do zręczności.
Szybko się uczy (Koszt 3) - Osoby z tą cechą uczą się szybciej od innych (poprzez praktykę, czytanie, trenowanie samodzielne lub z kimś). Zwiększa ilość zdobywanego doświadczenia x2.
Wykształcony (Koszt 2) - Lepsze wykształcenie niż większość; tytuł doktora lub profesora. + 5 do inteligencji.
Znajomość języków pierwotnych maksymalnie 4 (Koszt 3). - j. wilkołaków, runiczny, łacina

Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): Zna się na ziołach, leczeniu, posługuje się w miarę sprawnie łaciną i językiem runicznym.
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): Refleks, pojmowanie nowych rzeczy, nauka nie sprawiała jej problemów. Względny spokój i opanowanie.
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): Panicznie reaguje na galaretki w każdej postaci. Często odczuwa chłód, robi się markotna i ospała gdy nie wypije kawy.
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: Notes, ołówek, zapałki, bandaż x2, kubek termiczny napełniony kawą, osełkę, kozik i to wszystko spakowane w torbę. Plus swoje ciuchy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Morten Karsten
Punkty Przygody: 3,74 
Posty: 387
Rejestracja: sob lis 19, 2022 11:04 pm
Poziom Zdrowia:
145/145
Poziom Mocy:
100
Karta Postaci:
Statystyki:

25

23

20

26

25

40
Stan portfela: 6337

Dopiero po chwili zdał sobie sprawę, że audiencja u króla to nie jest typowa wizyta i mogą podczas jej obowiązywać pewne zasady. No i jak zaraz się okazało chyba miał rację bo Sara powiedziała im, że powinni wybrać osobę, która będzie mówiła za ich wszystkich. Co w sumie wydawało się całkiem sensowne. Pytanie tylko kogo wybrać.
Zastanowił się przez chwilę. Popatrzył na zebranych ale nie dostrzegł tych, którzy mu najbardziej do tej roli pasowali. Chociaż, równie dobrze mieli jeszcze innych uczestników. Hmm... popatrzył na Nari.
Ostatnio zmieniony sob lip 15, 2023 12:28 am przez Morten Karsten, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Nari Orecev
Punkty Przygody: 10,49 
Posty: 2623
Rejestracja: pn gru 06, 2021 12:01 am
Medale: 2
Poziom Zdrowia:
180/180
Poziom Mocy:
180/180
Karta Postaci:
Statystyki:

41 + 10 (51)

30

36

36

21

40
Stan portfela: 4553

Nari spojrzała na Sarę kiedy zaczęła mówić, "Kurczę, ale kogo?" pomyślała. Teraz już wiedziała, że to nie taka błaha sprawa z tym królem - Jak się mogę domyślić na dworze panuje jakaś etykieta ale w zależności od władcy ona się różni - zastanowiła się na głos - Jakie upodobania ma Wasz król? A czego nie lubi? - dobrze wiedzieć takie rzeczy nim się wybierze na audiencje do niego.
Widząc spojrzenie Mortena pokręciła głową przecząco aby czasem mu do głowy nie przyszło zaproponowanie jej jako przedstawiciela. Nie była odpowiednią osobą na to miejsce. Pomyślała szybciej o Urd] czy o Erin albo Khazad. Oni najmniej się odzywali a w jej mniemaniu mogli być totalnymi ignorantami albo próbowali rozgryźć pozostałych kompanów wyprawy. A to z kolei świadczyło by o większym rozumowaniu wszystkiego.
Na kolejne słowa przewodniczki Nari szybko dokończyła swoją kawę od razu zmywając po sobie - Dobra jak skończyliście to dajcie kubki - powiedziała zabierając się od razu za robotę. Nie lubiła po sobie zostawiać bałaganu.
Awatar użytkownika
Morten Karsten
Punkty Przygody: 3,74 
Posty: 387
Rejestracja: sob lis 19, 2022 11:04 pm
Poziom Zdrowia:
145/145
Poziom Mocy:
100
Karta Postaci:
Statystyki:

25

23

20

26

25

40
Stan portfela: 6337

I kolejne trafne pytania. Kurczę, czy Nari przypadkiem nie była już na podobnej wyprawie? Nie wiedział czemu ale właśnie taka myśl przyszła mu do głowy. Niemniej niezależnie jak się sprawy miały dostrzegł, że koleżanka nie chce ich reprezentować przed królem więc szybko porzucił owe pytanie i pomysł by to ona ich reprezentowała. Nie chciał by czuła się źle.
Kiedy dziewczyna zaczęła zmywać i poprosiła by inni dali jej kubki do umycia zaraz dopił kawę po czym podszedł do niej i podał naczynie. To znaczy chętnie by jej pomógł ale przy zlewie nie było aż tyle miejsca. Poza tym nie chciał skończyć jak wczoraj.
- Proszę - odparł i odsunął się na bok.
Dalej obserwował rozwój sytuacji.
Awatar użytkownika
Nari Orecev
Punkty Przygody: 10,49 
Posty: 2623
Rejestracja: pn gru 06, 2021 12:01 am
Medale: 2
Poziom Zdrowia:
180/180
Poziom Mocy:
180/180
Karta Postaci:
Statystyki:

41 + 10 (51)

30

36

36

21

40
Stan portfela: 4553

W oczekiwaniu na odpowiedź Sary Nari kończyła zwmyać naczynia jakie jej podano - Dzięki - powiedziała z uśmiechem do Mortena. Zdziwiła się, że pozostała dwójka z kompanów jeszcze nie zeszła na dół. Nie chcą aby zostali tutaj gdy oni się przeniosą, wytarła ręce w ręcznik zawieszając na boku zlewu. Nie zwlekając udała się na górę waląc do drzwi Erin i Khazada, nie wiedziała czy dalej śpią czy może powoli się zbierają. Nie wchodząc im do pokoju zaczęła - Słuchajcie mamy pół godziny na zejście do piwnicy i wybranie osoby lub dwóch do reprezentowania nas przed królem! - wrzeszczała tuż przed drzwiami, głośno i wyraźnie - Dzisiejsza podróż obędzie się przez portal, więc proszę Was pośpieszcie się! - a później znowu zawaliła do drzwi - Czekamy na dole! - krzyknęła po raz ostatni wracając do reszty. Chciała aby zdążyli.
Awatar użytkownika
Primeval
Punkty Przygody: 1,69 
Posty: 306
Rejestracja: pn lut 22, 2021 12:58 am
Poziom Zdrowia:
253/315
Poziom Mocy:
55/75
Karta Postaci:
Statystyki:

20

70

15

45

20

20
Stan portfela: 6490

Nie zdziwiło go to, że Sara poszła od razu spać, w końcu nie wyczuł jej zapachu później. Od Urd przyjął kanapki, od razu jedną rozpakowując, najpierw niuchając z czym jest, po czym zaczął ją jeść, potem zjadł pewnie drugą. Gdzieś tam po drodze wziął herbatę, gdyż smaku kawy zwyczajnie nie lubił, po wypiciu odłożył kubek do zlewu. Nie włączając się zbytnio w rozmowę o niczym, przyklęknął na ziemi i zaczął robić pełne pompki, jednak bardziej dla zabawy niż dla treningu. W oczekiwaniu, aż rozmowy o niczym się skończą. Jednakże, to co zwróciło jego uwagę był fakt, że Sara nic więcej na temat króla nie mówiła od siebie. Ciekawiło go, czy wynikało to z faktu, że nie przepadała za tym królem i nie chciała nas wyjątkowo zrażać do niego. Hmn...? Pamiętał jak mówiła, że ma krótką cierpliwość i łatwo ją nadwyrężyć, więc pewnie ta cała audiencja nie powinna zająć zbyt dużo czasu. No chyba, że nie była do końca szczera, ale czy by miała powód? Pewnie znalazł by kilka pomysłów, ale co on miał tworzyć teorie?! Wolał poznać jak to wygląda na prawdę. Swoją drogą król trzymający swoich podanych w uścisku, brzmi jak Cross, chociaż ci się chowają za strażnikami, wpływami i papierkami... A przynajmniej tak ich zawsze postrzegał Primeval. A czy było w Cross bezpiecznie? On doskonale wiedział, że nie było. Ciekawe czy tutaj jest podobnie, a może gorzej. Podczas swoich przemyśleń, zmieniał rodzaj robionych pompek, aż w końcu Sara nie zadecydowała, że idzie do piwnicy. Również był ciekawy co ten król toleruje... Chociaż po wcześniejszych słowach Sary nie robił sobie nadziei.
- Jeśli będziemy mieli farta, to potraktuje nas jak najemników. Oczko wyżej, to być może, będzie zgrywał pozory przed obcymi... A oczko niżej, to pewnie usłyszymy same "dobre" rzeczy na nasz temat - Rzekł chłodno, rozciągając swoje ramiona i ładnie akcentując słowo dobre. To że zlecenie było dziwne, wiedział już każdy więc, po co miał się powtarzać. Teraz został temat, kto powinien z nim rozmawiać..? Jedno wiedział na pewno...
- To mam fajrant. Nie będę musiał gadać z królem i nie mam zamiaru się pchać do tego - Stwierdził mimo wszystko zadowolony, jeszcze trafiłby na króla z kijem w tyłku i co wtedy? Był za młody, aby się takimi rzeczami przejmować!
- No chyba, że jest wilkołakiem... Wtedy mogę sobie pożałować - Dodał, z nutką entuzjazmu, jednakże Sara nic na ten temat nie mówiła, więc, raczej tak nie było. Chociaż kto ich tam wie..? Aczkolwiek uważał, że jeśli królem jest człowiek, to najszybciej dogada się z nim inny człowiek...
Awatar użytkownika
Urd Svartulv
Punkty Przygody: 1,13 
Posty: 119
Rejestracja: ndz lut 06, 2022 3:16 pm
Poziom Zdrowia:
110 + 10 (120)
Poziom Mocy:
150
Karta Postaci:
Statystyki:

25

18

25 +5 (10)

22

5

29 + 10 (39)
Stan portfela: 5690

Kolejna podróż portalem skrzywiła się na samą myśl o mdłościach. Dobrze, że tylko poskubała wczorajsze danie. Usiadła na sofie skoro mieli jeszcze czas, powoli sącząc kawę.
- Dobrze byłoby by reprezentowali nas ci, co nie boją się mówić a zarazem ważą słowa. Jeśli królem jest przedstawiciel rasy ludzkiej to lepiej wysłać człowieka. - W tym zgadzała się z Primewalem. Sama średnio widziała się w tej roli. Nie znała dworskiej etykiety, była tylko zanchorką.
Nie było tu jeszcze z nimi tej dwójki osób ale według niej nadawali się na reprezentantów. Z tego co pamiętała tamten mężczyzna, Khazad bodajże zadawał rzeczowe pytania do burmistrza.
Upiła kolejny łyk patrząc jak Nari biegnie na górę po czym zerknęła na zegar. Jeszcze troche czasu mają.
Obrazek
Awatar użytkownika
Erin Wyrm
****
****
Punkty Przygody: 5,42 
Posty: 1010
Rejestracja: czw sie 13, 2020 11:20 pm
Medale: 3
Poziom Zdrowia:
150 pkt.
Poziom Mocy:
190/195pkt.
Karta Postaci:
Statystyki:

