Pokoje

Tawernę przy południowym trakcie prowadzi znany w okolicy wilkołak Grot.
Jest to jednopiętrowy budynek z drewna i kamienia. Obok stoi stajnia i kuźnia również należące do wilkołaka.
Rozrywki prowadzone w tym miejscu jak zawody w siłowaniu, piciu czy laniu się po mordach nie sprzyjają spokojnemu odpoczynkowi. Można jednak się tu najeść porządnego mięsiwa i wypić dobre trunki.

"Martwy Wampir" nie cieszy się dobrą sławą wśród pijawek. Głównymi bywalcami są wilkołaki, ale również zmiennokształtni, mieszkańcy Cross czy podróżni. To w zasadzie ostatnie w miarę bezpieczne miejsce przed wyprawą na południe świata lub dobre schronienie, jeśli nie udało się dostać do miasta przed zamknięciem bram.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Tkacz Losu
Punkty Przygody: 0,00 
Posty: 459
Rejestracja: pt sie 14, 2020 9:47 pm

Jeśli komuś nie przeszkadza hałas to może się wyśpi. Pokoje przeważnie kilkuosobowe, dość ciasne i kiepsko urządzone. Niezamykane na klucz, ani na nic. Niewygodne łóżka i żadnych dodatkowych wygód. Byleby chwile się zdrzemnąć i móc ruszyć w dalszą drogę, albo odespać kaca. Jedynymi ozdobami są arrasy, choć nie znajdują się w każdym pomieszczeniu.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tawerna "Martwy Wampir"”