wyprawa

Miejsce gdzie można pójść poza miasto jak i wziąć udział w różnych wydarzeniach.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dariusz Wyrm
Punkty Przygody: 3,14 
Posty: 534
Rejestracja: czw sie 13, 2020 5:05 pm
Poziom Zdrowia:
15000+ 100 (15100) pkt.
Obrazek
Poziom Mocy:
55 pkt.
Karta Postaci:
Statystyki:

45

25+20(45)

30+10(40)

30

50

10(11)
Stan portfela: 40000000
Przedmioty magiczne:
Kurtka + 10 siły
Kamizelka + 100 HP
Płaszcz +10 intelektu
Spodnie +10 siły
Buty + 10 zręczności

Zasady
Zasady!
Zasady:
Poza walką czy sytuacją wymagającą konfrontacje/podejście decyzji itp.:
- Kolejność nie jest ważna, chyba że odnosicie się do czyjeś postaci.
- Nie obowiązuje czekanie na innych graczy i ich odpowiedź
- Los poinformuje, kiedy następuje "czas wolny" a kiedy mija.
- Możecie sobie coś tam zbierać, gadać, jeść itp.

W walce czy innych sytuacjach wymagających podjęcia akcji:
- Na post Los czeka tylko 24h
- W sytuacji nieobecności lub sytuacji kiedy nie można odpisać w wymaganym czasie, powinno poinformować się Dariusza Wyrm'a
- Rzucamy kośćmi w wyznaczonym temacie: viewtopic.php?f=91&t=527

Ogólne:
- W evencie nie ma bilokacji
- Event zaczyna się po pełni
- Po użyciu przedmiotów jednorazowych np. eliksiry znikają one z waszego ekwipunku
- Wasze akcje mają wypływ na wyprawę i jej dalsze wydarzenia, osoby w niej będące itp. Będą mieć też wpływ na wydarzenia po evencie w mieście.
- Używać możecie tylko tego co macie przy sobie, co jest w otoczeniu itp. Musi jednak takie coś istnieć. Nie można sobie nagle w środku lasu odnaleźć miecz czy od tak inną broń itp.
- Wszystkie niejasności/spory proszę zgłaszać od razu do Dariusza Wyrm'a na Pw. W innym wypadku nie będą uwzględniane (jeśli fabułą poszła dalej a ktoś nagle nie zgadza się z czymś co wydarzyło się X czasu fabularnego)
- Informujcie o swoich zamiarach, jeśli coś w poście od Losu nie będzie zrozumiałe, pytajcie!
- Posty piszcie w formie niedokonanej
- W postach macie 2 akcje typu: atak-atak, atak-obrona, obrona-obrona. Ruchy pokroju podnoszenie czegoś, podbiegnięcie najlepiej skonsultować gdyż czasem może być to uznane za wykonanie jednej akcji ale typu neutralnego( mimo to pożerającego ruch akcji!)
- Pamiętajcie, że postacie są śmiertelne
- Grajcie tak jak stworzyliście postać - Jeśli postać zrobiła by coś ale wy uważacie to za złe posunięcie, które jednak nie wpisuje się w odgrywaną postać, przemyślcie inne rozwiązanie. Takie aby pasowało do tego jaka wasza postać jest
- Nie możecie decydować o tym co zrobiła jakaś postać czy npc
- Możecie słowa, czyny NPC interpretować po swojemu ale pamiętajcie, że wasza interpretacja możne być inna niż była w złożeniu. Może to dać inny efekt. Nie denerwujcie się wtedy na nikogo z drużyny czy Los!

Dobrej zabawy :)


Uczestnicy:
Nari
Nari Orecev
Rasa: Wilkołak
patron: Ragabasz
Zdolności:
Widmowy krok-Koszt uzycia: 20 mocy- - Wilkołak po aktywacji daru porusza się bezszelestnie. Dzięki czemu może podkradać się niezauważonym. Dodaje +10 do zręczności i kamuflaż na 2 tury (kamuflaż sprawa, ze osoba staje się niewidoczna ale nadal wyczuwalna- zapach czy kroki)- Trwa 2 tury.
odporność na trucizny (dmg z trucizn zmniejszony o połowę)
lepszy słuch, świetny węch (+ 2 do percepcji przy wykorzystaniu sytuacyjnym tych zmysłów)
Zmiana dowolnej części ciała-użycie: 5 pkt. mocy.
Furia - użycie 5 pkt mocy. - Uwalnia osobę od wszystkich umiejętności mentalnych. Zwiększa regenerację - Tylko ataki fizyczne przyspieszają regeneracje o 5 pkt. hp na post przez 3 posty.
Zmiana zapachu poziom -użycie 5 pkt mocy potrafisz zamaskować połowicznie zapach, zwierzęta o dobrym węchu jednak Cie wyczują. Potrzeba im jednak być bliżej ciebie. Zwiększa percepcję o 3
Tropienie -użycie 5 pkt mocy- zwiększa percepcje o 10 na 4 kiedy postać zajmuje się tropieniem.
Odnajdywanie drogi - Zdolność pasywna- osoba posiadająca tą zdolność potrafiła by się bardziej odnaleźć w terenie, trudniej się zgubić.
Dar jeżozwierza użycie 5 pkt mocy - Tworzy stalowe kolce na karku, plecach, ogonie i ramionach. Zadaje dodatkowe 5 pkt. dmg.

Wady:
Ciekawość
Fobia – przed pochowaniem żywcem
Powolne leczenie
Zadłużony 1

Zalety:
Bijatyka
Oburęczność
Orientacja w terenie 2
Tropiciel
Mistrz broni - 2


Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): Mistrz broni - łuk i sztylet, tropienie, oburęczność, bijatyka, odporność na trucizny,
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): odnajdywanie drogi, potrafi się dogadać z większością
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: Łuk, strzały, sztylet, torba wzmocniona, kurtka skórzana, zabawka mechanicznego wilczka, prowiant, potrfel, pół fiolki eliksiru silnie leczący dotyk.
Erin
Erin Wyrm
Rasa: człowiek
klasa: mag
Zdolności:
MAGIA:
Natura Ognia - Czwarte Arkana + 20dmg
Natura Wody – Pierwsze Arkana
Natura Ziemi – Pierwsze Arkana
Natura Iluzji – Pierwsze Arkana
Natura Energii – Drugie Arkana
Natura Ochrony – Trzecie Arkana
Czysta Magia - Pierwsze Arkana


TECHNOMAG:
Strzał (1pkt - równa się jeden strzał)

Wady:
Ciekawość (-2)
Fobia (-2) Klaustrofobia
Mroczna Tajemnica (-3)
Zmarzlak (-2)

nabyte podczas fabuły:
ObrazekMedium (jesteś bardziej podatny na ataki duchów, zjaw, itp.)

Zalety:
Jezyki (1) Łacina
Metamorfomag (5)
Oswajanie (3) Oswajanie naprawdę niebezpiecznych stworzeń, nawet z tą zdolnością nadal jest to ryzykowne.
Potencjał mocy (3)
Szybki refleks (2) Ułatwia czynności związane ze zręcznością i dodaje bonus +10 do zręczności. Zmniejsza próg rzutu na unik o 10.
Szybko się uczy (3) exp x2
Ukrywanie się (2) ciężko ją odnaleźć nawet, jeśli wiadomo że jest gdzieś w pobliżu. Zwiększa próg percepcji u przeciwnika o 15

Nabyte podczas fabuły:
Bijatyka (3)-(cztery rzuty a nie trzy)
Uwodziciel (1)
Mistrz Broni (2) - broń palna i sztylety
Kokietka (1)
Medium (zadajesz większe obrażenia duchom, zjawom, itp.)

Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): Warzyć eliksiry
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): potrafi się dostosować do wielu sytuacji
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): boi się niewielkich przestrzeni, ciekawska
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: dwa sztylety, skórzana kurtka, Torba skórzana wzmocniona objęta zaklęciem pojemności, rękawica technomaga, naszyjnik matki, broń palna krótka + naboje, prowiant.
Primeval
Primeval
Rasa: wilkołak
patron: Ahroun
Zdolności:

- Odporność na trucizny
- Lepszy Słuch, Świetny Węch
- Gorąca Krew pasywne.postaci nie odczuwają przez dłuższy czas skutków walki i są w stanie poprzez adrenaline itp. wykonywać ataki w pełni sił.
Postać nie otrzymuje osłabienia w rzutach na atak poniżej 50% HP, dopiero przy 25%.
*Aczkolwiek po obniżeniu zdrowia poniżej 20%, postać staje się niezdolna do walki.

- Regeneracja: 2 poziom-Regeneruje 10 pkt. życia w każdym poście poza walką.
- Szybkie Uderzenie- Zdolność pasywna- Dzięki swojej szybkości zawsze atakuje pierwszy (chyba, ze gracz sam zrezygnuje z tej możliwości).
W przypadku gdy obie postaci posiadają tę umiejętność, wykonuje się rzut 1d2, ewentualnie góra i dół przy 1d100. Analogicznie do większej ilości, 1d3 (Wcześniej ustalając kto jest numerem 1, 2 i 3)


- Zmiana dowolnej części ciała - Koszt: 5
- Przywiązanie - Koszt: 5
- Dar Ahrouna: Chwyt Śmierci -Koszt uzycia: 20 mocy- Dar ten znacząco zwiększa siłę szczęk. Dzięki temu darowi pochwycona osoba jest w tarapatach. Dodaje +20 dmg do ataku przy ugryzieniu.
- Furia - użycie 5 pkt mocy. - Uwalnia osobę od wszystkich umiejętności mentalnych. Zwiększa regenerację - Tylko ataki fizyczne przyspieszają regeneracje o 5 pkt. hp na post przez 3 posty.
- Szarża - użycie 5 pkt mocy- Każdy wojownik nie boi się starcia z przeciwnikiem. Szarża pozwala podbiec do celu w ciągu jednej tury i zadać mu atak.
- Fala Uderzeniowa użycie 5 pkt mocy - Po użyciu umiejętności powinno uderzyć się w ziemie/wodę. Zostanie wytworzona siła, która przeciwników będących blisko odrzuci do tyłu a tych dalej przewróci. Przeciwnicy będący na granicy zasięgu mogą się zachwiać. Fala wynosi do 10 metrów. Zmniejsza Zwinność najbliższych przeciwników o 5, dalszych o 3 a na pograniczu o 2

Wady:
Wymuszona Przemiana
Ciekawość
Wróg (1) - Rywal z Areny o pseudonimie "Berserker"
Nałóg (1) - Adrenalina

Zalety:
Siłacz
Szybko się Uczy exp x2
Bijatyka
Mistrz Broni (1) - Bronie Naręczne
Orientacja w Terenie (1)
Wysoki Próg Bólu Zwiększa próg rzutów na siłę woli w testach wytrzymałości na ból o 5.


Czym się postać obecnie zajmuje: Najemnik, Walczy na arenie, Szkoleniem młodych pokoleń;
Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): Bardzo dobrze się bije,
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): Skuteczny Wojownik, Wytrzymały, Szybko się adaptuje w walce;
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): Szybko się nudzi, Lubi nadużywać argumentu siły, Zgorzchniały;
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: Rękawice Bojowe, 2x Bandaże /Na rękach/,
*Pasek na eliksiry/narzędzia na pas lub tułów: (eliksiry są ukryte, umieszczone z tyłu);
- 1x Bezwonny;
- 2x Silnie Leczący Dotyk;
- Miejsce na Rękawice Bojowe;
Morten
Morten Karsten
Rasa: wilkołak
patron: ragabasz
Zdolności:
Odporność na trucizny
Lepszy Słuch, Świetny Węch
Otwieranie zamków - 2 poziom (5+6pkt)- skomplikowane
Żyjące słońce -użycie 10 pkt mocy - osoba rozgrzewa swoje dłonie do wysokich temperatur i potrafi przetopić niektóre metale ale jest wymagany odpowiedni czas np. przetopienie zwykłej klamki mosiężnej trwa 3 tury. Przy użyciu tej umiejętności równie dobrze może świeci jak tysiąc gwiazd lecz nie może kierować światłem a nim być.
Zatrute szpony - użycie 5 pkt mocy - w odniesionych ranach zaczyna się rozwijać zakażenie.
Duchowy dotyk-użycie 5 pkt mocy - Wystarczy dotknąć drzwi, ścianę itp. Osoba rzucająca widzi co znajduje się po drugiej stronie. Trzeba zamknąć oczy. Trwa jeden post.Obniżoną Percepcja o 5


Zmiana dowolnej części ciała
Przywiązanie
Dar: Widmowy krokKoszt uzycia: 20 mocy- - Wilkołak po aktywacji daru porusza się bezszelestnie. Dzięki czemu może podkradać się niezauważonym. Dodaje +10 do zręczności i kamuflaż na 2 tury (kamuflaż sprawa, ze osoba staje się niewidoczna ale nadal wyczuwalna- zapach czy kroki)- Trwa 2 tury.

Wady:
Ciekawość (Koszt 2)
Nałóg - palenie (Koszt 2)
Zadłużony - niewielkie (Koszt 1)
Wymuszona przemiana (Koszt 2)- nów

Zalety:
Doskonała pamięć (Koszt 3)
Doskonały słuch (Koszt 2)
Opanowany (Koszt 2)
Szybki refleks (Koszt 2) Ułatwia czynności związane ze zręcznością i dodaje bonus +10 do zręczności. Zmniejsza próg rzutu na unik o 10.
Ukrywanie się (Koszt 1) skutecznie kryje się w mroku, Zwiększa próg percepcji u przeciwnika o 5

Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): otwierać zamki i używać broń białą (sztylet) -50%
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): jak się czegoś podejmie stara się w tym trwać, wykonuje polecenia
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): słabo kłamie, jest raczej wycofany (chowa się w tłumie) i łatwo pakuje się w kłopoty
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: sztylet i zapewne psa
Helion
Helion Kanavar
Rasa: wilkołak
patron: Theurge
Zdolności:
Mowa duchów- Koszt uzycia: 20 mocy
odporność na trucizny (dmg z trucizn zmniejszony o połowę)
lepszy słuch, świetny węch (+ 2 do percepcji przy wykorzystaniu sytuacyjnym tych zmysłów)
Zmiana dowolnej części ciała-użycie: 5 pkt. mocy.
Regeneracja- 2 poziom.-Regeneruje 10 pkt. życia w każdym poście poza walką.
Otwieranie zamków - 3 poziom- otwieranie magicznie zamkniętych zamków
Dar jeżozwierza użycie 5 pkt mocy - Tworzy stalowe kolce na karku, plecach, ogonie i ramionach. Zadaje dodatkowe 5 pkt. dmg.
Zew Wilka użycie 10 pkt mocy. - Wzywasz na pomoc Ducha Wilka. Wilk mimo wyglądu duchowego ma właściwości cielesne i może atakować cel niczym prawdziwy wilk. Różnica polega na tym, iż Duchowy Wilk potrafi przenikać poprzez przeszkody, albo lekko uzdrowić - przywrócić 5 pkt. pż. -[wtedy traci posta].MG kieruje przywołanym wilkiem przez 3 tury

Wady:
Nawiedzany (2)– Dziadek Antonidas nawiedza go i przeszkadza niejednokrotnie. Często gadają, przez co może być Helion uważany za dziwaka.
Otwarta Księga
Wymuszona przemiana- sierp
Fobia - Irracjonalny strach- (3) - Na głęboką wodę i zbiorniki wodne. Wpadną we wewnętrzna panikę i może być sparaliżowany przez co może nie wykonać ruchu czy też może próbować uciekać.

Zalety:
Bijatyka (cztery rzuty a nie trzy)
Oburęczność
Szybko się uczy exp x2
Mistrz Broni - 1 broń naręczna
Szybki refleks -Ułatwia czynności związane ze zręcznością i dodaje bonus +10 do zręczności. Zmniejsza próg rzutu na unik o 10.


Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): gotować, naprawiać różne maszyny i mechanizmy
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): Dobra znajomość mechanizmów parowych, olejowych i na kryształy (pracował od lat jako mechanik), ma zręczne dłonie, jako szaman widzi duchy czasem.
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): panicznie boi się głębokich wód, ma słabą wole względem oferowanych mu narkotyków i używek psychotropowych- łatwo się uzależnia, jest niekonfliktowy (jest takim trochę tchórzem)
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy:torbę, zegarek, szalik (ogólnie ubranie), portfel z dokumentami
Khazad
Khazad Athis
Rasa: człowiek
klasa: mag
Zdolności:
Natura Energii - Trzecie Arkana (35 pkt)
Natura Ochrony - Pierwsze Arkana (10 pkt)
Natura Wody - Pierwsze Arkana (10 pkt)
Duchowe Spojrzenie (5 pkt)
Wewnętrzny Płomień (5 pkt)
Szybkie Uderzenie (5 pkt)
Tropienie (5 pkt)
Lewitacja (5 pkt)

Wady:
Ciekawość
Nałóg Tytoniowy
Głodomór
Wróg

Zalety:
Szybki refleks (+10 zw)
Opanowany
Mistrz Broni -broń palna i pałasz
Potencjał Mocy (+30m)
Znajomość Języka


Czym się postać obecnie zajmuje: Strażnik z dochodzeniówki, po godzinach coś w rodzaju detektywa do wynajęcia.
Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): Potrafi dobrze walczyć pałaszem i strzelać z pistoletów (nie posiada), nieco tylko słabiej walczy wręcz. Sprawnie włada magią z zakresu natury energii.
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): Dzięki doświadczeniu zawodowemu sprawnie odnajduje poszlaki i łączy fakty w spójny obraz. Nauka w Akademii w połączeniu z własnymi praktykami dają mu przyzwoitą znajomość magii i nieco mniejszą mechaniki. Opanowany, niezbyt podatny na zastraszanie. Dość dobrze znosi niewygody (aczkolwiek zrzędzi).
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): Dużo je, często także pomiędzy posiłkami. Pali, a bez tytoniu robi się zirytowany. Ciekawski, grzebie także w tym, w czym nie koniecznie powinien - tak samo gdy wpadnie na trop, nie chce odpuścić, nawet jeśli podążanie dalej może być ryzykowne. Gdy mu coś nie odpowiada, potrafi być zrzędliwy.
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: Pałasz, wzmocniony kaftan i spodnie, wysokie buty z miękkiej skóry, wzmacnianą koszulę, kapelusz, pelerynę z kapturem z impregnowanej wełny, zegarek, parciany żeglarski worek z uchem przez ramię a w nim: pakiet sucharów i drugi suszonego mięsa, paczkę tytoniu i bibułki do skrętów, manierkę z wodą, fiolkę z octem i drugą z jodyną, niezbędnik, menażkę, plandekę z brezentu, 15 metrów rzemiennej plecionki (linka), kozik do prac obozowych, kilka rolek bandaża, dratwa, nitka i dwie igły, notatnik, stalowe pióro z podróżnym kałamarzem, trzy ołówki, książkę do czytania, koszula na zmianę, zapałki, krzesiwo, cztery puste fiolki z korkiem w stalowej puszcze, trzy materiałowe chustki, pęseta, słoiczek z grafitowym proszkiem, przylepiec, rolka celofanu, dokumenty i odznaka Strażnika
Urd
Urd Svartulv
Rasa: Wilkołak
patron: Elodoth
Zdolności:
Dar: Prawda Ojca-Koszt uzycia: 20 mocy-- Jako urodzony sędzia i negocjator jesteś w stanie rozpoznać czy osoba z która rozmawiasz kłamie, ma coś do ukrycia itp. Robisz rzut d100- szansa 5o/5o
Zdolność nie zmusza do wyjawienia prawdy, tylko daje wiedze, czy ktoś mówi szczerze czy nie.

-Zdjęcie choroby: 3poziom- użycie 5 pkt mocy - Potrafisz wyleczyć postać z silnych chorób takich jak astma itp.
Potrzeba dużej koncentracji i energii. Nie może uleczyć chorób śmiertelnych, co najwyżej lekko złagodzić i opóźnić.
-Leczący dotyk: 3poziom- użycie 45 pkt mocy - poprzez dotyk jesteś w stanie wyleczyć poważne obrażenia. Obrażenia wewnętrzne, złamania i przemieszczenie kości, rany postrzałowe itp. Proces jest bolesny dla osoby leczonej. Każda rana potrzebuje osobnego postu na leczenie i trwa on trzy tury, w których moc jest pobierana. Można wyleczyć do 15 pkt. życia.
-Zdjęcie trucizny: 3poziom , użycie 5 pkt mocy - potrafisz zneutralizować śmiertelne trucizny, takie jak jad śmiertelnie trujących zwierząt np. czarna wdowa czy osa morska.
Potrzeba dużej koncentracji i energii.
-Duchowy dotyk 5


pasywne:
-Wiedza medyczna 3poziom
- Przemiana
-odporność na trucizny- (dmg z trucizn zmniejszony o połowę)
lepszy słuch, świetny węch- (+ 2 do percepcji przy wykorzystaniu sytuacyjnym tych zmysłów)
(dmg z trucizn zmniejszony o połowę)


Wady:
Fobia - Irracjonalny strach przed galaretką, postać traci przytomność. (Koszt 3) Zwiększa próg rzutu na Siły woli o 15
Można próbować oprzeć się fobii. Robi się wtedy rzut na siłę woli. Próg wynosi 30 (oraz dodajemy dodatkowe liczby w zależności od poziomu fobii)
Nadwrażliwość na srebro (Koszt 1) - Srebro powoduje u ciebie większy uszczerbek na zdrowiu niż jest to normalnie. Otrzymujesz dodatkowe 10 dmg.
Zmarzlak (Koszt 2) - Osoba bardzo podatna na chłód, łatwo marznie, obniża to jego możliwości i przeszkadza w skupieniu przy niskich temperaturach. - 5 do wytrzymałości.
Wróg - Koszt 2 kto chce jej szkodzić (Porzuciła swoją rodzinę, jej wartości, wyparła się jej całkowicie. Czym było rodzinie to nie w smak i chcą ukarać ją za to).

Zalety:
Szybki refleks (Koszt 2) – Działa się szybko, jak błyskawica. Ułatwia czynności związane ze zręcznością i dodaje bonus +10 do zręczności.
Szybko się uczy (Koszt 3) - Osoby z tą cechą uczą się szybciej od innych (poprzez praktykę, czytanie, trenowanie samodzielne lub z kimś). Zwiększa ilość zdobywanego doświadczenia x2.
Wykształcony (Koszt 2) - Lepsze wykształcenie niż większość; tytuł doktora lub profesora. + 5 do inteligencji.
Znajomość języków pierwotnych maksymalnie 4 (Koszt 3). - j. wilkołaków, runiczny, łacina

Co potrafi (np. otwieranie zamków, walczyć-czym itp): Zna się na ziołach, leczeniu, posługuje się w miarę sprawnie łaciną i językiem runicznym.
Mocne strony(silan psychika, dobra gadka itp): Refleks, pojmowanie nowych rzeczy, nauka nie sprawiała jej problemów. Względny spokój i opanowanie.
Słabe strony (nie potrafi kłamać, boi się robaków itp): Panicznie reaguje na galaretki w każdej postaci. Często odczuwa chłód, robi się markotna i ospała gdy nie wypije kawy.
Co zabierze ze sobą ze swoich rzeczy: Notes, ołówek, zapałki, bandaż x2, kubek termiczny napełniony kawą, osełkę, kozik i to wszystko spakowane w torbę. Plus swoje ciuchy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Nari Orecev
Punkty Przygody: 10,49 
Posty: 2623
Rejestracja: pn gru 06, 2021 12:01 am
Medale: 2
Poziom Zdrowia:
180/180
Poziom Mocy:
180/180
Karta Postaci:
Statystyki:

41 + 10 (51)

30

36

36

21

40
Stan portfela: 4553

Kanapki w zatrważającym tempie znikały z deseczki, a w szczególności przez wojownika. Dziewczyna spojrzała na niego widząc jak wchłania a nie je przekąski z rozbawieniem. Zaraz też dołączył się Morten i szok, jeszcze trochę to dla niej nic nie zostanie nie wspominając o Urd czy czarodziejach.
- No właśnie możemy wyjść grupą - to nie był zły pomysł a żeby powstrzymać chłopaków przed pochłonięciem wszystkiego zmieniła nieco temat rozmowy - Nie uważacie, że oni czytajcie Król i reszta nie podają się za tych co mówią? - zapachy na zamku, to jak ich przyjęto. Obrazy i te wielkie drzwi w zamku z tak mocnymi okuciami, coś jej nie pasowało nawet na to że mogli mieć obecnie taką architekturę tym bardziej, że portal przez który przechodzili też nie należał do zwykłych. Rozglądała się pomiędzy towarzyszami czekając aż podejmą temat.
Awatar użytkownika
Urd Svartulv
Punkty Przygody: 1,13 
Posty: 119
Rejestracja: ndz lut 06, 2022 3:16 pm
Poziom Zdrowia:
110 + 10 (120)
Poziom Mocy:
150
Karta Postaci:
Statystyki:

