wyprawa

Miejsce gdzie można pójść poza miasto jak i wziąć udział w różnych wydarzeniach.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dariusz Wyrm
Punkty Przygody: 3,14 
Posty: 534
Rejestracja: czw sie 13, 2020 5:05 pm
Poziom Zdrowia:
15000+ 100 (15100) pkt.
Obrazek
Poziom Mocy:
55 pkt.
Karta Postaci:
Statystyki:

45

25+20(45)

30+10(40)

30

50

10(11)
Stan portfela: 40000000
Przedmioty magiczne:
Kurtka + 10 siły
Kamizelka + 100 HP
Płaszcz +10 intelektu
Spodnie +10 siły
Buty + 10 zręczności

Zasady
Zasady!
Zasady:
Poza walką czy sytuacją wymagającą konfrontacje/podejście decyzji itp.:
- Kolejność nie jest ważna, chyba że odnosicie się do czyjeś postaci.
- Nie obowiązuje czekanie na innych graczy i ich odpowiedź
- Los poinformuje, kiedy następuje "czas wolny" a kiedy mija.
- Możecie sobie coś tam zbierać, gadać, jeść itp.

W walce czy innych sytuacjach wymagających podjęcia akcji:
- Na post Los czeka tylko 24h
- W sytuacji nieobecności lub sytuacji kiedy nie można odpisać w wymaganym czasie, powinno poinformować się Dariusza Wyrm'a
- Rzucamy kośćmi w wyznaczonym temacie: viewtopic.php?f=91&t=527

Ogólne:
- W evencie nie ma bilokacji
- Event zaczyna się po pełni
- Po użyciu przedmiotów jednorazowych np. eliksiry znikają one z waszego ekwipunku
- Wasze akcje mają wypływ na wyprawę i jej dalsze wydarzenia, osoby w niej będące itp. Będą mieć też wpływ na wydarzenia po evencie w mieście.
- Używać możecie tylko tego co macie przy sobie, co jest w otoczeniu itp. Musi jednak takie coś istnieć. Nie można sobie nagle w środku lasu odnaleźć miecz czy od tak inną broń itp.
- Wszystkie niejasności/spory proszę zgłaszać od razu do Dariusza Wyrm'a na Pw. W innym wypadku nie będą uwzględniane (jeśli fabułą poszła dalej a ktoś nagle nie zgadza się z czymś co wydarzyło się X czasu fabularnego)
- Informujcie o swoich zamiarach, jeśli coś w poście od Losu nie będzie zrozumiałe, pytajcie!
- Posty piszcie w formie niedokonanej
- W postach macie 2 akcje typu: atak-atak, atak-obrona, obrona-obrona. Ruchy pokroju podnoszenie czegoś, podbiegnięcie najlepiej skonsultować gdyż czasem może być to uznane za wykonanie jednej akcji ale typu neutralnego( mimo to pożerającego ruch akcji!)
- Pamiętajcie, że postacie są śmiertelne
- Grajcie tak jak stworzyliście postać - Jeśli postać zrobiła by coś ale wy uważacie to za złe posunięcie, które jednak nie wpisuje się w odgrywaną postać, przemyślcie inne rozwiązanie. Takie aby pasowało do tego jaka wasza postać jest
- Nie możecie decydować o tym co zrobiła jakaś postać czy npc
- Możecie słowa, czyny NPC interpretować po swojemu ale pamiętajcie, że wasza interpretacja możne być inna niż była w złożeniu. Może to dać inny efekt. Nie denerwujcie się wtedy na nikogo z drużyny czy Los!

Dobrej zabawy :)


Uczestnicy:
Nari
Nari Orecev
Rasa: Wilkołak
patron: Ragabasz
Zdolności:
Widmowy krok-Koszt uzycia: 20 mocy- - Wilkołak po aktywacji daru porusza się bezszelestnie. Dzięki czemu może podkradać się niezauważonym. Dodaje +10 do zręczności i kamuflaż na 2 tury (kamuflaż sprawa, ze osoba staje się niewidoczna ale nadal wyczuwalna- zapach czy kroki)- Trwa 2 tury.
odporność na trucizny (dmg z trucizn zmniejszony o połowę)
lepszy słuch, świetny węch (+ 2 do percepcji przy wykorzystaniu sytuacyjnym tych zmysłów)
Zmiana dowolnej części ciała-użycie: 5 pkt. mocy.
Furia - użycie 5 pkt mocy. - Uwalnia osobę od wszystkich umiejętności mentalnych. Zwiększa regenerację - Tylko ataki fizyczne przyspieszają regeneracje o 5 pkt. hp na post przez 3 posty.
Zmiana zapachu poziom -użycie 5 pkt mocy potrafisz zamaskować połowicznie zapach, zwierzęta o dobrym węchu jednak Cie wyczują. Potrzeba im jednak być bliżej ciebie. Zwiększa percepcję o 3
Tropienie -użycie 5 pkt mocy- zwiększa percepcje o 10 na 4 kiedy postać zajmuje się tropieniem.
Odnajdywanie drogi - Zdolność pasywna- osoba posiadająca tą zdolność potrafiła by się bardziej odnaleźć w terenie, trudniej się zgubić.
Dar jeżozwierza użycie 5 pkt mocy - Tworzy stalowe kolce na karku, plecach, ogonie i ramionach. Zadaje dodatkowe 5 pkt. dmg.

