Strona 1 z 1

Sylvan Vulkodlak [NPC]

: pn gru 06, 2021 12:12 pm
autor: Sylvan Vulkodlak
Imię i nazwisko/pseudonim: Sylvan Ragrin Vulkodlak
Data urodzenia: 13.02.1958
Rasa: wilkołak
Zawód: barman
Patronat Ahurn
Historia:

Statystki
Siła: 15 + 3 + 10 +10=38+ 20=58
Zwinność: 10 =10+ 30= 40
Wytrzymałość: 20 +2 =22+ 30= 52
Inteligencja: 10-10 =0+ 20= 20
Siła woli: 5 -5=0+ 20= 20
Percepcja: 10+ 10=20+10= 30


Wady:
Ciekawość 2
Kobieciarz 1
Nerwowy 2
Nienawiść/uprzedzenie 2 [ludzie]
Otwarta Księga 3
Prosty umysł 2
Przestępca 2
Słaba psychika 2 (-5 SW)
Zła sława 1
Zwierzęcy umysł 3 (+10 s-10 int)
Naiwność 1

Zalety:
Bijatyka 3
Honor 3
Język obcy 1 [ojczysty + angol]
Nazwisko 3 [Wódz Wilkołaków]
Oburęczność 2
Torturowanie 2
Ukrywanie się 1
Mistrz broni 3 (miecze 2h, łuk, kastety)
Wysoki próg bólu 2
Zastraszanie 2
Siłacz 3 (10 s)
Kobieciarz

Zdolności
Przemiana - Potrafisz przemieniać się w jedną z 3 form.
- Błogosławieństwo Luny -Kiedy na nocnym niebie lśni księżyc wykonana ze srebra broń nie zadaje garou dodatkowych obrażeń. Działa jak zwykła broń.
- Księżycowy Most - Tworzysz most między dwoma miejscami. Można przenieść do 5 osób.
- Wyczucie nieumarłych -Zwiększona o 5 pkt. obrażenia względem istotom nieumarłym
- odporność na trucizny
- Mowa- Możliwość używania ludzkiej mowy w innych formach.
-Kontrola- Potrafisz kontrolować się po przemianie i połowicznie w pełnie- Nie tyczy się postaci świeżo przemienionych na fabule
- Zmiana dowolnej części ciała-użycie: 5 pkt. mocy - potrafisz na życzenie przemienić wybrane części ciała, nie całego siebie np. zmienić rękę w wilkołaczą łapę.
Przywiązanie - użycie: 5 pkt. mocy- Kiedy wilkołak zmienia swoją formę, ubrania jakie nosi niszczy się. Ta umiejętność pozwala im na zmianę kształtów wraz z ubiorem. Ubranie zmieni rozmiar tak samo jak zegarek, kiedy wilkołak przybierze formę bestii, ale jak zmieni się w hispo to zleje się z jego ciałem. Zdolność pozwala "przypisać" do siebie przedmioty.
----
-Szał- 2 poziom
-Zmiana ciała- dar jeżozwierza, Stalowe szczęki
-Chwyt Śmierci
-Fala uderzeniowa- poziom 1
-Zatrute szpony -1 poziom
-Pocałunek Heliosa – Władający tym Darem wilkołak staje się częściowo niewrażliwy na działanie ognia (płomień pochodzący ze sztucznego nadal go rani np. napalm), może nawet podpalić swoją grzywę, plecy i ogon. Czas 3 posty. Zadaje dodatkowe 10 dmg. (plus 5 dmg. nieumarłym)
-Niewrażliwość - 5 pkt. - Skóra wilkołaka robi się twardsza dzięki temu jest bardziej odporna na ataki fizyczne jak i magiczne. Dodaje 30 pkt. zdrowia. Trwa 3 posty.
-Zew łowcy - 15 pkt. - Zdolność pasywna - Wilkołak jest w stanie wyczuć ranną osobę z odległości kilkunastu kilometrów.
-Wścieklizna - Dzięki umiejętności można przemienić własną ślinę w truciznę bez szkody dla siebie.
*1 poziom - 5 pkt. - Ślina nie jest nazbyt trująca, ugryzienie człowieka wywoła ból głowy, może wymioty/gorączkę.