regulamin i zapis     
   administracja    
   kompendium   
   poszukiwania   
   nieobecności     
Ogłoszenia
→ 31 grudnia odbędzie się Zimowa Uczta w Zamku Lorda.

→ A może hasło na pokój prywatny? Dowiedz się więcej.

→ Umiejętności wszystkich ras dostały dodane. Mogą pojawić się w nich pewne zmiany, o których będziemy informować.

Cross City odbudowuje się po ataku smoków, który nastąpił ponad miesiąc temu

Media

Nasz FacebookNasz discordNasz discordNasze DA
Fabuła
W Zamku Lorda odbędzie się Zimowa Uczta. Magowie gospodarza otwierają portale dzięki, którym można szybko dotrzeć na miejsce.
♦♦♦♦♦♦♦♦
Kilka dni temu zauważono dziwne kręgi w pobliżu Cross, Zamku Lorda, Fortecy Łowców oraz na Północnym Trakcie. We wszystkich tych miejscach zaczęli ginąć ludzie. Czy znajdą się śmiałkowie chcący rozwiązać tajemnicę lśniących okręgów?
♦♦♦♦♦♦♦♦
Pierwsze łowy Mensalira w lesie na sarnę, jest podglądany przez...
♦♦♦♦♦♦♦♦
Fenrir Labdakid podtrzymuje tradycje pierwszego, tym razem z Bjorn
♦♦♦♦♦♦♦♦
Scoot Kennedy zapija swoje smutnki, w czym przeszkadza Los.
♦♦♦♦♦♦♦♦
Erin ocaliła małego gada przed Liadonem, który pragnął wycinąć z niej pełnie życia.
♦♦♦♦♦♦♦♦
Cross City odbudowuje sie po ataku smoków, który nastapil kilka tygodniu temu
♦♦♦♦♦♦♦♦
Mensalir, jeden z ocalałych wampirów, poszukuje innych przedstawicieli swojej rasy.
♦♦♦♦♦♦♦♦
Duch Sylvana, który powrócił z zaświatów, z pomocą Aldura, byłego księcia wampirów, opętał ciało nowonarodzonego wilka.
♦♦♦♦♦♦♦♦

Faza Księżyca


Pełnia:
od 27 stycznia do 29 stycznia



Grzybowa Grota

Miejsca gdzie zostają zapisane wydarzenie.
Zablokowany
Awatar użytkownika
Los
Posty: 288
Rejestracja: wt paź 06, 2020 10:09 am

pt gru 18, 2020 11:56 pm

Ayrin pociągała dźwignię. Usłyszała jakiś mechanizm, a potem ogromny wybuch nad sobą. Cała jaskinia zaczęła się walić.
-A wiec po tym wszystkim, pozostało nam wszystkim umrzeć. Ha, ha...- Kobieta zaczęła się patrzyć pusto przed siebie i zaczęła się śmiać. To chyba było za dużo dla niej.
Dziewczyny musiały szybko reagować jeśli nie chciałby zginąć. Cała jaskinia się waliła.

@Ayrin
@Scarlett Fortis
@Chelli Aphra
Awatar użytkownika
Chelli Aphra
Posty: 22
Rejestracja: ndz lis 08, 2020 10:28 pm
Poziom Zdrowia:
100
Poziom Mocy:
92
Karta Postaci:

Stan portfela: 20

pn gru 21, 2020 10:02 am

Dużo się działo ale Chelli była przedewszystkim skupiona na magicznej kulce. Wydawało się to być jedynym sposobem ucieczki z tego miejsca więc głupio by było stracić ją z oczu. Rozproszył ją dopiero zgrzyt który rozszedł się po pociągnięciu dźwigni. Spojrzała w górę zbliżając się do pozostałych kobiet przy dźwigni. Nie pozostawało wątpliwości, że nie będzie wstanie podtrzymać stropu tarczą.
Popchnij dźwignię w górę! Krzyknęła odwracając wzrok w kierunku Ayrin i starając się zlokalizować czy wciąż trzyma tę kulkę w dłoniach. To był chyba najwyższy czas by jej użyć. Wyciągęła rękę w jej kierunku, w końcu była magiem i miała największe szanse rozpracowania jak działa to urządzenie.
Awatar użytkownika
Ayrin
Posty: 52
Rejestracja: sob paź 03, 2020 2:32 pm
Poziom Zdrowia:
91
Poziom Mocy:
85
Karta Postaci:

Stan portfela: 30

pn gru 21, 2020 2:16 pm

Lepiej było zostawić te dźwignie w spokoju. Ciekawość jednak wygrała, jeszcze podsycona poszukiwaniami Scarlett i jej późniejszym ociąganiem. No i klops, ale może nie zostaną pogrzebane żywcem. Wampirzyca mówiła, że można się wynieść dzięki tej kulce... Ale jak? Niby było coś w księdze... Przeleciała jeszcze raz wzrokiem po literach i ani jej się śniło oddawać jedynej drogi ucieczki nieznajomej. Umiesz liczyć, licz na siebie, a Ayrin już wcześniej przeczytała wers mówiący o użyciu kuli, w przeciwieństwie do Chelli. Nawet nie ruszyła spowrotem dźwigni, a bo po co? Po prostu spojrzała na litery, które miały niby oznaczać zapis słów do wypowiedzenia. Nie rozumiała ich ale ostrożnie połączyła głoski wypowiadając... zaklęcie? Czy cokolwiek to było.
-Lercuvanten gamhoth. - I co dalej?


@Scarlett Fortis
@Chelli Aphra
@Los
Obrazek
Awatar użytkownika
Los
Posty: 288
Rejestracja: wt paź 06, 2020 10:09 am

pn gru 21, 2020 2:25 pm

Po wypowiedzeniu zaklęcia przed Ayrin stanął taki sam portal, przez który się tutaj dostała. Tak samo oślepiający swoim blaskiem, jedynie kolor lekko inny. Jaskinia się waliła nie było czasu na zastanowienie się. Wyjście było tylko jedno. Przez otwarte drzwi było już widać walący się korytarz. Czy uda im się uciec na czas?


//Jeśli przechodzicie przez portal rzućcie proszę kością 1d100.
@Chelli Aphra
@Ayrin
@Scarlett Fortis
Awatar użytkownika
Ayrin
Posty: 52
Rejestracja: sob paź 03, 2020 2:32 pm
Poziom Zdrowia:
91
Poziom Mocy:
85
Karta Postaci:

Stan portfela: 30

pn gru 21, 2020 6:28 pm

Jedyna znajoma rzecz wokół, choć po ostatnich doświadczeniach nie berdzo zachęcała. A co jak przeniesie ich do innej jaskini? Albo na początek tej? Czy miały jednak wybór? Nie było czasu, chyba, że chciałaby przytulić się że sklepieniem jaskini. Chwyciła Scarlett i wskoczyła w portal. Kobietą się nie przejmowała, czarodziejką też. Mogły przecież same wleźć. A dlaczego chwyciła wampirzycę? Sama nie wiedziała, chyba ją polubiła.


Ayrin rzuca 1d100:
75
Obrazek
Awatar użytkownika
Chelli Aphra
Posty: 22
Rejestracja: ndz lis 08, 2020 10:28 pm
Poziom Zdrowia:
100
Poziom Mocy:
92
Karta Postaci:

Stan portfela: 20

wt gru 22, 2020 7:35 pm

Zmiennokształtna nie raczyła wręczyć jej kulki. Nie było co się dziwić bo sama też by tak zrobiła. Co więcej wydawało się, że zdołała odczytać instrukcję jak użyć artefaktu. Szkoda, bo mogła to być rzecz wartościowa.
Gdy portal się otworzył jeszcze raz z lekkim niedosytem rozejrzała się po pomieszczeniu. Nie było mowy o zostaniu bo już nie tylko kurz osuwał się ze stropu. Nieco ordynarnie chwyciła kobietę za jej ciuchy i szarpnęła w kierunku portalu. Dużego wyboru nie było.


Chelli Aphra rzuca 1d100:
79
Awatar użytkownika
Los
Posty: 288
Rejestracja: wt paź 06, 2020 10:09 am

śr gru 23, 2020 2:24 pm

Dziewczyny przeszły przez portal. Jeszcze raz poczuły owe zawirowania i dezorientację. Światło skutecznie je oślepiło, ale po chwili spostrzegły, że znajdują się na Północnym Trakcie. Kobieta po chwili dezorientacji, w końcu przyjęła do myśli, że udało jej się uciec. Głębokim ukłonem podziękowała swoim wybawicielkom i ruszyła mówiąc, że dalszą drogę już zna.
Według plotek to tutaj powinien stać kolejny portal, jednak jedynie stał tylko ten, dzięki któremu uciekły, ale też po chwili zniknął. Udało im się, kryzys zażegnany, przeciwnik pokonany. Teraz pozostało tylko mieć nadzieję, że pozostałe portale również znikły.

//Dziękuję Wam za sesję. Otrzymujecie następująco:
Ayrin-dostajesz 5 pkt reputacji w Cross oraz 4 pkt treningu.
Scarlett-dostajesz 4 pkt reputacji w Cross oraz 5 pkt treningu.
Chelli-dostajesz 2 pkt reputacji w Cross oraz 1 pkt treningu.
@Ayrin
@Scarlett Fortis
@Chelli Aphra
Zablokowany