25

18

25 +5 (10)

22

5

29 + 10 (39)
Stan portfela: 5690

Zdziwiło ją czemu Morten myślał, że ktoś będzie spał na podłodze i tym samym będą się gnieździć w trójkę w pokoju. Jeszcze tego brakuje by w nocy wstając wdepnęła na kogoś.
- Są jeszcze wolne łóżka. - Mając na myśli u Primevala i Heliona, a nawet kanapa w salonie była. Ostatnim razem jak spała na podobnej to nie narzekała, była wygodna.
Po chwili pojawił się Helion z... z czymś przyjemnie pachnącym. Nic dziwnego, że inni go oblegli. Woda swoje robi i wyciąga przez co robi się człowiek głodny. Podeszła do chłopaka i sięgnęła po parę zakąsek. Zanim pozostali wszystko wszamią a jej zostaną same okruszki.
Nari poruszyła kwestię tego co w sumie mieli wspólnie przedyskutować. Przegryzła na spokojnie to co miała w ustach zanim się odezwała. Sięgnęła do swojej torby, która leżała nieopodal, w końcu się jeszcze nie ulokowała w żadnym z pokoi więc wszystko miała niedaleko łaźni. Umościła się wygodnie siadając w miarę z dala od bali z wodą, w dłoniach już trzymała notes i ołówek. Nie byłaby sobą, gdyby nie notowała swoich przemyśleń jak i ciekawych koncepcji innych.
- Nie znam się na magii. Nie byliśmy nigdzie więcej niż tylko w zamku króla. Nie wiemy jak wygląda "stolica". W ogóle za dużo to nie wiemy a gdybanie to raczej nas do niczego nie doprowadzi. Co najwyżej do zwiększonej liczby pytań pozostawionych bez odpowiedzi. Czuję się jakbyśmy poruszali się po omacku a nasz rzekomy przeciwnik... - Tu zajrzała do notatek. - ...Aram, zdaje się wiedzieć dużo więcej o nas niż my o nim.
Obrazek
Awatar użytkownika
Primeval
Punkty Przygody: 1,69 
Posty: 306
Rejestracja: pn lut 22, 2021 12:58 am
Poziom Zdrowia:
253/315
Poziom Mocy:
55/75
Karta Postaci:
Statystyki:

20

70

15

45

20

20
Stan portfela: 6490

Nie odzywał się, gdyż był zajęty pochłanianiem kanapek i uzupełnianiem siły jakie zużył na łaźniowe tsunami. Oczywiście, że była to dla niego drobnostka, ale skoro wygrał i był najsilniejszy, to również jadł niczym zwycięzca! Poza tym był to bardzo dobry powód, dla którego nie czuł ani trochę wyrzutów sumienia, czy dla innych zostanie. W końcu zdążył je zrobić i wrócić przed ludźmi, to na pewno da radę to powtórzyć, co nie? Słuchał sobie rozmów, do czasu aż Nari zarzuciła najważniejszym tematem, który chodził mu od samego początku tego zlecenia. A było już tak fajnie, nie myśleć nad tym...
- Co masz na myśli mówiąc "nie podają się za tych co mówią"? Akurat król i szachta idealnie wpasowują się w swoje jestestwo Ego większego niż oni sami. No chyba, że to król ma być tym złym tyranem, a Aram udręczonym bohaterem ludu. Czy może ostrzenie Sary cię natchnęło? - Zaczął momentalnie wracając do chłodnego tonu pełnego powagi, rozciągając ramiona.
- Choć nie mogę zaprzeczyć, że to ich tabu i zatajanie informacji to jest nieśmieszny żart. O ile spotykałem wcześniej jako najemnik bardzo tajemniczych pracodawców, gdzie były jakieś drugie dna i tajne przez poufne, to jednak oni przynajmniej dzielili się istotnymi informacjami oraz próbowali sprawiać wrażenie, że tak jest. Nawet jeśli cześć z nich była przekłamana... Ale tutaj to biją ich o głowę. Tak więc zgadzam się z Urd, że idziemy po omacku - Skomentował aspekt który najmniej mu się podobał, co nieco pozwalając sobie pozbierać myśli, jednak dopiero teraz przeszedł do konkretów.
- Osobiście uważam, że nie ma co czekać na ten raport od królewskich informatorów. Dlatego chce poszukać tutejszych wilkołaków i pozyskać od nich informacje na temat tego co się tutaj dzieje... W końcu wilk z wilkiem szybciej się dogada niż z kimkolwiek innym tutaj, a wiemy, że są w tej krainie - Kontynuował nie zmieniając tonu przez całą wypowiedź, choć na samym końcu, nie ukrywał, że cała ta sytuacja go najzwyczajniej w świecie nudzi...
- Swoją drogą oczekiwanie, aż nam w końcu coś łaskawie powiedzą, jest trochę wbrew mojej naturze, aby czekać z założonymi rękami i robić za wabik, dla ich politycznych gierek - Dodał wracają już z drapieżnym uśmiechem i cieplejszym tonem pełnym werwy. Nadal dobry humor mu dopisywał i nawet to zlecenie go mu nie popsuje. Napiął mięśnie, oczywiście popisując się swoją nienaganną i umięśnioną sylwetką. W końcu jego ciało było najlepszym narzędziem! Nawet jeśli było widać na min blizny po walkach.
- A wasza trójka? - Spojrzał na Heliona, Mortena i Nari, która zaczęła ten temat. Urd się wypowiedziała. Przy okazji dokończył resztę kanapek, jak coś jeszcze zostało.
Awatar użytkownika
Morten Karsten
Punkty Przygody: 3,74 
Posty: 387
Rejestracja: sob lis 19, 2022 11:04 pm
Poziom Zdrowia:
145/145
Poziom Mocy:
100
Karta Postaci:
Statystyki:

25

23

20

26

25

40
Stan portfela: 6337

Czy myślał o tym, że kanapek nie starczy dla wszystkich? No niekoniecznie, był głodny i teraz tylko to się dla niego liczyło. Dlatego też gdy pochłonął pierwszą kanapkę zaraz wziął sobie drugą. Nie było mu jednak dane zjeść jej spokojnie bo rozmowa, która toczyła się wokół niego nagle dotarła do niego. Całe szczęście, że mniej więcej wiedział o czym mówią wyszłoby, że nie bardzo przejmuje się ich zadaniem a przecież tak nie było.
- Ja? - powtórzył za Primevalem z lekkim zdziwieniem. - No cóż, według mnie mieszkańcy na pewno powiedzą jak jest naprawdę więc warto ich zapytać o zdanie - odparł po czym podrapał się po głowie.
- Z doświadczenia polecam zacząć od karczmy czy jakiegoś baru - dodał po chwili zamyślenia.
Awatar użytkownika
Nari Orecev
Punkty Przygody: 10,49 
Posty: 2623
Rejestracja: pn gru 06, 2021 12:01 am
Medale: 2
Poziom Zdrowia:
180/180
Poziom Mocy:
180/180
Karta Postaci:
Statystyki:

41 + 10 (51)

30

36

36

21

40
Stan portfela: 4553

Nari podprowadziła deskę z kanapkami jak się jeszcze na niej kilka znajdowało i podeszła z nimi do Urd. Nie ma tak, że mężczyźni wszystko zjedzą sami, oj nie. Poczęstowała koleżankę siadając obok niej.
Wysłuchała pierwszych słów Primevala - Nie zastanowiło was to, że jedyne zapachy na zamku były tylko i wyłącznie ludzi i wilkołaków? Ba, woń znajdująca się w komnacie audiencyjnej należał tylko do człowieka. Pomijając fakty ozdobne całego zamku oraz portalu przez jaki przechodziliśmy z Errat na dwór a z Cross do Errat, wiedzieliście to prawda? - zarzuciła nogę na nogę biorąc w rękę jedną kanapkę - Nie dziwi was to? Nie było czuć ani jednego zmiennokształtnego czy wampira? Te zawsze gdzieś się wcisnął a tu brak. To jest podejrzane - zjadła jedzenie, przełknęła mówiąc dalej - A wracając do tego Maga, król powiedział, że jest mistrzem we wszystkich dziedzinach co jak dla mnie to jakiś żart. Sama osobiście znam wybitnego maga, który swojego już dość niemłodego wieku osiągną mistrzostwo w 3 typach magii a jest ich co najmniej 7 jak dobrze pamięta. A tu nie dość, że jest mistrzem to do tego dysponuje całkiem czymś nowym jak "Łamanie zaklęć" w ogóle pierwsze słyszę o czymś takim, co nie zmienia faktu, że typek musi być bardzo ale to bardzo stary albo coś przed nami ukryli - mówiła z uśmiechem na twarzy tak jakby nie brała tego na poważnie, a było inaczej.
Wstała kładąc kanapki koło Urd i pomachała palcem na kolejne słowa Primevala - To nie jest żart - puściła do niego oczko - Gdybyś nie zauważył król zaczął mówić, nawet dość otwarcie ale ktoś go powstrzymał kiedy się rozgadał. Edward, jakby nie chciał aby korona czegoś nam nie powiedziała - zaznaczyła, może wcześniej wyglądała na laika przy swoim zachowaniu ale sytuacja nieco się zmieniła. Uśmiechała się cały czas - Też jestem za tym aby porozmawiać z wilkołakami tutaj mieszkającymi bo wątpię abyśmy od ludzi się czegoś dowiedzieli konkretnego ale kto wie? Może trafimy na taką drugą Sarę, która też nie mówiła wszystkiego wprost tak jak na dworze - nie mogła zaprzeczyć uprzejmości kobiety ale jednak większość wypowiedzi miała pomijające pewne kwestie. Jeżdżąc na reniferach po terenach zalesionych wątpiła aby się nie znała tak dokładniej na lokalizacji swojego królestwa tak jak twierdziła - Pewnie nie musze tego mówić ale powiem - spojrzała na wojownika podnosząc kilka razy brwiami do góry - Najlepiej jest wyciągać informacje nie pytając o nie wprost - sama nie raz się przekonała, że to jest o wiele łatwiejsze niż podejście powiedzenie "Hej, wiesz coś na temat ten czy tamten".
Nari wzięła dwa ręczniki, czas się wytrzeć, spojrzała teraz na towarzystwo - Najważniejsze to dowiedzieć się dokładniej ile Amar ma lat, to stanowczo nakreśli nam z kim mamy do czynienia. Zostaje jeszcze kwestia połączenia się artefaktu z duszą, to tylko mój domysł ale nie wiem czy one nie są wchłaniane przez... Nosiciela? - nie wiedziała jak ubrać to w słowa. Owszem jest jeszcze kilka istotnych kwestii, gdzie się znajduje? Ile ma ludzi? Jak wyszkolona jest jego armia? Kto znajduje się najbliżej niego? I wiele, wiele innych.
W końcu poszła w krzaki tak aby dokładnie ją zakryły, ściągnęła z siebie mokrą koszulkę. Wytarła się i owinęła w suchy ręcznik. Z koszulką i mokrym ręcznikiem, który rozwiesiła niedaleko do wyschnięcia. Trochę odlała ciepłej wody do wiaderka chcą sprać z t-shirtu swoją krew, wyszła z tym na zewnątrz.
Ostatnio zmieniony śr sie 16, 2023 11:10 pm przez Nari Orecev, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Erin Wyrm
****
****
Punkty Przygody: 5,42 
Posty: 1010
Rejestracja: czw sie 13, 2020 11:20 pm
Medale: 3
Poziom Zdrowia:
150 pkt.
Poziom Mocy:
190/195pkt.
Karta Postaci:
Statystyki:

19

14

39

25

33

36
Stan portfela: 3 999 960

Skinęła Helowi głową, jej się nie chciało robić kanapek, ale skoro on się zaproponował to nie widziała problemu. Sama w międzyczasie wygrzebała jakieś ciastka, trochę chipsów i suszonego mięsa. Poprzekładała to wszytsko do misek i nawet coś tam pomogła w międzyczasie pokroić na te kanapki.
Gdy Helek poszedł z talerzem, ona otworzyła pierwsze z brzegu wino i nalała sobie do kieliszka. Pomachała nim Khazadowi, może też jest chętny. Jeśli tak, nalała i jemu. Zgarnęła tace z płynami i wskazała na drugą, przygotowaną z przekąskami i herbatą. Z tym co miała ruszyła do reszty, trafiając przy okazji na ciekawą dyskusję. Odłożyła tace obok, ale nie odezwała się ani słowem, słuchając wypowiedzi Nari.
- Wcale nie byłabym taka pewna, czy nie bytuje tu inna rasa. - Dorzuciła na końcu dość mało konkretnie. Sama nie była pewna, choć przypuszczenia pewne miała.
Obrazek
Awatar użytkownika
Nari Orecev
Punkty Przygody: 10,49 
Posty: 2623
Rejestracja: pn gru 06, 2021 12:01 am
Medale: 2
Poziom Zdrowia:
180/180
Poziom Mocy:
180/180
Karta Postaci:
Statystyki:

41 + 10 (51)

30

36

36

21

40
Stan portfela: 4553

Wyczuwając czarodziejkę od razu zwróciła się w jej kierunku - Pewnie coś wiesz na ten temat? - zapytała słysząc wypowiedź Erin z uśmiechem. Gdyby ona się nie domyśliła to na prawdę zaczęłaby wątpić jeszcze bardziej w rasę ludzką. Sama kobieta nie musiała się nikomu przedstawiać była dobrze znana nie tylko z tego, że jest patronką. Nie zamierzała mierzyć jej wzrokiem, nie widziała takiej potrzeby a i po co? Mieli się zgrać a nie dzielić, chociaż jak na razie jakiś podział u nich był.
Awatar użytkownika
Helion Kanavar
Punkty Przygody: 1,23 
Posty: 1839
Rejestracja: pn gru 06, 2021 12:06 am
Medale: 4
Poziom Zdrowia:
250 +90 (340)
Poziom Mocy:
75/75
Karta Postaci:
Statystyki:

16

50 + 10 (60)

15

50

20

34 +10 (44)
Stan portfela: 2070
Przedmioty magiczne:
komplet roboczy(wzm.)+90hp
Kastet +15 dmg
Kurtka + 10 siły

Młoda ruda się nakręciła.
-Nie dziwi mnie to- wzruszył ramionami- Kiedyś częściej bywało, że tego no... że rasy były w grupach. Chyba po kataklizmie tak się no zamknęli- Tak słyszał od matki. W końcu i oni mogli być taka grupą, nie? Z Cross handlują od pewnego czasu...
-Wygląd zamku był ładny .. tego spodziewał bym się po ludziach- Przepych i tego typu sprawy, nie widział w tym nic dziwnego ale może jest za głupi?
-Sam chciałbym mieć takie ozdoby ale pewnie drogie- Oparł się plecami. Sam tez ich nie zrobi- Ale portal to coś dziwnego, czy nasi magowie coś wiedza o tym- Spojrzał na nich.
-Ja na miasto nie idę wole poczekać na info od władcy i jak a duzo obcych będzie wypytywać to może tylko sprawić problemy- A mu ich nie trzeba więcej.
-To brzmi jak pasożyt- zaśmiał się na ostatnie rozkminy dziewczyny.
"Bring me home in a blinding dream
Through the secrets that I have seen
Wash the sorrow from off my skin
And show me how to be whole again
'Cause I’m only a crack In this castle of glass
Hardly anything there
For you to see.."


Awatar użytkownika
Primeval
Punkty Przygody: 1,69 
Posty: 306
Rejestracja: pn lut 22, 2021 12:58 am
Poziom Zdrowia:
253/315
Poziom Mocy:
55/75
Karta Postaci:
Statystyki:

20

70

15

45

20

20
Stan portfela: 6490

/Za nim zacznę, to mam nadzieję Nari, że wiesz, iż raczej każdy z graczy biorących udział w tej wyprawie wie, co tutaj się święci oraz co jest grane z tymi ludźmi i nie musisz naginać swojej postaci, aby innych graczy o tym uświadomić...