19

14

39

25

33

36
Stan portfela: 3 999 960

Dłubała w notesie dość długo, na tyle, że gdy poszła się kąpać, dostrzegła jedynie kątem oka wracającą do pokoju Nari i chyba Helka, ale tu nie miała pewności. Nie bawiła się w grzanie wody, po prostu szybko się umyła i wróciła do pokoju. Zasnęła prawie od razu, choć klasycznie w nocy męczyły ją koszmary. Całe szczęście jedynie trochę się kręciła, więc nie powinna za bardzo przeszkadzać współlokatorowi.
Słysząc huk nie mogła się nie obudzić, może kiedyś by ją to nie ruszyło, teraz jednak miała zdecydowanie bardziej czujny sen. Westchnęła i podniosła się do siadu. Narzuciła na siebie ubrania i zeskoczyła z łóżka. Spojrzała przez okno, by na oko określić godzinę. Było już dość po świcie, musiała więc potrzebować snu, normalnie byłaby już na nogach. Nie pędziła jednak jak większość ekipy na dół. Ogarnęła swoje rzeczy i trąciła Khazada w ramię.
- Wstawaj. - Nie zdążyła się nawet od niego odsunąć, nim usłyszała krzyki Nari. Podeszła do drzwi i otworzyła je w pół jej zdania.
- Już schodzimy. I dzień dobry. - Uśmiechnęła się delikatnie, wróciła do łóżka i zgarnęła wszystkie rzeczy. Założyła plecak, podopinała resztę sprzętu i stanęła w drzwiach. Oparła się o framugę i obserwowała Kahaza.
Obrazek
Awatar użytkownika
Khazad Athis
Punkty Przygody: 0,30 
Posty: 34
Rejestracja: wt kwie 04, 2023 11:58 pm
Poziom Zdrowia:
220
Poziom Mocy:
180
Karta Postaci:
Statystyki:

21

15

30

25

21

24
Stan portfela: 550 myntów

Może coś źle skalkulował, a może to po prostu przybliżenie prędkości reniferów było zbyt mało dokładne - dość, że w ostatecznym rozrachunku przyszło mu wszystko sprawdzić jeszcze dwa raz. Gdy skończył, było już dobrą chwilę po północy i na ile mógł się zorientować, cała reszta spała już, tudzież przynajmniej cicho siedziała w swoich pokojach. Uważając by nie narobić rabanu, wybył do łazienki, gdzie odświeżył się szybko, a następnie jeszcze szybciej osuszył, z braku ręcznika nakazując po prostu odlecieć kroplom wody byle dalej od swojego ciała. Potem wdrapał się z powrotem na górę, i starając się zachowywać na tyle cicho, by nie obudzić śpiącej na górnej pryczy rudowłosej, dotarł do swojego łóżka. Tam odłożył pałasz tak, by był on w zasięgu ręki, po czym podkładając zrolowany koc pod głowę, zapadł w spokojny sen.
Obudziło go, jak można się było spodziewać, rozbrzmiewające na zewnątrz uderzenie - odruchowo złapał za na schowaną w pochwie broń, po czym unosząc się na łokciu zerknął w stronę źródła dźwięku. Brak dalszych odgłosów upewnił go jednak, że to nic poważnego - może jakiś trening, a może ktoś bawił się magią czy petardami. Krzyków rannych, odgłosów walki czy dalszych wybuchów jednak nie było, a jemu zdecydowanie chciało się jeszcze spać, wyłożył się więc z powrotem.
Drugi raz do przytomności przywróciło go szturchnięcie Erin - tym razem otworzył jedno oko, zerknął na nią, po czym, gdy dotarł doń sens jego słów, burknął coś nieartykułowanego i siadł na łóżku, po czym przeciągnął się i przypasał broń.
- Dzień dobry. - przywitał się, kierując słowa zarówno do magini, jak i do Nari, jeśli ta stała jeszcze w drzwiach. Potem zebrał się, wsadził pozostawiony na wezgłowi notes za pazuchę, a koc do torby i zrobił krótki przegląd obydwóch toreb, upewniając się, że wszytko jest na miejscu.
- Znowu przez portal. Ciekawe, jak to działa, i dla czego nie mogli nas przerzucić od razu do celu, albo przynajmniej do jakieś stacji przesiadkowej. Punkty geopatyczne z góry ta sieć ma jakieś ustalone, albo co... - zarzucił luźnym przemyśleniem pod adresem rudowłosej, po czym zarzucił sobie swoje graty na ramię, i skinięciem dał jej znak, że jest gotów. Następnie ruszył za nią, raz jeszcze tylko obrzucając pokój spojrzeniem, by upewnić się, że nic tu po nich nie zostało.
Awatar użytkownika
Erin Wyrm
****
****
Punkty Przygody: 5,42 
Posty: 1010
Rejestracja: czw sie 13, 2020 11:20 pm
Medale: 3
Poziom Zdrowia:
150 pkt.
Poziom Mocy:
190/195pkt.
Karta Postaci:
Statystyki:

