Kody rzutów
: ndz lut 05, 2023 2:26 pm
Walka Fizyczna/bronią
Atak - unik
Siła vs zwinność
3dsiła v 3dzwinność
Atak- blok
Siła vs wytrzymałość
3dsiła v 3dwytrzymałość
Atak- atak
siła vs siła
3dsiła v 3dsiła
Skradanie
Percepcja vs zwinność
3dpercepcja v 3dzwinność
Atak z zaskoczenia
Dwa rzuty
Zręczność a następnie siła vs percepcja i albo zręczność na unik/siła na kontratak/wytrzymałość jeśli percepcja będzie niższa.
Gracz A robi rzut na zręczność a następnie na siłę (czyli są dwa osobne rzuty w jednym poście).
Gracz B robi rzut na percepcje. Jeśli wynik jest niższy robi rzut na wytrzymałość. W przypadku wyższego robi rzut na zręczność lub kontratak.
Walka magią
W walce magią rzuca się kości odpowiedzialną za inteligencję i do jej wyniku dodaje obrażenia zależne od użytej arkany magii.
3dinteligencja
W walce magią uniki itp. wykonuje się jak inne rzuty tylko kontruje się magię poprzez rzuty na uniki, blok lub atak z odpowiednimi skutkami danego zaklęcia.
Rzut na szczęście
Każdy może raz na tydzień rzucić po nieudanej akcji kością d100. r
d100
Wynik poniżej 50 to porażka a równy lub powyżej sukces.
Rzuty nie kumulują się, znaczy, że jeśli w ciągu miesiąca nie wykorzystaliśmy ani razu to nie mamy nagle ich 4, tylko nadal 1.
Inne rzuty
Zwykle rzuty d100 i jak powyższym przykładzie.
Rzuty dystansowe:
Atak - unik
Spostrzegawczość v zwinność
3dspostrzegawczość v 3dzwinność
Po porażce uniku strzelający rzuca jeszcze na obrażenia:
Siłą rażenia broni + bonusy
dsiłarażenia+dmg z broni bazowe+dmg z amunicji
Rozwinięte wątki:
Walka
Tropienie i polowanie
Atak - unik
Siła vs zwinność
3dsiła v 3dzwinność
Atak- blok
Siła vs wytrzymałość
3dsiła v 3dwytrzymałość
Atak- atak
siła vs siła
3dsiła v 3dsiła
Skradanie
Percepcja vs zwinność
3dpercepcja v 3dzwinność
Atak z zaskoczenia
Dwa rzuty
Zręczność a następnie siła vs percepcja i albo zręczność na unik/siła na kontratak/wytrzymałość jeśli percepcja będzie niższa.
Gracz A robi rzut na zręczność a następnie na siłę (czyli są dwa osobne rzuty w jednym poście).
Gracz B robi rzut na percepcje. Jeśli wynik jest niższy robi rzut na wytrzymałość. W przypadku wyższego robi rzut na zręczność lub kontratak.
Walka magią
W walce magią rzuca się kości odpowiedzialną za inteligencję i do jej wyniku dodaje obrażenia zależne od użytej arkany magii.
3dinteligencja
W walce magią uniki itp. wykonuje się jak inne rzuty tylko kontruje się magię poprzez rzuty na uniki, blok lub atak z odpowiednimi skutkami danego zaklęcia.
Rzut na szczęście
Każdy może raz na tydzień rzucić po nieudanej akcji kością d100. r
d100
Wynik poniżej 50 to porażka a równy lub powyżej sukces.
Rzuty nie kumulują się, znaczy, że jeśli w ciągu miesiąca nie wykorzystaliśmy ani razu to nie mamy nagle ich 4, tylko nadal 1.
Inne rzuty
Zwykle rzuty d100 i jak powyższym przykładzie.
Rzuty dystansowe:
Atak - unik
Spostrzegawczość v zwinność
3dspostrzegawczość v 3dzwinność
Po porażce uniku strzelający rzuca jeszcze na obrażenia:
Siłą rażenia broni + bonusy
dsiłarażenia+dmg z broni bazowe+dmg z amunicji
Rozwinięte wątki:
Walka
Tropienie i polowanie