regulamin i zapis | FAQ | kompendium | poszukiwania | nieobecności |
== Ogłoszenia ==
== Media == | == Fabuła == Wiosny czar... Atak bombowy! Zima, 45 lat po Kataklizmie | ==Faza Księżyca== |
Takaro
- Takaro
- Punkty Przygody: 2,29
- Posty: 1174
- Rejestracja: wt paź 31, 2023 9:20 pm
- Poziom Zdrowia: 375 + 80 (480)
- Poziom Mocy: 50
- Karta Postaci:
- Statystyki:
10
43 + 10 (53)
10
80
25
30 + 10 (40) - Stan portfela: 20
Data urodzenia: 25 kwiecień 25r.
Rasa: wilkołak
Patronat Galliard
Historia:
Złapany za dzieciaka i sprzedany. Nie miał co za tym idzie możliwości nauczenia się zbyt wielu rzeczy wilkołaczych czy innych. Umiał to co zdążono go nauczyć. Zaś sami handlarze wpoili mu, że nikomu nie jest potrzeby, bo inaczej rodzina by go odkupiła.
Mimo nie bycia wojownikiem, nie był pokornym niewolnikiem. Raczej z tej grupy kłopotliwych, których trzeba się pozbyć. Głownie z powodu jego zachowania zostawał oddawany do handlarzy. Aż w końcu zakupiono go i wysłano gdzieś w ramach.. prezentu.
Statystki
Siła: 18+10 + 20= 48/100
Zręczność:10 +10+ 20 =40/70
Wytrzymałość: 22+ 50 =72/80
Inteligencja: 10/70
Siła woli: 5 -5+ 25= 25/70
Percepcja: 10/70
HP: 360
Moc: 50
do rozdania: 130-15= 115
Wady:
Analfabeta (Koszt 2)- Zwiększony próg rzutów o 15
Ciekawość (Koszt 2)
Słaba psychika (Koszt 2) -5 siłę woli
Nerwowy (Koszt 3) -5 do atrybutu w trakcje akcji
Zalety:
Wysoki próg bólu (Koszt 2) Zwiększa próg rzutów na siłę woli w testach wytrzymałości na ból o 5.
Odporność na srebro (Koszt 3) Obniżone obrażenia od srebra o 10 dmg.
Siłacz (Koszt 3) Dodaje +10 do siły.
Szybki refleks (Koszt 2) +10 do zręczności. Zmniejsza próg rzutu na unik o 10.
Zdolności
Oprócz rasowych:
Regeneracja-Zdolność pasywna - Zdolność organizmu do samoleczenia. Leczy rany lekkie takie jak zdarcie naskórka, naruszenie mięsnie nie
-2 poziom- Regeneruje 10 pkt. życia w każdym poście poza walką.
-15
Zakupy:
-komplet roboczy- +80 hp- Wzmocnione metalowymi i skórzanymi elementami-1000 myntów
-Obroże niewolnicze/szkoleniowe- nowe/używane-(1 szt) Skonstruowane tak aby nie pozwalają przemieniać się rasom, które to mogą oraz blokują moce. W zależności od modelu można za pomocą pilota blokować/odblokować zdolności oraz razić prądem.-500-2500 myntów
Wilkołak: