regulamin i zapis     
   FAQ    
   kompendium   
   poszukiwania   
   nieobecności     
== Ogłoszenia ==



Zapraszamy do Aktualizacji Dodano kilka rzeczy

→ Zapraszamy Wszystkich na Świąteczną Ucztę, która odbędzie się od 20 grudnia do 9 stycznia. Więcej informacji znajdziecie tutaj.

Wszystkiego dobrego z okazji Mikołajek i witamy z powrotem! Zapraszamy do Aktualizacji aby przekonać się jakie nastały zmiany!

→ Z okazji Dnia Kobiet Administracja życzy Paniom wszystkiego najlepszego z okazji Waszego święta. Niech Los Wam sprzyja.

→ 14 lutego odbędzie się bal walentynkowy. Obowiązkowo stroje przedstawiające figurę szachową lub kartę.

→ Kolejna szansa na zdobycie losu na loterię. Tkacz Losu do końca dnia (12.02) czeka na zdjęcia tego jak świętowaliście Tłusty Czwartek. Więcej informacji w wiadomości od Tkacza i w Aktualizacjach.

→ Do Regulaminu Gry dodany został punkt 19 dotyczący dodatkowych awatarów.

→ A może hasło na pokój prywatny? Dowiedz się więcej.

Cross City odbudowuje się po ataku smoków, który nastąpił ponad miesiąc temu


== Media ==

Nasz FacebookNasz discordNasze DA
== Fabuła ==
♦♦♦♦♦♦♦♦

Zima, 45 lat po Kataklizmie

Po wydarzeniach jakie miały miejsce 10 lat temu, kiedy bogowie starli się w boju, radni postanowili, że nastały nowe czasy i wraz nimi trzeba zmienić system czasu. Ustalono, że w Cross City i przyległych mu miejscowościach i ziemiach Kataklizm będzie od teraz rokiem 0. Od tamtego momentu stosowano się do nowych zasad wprowadzonych przez radnych. Ułatwiło to urzędnikom uporządkowanie papierologi.

Tak więc, według nowych ustaleń, śmierć Smoczego Boga nastąpiła w 35 roku. Od tego czasu samo Cross City bardzo rozwinęło się i powiększyło swoje tereny. Stworzyło port aby móc handlować z odległymi miejscami. Przebudowane zostały dzielnice i stworzona kopalnia zapewniająca dostęp do kryształów.

Miastu w rozwoju pomogli Patroni, osoby, które albo miały majątek, możliwości czy też inne przydatne dla miasta zdolności. Każda taka osoba dostała tytuł Patrona co daje im dodatkowe prawa, których zwykli mieszkańcy nie mają. Jest to gest podziękowania ze strony włodarzy miasta...

Ten okres był spokojny, nie wydarzyło się nic większego co zagrażałoby miastu.

♦♦♦♦♦♦♦♦

==Faza Księżyca==


Pełnia:
od 13 do 15 czerwca
==Pogoda==

W dzień

Temperatura od 10 do 20 stopni.

W nocy

Temperatura od 10 do 5 stopni

Skuteczność bojowa a Punkty zycia

Wszystko co wchodzi w skład mechanik rozgrywki na forum.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dariusz Wyrm
Posty: 342
Rejestracja: czw sie 13, 2020 5:05 pm
Poziom Zdrowia:
15000 pkt.
Obrazek
Poziom Mocy:
55 pkt.
Karta Postaci:
Statystyki: Obrazek
4500 2500
3000 3000
5000 1000
Stan portfela: 40000000
Zmiany fizyczne: szramy na twarzy, potężne dwie blizny przechodzące od ramienia aż przez cała prawie klatkę piersiowa.

Jak zapewne wiecie postać posiada swój zasób zdrowia, który odzwierciedla jak wiele może przyjąć na siebie, nim osłabnie.
Także postać, której zdrowie spadnie poniżej 50%, staje się osłabiona, a z mechanicznego punktu widzenia jej siła obniża się o połowę wartości. Kolejne rzuty z atrybutu siła są już wykonywane z obniżonej wartości. Wartość siły wraca do normy, gdy zdrowie wzrośnie powyżej 50%.
Np.:
Gracz X posiada 45 siły oraz 215 zdrowia.
Zdrowie na skutek walki z przeciwnikiem Y, gracza X zostało obniżone do 105, przez co siła również zostaje obniżona do 23 punktów (zaokrąglamy w górę przy liczbie niepodzielnej przez dwa, kiedy wynik nie może być liczbą całą)
W następnym działaniu gracza X z atrybutu siły, będzie on wykonywał rzut d23 (+ modyfikator, jeśli takowy posiada).

*Próg 50% zdrowia może zostać obniżony poprzez odpowiednie umiejętności (Gorąca Krew), przedmioty itd.

Postać której zdrowie obniży się do puli poniżej 25% zdrowia staje się niezdolna do walki. Nie może wykonywać akcji oraz rzutów obronnych włącznie z siłą woli. Jest jednak nadal przytomna.

Po zejściu do poziomu 5 % postać traci przytomnośc.

0% i mniej zdrowia to jest permanentna śmierć postaci.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”