Kiwnął głową Mortenowi, jak poparł jego plan. Zaczęcie od baru czy karczmy było dobrym pomysłem. Następnie wilkołak spojrzał na Nari z spojrzeniem mówiącym jasno, że trafił na łagodnie ujmując "wariatkę". Może za mocno uderzyła się w głowę? Na szczęście Helion wziął głos, bo on raczej był łagodnie do tego nie podszedł.
- Słowa Heliona mają dużo racji. Nawet jeśli każdy z nas. Wilków wykrył zapach w zamku tylko innych wilków i ludzi, nie wydaje mi się to być dziwne. W końcu byliśmy tylko w jakimś domku, potem bezpośrednio do zamku i znowu jest domek... Bardziej obstawiałbym, że po prostu tylko te dwie grupy ze sobą jakoś współpracują czy coś, ale nie dowiemy się tego jeśli nie sami tego nie zbadamy - Zaczął dopowiadając, w końcu nie mieli jeszcze okazji pozwiedzać za bardzo tej krainy. Nie odpowiadał na smocze znaki, dla niego to tylko ozdoba. Tak samo zamek, to było bardzo "ludzkie". Na słowa o tym, że wampir zawsze się gdzieś wciśnie, to mógł tylko się zaśmiać. Miał nadzieję, że i spotkało ich to co jego przodkowie przeważnie z takowymi robili. Z kolei idąc dalej, jak zaczęła mówić o magu to jedna rzecz zaczęła go ciekawić, abstrahując od jego wieku...
- Erin, ile zajmuje przy sprzyjających warunkach opanowanie do poziomu mistrzowskiego jakiejś tam drogi magii? Arkanów czy jak to tam nazywacie. I co w ogóle sądzisz o Aramie jako ktoś magiczny? - Zadał pytanie czarodziejce, on sam z magią nie wiele miał wspólnego, dlatego też zdziwił go fakt, że Nari ma sporo na jej temat do powiedzenia. Ba, nawet zna nowinki ze świata magicznego? Dziwne... Jeszcze trochę i nie musiałby się pytać o to ludzi, jednakże tutaj był nieco rozerwany... Nie miał ochoty żadnego z nich słuchać, ale on znał głównie jak działa "Szał" i co można za jego pomocą wykonać. Magia natomiast nie była mu znanym zagadnieniem, i musiał tutaj polegać na wiedzy i opinii innych.
- No co ty nie powiesz? - Stwierdził, gdy powiedziała, że coś przed nimi ukrywają - Czyli reasumując... Zero konkretów, brak odpowiedzi i tylko zgrywanie sprytnego wilka, po przez rzucanie faktów, które nijak coś mówią? To wszystko co masz na myśli, że "podają się za kogoś innego?" Równie dobrze, mogą mieć fioła na punkcie smoczych zdobień, nie wspominając, że nawet nie wiemy jakie artefakty ma Aram i miał przed zdobyciem kolejnych?! - Stwierdził rozczarowanym tonem, liczył usłyszeć coś konkretnego od Nari, a nie wymyślać własne rozwiązanie, aby jej o tym powiedzieć... To nie miało sensu. Nawet nie znali zwyczajów tej krainy, nie wiedzieli czym tak na prawdę dysponowali, mogli równie dobrze uznać, że dla nich wiedza o portalach jest powszechnie wykorzystywana przez cywilów... Jednakże na następne jej słowa, to już myślał, że ją walnie w łeb. Tylko teraz z premedytacją. Uśmiechnął się złośliwie, gdy zaczął mówić.
- To dobrze, że najpierw potwierdzasz, a potem zaprzeczasz to co powiedziałem, bo inaczej martwiłbym się, że być może nie zauważyłbym, jak nasz zleceniodawca odpowiadał bardzo skąpo, niedokładnie i na odpierdol naszym przedstawicielom przez zupełny przypadek i z wyniku starczej demencji! Absolutnie nie próbując niczego przed nami ukryć i dać nam jak najmniej informacji. Teraz to już wszystko jasne. Chciał się przed nami otworzyć, ale potrzebował czasu... Szkoda, że ponoć jest niecierpliwy, a to po prostu Edward jest tym złym..! - Zaczął mówić początkowo spokojnie, aczkolwiek nakręcał się i prawie ryknął na sam koniec, gdzie jego spojrzenie raczej mówiło, że jest rządny krwi i krwawej rozwałki. No teraz to już Nari w ogóle odleciała!
- Serio Nari? Prędzej bym uwierzył, jakbyś zasugerowała, że nie miał on zbyt wiele informacji o aktualnych wydarzeniach i motywach Arama. Bo jak na razie każdy którego spotkaliśmy jest skąpy jeśli chodzi o informacje - Jednak uspokoił się, nie miał zamiaru stracić panowania nad sobą, przez głupie gadanie! Nie dość, że niedoświadczonej to jeszcze ewidentnie oderwanej od rzeczywistości wilczycy dla niego. Nie wiedział już, czy dziewczyna mówiła serio, czy też nie? Dla niego za mocno oberwała w głowę... A nie użył zbyt dużej siły, ale i tak zaczął się nad tym poważnie zastanawiać. Przynajmniej w jednym się zgadzali, że trzeba pogadać z wilkami, bo z mieszkańcami ciężej będzie im się przebić, a wątpił by Sara nawet chciała powiedzieć im coś więcej...
- Mówią, że można się wiele nauczyć, po tym jak dostanie się łomot. Jeśli to prawda, to uczyniłem świat znacznie mądrzejszym miejscem. Także daruj sobie morały Nari, nie urodziłem się wczoraj - Stwierdził zirytowany, niekoniecznie miał ochotę gadać o niczym. Tym bardziej, że Nari zaczęła prawić mu morały o wyciąganiu informacji... Niech się cmoknie. On chciał już działać! Nie siedzieć i czekać na informacje...
- Z pytaniem o to całe wiązanie z duszą, czy coś tam? To również raczej pytanie do Erin i Khazada czy coś słyszeli o tym... - Stwierdził, w końcu kto lepiej może wiedzieć o artefaktach dla maga niż sami magowie? Z kolei na słowa miedzy Erin i Nari nie miał zamiaru nawet dopuszczać ich do siebie.
Awatar użytkownika
Urd Svartulv
Punkty Przygody: 1,13 
Posty: 119
Rejestracja: ndz lut 06, 2022 3:16 pm
Poziom Zdrowia:
110 + 10 (120)
Poziom Mocy:
150
Karta Postaci:
Statystyki:

25

18

25 +5 (10)

22

5

29 + 10 (39)
Stan portfela: 5690

Mieli tylko porozmawiać i przedstawić swoje teorie a sytuacja zaczęła się robić napięta, gdy duży samiec zaczął tracić nad sobą panowanie. Potem się jednak opanował i uspokoił.
- Czasami nawet najbardziej szalona hipoteza może nieść w sobie ziarnko prawdy. Mieliśmy wysłuchać i przedyskutować pewne opcje i fakty. Osobiście nie lubię snuć dziwnych tez, bez twardych dowodów co nie oznacza, że trzeba komuś ubliżać. - Powiedziała spokojnym tonem, takim jak zawsze, bez śladu emocji. Błądzili po omacku, informacji niewiele nić dziwnego, że każdy czuł się zagubiony i zirytowany - Zdobienia i ornamenty, mogą być tylko zmyłką. Wszak ludzie często przejmowali opuszczone cywilizacje. Co nie umniejsza, że jest to trop, który należy sprawdzić. Czy ta architektura była, zanim przybyli ludzie, czy wybudowała ją inna rasa lub fani smoczych zdobień. Jesteśmy w obcym miejscu, gdzieś na południu. Nie mam nawet pojęcia czy to jakaś wyspa czy kontynent. Odizolowane miejsca, potrafią zaskakiwać budownictwem i kreatywnością. - Mówiąc nie przerywalna notowania. Czekała również na wypowiedź magini co by chociaż rozjaśniła jej działanie magii i artefaktów.
- Można też komuś postawić kolejkę. - Rzuciła na odpowiedź o łomocie. Taka opcja jest mniej rzucająca się w oczy, mniej problematyczna a tez może być skuteczna.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Reszta świata”