Strona 1 z 1

Zmiennokształtni

: sob lis 20, 2021 10:29 pm
autor: Tkacz Losu
Uśpienie - Wykup 5 pkt doświadczenia, użycie 5 pkt mocy - Usypia słabsze (np. zwierzęta, ludzi o sile woli mniejszej niż 15) (było że z siłą woli mniejszą niż 2 kropki) na 2 posty. Można używać tylko będąc spokojnym. Nie uda się we walce lub sytuacji zagrożenia.

Dotyk Plagi - Wykup 5 pkt doświadczenia, użycie 5 pkt mocy - Zmiennokształtny dotyka cel losowo wybraną chorobą lub dolegliwością chorobową (podczas użycia umiejętności musi rzucić kością 1d10, wynik wskaże chorobę). Osoba może mieć na sobie tylko jeden efekt umiejętności.
1 Zaburzenia równowagi (na 3 dni) Na okres trwania choroby Zwinności zmniejszona o 5
2 Utrata wzroku (na 3 dni) Na okres trwania choroby Percepcja zmniejszona o 5
3 Utrata mowy (na 3 dni) Na okres trwania choroby Percepcja zmniejszona o 5
4 Utrata słuchu (na 3 dni) Na okres trwania choroby Percepcja zmniejszona o 5
5 Zapalenie skóry Na okres choroby Zwinnośći Wytrzymałość zmniejszona o 5
6 Silne bóle stawów Na okres choroby Siła, Zwinność, Wytrzymałość zmniejszone o 15
7 Grypa Podczas choroby Wytrzymałość i Percepcja zmniejszona o 5
8 Grypa żołądkowa Na okres choroby Zwinność i Wytrzymałość zmniejszona o 10
9 Nadmierny porost włosów Na okres choroby zmniejszona Siła Woli o 5
10 Katar Na okres choroby Percepcja zmniejszona o 2

Animizacja - Jesteś w stanie poprzez połączenie pobliskiej roślinności stworzyć z niej coś na wzór zwierzęcia, które będzie na twoje usługi.
*1 poziom -koszt: 5 pkt pkt doświadczenia. Ubytek 5 pkt. mocy na każdy post kontroli - Możesz stworzyć stworzenie będące twoim odbiciem (oczywiście z roślinności).Podczas formowania postać na obniżoną Percepcję na 2 posty o 5
*2 poziom -koszt: 5 pkt doświadczenia. Ubytek 10 pkt. mocy na każdy post kontroli - Jesteś w stanie stworzyć stworzenie, które nie jest z twojego gatunku, np. zmiennokształtny kot stworzyć będzie mógł roślinnego psa. Postać podczas formowania ma obniżoną Percepcję o 3 na dwa posty
*3 poziom- koszt: 10 pkt doświadczenia. Ubytek 15 pkt. mocy na każdy post kontroli - Jesteś w stanie stworzyć stworzenie na wzór magicznej istoty.<od jednorożca po smoka- ten ostatni kosztuje najwyższy poziom mocy>
Stwory żyją tak długo jak jesteś przytomny, czym potężniejszy stwór tym bardziej czujesz się zmęczony utrzymując go przy "życiu".Postać podczas formowania ma obniżoną Percepcję o 2

Twardy żołądek - Zdolność pasywna - Umiejętność zjadania czegoś co by normalnego człowieka wysłało na spotkanie z wychodkiem.
*1 poziom Wykup 5 pkt doświadczenia - zjesz bez większego problemu potrawy, które większości nie przeszły by przez gardło. . Dodaje 5 do wytrzymałości.
*2 poziom Wykup 5 pkt doświadczenia - zjesz wszystko, nie ważne czy to jest martwe od tygodnia czy świeże, nie musisz martwić się o zatrucia. Dodaje 10 do wytrzymałości.
Nie daje to odporności na chemikalia itp.

Widzenie w mroku - Wykup 5 pkt doświadczenia, użycie 5 pkt mocy - Daje możliwość widzenia w ciemnościach na czas 3 postów.Zwiększa Percepcję o 5

Kamuflaż - Jesteś w stanie zlać się z otoczeniem.
*1 poziom Wykup 5 pkt doświadczenia, użycie 5 pkt mocy - Nie masz problemów ze zlaniem się jeśli otoczenie jest w miarę jednostajne, np. łąka. Zwiększa próg Percepcji o 2 na wykrycie u przeciwnika
*2 poziom Wykup 6 pkt doświadczenia, użycie 5 pkt mocy - Jesteś w stanie zlać się z bardziej skomplikowanym otoczeniem np. budynki w miastach/ruinach.Zwiększa próg Percepcji o 3 na wykrycie u przecienika
*3 poziom Wykup 8 pkt doświadczenia, użycie 5 pkt mocy - Nie masz problemów ze zlaniem się w każdym otoczeniu od lasów po mozaiki.Zwiększa próg Percepcji na o 10 na wykrycie przez przeciwnika

Wytrzymałe łapy - Wykup 5 pkt doświadczenia, użycie 5 pkt mocy - Zdolność pasywna - Pozwala zmiennokształtnemu pokonywać długie dystansy bez robienia przerwy i odczuwania zmęczenia (może bez postoju biec pół dnia, a iść całą dobę). Dodaje stałe 10 do wytrzymałości.

Zatrute pazury - Wykup 5 pkt doświadczenia, użycie 5 pkt mocy. - Rany zadane przez zmiennokształtnego pazurami nie chcą się leczyć w normalny sposób. Wyleczenie ich zajmuje dwa razy więcej czasu. Regeneracja rasowa nie przyspiesza leczenia tych ran. Zmniejsza wytrzymałość celu o 10 aż do czasu wyleczenia.

Pełzająca zagłada - Wykup 10 pkt doświadczenia--użycie 10 pkt mocy - Na twój rozkaz wroga atakuje chmara robali. Zadają one 10 pkt. obrażeń co post przez 5 postów. Aby pozbyć się robali trzeba by było wbiec do wody.

Kamienne odłamki- Wykup 10 pkt doświadczenia--użycie 10 pkt mocy -- W przeciwnika zostaje posłanych kilka ostrych kamiennych odłamków kamieni, które przecinają skórę, pancerz oraz ubranie. Zadają 15 dmg oraz krwawienie co post -5 hp. Krwawienie trwa aż do opatrzenia rany. Postać pod jego wpływam nie może się regenerować.

Ściana cierni - Wykup 10 pkt doświadczenia, użycie 5 pkt mocy - Przed używającym pojawia się około 2 metrowa ściana cierni, która może rozrosnąć się do 100 metrów szerokości. Sama ścian stoi 5 posty. Zadaje obrażenie w wysokości 10 dmg jeśli chce się ją usunąć nie magią czy narzędziami i wywołuje krwawienie -5 hp co post.

Cierniowa zbroja - Otacza cię cierń, który nie wyrządza tobie krzywdy.
*1 poziom Wykup 5 pkt doświadczenia, użycie 5 pkt mocy] - przywołuje cierń tylko na ręce/całą długość rąk.
*2 poziom - Wykup 6 pkt doświadczenia, użycie 5 pkt mocy- przywołuje cierń który otacza wybraną przez nas część ciała, może być to pancerz, rękawice, nogi.
*3 poziom - Wykup 8 pkt doświadczenia, użycie 5 pkt mocy - nasza skóra zmienia się w twardą korę z cierniowymi kolcami.
Atakujący otrzymuje 25 pkt. obrażeń za każdą styczność ze zbroją.