regulamin i zapis     
   FAQ    
   kompendium   
   poszukiwania   
   nieobecności     
== Ogłoszenia ==



Zapraszamy do Aktualizacji Dodano kilka rzeczy

→ Zapraszamy Wszystkich na Świąteczną Ucztę, która odbędzie się od 20 grudnia do 9 stycznia. Więcej informacji znajdziecie więcej :)

Wszystkiego dobrego z okazji Mikołajek i witamy z powrotem! Zapraszamy do Aktualizacji aby przekonać się jakie nastały zmiany!

→ Z okazji Dnia Kobiet Administracja życzy Paniom wszystkiego najlepszego z okazji Waszego święta. Niech Los Wam sprzyja.

→ 14 lutego odbędzie się bal walentynkowy. Obowiązkowo stroje przedstawiające figurę szachową lub kartę.

→ Kolejna szansa na zdobycie losu na loterię. Tkacz Losu do końca dnia (12.02) czeka na zdjęcia tego jak świętowaliście Tłusty Czwartek. Więcej informacji w wiadomości od Tkacza i w Aktualizacjach.

→ Do Regulaminu Gry dodany został punkt 19 dotyczący dodatkowych awatarów.

→ A może hasło na pokój prywatny? Dowiedz się więcej.

Cross City odbudowuje się po ataku smoków, który nastąpił ponad miesiąc temu


== Media ==

Nasz FacebookNasz discordNasze DA
== Fabuła ==
♦♦♦♦♦♦♦♦

Zima, 45 lat po Kataklizmie

Po wydarzeniach jakie miały miejsce 10 lat temu, kiedy bogowie starli się w boju, radni postanowili, że nastały nowe czasy i wraz nimi trzeba zmienić system czasu. Ustalono, że w Cross City i przyległych mu miejscowościach i ziemiach Kataklizm będzie od teraz rokiem 0. Od tamtego momentu stosowano się do nowych zasad wprowadzonych przez radnych. Ułatwiło to urzędnikom uporządkowanie papierologi.

Tak więc, według nowych ustaleń, śmierć Smoczego Boga nastąpiła w 35 roku. Od tego czasu samo Cross City bardzo rozwinęło się i powiększyło swoje tereny. Stworzyło port aby móc handlować z odległymi miejscami. Przebudowane zostały dzielnice i stworzona kopalnia zapewniająca dostęp do kryształów.

Miastu w rozwoju pomogli Patroni, osoby, które albo miały majątek, możliwości czy też inne przydatne dla miasta zdolności. Każda taka osoba dostała tytuł Patrona co daje im dodatkowe prawa, których zwykli mieszkańcy nie mają. Jest to gest podziękowania ze strony włodarzy miasta...

Ten okres był spokojny, nie wydarzyło się nic większego co zagrażałoby miastu.

♦♦♦♦♦♦♦♦

==Faza Księżyca==


Pełnia:
od 7 grudnia do 9
==Pogoda==

W dzień
Złote liście spadają z drzew. Słońce lekko grzeje. Temperatura od 5 do 15 stopni

W nocy
Wieje ciepły wiatr a na niebie często pokazują się chmury. Temperatura od 15 do 5 stopni

Morten Karsten

W tym miejscu znajdują się zapisy, które zostały zaakceptowane przez administrację.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Morten Karsten
Punkty Przygody: 0,07 
Posty: 10
Rejestracja: sob lis 19, 2022 11:04 pm
Poziom Zdrowia:
145/145
Poziom Mocy:
100
Karta Postaci:
Statystyki: Obrazek
25 23
20 26
25 40
Stan portfela: 1050

Imię i nazwisko/pseudonim: Morten Karsten
Data urodzenia: 24.06. 20 lat po Kataklizmie - przebudzony 24 lata po Kataklizmie
Rasa: Wilkołak
Zawód: Kelner
Patronat Ragabash

Historia:
Rodzice Mortena żyli poza stadem, nigdy nawet nie był w Dalen. Wszystko czego się nauczył, wiedział właśnie od nich. W jego rodzinie nigdy się nie przelewało. Już jako 10 latek podkradał owoce czy inne drobnostki ze straganów, za co nie raz dostał po głowie. Po śmierci rodziców podczas pierwszego ataku smoków na Cross było mu jeszcze trudniej. Kradzieże za to szły coraz lepiej, aż stały się regularną częścią jego życia. Łupy nie były jednak zawsze wysokie i ciężko było wyżyć tylko z nich. Podjął więc prostą pracę jako kelner. Dodatkowo dzięki temu nikt nie mógł podejrzewać, że pieniądze pojawiają się u niego z niezbyt legalnego źródła.
Nie wszystko szło jednak po jego myśli. Po śmierci rodziców pomocną dłoń wyciągnął do niego znajomy handlarz. Zaoferował jedzenie i kilka drobnych za pomoc na straganie. Mortenowi było jednak mało. Gdy handlarz odkrył, że wilkołak podbiera mu część zarobionych pieniędzy, niewiele brakowało, a by wszystko zgłosił. Chłopak wybłagał go jednak i obiecał zwrot pieniędzy.

Statystki
Siła: 18 + 5 = 23
Zwinność: 10 + 20 = 30 (+10 z zalety szybki refleks) = 40
Wytrzymałość: 22 + 4 = 26
Inteligencja: 10 + 10 = 20
Siła woli: 5 + 30 = 35
Percepcja: 10 + 15 = 25


Wady:
Ciekawość (Koszt 2)
Nałóg - palenie (Koszt 2)
Zadłużony - niewielkie (Koszt 1)
Wymuszona przemiana (Koszt 2)

Zalety:
Doskonała pamięć (Koszt 3)
Doskonały słuch (Koszt 2)
Opanowany (Koszt 2)
Szybki refleks (Koszt 2)
Ukrywanie się (Koszt 1)

Zdolności
Otwieranie zamków - 2 poziom (5+6pkt)
Żyjące słońce (20pkt)
Zatrute szpony - 2 poziom (5+5pkt)
Duchowy dotyk (5pkt)

Bazowe:
Zmiana dowolnej części ciała
Przywiązanie
Dar: Widmowy krok

Zakupy:
Torba materiałowa robocza 130 myntów
Sztylet 500 myntów
Granat ogłuszający 70 myntów
Kurtka skórzana zwykła 250 myntów
Zostało: 1050 myntów

Bazowo - komplet zwykły

Chcesz zwierzątko domowe? Podaj jakie: Pies - owczarek niemiecki
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaakceptowane”