Kody rzutów

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dariusz Wyrm
Punkty Przygody: 3,14 
Posty: 534
Rejestracja: czw sie 13, 2020 5:05 pm
Poziom Zdrowia:
15000+ 100 (15100) pkt.
Obrazek
Poziom Mocy:
55 pkt.
Karta Postaci:
Statystyki:

45

25+20(45)

30+10(40)

30

50

10(11)
Stan portfela: 40000000
Przedmioty magiczne:
Kurtka + 10 siły
Kamizelka + 100 HP
Płaszcz +10 intelektu
Spodnie +10 siły
Buty + 10 zręczności

Walka Fizyczna/bronią

Atak - unik
Siła vs zwinność
3dsiła v 3dzwinność

Atak- blok
Siła vs wytrzymałość
3dsiła v 3dwytrzymałość

Atak- atak
siła vs siła
3dsiła v 3dsiła

Skradanie
Percepcja vs zwinność
3dpercepcja v 3dzwinność

Atak z zaskoczenia
Dwa rzuty
Zręczność a następnie siła vs percepcja i albo zręczność na unik/siła na kontratak/wytrzymałość jeśli percepcja będzie niższa.
Gracz A robi rzut na zręczność a następnie na siłę (czyli są dwa osobne rzuty w jednym poście).
Gracz B robi rzut na percepcje. Jeśli wynik jest niższy robi rzut na wytrzymałość. W przypadku wyższego robi rzut na zręczność lub kontratak.


Walka magią
W walce magią rzuca się kości odpowiedzialną za inteligencję i do jej wyniku dodaje obrażenia zależne od użytej arkany magii.
3dinteligencja

W walce magią uniki itp. wykonuje się jak inne rzuty tylko kontruje się magię poprzez rzuty na uniki, blok lub atak z odpowiednimi skutkami danego zaklęcia.

Rzut na szczęście
Każdy może raz na tydzień rzucić po nieudanej akcji kością d100. r
d100
Wynik poniżej 50 to porażka a równy lub powyżej sukces.
Rzuty nie kumulują się, znaczy, że jeśli w ciągu miesiąca nie wykorzystaliśmy ani razu to nie mamy nagle ich 4, tylko nadal 1.

Inne rzuty
Zwykle rzuty d100 i jak powyższym przykładzie.

Rzuty dystansowe:

Atak - unik
Spostrzegawczość v zwinność
3dspostrzegawczość v 3dzwinność

Po porażce uniku strzelający rzuca jeszcze na obrażenia:
Siłą rażenia broni + bonusy
dsiłarażenia+dmg z broni bazowe+dmg z amunicji

Rozwinięte wątki:
Walka
Tropienie i polowanie
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Rzuty kośćmi”