Skuteczność bojowa a Punkty zycia

Wszystko co wchodzi w skład mechanik rozgrywki na forum.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dariusz Wyrm
Punkty Przygody: 3,14 
Posty: 534
Rejestracja: czw sie 13, 2020 5:05 pm
Poziom Zdrowia:
15000+ 100 (15100) pkt.
Obrazek
Poziom Mocy:
55 pkt.
Karta Postaci:
Statystyki:

45

25+20(45)

30+10(40)

30

50

10(11)
Stan portfela: 40000000
Przedmioty magiczne:
Kurtka + 10 siły
Kamizelka + 100 HP
Płaszcz +10 intelektu
Spodnie +10 siły
Buty + 10 zręczności

Jak zapewne wiecie postać posiada swój zasób zdrowia, który odzwierciedla jak wiele może przyjąć na siebie, nim osłabnie.
Także postać, której zdrowie spadnie poniżej 50%, staje się osłabiona, a z mechanicznego punktu widzenia jej siła obniża się o połowę wartości. Kolejne rzuty z atrybutu siła są już wykonywane z obniżonej wartości. Wartość siły wraca do normy, gdy zdrowie wzrośnie powyżej 50%.
Np.:
Gracz X posiada 45 siły oraz 215 zdrowia.
Zdrowie na skutek walki z przeciwnikiem Y, gracza X zostało obniżone do 105, przez co siła również zostaje obniżona do 23 punktów (zaokrąglamy w górę przy liczbie niepodzielnej przez dwa, kiedy wynik nie może być liczbą całą)
W następnym działaniu gracza X z atrybutu siły, będzie on wykonywał rzut d23 (+ modyfikator, jeśli takowy posiada).

*Próg 50% zdrowia może zostać obniżony poprzez odpowiednie umiejętności (Gorąca Krew), przedmioty itd.

Postać której zdrowie obniży się do puli poniżej 25% zdrowia staje się niezdolna do walki. Nie może wykonywać akcji oraz rzutów obronnych włącznie z siłą woli. Jest jednak nadal przytomna.

Po zejściu do poziomu 5 % postać traci przytomnośc.

0% i mniej zdrowia to jest permanentna śmierć postaci.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”