regulamin i zapis | FAQ | kompendium | poszukiwania | nieobecności |
== Ogłoszenia ==
== Media == | == Fabuła == Wiosny czar... Atak bombowy! Zima, 45 lat po Kataklizmie | ==Faza Księżyca== |
Bjorn
- Bjorn
- Punkty Przygody: 1,87
- Posty: 491
- Rejestracja: wt paź 06, 2020 4:47 pm
- Poziom Zdrowia: 270 + 90 (360)
- Poziom Mocy: 75/75
- Karta Postaci:
- Statystyki:
15
58 +10 (68)
15
45 +10 (54)
10
22 - Stan portfela: 2795
Data urodzenia:22,10,1992
Data przebudzenia/przemiany:wiosna 1995
Rasa: Zmiennokształtny
Zwierze totemiczne: Niedźwiedź brunatny
Historia:
Pochodzi z daleka, wychowana w zgodzie z tradycyjnymi wartościami na wsi. Jej oboje rodziców potrafili przybierać zwierzęce formy, tak i ona pewnego razu przybrała. Jej duchem jest niedźwiedź. W społeczności, z której się wywodzi duch niedźwiedzia jest uznawanym za dzikiego w boju ale w pokoju za mądrego i rozsądnego. Zajmowała się również tak prozaicznymi i na tamte czasy nie przydatnymi rzeczami jak garbowanie skór i kuśnierstwo, a w wolnej chwili również tworzyła pigmenty do malunków na ciała. Nauczał ją w tym fachu starszy kuśnierz wioski.
Nauczyła się dużo ale kiedy nastąpił kataklizm i drogi jej społeczności się rozeszły, ta wybrała za nowy dom dom Wilkołaków, dzieci Wielkiego Wilka. Uważała, że bliżej jej do nich niż tych co są w Cross city. U "Wilków", jak in nazywała nauczyła się polować z wykorzystaniem łuku i tam dopiero nabyła umiejętności, które szkoliła. Także z czasem stała się uczniem jednego z nich.
Miała też możliwość poszerzania swych umiejętności garbarskich i kuśnierskich. Garou miały inne techniki wytwarzani produktów ze skór jak i ich pozyskiwania. Było to dla kobiety ciekawe i interesujące zajęcie. Z każdym dniem uczyła się więcej jak i więcej rzeczy wychodziło jej. Sama wytworzyła swoja skórzaną zbroję, którą z czasem nie raz przyjdzie jej naprawiać i ulepszać.
Mimo wieku nie raz jednak inni Garou traktują ja lekko jak dziecko, z pobłażaniem. Nie sprawiało jej to problemu, tu się czuła jak w domu.
Tutaj oswoiła z trudem wiewiórkę, która stała się jej towarzyszem, dość niesfornym ale jednak. Pomagała jej w zbiorach różnych produktów czy owoców, które były osiągalne dla kobiety.
Kiedy nastał czas przebudzenia Żmija, nie było jej w dolinie i to co się wydarzyło przyszło jej dowiedzieć się z czasem. Wędrowała w tym czasie z Inkar z którą się nawet zbliżyła. Kobieta zaczynała się podobać Bjorn. Ta jednak nie mówiła takich rzeczy.
Będąc na uroczystości zimowej w Zamku niejakiego lorda Dariusza, spotkała Fenrira, który zdradził co zrobił. Kobieta nie mogła w to uwierzyć i odeszła.
W tawernie rozłączyła się z Inkar, zostawiając tę w ów przybytku. Sama Bjorn poczęła przebywać dużo w swej niedźwiedziej formie i zaczynała napadać na karawany i handlarzy kierujący się do smoczej doliny. Nie krępowała się zabijać bezbronnych i okradać ich truchła. Nieźle przy tym się wzbogaciła. Pieniądze nie były jednak dla niej najważniejsze, były jednak przydatne... Tak też spędziła ostatnie miesiące. Zabijała i okradała.
Po ataku na Cross wolała jednak przystopować, nie chcąc narobić sobie i tak już dużych problemów.
Atrybuty:
Atrybuty mentalne:
Percepcja:●●ooo + ● rasowe
Inteligencja:●●●oo
Siła Woli●●●oo
Atrybuty Fizyczne:
Siła :●●●oo
Zręczność:●●●oo
Wytrzymałość:●●●●o
Wady:
Ciekawość (-2)
Głodomór (-2)
Przesądny (-2)
Otwarta Księga (-3)
Zalety:
Bijatyka (3)
Naśladowca (3)
Orientacja w terenie (2)
Siłacz (2)
Szybko się uczy (3)
Tropiciel (3)
Ukrywanie się (2)
Zdolności rasowe:
40 + 2 z poprzedniego forum
- Przemiana -
- Jedność z ziemią -Jesteś zdolny przenieść się w inne miejsce.
- Mowa- Zdolność ludzkiej mowy w formie zwierzęcia
- Przemiana części ciała -użycie: 5 pkt. mocy - Potrafisz przemienić poszczególne części ciała
- Przemiana ubrań -użycie: 5 pkt. mocy - Jesteś w stanie sprawić aby twój ubiór był widoczny w postaci zwierzęcej.
- Jedność z duchem - użycie: 40 pkt. mocy - Zmiennokształtny przybiera antropomorficzną postać swojego głównego patrona. Zmiana następuje na 4 posty licząc od momentu całkowitej zmiany.
Natura: Zwiększa skuteczność leczenia(dwa razy) oraz zmniejsza jego koszt o połowę.
Zwierze: Zwiększa efektywność umiejętności bojowych, defensywnych (dwa razy) oraz zmniejsza ich koszt o połowę.
Zwierzę
- Twardy żołądek - 2 poz. - 10 pkt.
- Korowa skóra - 5 pkt.
- Twarda Skóra- 10 pkt.
- Płomienne Serce- 10 pkt.
- Zatrute pazury - 5 pkt.
"Wildlands a nowhere place
A breath away from heaven
Symphonies of silent words
Rise beyond the sky
Faraway
We will run faraway
We will come
To the Wildlands faraway
Fighting for the Wildlands
On the highest mountain
We'll end it all
And finally journey home"
- Bjorn
- Punkty Przygody: 1,87
- Posty: 491
- Rejestracja: wt paź 06, 2020 4:47 pm
- Poziom Zdrowia: 270 + 90 (360)
- Poziom Mocy: 75/75
- Karta Postaci:
- Statystyki:
15
58 +10 (68)
15
45 +10 (54)
10
22 - Stan portfela: 2795
"Wildlands a nowhere place
A breath away from heaven
Symphonies of silent words
Rise beyond the sky
Faraway
We will run faraway
We will come
To the Wildlands faraway
Fighting for the Wildlands
On the highest mountain
We'll end it all
And finally journey home"