Wady:
Ciekawość
Fobia – przed pochowaniem żywcem
Powolne leczenie
Zadłużony 1

Zalety:
Bijatyka
Oburęczność
Orientacja w terenie 2
Tropiciel
Mistrz broni - 2


Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): Mistrz broni - łuk i sztylet, tropienie, oburęczność, bijatyka, odporność na trucizny,
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): odnajdywanie drogi, potrafi się dogadać z większością
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: Łuk, strzały, sztylet, torba wzmocniona, kurtka skórzana, zabawka mechanicznego wilczka, prowiant, potrfel, pół fiolki eliksiru silnie leczący dotyk.
Erin
Erin Wyrm
Rasa: człowiek
klasa: mag
Zdolności:
MAGIA:
Natura Ognia - Czwarte Arkana + 20dmg
Natura Wody – Pierwsze Arkana
Natura Ziemi – Pierwsze Arkana
Natura Iluzji – Pierwsze Arkana
Natura Energii – Drugie Arkana
Natura Ochrony – Trzecie Arkana
Czysta Magia - Pierwsze Arkana


TECHNOMAG:
Strzał (1pkt - równa się jeden strzał)

Wady:
Ciekawość (-2)
Fobia (-2) Klaustrofobia
Mroczna Tajemnica (-3)
Zmarzlak (-2)

nabyte podczas fabuły:
ObrazekMedium (jesteś bardziej podatny na ataki duchów, zjaw, itp.)

Zalety:
Jezyki (1) Łacina
Metamorfomag (5)
Oswajanie (3) Oswajanie naprawdę niebezpiecznych stworzeń, nawet z tą zdolnością nadal jest to ryzykowne.
Potencjał mocy (3)
Szybki refleks (2) Ułatwia czynności związane ze zręcznością i dodaje bonus +10 do zręczności. Zmniejsza próg rzutu na unik o 10.
Szybko się uczy (3) exp x2
Ukrywanie się (2) ciężko ją odnaleźć nawet, jeśli wiadomo że jest gdzieś w pobliżu. Zwiększa próg percepcji u przeciwnika o 15

Nabyte podczas fabuły:
Bijatyka (3)-(cztery rzuty a nie trzy)
Uwodziciel (1)
Mistrz Broni (2) - broń palna i sztylety
Kokietka (1)
Medium (zadajesz większe obrażenia duchom, zjawom, itp.)

Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): Warzyć eliksiry
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): potrafi się dostosować do wielu sytuacji
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): boi się niewielkich przestrzeni, ciekawska
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: dwa sztylety, skórzana kurtka, Torba skórzana wzmocniona objęta zaklęciem pojemności, rękawica technomaga, naszyjnik matki, broń palna krótka + naboje, prowiant.
Primeval
Primeval
Rasa: wilkołak
patron: Ahroun
Zdolności:

- Odporność na trucizny
- Lepszy Słuch, Świetny Węch
- Gorąca Krew pasywne.postaci nie odczuwają przez dłuższy czas skutków walki i są w stanie poprzez adrenaline itp. wykonywać ataki w pełni sił.
Postać nie otrzymuje osłabienia w rzutach na atak poniżej 50% HP, dopiero przy 25%.
*Aczkolwiek po obniżeniu zdrowia poniżej 20%, postać staje się niezdolna do walki.

- Regeneracja: 2 poziom-Regeneruje 10 pkt. życia w każdym poście poza walką.
- Szybkie Uderzenie- Zdolność pasywna- Dzięki swojej szybkości zawsze atakuje pierwszy (chyba, ze gracz sam zrezygnuje z tej możliwości).
W przypadku gdy obie postaci posiadają tę umiejętność, wykonuje się rzut 1d2, ewentualnie góra i dół przy 1d100. Analogicznie do większej ilości, 1d3 (Wcześniej ustalając kto jest numerem 1, 2 i 3)


- Zmiana dowolnej części ciała - Koszt: 5
- Przywiązanie - Koszt: 5
- Dar Ahrouna: Chwyt Śmierci -Koszt uzycia: 20 mocy- Dar ten znacząco zwiększa siłę szczęk. Dzięki temu darowi pochwycona osoba jest w tarapatach. Dodaje +20 dmg do ataku przy ugryzieniu.
- Furia - użycie 5 pkt mocy. - Uwalnia osobę od wszystkich umiejętności mentalnych. Zwiększa regenerację - Tylko ataki fizyczne przyspieszają regeneracje o 5 pkt. hp na post przez 3 posty.
- Szarża - użycie 5 pkt mocy- Każdy wojownik nie boi się starcia z przeciwnikiem. Szarża pozwala podbiec do celu w ciągu jednej tury i zadać mu atak.
- Fala Uderzeniowa użycie 5 pkt mocy - Po użyciu umiejętności powinno uderzyć się w ziemie/wodę. Zostanie wytworzona siła, która przeciwników będących blisko odrzuci do tyłu a tych dalej przewróci. Przeciwnicy będący na granicy zasięgu mogą się zachwiać. Fala wynosi do 10 metrów. Zmniejsza Zwinność najbliższych przeciwników o 5, dalszych o 3 a na pograniczu o 2

Wady:
Wymuszona Przemiana
Ciekawość
Wróg (1) - Rywal z Areny o pseudonimie "Berserker"
Nałóg (1) - Adrenalina

Zalety:
Siłacz
Szybko się Uczy exp x2
Bijatyka
Mistrz Broni (1) - Bronie Naręczne
Orientacja w Terenie (1)
Wysoki Próg Bólu Zwiększa próg rzutów na siłę woli w testach wytrzymałości na ból o 5.


