Strona 1 z 1

Statystyki

: pt paź 22, 2021 9:50 am
autor: Tkacz Losu
Opis Statystyk

Siła - odpowiada za siłę uderzenia
Zwinność- Odpowiada za obronę jak i uniki. Pomaga przy skradaniu się czy ucieczce.
Wytrzymałość - odpowiada za Ilość punktów życia. Przelicznik: 1 pkt. = 5 hp


Inteligencja - Przede wszystkim odpowiada za ilość posiadanej mocy. Przelicznik: 1 pkt. = 5 PM
Siła wolii - Odpowiada za to jak bardzo postać jest w stanie oprzeć się innym osobom, jak przeciwstawić się manipulacja czy też jak bardzo nieskuteczne są względem postaci tortury.
Percepcja- Odpowiada za skuteczność w tropieniu, znajdywaniu różnych przedmiotów osób czy też zorientowaniu się czy ktoś nie próbuje zrobić z ciebie idioty.


Minimalne (podstawowe) oraz maksymalne możliwe granice w statystykach dla ras.


Wilkołak:
Siła: 18/100
Zręczność:10/70
Wytrzymałość: 22/80
Inteligencja: 10/70
Siła woli: 5/70
Percepcja: 10/70

Wampir
Siła: 10/70
Zręczność: 11/70
Wytrzymałość: 15/70
Inteligencja: 10/80
Siła woli: 15/100
Percepcja: 10/70

Zmiennokształtny:
Siła: 5/70
Zręczność: 22/70
Wytrzymałość: 15/100
Inteligencja : 10/70
Siła woli: 10/70
Percepcja: 13/80

Ludzie:
Siła: 5/70
Zręczność: 10/70
Wytrzymałość: 13/70
Inteligencja: 28/100
Siła woli: 15/80
Percepcja: 5/70

Jaszczury:
Siła: 10/70
Zręczność: 10/70
Wytrzymałość: 7/80
Inteligencja: 28/100
Siła woli: 15/70
Percepcja: 5/70

Mieszańce:
Siła: 10/80
Zwinność: 10/70
Wytrzymałość: 20/70
Inteligencja: 10/80
Siła woli: 10/70
Percepcja: 10/70

Przykład rozdania punktów:

Np.Reno (bazowe ze zmiennokształtnego)
Siła: 5
Zwinność: 20
Wytrzymałość: 15
Inteligencja: 10
Siła woli: 10
Percepcja: 10

Plus 130 (wtedy ogólnie będzie 200 pkt na czyste statystyki, bez rozdania w zdolności!!.) które zostały mu przydzielone:

Siła: 5 +10 = 15
Zwinność: 20 +40 =60
Wytrzymałość: 15+30 =45
Inteligencja: 10+30 = 40
Siła woli: 10+15 =25
Percepcja: 10+5 =15
Suma= 200 pkt

Czyli Reno statystyki po rozdaniu wyglądałyby tak:

Siła: 15
Zwinność: 60
Wytrzymałość: 45
Inteligencja : 40
Siła woli : 25
Percepcja: 15

Jego hp: 1 pkt wytrzymałości to 5 hp to 45 *5 =225
zaś jego moc: int to 5 pkt mocy: 40 *5 = 200

Jeśli nie chcesz inwestować w jakąś statystykę to możesz zostawić ją w bazowej formie, zaś punkty dać gdzie indziej.
Np.:

Siła: 5 +10 = 15
Zwinność: 20 +40 =60
Wytrzymałość: 15+45 =60
Inteligencja: 10+30 = 40
Siła woli: 10+15 =25
Percepcja: 10 =10
Suma= 200 pkt

Możesz także nie rozdawać ich wcale i zostać z bazowymi a całość punktów wydać na zdolności.

Przykład statystyki z dodanym modyfikatorem:
Reno walczy mieczem + 5 siła

Jego status siły wyglądałby tak:
Siła: 15 (jego z rozdanych statystyk) +5 (z miecza, bo nim walczy) = 20