regulamin i zapis     
   administracja    
   kompendium   
   poszukiwania   
   nieobecności     
Ogłoszenia
→ Z okazji Dnia Kobiet Administarcja życzy Paniom wszystkiego najlepszego z okazji Waszego święta. Niech Los Wam sprzyja.

→ 14 lutego odbędzie się bal walentynkowy. Obowiązkowo stroje przedstawiającee figurę szachową lub kartę.

→ Kolejna szansa na zdobycie losu na loterię. Tkacz Losu do końca dnia (12.02) czeka na zdjęcia tego jak świętowaliście Tłusty Czwartek. Więcej informacji w wiadomości od Tkacza i w Aktualizacjach.

→ Do Regulaminu Gry dodany został punkt 19 dotyczący dodatkowych awatarów.

→ A może hasło na pokój prywatny? Dowiedz się więcej.

Cross City odbudowuje się po ataku smoków, który nastąpił ponad miesiąc temu

Media

Nasz FacebookNasz discordNasz discordNasze DA
Fabuła
14 lutego odbedzie się bal walentynkowy. Więcej informacji tutaj oraz w Karczmach.
♦♦♦♦♦♦♦♦
W Zamku Lorda odbędzie się Zimowa Uczta. Magowie gospodarza otwierają portale dzięki, którym można szybko dotrzeć na miejsce.
♦♦♦♦♦♦♦♦
Kilka dni temu zauważono dziwne kręgi w pobliżu Cross, Zamku Lorda, Fortecy Łowców oraz na Północnym Trakcie. We wszystkich tych miejscach zaczęli ginąć ludzie. Czy znajdą się śmiałkowie chcący rozwiązać tajemnicę lśniących okręgów?
♦♦♦♦♦♦♦♦
Pierwsze łowy Mensalira w lesie na sarnę, jest podglądany przez...
♦♦♦♦♦♦♦♦
Fenrir Labdakid podtrzymuje tradycje pierwszego, tym razem z Bjorn
♦♦♦♦♦♦♦♦
Scoot Kennedy zapija swoje smutnki, w czym przeszkadza Los.
♦♦♦♦♦♦♦♦
Erin ocaliła małego gada przed Liadonem, który pragnął wycinąć z niej pełnie życia.
♦♦♦♦♦♦♦♦
Cross City odbudowuje sie po ataku smoków, który nastapil kilka tygodniu temu
♦♦♦♦♦♦♦♦
Mensalir, jeden z ocalałych wampirów, poszukuje innych przedstawicieli swojej rasy.
♦♦♦♦♦♦♦♦
Duch Sylvana, który powrócił z zaświatów, z pomocą Aldura, byłego księcia wampirów, opętał ciało nowonarodzonego wilka.
♦♦♦♦♦♦♦♦

Faza Księżyca


Pełnia:
od 27 marca do 29 marca



Wielka Równina

Pokrywa spory obszar dawnej Anglii. Na równinie znaleźć możesz opuszczone miasteczka jak i zamieszkałe osady, tawerny i te nieco mniej bezpieczne miejsca. Główne trakty przeważnie zapewniają spokój niż zboczenie z drogi, ale bandyci nie śpią.
  • Forum
  • Nie ma nieprzeczytanych postów Tawerna "Martwy Wampir"
    Tawernę przy południowym trakcie prowadzi znany w okolicy wilkołak Grot.
    Jest to jednopiętrowy budynek z drewna i kamienia. Obok stoi stajnia i kuźnia również należące do wilkołaka.
    Rozrywki prowadzone w tym miejscu jak zawody w siłowaniu, piciu czy laniu się po mordach nie sprzyjają spokojnemu odpoczynkowi. Można jednak się tu najeść porządnego mięsiwa i wypić dobre trunki.

    "Martwy Wampir" nie cieszy się dobrą sławą wśród pijawek. Głównymi bywalcami są wilkołaki, ale również zmiennokształtni, mieszkańcy Cross czy podróżni. To w zasadzie ostatnie w miarę bezpieczne miejsce przed wyprawą na południe świata lub dobre schronienie, jeśli nie udało się dostać do miasta przed zamknięciem bram.
    23Posty
    Ostatni post Awatar użytkownika Re: Sala z paleniskiem
    autor: Ragnar DarkStorm Wyświetl najnowszy post
    ndz kwie 18, 2021 12:44 am
  • Nie ma nieprzeczytanych postów Zajazd "Biały Kruk"
    Dawniej te ziemię były częścią Mrocznej Kniei. Sporo drzew zostało wyciętych, a wielu straciło życie, aby zajazd mógł powstać.
    "Biały Kruk" w głównej mierze służy kupcom i podróżnikom, aby odpoczęli i nabrali sił przed dalszą wędrówkę. Często można tu spotkać najemników oferujących swe usługi ochroniarskie i nie tylko.

    Wnętrze zajazdu jest dość bogate i strojne, ale niejeden złodziejaszek stracił rękę lub życie próbując coś stąd wykraść.
    Pieczę nad tym miejscem sprawuje starszawy już barman wraz z pięknymi córami, ale biada każdemu kto zawiesi na którejś dłużej swój wzrok.
    16Posty
    Ostatni post Awatar użytkownika Re: Sala Główna
    autor: Los Wyświetl najnowszy post
    śr sty 13, 2021 8:15 pm
  • Nie ma nieprzeczytanych postów Stadnina "Pod Gryfem"
    Założycielami stadniny zanim się ustatkowali i osiedlili byli łowcami. Nadal wspierają twierdzę poprzez opiekę nad gryfami i zajmują się ich hodowlą. Stadnina jest położona na trakcie prowadzącym do fortecy łowców. Za odpowiednią kwotę oferują wypożyczanie gryfów podróżnym. Te potrafią same wrócić do domu nawet z dalekich miejsc.

    Stadnina to spory kompleks kilku budynków na wzgórzu. Stajnie dla gryfów, stodoła, dom właścicieli oraz gospoda. Serwowane w niej są domowe obiady, a na piętrze można znaleźć przytulne pokoje służące do wypoczynku. Na parterze można czasami posłuchać muzyki na żywo. Stadnina jest spokojnym i bezpiecznym miejscem, nad którym piecze trzymają łowcy. Oni też są przeważnie bywalcami tego miejsca.
    40Posty
    Ostatni post Awatar użytkownika Re: Gospoda
    autor: Somali Wyświetl najnowszy post
    pt kwie 16, 2021 1:25 pm
NOWY TEMAT
  • Tematy
NOWY TEMAT
  • Informacje
  • Twoje uprawnienia na tym forum

    Nie możesz tworzyć nowych tematów
    Nie możesz odpowiadać w tematach
    Nie możesz zmieniać swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów
    Nie możesz dodawać załączników