Czym się postać obecnie zajmuje: Najemnik, Walczy na arenie, Szkoleniem młodych pokoleń;
Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): Bardzo dobrze się bije,
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): Skuteczny Wojownik, Wytrzymały, Szybko się adaptuje w walce;
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): Szybko się nudzi, Lubi nadużywać argumentu siły, Zgorzchniały;
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: Rękawice Bojowe, 2x Bandaże /Na rękach/,
*Pasek na eliksiry/narzędzia na pas lub tułów: (eliksiry są ukryte, umieszczone z tyłu);
- 1x Bezwonny;
- 2x Silnie Leczący Dotyk;
- Miejsce na Rękawice Bojowe;
Morten
Morten Karsten
Rasa: wilkołak
patron: ragabasz
Zdolności:
Odporność na trucizny
Lepszy Słuch, Świetny Węch
Otwieranie zamków - 2 poziom (5+6pkt)- skomplikowane
Żyjące słońce -użycie 10 pkt mocy - osoba rozgrzewa swoje dłonie do wysokich temperatur i potrafi przetopić niektóre metale ale jest wymagany odpowiedni czas np. przetopienie zwykłej klamki mosiężnej trwa 3 tury. Przy użyciu tej umiejętności równie dobrze może świeci jak tysiąc gwiazd lecz nie może kierować światłem a nim być.
Zatrute szpony - użycie 5 pkt mocy - w odniesionych ranach zaczyna się rozwijać zakażenie.
Duchowy dotyk-użycie 5 pkt mocy - Wystarczy dotknąć drzwi, ścianę itp. Osoba rzucająca widzi co znajduje się po drugiej stronie. Trzeba zamknąć oczy. Trwa jeden post.Obniżoną Percepcja o 5


Zmiana dowolnej części ciała
Przywiązanie
Dar: Widmowy krokKoszt uzycia: 20 mocy- - Wilkołak po aktywacji daru porusza się bezszelestnie. Dzięki czemu może podkradać się niezauważonym. Dodaje +10 do zręczności i kamuflaż na 2 tury (kamuflaż sprawa, ze osoba staje się niewidoczna ale nadal wyczuwalna- zapach czy kroki)- Trwa 2 tury.

Wady:
Ciekawość (Koszt 2)
Nałóg - palenie (Koszt 2)
Zadłużony - niewielkie (Koszt 1)
Wymuszona przemiana (Koszt 2)- nów

Zalety:
Doskonała pamięć (Koszt 3)
Doskonały słuch (Koszt 2)
Opanowany (Koszt 2)
Szybki refleks (Koszt 2) Ułatwia czynności związane ze zręcznością i dodaje bonus +10 do zręczności. Zmniejsza próg rzutu na unik o 10.
Ukrywanie się (Koszt 1) skutecznie kryje się w mroku, Zwiększa próg percepcji u przeciwnika o 5

Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): otwierać zamki i używać broń białą (sztylet) -50%
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): jak się czegoś podejmie stara się w tym trwać, wykonuje polecenia
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): słabo kłamie, jest raczej wycofany (chowa się w tłumie) i łatwo pakuje się w kłopoty
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: sztylet i zapewne psa
Helion
Helion Kanavar
Rasa: wilkołak
patron: Theurge
Zdolności:
Mowa duchów- Koszt uzycia: 20 mocy
odporność na trucizny (dmg z trucizn zmniejszony o połowę)
lepszy słuch, świetny węch (+ 2 do percepcji przy wykorzystaniu sytuacyjnym tych zmysłów)
Zmiana dowolnej części ciała-użycie: 5 pkt. mocy.
Regeneracja- 2 poziom.-Regeneruje 10 pkt. życia w każdym poście poza walką.
Otwieranie zamków - 3 poziom- otwieranie magicznie zamkniętych zamków
Dar jeżozwierza użycie 5 pkt mocy - Tworzy stalowe kolce na karku, plecach, ogonie i ramionach. Zadaje dodatkowe 5 pkt. dmg.
Zew Wilka użycie 10 pkt mocy. - Wzywasz na pomoc Ducha Wilka. Wilk mimo wyglądu duchowego ma właściwości cielesne i może atakować cel niczym prawdziwy wilk. Różnica polega na tym, iż Duchowy Wilk potrafi przenikać poprzez przeszkody, albo lekko uzdrowić - przywrócić 5 pkt. pż. -[wtedy traci posta].MG kieruje przywołanym wilkiem przez 3 tury

Wady:
Nawiedzany (2)– Dziadek Antonidas nawiedza go i przeszkadza niejednokrotnie. Często gadają, przez co może być Helion uważany za dziwaka.
Otwarta Księga
Wymuszona przemiana- sierp
Fobia - Irracjonalny strach- (3) - Na głęboką wodę i zbiorniki wodne. Wpadną we wewnętrzna panikę i może być sparaliżowany przez co może nie wykonać ruchu czy też może próbować uciekać.

Zalety:
Bijatyka (cztery rzuty a nie trzy)
Oburęczność
Szybko się uczy exp x2
Mistrz Broni - 1 broń naręczna
Szybki refleks -Ułatwia czynności związane ze zręcznością i dodaje bonus +10 do zręczności. Zmniejsza próg rzutu na unik o 10.


Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): gotować, naprawiać różne maszyny i mechanizmy
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): Dobra znajomość mechanizmów parowych, olejowych i na kryształy (pracował od lat jako mechanik), ma zręczne dłonie, jako szaman widzi duchy czasem.
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): panicznie boi się głębokich wód, ma słabą wole względem oferowanych mu narkotyków i używek psychotropowych- łatwo się uzależnia, jest niekonfliktowy (jest takim trochę tchórzem)
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy:torbę, zegarek, szalik (ogólnie ubranie), portfel z dokumentami
Khazad
Khazad Athis
Rasa: człowiek
klasa: mag
Zdolności:
Natura Energii - Trzecie Arkana (35 pkt)
Natura Ochrony - Pierwsze Arkana (10 pkt)
Natura Wody - Pierwsze Arkana (10 pkt)
Duchowe Spojrzenie (5 pkt)
Wewnętrzny Płomień (5 pkt)
Szybkie Uderzenie (5 pkt)
Tropienie (5 pkt)
Lewitacja (5 pkt)

Wady:
Ciekawość
Nałóg Tytoniowy
Głodomór
Wróg

Zalety:
Szybki refleks (+10 zw)
Opanowany
Mistrz Broni -broń palna i pałasz
Potencjał Mocy (+30m)
Znajomość Języka


Czym się postać obecnie zajmuje: Strażnik z dochodzeniówki, po godzinach coś w rodzaju detektywa do wynajęcia.
Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): Potrafi dobrze walczyć pałaszem i strzelać z pistoletów (nie posiada), nieco tylko słabiej walczy wręcz. Sprawnie włada magią z zakresu natury energii.
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): Dzięki doświadczeniu zawodowemu sprawnie odnajduje poszlaki i łączy fakty w spójny obraz. Nauka w Akademii w połączeniu z własnymi praktykami dają mu przyzwoitą znajomość magii i nieco mniejszą mechaniki. Opanowany, niezbyt podatny na zastraszanie. Dość dobrze znosi niewygody (aczkolwiek zrzędzi).
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): Dużo je, często także pomiędzy posiłkami. Pali, a bez tytoniu robi się zirytowany. Ciekawski, grzebie także w tym, w czym nie koniecznie powinien - tak samo gdy wpadnie na trop, nie chce odpuścić, nawet jeśli podążanie dalej może być ryzykowne. Gdy mu coś nie odpowiada, potrafi być zrzędliwy.
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: Pałasz, wzmocniony kaftan i spodnie, wysokie buty z miękkiej skóry, wzmacnianą koszulę, kapelusz, pelerynę z kapturem z impregnowanej wełny, zegarek, parciany żeglarski worek z uchem przez ramię a w nim: pakiet sucharów i drugi suszonego mięsa, paczkę tytoniu i bibułki do skrętów, manierkę z wodą, fiolkę z octem i drugą z jodyną, niezbędnik, menażkę, plandekę z brezentu, 15 metrów rzemiennej plecionki (linka), kozik do prac obozowych, kilka rolek bandaża, dratwa, nitka i dwie igły, notatnik, stalowe pióro z podróżnym kałamarzem, trzy ołówki, książkę do czytania, koszula na zmianę, zapałki, krzesiwo, cztery puste fiolki z korkiem w stalowej puszcze, trzy materiałowe chustki, pęseta, słoiczek z grafitowym proszkiem, przylepiec, rolka celofanu, dokumenty i odznaka Strażnika
Urd
Urd Svartulv
Rasa: Wilkołak
patron: Elodoth
Zdolności:
Dar: Prawda Ojca-Koszt uzycia: 20 mocy-- Jako urodzony sędzia i negocjator jesteś w stanie rozpoznać czy osoba z która rozmawiasz kłamie, ma coś do ukrycia itp. Robisz rzut d100- szansa 5o/5o
Zdolność nie zmusza do wyjawienia prawdy, tylko daje wiedze, czy ktoś mówi szczerze czy nie.

-Zdjęcie choroby: 3poziom- użycie 5 pkt mocy - Potrafisz wyleczyć postać z silnych chorób takich jak astma itp.
Potrzeba dużej koncentracji i energii. Nie może uleczyć chorób śmiertelnych, co najwyżej lekko złagodzić i opóźnić.
-Leczący dotyk: 3poziom- użycie 45 pkt mocy - poprzez dotyk jesteś w stanie wyleczyć poważne obrażenia. Obrażenia wewnętrzne, złamania i przemieszczenie kości, rany postrzałowe itp. Proces jest bolesny dla osoby leczonej. Każda rana potrzebuje osobnego postu na leczenie i trwa on trzy tury, w których moc jest pobierana. Można wyleczyć do 15 pkt. życia.
-Zdjęcie trucizny: 3poziom , użycie 5 pkt mocy - potrafisz zneutralizować śmiertelne trucizny, takie jak jad śmiertelnie trujących zwierząt np. czarna wdowa czy osa morska.
Potrzeba dużej koncentracji i energii.
-Duchowy dotyk 5


pasywne:
-Wiedza medyczna 3poziom
- Przemiana
-odporność na trucizny- (dmg z trucizn zmniejszony o połowę)
lepszy słuch, świetny węch- (+ 2 do percepcji przy wykorzystaniu sytuacyjnym tych zmysłów)
(dmg z trucizn zmniejszony o połowę)


Wady:
Fobia - Irracjonalny strach przed galaretką, postać traci przytomność. (Koszt 3) Zwiększa próg rzutu na Siły woli o 15
Można próbować oprzeć się fobii. Robi się wtedy rzut na siłę woli. Próg wynosi 30 (oraz dodajemy dodatkowe liczby w zależności od poziomu fobii)
Nadwrażliwość na srebro (Koszt 1) - Srebro powoduje u ciebie większy uszczerbek na zdrowiu niż jest to normalnie. Otrzymujesz dodatkowe 10 dmg.
Zmarzlak (Koszt 2) - Osoba bardzo podatna na chłód, łatwo marznie, obniża to jego możliwości i przeszkadza w skupieniu przy niskich temperaturach. - 5 do wytrzymałości.
Wróg - Koszt 2 kto chce jej szkodzić (Porzuciła swoją rodzinę, jej wartości, wyparła się jej całkowicie. Czym było rodzinie to nie w smak i chcą ukarać ją za to).

Zalety:
Szybki refleks (Koszt 2) – Działa się szybko, jak błyskawica. Ułatwia czynności związane ze zręcznością i dodaje bonus +10 do zręczności.
Szybko się uczy (Koszt 3) - Osoby z tą cechą uczą się szybciej od innych (poprzez praktykę, czytanie, trenowanie samodzielne lub z kimś). Zwiększa ilość zdobywanego doświadczenia x2.
Wykształcony (Koszt 2) - Lepsze wykształcenie niż większość; tytuł doktora lub profesora. + 5 do inteligencji.
Znajomość języków pierwotnych maksymalnie 4 (Koszt 3). - j. wilkołaków, runiczny, łacina

Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): Zna się na ziołach, leczeniu, posługuje się w miarę sprawnie łaciną i językiem runicznym.
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): Refleks, pojmowanie nowych rzeczy, nauka nie sprawiała jej problemów. Względny spokój i opanowanie.
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): Panicznie reaguje na galaretki w każdej postaci. Często odczuwa chłód, robi się markotna i ospała gdy nie wypije kawy.
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: Notes, ołówek, zapałki, bandaż x2, kubek termiczny napełniony kawą, osełkę, kozik i to wszystko spakowane w torbę. Plus swoje ciuchy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Khalid Grayter
Punkty Przygody: 2,78 
Posty: 324
Rejestracja: sob sty 15, 2022 3:54 pm
Medale: 1
Poziom Zdrowia:
85/85
Poziom Mocy:
190/190
Karta Postaci:
Statystyki:

10

15

38

17

15

20
Stan portfela: 1830

Posłał lekki uśmiech Mortenowi. Niech jedzą. Każdemu się należy po tym wszystkim.
-Każdy jakieś ma, problem w tym, że nie zawsze łatwo jest je odkryć czy też dostać się do nich- Wytłumaczył popijając kawę. Tak zdawał sobie sprawę, że nie maja na to czasu. Nie było go dużo, nie znaczyło to jednak, że czas jaki jednak jest, nie wykorzystać odpowiednio.
-Wiem ale można odszukać artefakty, które w jakiś sposób by i was wzmocniły. Nie jest to proste ale możliwe- Tak dokładnie. No i jakby nie było w tej krainie ich było całkiem sporo. Nie wyszukiwane ze względów na szacunek. Teraz jednak jest sytuacja jaka jest...


Is this a place that I call home?
To find what I've become
Walk along the path unknown
We live, we love, we lie.
Awatar użytkownika
Nari Orecev
Punkty Przygody: 10,49 
Posty: 2623
Rejestracja: pn gru 06, 2021 12:01 am
Medale: 2
Poziom Zdrowia:
180/180
Poziom Mocy:
180/180
Karta Postaci:
Statystyki:

41 + 10 (51)

30

36

36

21

40
Stan portfela: 4553

Uśmiechnęła się do Mortena, nie będzie mu przeszkadzać w posiłku. Nie daj boże jeszcze by się zadławił czy coś podobnego, teraz lepiej dmuchać na zimne.
Uniosła kubek do ust chcąc się napić, odłożyła go - Artefakty? Dla nas? - to było zaskoczenie, nie spodziewała się takiego obrotu sprawy. Sądziła, że rzucą na nich jakieś czary czy właściwie napoją ich eliksirami a nie czymś takim. Wpatrywała się w Khalida - A jak niby mielibyśmy ich odszukać i czy to w ogóle by wystarczyło w pokonaniu Arama? Czy my również będziemy musieli się z tymi przedmiotami połączyć? - nie wydawało jej się to możliwe z ich garstką, chyba że? - Osoby z obozowiska przyłączą się do nas? - wątpiła w to ale zapytać nigdy nie szkodzi. Przypomniała sobie o czymś - Pomijając już pokonanie samego Maga, jak my się w ogóle do niego dostaniemy niezauważeni skoro ma tyle ludzi a mało tego magiczne bestie - musiała przyznać, że nie spodziewała się iż ptaki gromu mogą być takie potężne. Co prawda widywała rzadko bo rzadko osobnika w straży ale nigdy nie widziała jego umiejętności jak u tego, na którym przybył Aram. Zaczęła obracać kubek w dłoniach - Jak powstała dokładnie kraina? Co ją tak ukształtowało i dlaczego na większości portali jak i w zamku są smocze zdobienia z domieszkami złotych elementów? - niby coś tam się dowiedziała ale nie były to pełne informacje - Do tego jak mamy wam zaufać po tym jak nas na początku oszukiwaliście czy jakby to ująć, mówiliście pół prawdę czy szczątkowe informacje - może to nie odpowiedni moment - I to co mówisz jest prawdą czy półprawdą? Co tak naprawdę przed nami ukrywacie? - mówiła stanowczo ale z miłym wyrazem twarzy. Rzadko zdarzało się dziewczynie tak rozgadać, zazwyczaj działo się tak kiedy na prawdę chciała się czegoś dowiedzieć czy wyjaśnić.
Awatar użytkownika
Erin Wyrm
****
****
Punkty Przygody: 5,42 
Posty: 1010
Rejestracja: czw sie 13, 2020 11:20 pm
Medale: 3
Poziom Zdrowia:
150 pkt.
Poziom Mocy:
190/195pkt.
Karta Postaci:
Statystyki:

19

14

39

25

33

36
Stan portfela: 3 999 960

Uśmiechnęła się szerzej do Khalida, gdy ten się przywitał. Miło, że nie będzie trzeba udawać, że się nie znają. Jednak gdy szli w kierunku jego namiotu, jedynie namierzyła który to i przeprosiła resztę. Odbiła w prawo i ruszyła przejść się po obozowisku. Jak duże było? Ilu ludzi się w nim znajdowało, czy było tam coś ciekawego? Po krótkim spacerze weszła do namiotu Jaszczura.
- No zastanów się Nari, skąd tu tyle smoków... - Uśmiechnęła się chytrze i znalazła sobie miejsce przy stole.
- Muszę jednak przyznać, że gdy wymaga się od nas tak wiele, okazanie nam takiego lekceważenia kłuje w oczy. - Gdyby tak wszystko było jasne od początku. Może można by było logicznie ocenić ich siły i porównać je z Łamaczem. W takim układzie mogli się przygotować lepiej przed spotkaniem, a nie lecieć w ciemno.
Obrazek
Awatar użytkownika
Primeval
Punkty Przygody: 1,69 
Posty: 306
Rejestracja: pn lut 22, 2021 12:58 am
Poziom Zdrowia:
253/315
Poziom Mocy:
55/75
Karta Postaci:
Statystyki:

20

70

15

45

20

20
Stan portfela: 6490

Warknął niecierpliwie, on nie miał zamiaru siedzieć na miejscu. Miał rachunki do wyrównania, na razie Aram był z nim 1:0, ale coś wymyśli. Ruszył przed siebie ciężkim krokiem, po czym przykucnął przemieniając się w Hispo i ruszył przed siebie. Musiał się rozładować, nie zawracając sobie głowy, ruszył biegiem znikając gdzieś na obrzeżach obozu. Połamał parę gałęzi, złamał w pół jakieś drzewo, wcześniej upewniając się, że nie poleci w stronę obozu. Trochę to trwało, aż w końcu przemieniając się w z powrotem w człowieka. Nieco otępiały, gdyż jego ciało nadal regenerowało w zawrotnym tempie rany jakie otrzymał od Arama. Westchnął głęboko, gdy ruszył za zapachem okularnika, zobaczył jak Nari wybiegła z namiotu, a za raz za nią Morten. Nie miał zamiaru im przeszkadzać i nie zwracając na siebie uwagi wszedł do namiotu. Niekoniecznie wiedział o czym rozmawiali, więc rozsiadł się na krześle, czekając, aż tamta dwójka wróci. Gdzieś tam po drodze również pojawiła się Erin. Podziękował za poczęstunek, ale nie miał chęci jeść... Jeszcze. Bardziej zainteresowały go potencjalne odpowiedzi maga na ich stwierdzenia oraz pytania, on na razie słuchał i emanował aurą stoicyzmu niczym oaza spokoju, obserwując swoim bojowym spojrzeniem.

Regeneracja: +10 HP; +5 PM;
Awatar użytkownika
Khalid Grayter
Punkty Przygody: 2,78 
Posty: 324
Rejestracja: sob sty 15, 2022 3:54 pm
Medale: 1
Poziom Zdrowia:
85/85
Poziom Mocy:
190/190
Karta Postaci:
Statystyki:

10

15

38

17

15

20
Stan portfela: 1830

Morten jak widać był zajęty jedzeniem ale to dobrze. Warto aby nabrali sił. Za to Nari zaczęła zasypywać bibliotekarza pytaniami niczym z jakieś broni automatycznej.
-Spokojnie- Pokręcił z lekkim rozbawieniem do niej- Zaprowadzę was do ruin i pomogę w odnalezieniu tych przedmiotów a czy będzie trzeba się z nimi łączyć.. tego nie wiem- Miał duża wiedze ale nie jest osobą wszystkowiedzącą.
-Osoby z obozu pomogą ale bardziej jego ludźmi niż w samej walce z magiem- Nie mają aż tyle zasobów aby robić to i to. Dopił swoja kawę.
-Powstała jak wszystkie inne- Nie do końca zrozumiał głębi tego pytania. Poprawił sobie przy tym okulary- Smoki- Zaśmiał się kręcąc znowu głową- Nie wiem czy to cos wyjątkowego ale wilkołaki lubują się w zdobieniach w postaci wilków, ludzie smoków czy też gryfów jako symbole siły, mądrości magii czy tez wolności.Spojrzał po obecnych w namiocie- Zdobiąc swoje włości nimi po części chce się mieć ich ochronę czy też pokazanie innym nacjom swoja potęgę. Są róże powody takich zabiegów ale nie uważam aby było to jakoś szczególne. Wiem, że w Cross nie ma czegoś takiego ale to miasto..- Skrzywił się dość widocznie- Takie.. slamsy z rejonami dla bogatszych... Uwierz ich domostwa bywają bardzo .. tandetne wypchane różnymi zdobieniami całkiem nie pasującymi nawet do siebie- Tego nie lubił w tym mieście. Może temu wolał unikać zagłębiania się w strefy bogaczy i zamykał się w swoim małym prostym świecie.
-A ze tutaj to białe zdobienie ze złotem.. cóż gust- Nie mu o tym dyskutować.
Nim zaczął mówić dalej skinął głową na słowa Erin.
-Nie mogę odpowiadać za to co wam powiedziano, co król przekazał. Pamiętajcie, że ja od lat mieszkam w Cross City. Do tego nie jestem namiestnikiem władcy - Znowu poprawił okulary- Jestem nisko w hierarchii, nawet bardzo- zaśmiał się sam na swoje słowa. Zastanowił się jednak dłużej nim powiedział cokolwiek więcej.
-Czy mówię prawdę czy nie sami to ocenicie- W końcu nawet jeśli powie, ze mówi prawdę, to oni wcale nie muszą w to wierzyć.
-Chce pomóc, dlatego podjąłem się pomocy wam. Jeśli chcecie wyjść z tego to musicie mi zaufać- Lub też nie ale co postąpią jest ich wolą.


