Strona 1 z 1

Rashimi Cambell

: wt gru 21, 2021 3:54 pm
autor: Rashimi Cambell
Imię i nazwisko/pseudonim: Rashimi Cambell (Ras lub Błyskot)
Data urodzenia: 14.09 - 150 lat
Rasa: Wampir
Zawód: Lekarz
Historia:

Urodzony na długo przed kataklizmem w wielodzietnej rodzinie. Charakteryzowali się wysokimi ambicjami w różnych dziedzinach nauki, Rashimi obrał za drogę medycynę. Ukończył studia, praktyki lekarskie i dostał się do renomowanego szpitala. Życie było spokojne jednak tylko do pewnego czasu.
Było szybko, Rashimi nie zdążył nawet zareagować kiedy zaczęło robić mu się ciemno przed oczami. Jedno, porządne ugryzienie. Gdy odzyskał przytomność znajdował się w domu jednego z wampirzych klanów. Tam wytłumaczono mu co się stało i dlaczego. Klan który zbierał tęgie umysły z różnych dziedzin. Zachowanie wiedzy, wykorzystanie wiedzy. Rashimi nie był zadowolony z tego. Od razu chciał się stąd wydostać, ale ich magia powstrzymywała go. Był więźniem tego klanu. Więźniem swojego mistrza. Musiał porzucić swoją rodzinę, jedynie dobrą rzeczą jaką zrobili to upozorowanie jego śmierci. Przynajmniej jego rodzina nie będzie musiała się martwić gdzie zaginął.
Lata mijały, dziesiątki lat. Parę razy zmieniał imiona i nazwiska i ponownie szedł na studia medyczne, by odświeżyć wiedzę i w tej dziedzinie. Po zadomowieniu się w katakumbach głosił się do badań nad magiczną krwią. Jego głównym zadaniem myło utrzymanie przy życiu złapanych obiektów. Tam poznał wilkołaka o imieniu Jerome. Starał się ulżyć w cierpieniu wszystkim złapanym, tylko tyle mógł zrobić. Częściej widział się z Jerome z powodu jego porywczej natury. Potrzebował więcej uwagi z ranami. Przy nim z jakiegoś powodu miał odruchy właściciela, który przygarnął psa.
Smocze płomienie pojawiły się nagle, dym który drapał w gardło. Ras nie wiedział co robić i ruszył do cel starając się uwolnić każdego złapanego. Jeśli kiedykolwiek badania wrócą, to lepiej nieć żywe obiekty.

Był lekarzem. Po pierwsze: Nie szkodzić.

Jerome uratował go przed płomieniami. Nie spodziewał się takiego uczynku ze strony wilkołaka. Gdy udało im się wyjść na powierzchnię dotarło do niego cała sytuacja. Koniec z wampirami. Koniec z klanami. Był wolny. Był w końcu wolny po ponad 100 latach. Teraz z wilkołaczym towarzyszem ruszyli w podróż, która obecnie zatrzymała się na Cross City.

Statystki

Siła: 10
Zwinność: 10 + 15 + 1 = 26
Wytrzymałość: 15 + 15 = 30
Inteligencja: 10 + 19 + 5 = 34
Siła woli: 15 + 30 = 45
Percepcja: 10 + 25 - 5 = 30

MOC - 34 * 5 = 170

Zalety:
Doskonała pamięć (Koszt 3)
Księżycowy przyjaciel (Koszt 1)
Wysoki próg bólu (Koszt 2)
Opanowany (Koszt 2)
Wykształcony (Koszt 2)

Wady:
Bolesny Pocałunek (Koszt 2)
Powolne Leczenie (Koszt 3)
Słaby wzrok (Koszt 1) - W ciągu dnia musi prawie cały czas nosić przyciemniane okulary, bez nich widzi w mocnym kontraście
Nałóg (koszt 0) - Palenie

Zdolności:
Żelazny Umysł
Głód
Wiedza Medyczna 2 poziom
Choroba

Dobytek:
Komplet zwykły
Kurtka/bluza (Płaszcz do kolan) materiałowa wzmocniona
Pasek na eliksiry/narzędzia na pas lub tułów
Torba skórzana zwykła
Zegarek
Sztylet
Nieduże mieszkanie z umeblowaniem na dwie osoby
Psie obroże (Duże)
Liny (10m) z miękkiego materiału.

Obrazek