19

14

39

25

33

36
Stan portfela: 3 999 960

Obserwowała go sobie spokojnie gdy się zbierał. Taktownie nie zamierzała zostawić go samego, w końcu i tak by na niego czekali.
- Przypuszczam, że cena takiego transportu jest spora. Coś się musiało stać, że tak nagle zmienili plany. - Tym lepiej szybko udać się na dół. Zeszła do reszty i obrzuciła ich wzrokiem
- Ponoć mamy wybrać kogoś do rozmowy z władcą. - Nie zamierzała od razu się rzucać jako chętna. W każdym razie liczyła na to, że ani Morten, ani Prim nie uznali, że są do tego doskonałymi kandydatami. Z jej dotychczasowych obserwacji wynikało, że poza nią predyspozycje do tego mogli mieć Khaz i Urd. Helion nie wydawał się zbyt rozgadany i pewny siebie, co do Nari się zastanawiała.
Obrazek
Awatar użytkownika
Khazad Athis
Punkty Przygody: 0,30 
Posty: 34
Rejestracja: wt kwie 04, 2023 11:58 pm
Poziom Zdrowia:
220
Poziom Mocy:
180
Karta Postaci:
Statystyki:

21

15

30

25

21

24
Stan portfela: 550 myntów

- Na pewno postawienia takiej bramy i sparowania połączenia -przytaknął - nie bardzo wiem, jakie zaklęcie czy też aparat technomagiczny może to utrzymywać, ale nie jest to chyba rozwinięcie żadnej techniki, z którą się spotkałem. A nowości zawsze kosztują. Natomiast jeśli chodzi o użytkowanie... zależy w sumie, jaki to ma pobór mocy i czym to w praktyce zasilają. - snując rozważania, schodził za nią po schodach.
- I to coś na tyle konkretnego, że ktoś doszedł do wniosku, iż opłaca się na tym jednym dniu drogi przyoszczędzić. - dodał jeszcze, gdy dotarli już na dół, po czym dołączył do reszty grupy witając wszystkich skinięciem głowy.
- Może któraś z Was? - zasugerował chwilę później, zwracając się do Erin i Urd. Co do pierwszej, przekonał się już, że jest osobą sensowną, a drobne elementy w jej zachowaniu zdawały się sugerować, że miewała już do czynienia z arystokracją czy innymi szarżami - druga również robiła wrażenie ogarniętej, a medycy potrafiący wytrzymać w miejskim szpitalu też do łatwych do zdeprymowania nie należeli.
- Sam też z resztą mogę, jeśli innych chętnych nie będzie. - dodał jeszcze. Średnio co prawda leżało mu zgłaszanie samego siebie, nie mniej nie był to konkurs skromności, a robota do wykonania. No i czasu na decyzję też nie mieli nie wiadomo ile.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Reszta świata”