Is this a place that I call home?
To find what I've become
Walk along the path unknown
We live, we love, we lie.
Awatar użytkownika
Los
Punkty Przygody: 2,32 
Posty: 916
Rejestracja: wt paź 06, 2020 12:09 pm

Erin
Obozowisko nie było duże, dzięki czemu mogło się dobrze maskować w leśnej głuszy. Na pierwszy rzut oka można pomyśleć, ze znajduje się tutaj około 30 ludzi ale trudno określić czy to wszyscy. Część może być w lesie lub w namiotach. Nie ma tutaj niczego nadzwyczajnego. Obóz postawiony niedawno z magami, który stojąc na skraju strzegą zapewne bariery lub czegoś co pozwala się czuć tutaj ... bezpieczniej.
Awatar użytkownika
Morten Karsten
Punkty Przygody: 3,74 
Posty: 387
Rejestracja: sob lis 19, 2022 11:04 pm
Poziom Zdrowia:
145/145
Poziom Mocy:
100
Karta Postaci:
Statystyki:

25

23

20

26

25

40
Stan portfela: 6337

Jadł i jadł ku zadowoleniu swojego brzucha. Oczywiście nie był żadnym obżartuchem ale skoro był głodny i nikomu nie przeszkadzała jego konsumpcja nie zamierzał sobie odmawiać. Tak więc kiedy Nari oraz Khalid posłali mu uśmiech odwzajemniło go każdego z osobna i nic nie mówiąc pochylił się nad talerzem w pełni oddając temu czego w tej chwili pragnął. Nie omieszkał jednak zauważyć, że po chwili dołączyła do nich Pani Erin oraz Primeval więc i do nich się uśmiechnął. Co prawda mógł coś powiedzieć bo niedługo po tym naczynie jakie się przed nim znajdowało zostało opróżnione ale jakoś nie czuł takiej potrzeby. Aczkolwiek cieszyło go, że byli cali. Niestety to co mówił ich opiekun nie brzmiało już tak optymistycznie bo wynikało, że i on nie wiedział tutaj wszystkiego. Morten starał się jednak na razie nie wybiegać aż tak do przodu i cieszyć się chwilą wytchnienia.
Awatar użytkownika
Nari Orecev
Punkty Przygody: 10,49 
Posty: 2623
Rejestracja: pn gru 06, 2021 12:01 am
Medale: 2
Poziom Zdrowia:
180/180
Poziom Mocy:
180/180
Karta Postaci:
Statystyki:

41 + 10 (51)

30

36

36

21

40
Stan portfela: 4553

Dolała sobie kawy, wysłuchując części o artefaktach i gdzie mniej więcej się po nie udadzą. Brzmiało to podejrzliwie.
Dziewczyna przeniosła wzrok na czarownicę unosząc jedną brew, zaintrygowały ją słowa kobiety. Niby to co mówił Khalid miało sens ale z drugiej strony te kilka słów Erin dało dziewczynie do myślenia. Owszem nie musieli mu ufać a i on nawet tego nie oczekiwał. Ponownie spojrzała na rudowłosą - Odnoszę wrażenie, że wiesz coś więcej niż my - nie spuszczał wzroku z kobiety a później popatrzyła na okularnika - No dobrze, jeśli to tylko zwykłe ludzkie ozdoby to skąd nagle się wzięły żywe, prawdziwe smoki? - zapytała bez wahania - Bo nie okłamiesz mnie, że ludzie je tutaj sobie hodują od tak. To zbyt inteligentne stworzenia na bycie trzodą chlewną i nagle tak sobie przelatując stwierdziły, że pomogą garstce przypadkowych osób, które są im całkowicie obojętne- stwierdziła ze swoim uśmiechem na twarzy - Nie wydaje mi się, że to tylko zwykłe ozdoby mające przedstawiać jak to ująłeś ochronę czy potęgę - to co mówił a to co widzieli nieco mijało się z prawdą. Na pewno już nie uwierzy, że w tej krainie żyją tylko i wyłącznie ludzie, wilkołaki i magiczne bestie. Ewidentnie każdy z nich kłamał, mniej czy więcej ale wciąż nie byli z nimi szczerzy.
- A co do hierarchii, jak dużo stopni w niej macie i jak bardzo nisko jesteś? - przypomniało jej się jeszcze jedna rzeczy - I skąd nagle wiedzieliście, że jesteśmy w opałach? W ogóle skąd Ty wiedziałeś o tym całym wydarzeniu? Rozumiem, że na pewno masz tu bliskich, znajomych, kogoś dla siebie ważnego skoro tu przybyłeś i czy burmistrz wie o tym? - miała już poczekać na odpowiedź Khalida ale ponownie zaczęła - Jak dotarłeś pierwszy raz do Cross? Drogą morską? A te portale w mieście są dzięki Tobie? - czy może więcej osób z tej krainy przybyło do Corss? Możliwe i dlaczego w takim razie chcieli opuścić to miejsce? Skarciła się w myślach bo bardziej powinna się skupić na misji i odzyskaniu przyjaciół.
Awatar użytkownika
Erin Wyrm
****
****
Punkty Przygody: 5,42 
Posty: 1010
Rejestracja: czw sie 13, 2020 11:20 pm
Medale: 3
Poziom Zdrowia:
150 pkt.
Poziom Mocy:
190/195pkt.
Karta Postaci:
Statystyki:

19

14

39

25

33

36
Stan portfela: 3 999 960

Przechadzając się po obozie, lustrowała każdego, kto tylko znalazł zasięgu jej wzroku. Jakiej byli rasy, co od nich czuła, czy wyczuwała gdzieś znajomą sobie energię.
Uśmiechnęła się do Nari i pokręciła głową. Mogła ją odrobinę pchnąć, ale z pewnością nie wyłoży na stół wszystkiego co mogłaby wiedzieć.
- Cóż, jego wyjaśnienia są logiczne, ja dodałabym tylko, że może smoki nie w każdym zakątku świata tak bardzo starają się ukryć. Kto wie, może tu istnieją jakieś układy. - Albo i coś więcej, coś innego, czego z pewnością nie chcieliby im zdradzać, z resztą ona też nie zamierzała w pewne obszary w rozmowie wchodzić.
- Nie obwiniam cię, po prostu tłumaczę nasze nastawienie, a co do zaufania, doskonale wiesz, że moje posiadasz. - Rzuciła w jego kierunku uśmiech i sama sięgnęła po coś ze stołu. Zdecydowanie przyda się uzupełnić siły.
- Nari, nie zasypuj go tak. I może jednak skupmy się na tematach, które pomogą nam w pokonaniu Arama. - To kiedy, jak i po co Khal przybył do Cross, ani się nie dowiedzą, ani też im nie pomoże - nawet jeśli cokolwiek by teraz zdradził.
Na Prima rzuciła tylko okiem gdy wszedł i go zignorowała.
Obrazek
Awatar użytkownika
Khalid Grayter
Punkty Przygody: 2,78 
Posty: 324
Rejestracja: sob sty 15, 2022 3:54 pm
Medale: 1
Poziom Zdrowia:
85/85
Poziom Mocy:
190/190
Karta Postaci:
Statystyki:

10

15

38

17

15

20
Stan portfela: 1830

Młoda kobieta strasznie dociekała. Cieszył się w duchu, że przynajmniej męska część zajęta byłą jedzeniem czy czymś i nie męczyła go pytaniami.
Pomasował się po skroni.
-Strasznej uczepiłaś się smoków- Jak rzep psiego ogona- Dla jasności- Trochę to drążenie go po prostu męczyło. Erin może i próbowała jakoś to załagodzić ale czuł, ze młoda wszystko odbierze pokrętnie-Smoki są inteligentne i robią co chcą, pomagają komu chcą i zjadają kogo chcą- To chyba jasne?- Panuje tutaj inna kultura, której nie rozumiesz i nie zrozumiesz z tego co widzę szukając spisków gdzie ich nie ma. Może być i tak, że Aram też im zaszkodził temu była taka reakcja, forteca jest dobrze chroniona a tutaj był sam- Przynajmniej z tego co się orientował.
-A czym według ciebie są? Czy chodząc po wioskach wilkołaków też trzeba się doszukiwać czemu wszędzie są wilki? Taka wiara, w Fenrisa i wszędzie się je stawia. Tutaj wierzy się w potęgę smoków, czy to dziwne? Nie dla mnie- Tak starał się być dyplomatyczny ale męczyła go już Nari w tym kręceniu w miejscu jednego tematu.
-Wioska była zwykła bez takich ozdób- Tak może da jej to do myślenia? Bogaci mogą sobie pozwolić na coś takiego a zwykli obywatele nie? On sam w domu nie miał co krok smoczych zdobień.
-Wiesz co ta są kasty? Wątpię więc nie zrozumiesz czegoś takiego. Jestem już zmęczony, że marnuje się czas zamiast na planowaniu na grzebaniu w moim życiorysie i gustem wielmożnych- Aż zdjął okulary i je przetarł. Dobra może trochę zmęczenie daje mu znak.
-Wybacz, może jak wszystko sie skończy będzie czas to podpowiadam a spokojnie- W końcu czas był obecnie ważny.
-Cieszę się, że przynajmniej mam twoje zaufanie- Było to miłe i posłał Erin lekki uśmiech- Rozumiem takie nastawienie ale ja nie jestem tego winny i nie mogę za to odpowiadać- W końcu kim on jest? Bibliotekarzem spoza krainy.
-Dobra... nie marnujmy czasu- Chciał uciąć dla siebie nie wygodny temat i męczący- Plan jest taki, że z samego rana wybierzemy się do ruin na wschód z tego miejsca. Juto pokaże mapę i tak mniej więcej gdzie się teraz znajdujemy- Aby mogli się jakoś we wszystkim zorientować.
-Przejście przez ruiny nie będzie na pewno proste. Nie wiem do końca co tam może się kryć. Na pewno pułapki i obecni mieszkańcy- Przejechał sobie dłonią po karku- Mogą być to ważki, krabopająki, bazyliszek, araknowy, widłogon czy wiwerna. Nie wiem czy wszystkie czy coś z tego co wymieniłem. Nikt normalny nie zapuszcza się w takie miejsca- Podsumował.


Is this a place that I call home?
To find what I've become
Walk along the path unknown
We live, we love, we lie.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Reszta świata”