regulamin i zapis     
   FAQ    
   kompendium   
   poszukiwania   
   nieobecności     
== Ogłoszenia ==



Wydarzenie w dalekiej krainie zostało ukończone. Postaci wróciły z nagrodami. Niestety wiedza o tym co się tam zaczęło dziać jest poza wiedzą większości z nich.

Zapraszamy do Aktualizacji Dodano kilka rzeczy

→ Zapraszamy Wszystkich na Świąteczną Ucztę, która odbędzie się od 20 grudnia do 9 stycznia. Więcej informacji znajdziecie więcej :)

Wszystkiego dobrego z okazji Mikołajek i witamy z powrotem! Zapraszamy do Aktualizacji aby przekonać się jakie nastały zmiany!

→ Z okazji Dnia Kobiet Administracja życzy Paniom wszystkiego najlepszego z okazji Waszego święta. Niech Los Wam sprzyja.

→ 14 lutego odbędzie się bal walentynkowy. Obowiązkowo stroje przedstawiające figurę szachową lub kartę.

→ Kolejna szansa na zdobycie losu na loterię. Tkacz Losu do końca dnia (12.02) czeka na zdjęcia tego jak świętowaliście Tłusty Czwartek. Więcej informacji w wiadomości od Tkacza i w Aktualizacjach.

→ Do Regulaminu Gry dodany został punkt 19 dotyczący dodatkowych awatarów.

→ A może hasło na pokój prywatny? Dowiedz się więcej.

Cross City odbudowuje się po ataku smoków, który nastąpił ponad miesiąc temu


== Media ==

Nasz FacebookNasz discordNasze DA
== Fabuła ==
♦♦♦♦♦♦♦♦


Nastała zima...

❋ Śnieg spadł, kilka mieszkańców z Cross City wróciło po wyprawie, która trwała dłużej niż powinna... Za to w mieście panuje względu cisza.
❋ Odnalazła się zaginiona strażniczka,Ketuseki Ōkami. Obecnie przebywa w szpitalu.
❋ Niedawno jeden ze szlachciców został... pokarany przez ojca i wysłany do znalezienia sobie, o zgrozo, pracy. Do tego dostał pyskatego niewolnika, którego ma... ułożyć.

♦♦♦♦♦♦♦♦


Spokojna wiosna

Od czasu ataku bombowego w mieście zapanował dziwny spokój. Przestępczość nadal istnieje ale nie dzieją się żadne większe ataki. Nawet nielegalny handel towarami czy narkotykami jakby się ukrył, bojąc się wynurzyć na powierzchnie. Czy to cisza przed burzą czy skutki zmorzonych patroli na ulicach...

♦♦♦♦♦♦♦♦

Atak bombowy!
W ostatnim czasie grupy przestępcze coraz śmielej działają na terenie miasta. Rozboje, ataki, pobicie czy kradzieże. Dowódca na tyle na ile ma możliwości walczy z nimi. Ci jednak posuwają się jeszcze dalej organizując zamach bombowy. W biały dzień wybucha bomba niszcząc część strażnicy jak i areny.

♦♦♦♦♦♦♦♦

Zima, 45 lat po Kataklizmie

Po wydarzeniach jakie miały miejsce 10 lat temu, kiedy bogowie starli się w boju, radni postanowili, że nastały nowe czasy i wraz nimi trzeba zmienić system czasu. Ustalono, że w Cross City i przyległych mu miejscowościach i ziemiach Kataklizm będzie od teraz rokiem 0. Od tamtego momentu stosowano się do nowych zasad wprowadzonych przez radnych. Ułatwiło to urzędnikom uporządkowanie papierologi.

Tak więc, według nowych ustaleń, śmierć Smoczego Boga nastąpiła w 35 roku. Od tego czasu samo Cross City bardzo rozwinęło się i powiększyło swoje tereny. Stworzyło port aby móc handlować z odległymi miejscami. Przebudowane zostały dzielnice i stworzona kopalnia zapewniająca dostęp do kryształów.

Miastu w rozwoju pomogli Patroni, osoby, które albo miały majątek, możliwości czy też inne przydatne dla miasta zdolności. Każda taka osoba dostała tytuł Patrona co daje im dodatkowe prawa, których zwykli mieszkańcy nie mają. Jest to gest podziękowania ze strony włodarzy miasta...

Ten okres był spokojny, nie wydarzyło się nic większego co zagrażałoby miastu.

♦♦♦♦♦♦♦♦

==Faza Księżyca==



Pełnia:
od 25 do 27 stycznia
==Pogoda==

W dzień

Słońce schowane za chmurami, czasem lekko wyjrzy. Śnieg lekko pruszy i brak wiatru.
Temperatura od 1 do -5 stopni

W nocy

Noce chłodne z bardzo silnym wiatrem i padającym śniegiem Temperatura od -3 do -10 stopni

Khalid Grayter

W tym miejscu znajdują się zapisy, które zostały zaakceptowane przez administrację.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Khalid Grayter
Punkty Przygody: 1,54 
Posty: 199
Rejestracja: sob sty 15, 2022 3:54 pm
Poziom Zdrowia:
50/85
Poziom Mocy:
190/190
Karta Postaci:
Statystyki:

10

15

38

17

15

20
Stan portfela: 710

Imię i nazwisko/pseudonim: Khalid Grayter
Data urodzenia: Lipiec 1881 - wygląda na około 30
Rasa: Jaszczur
Zawód:Kronikarz/bibliotekarz
Historia:
Przyszedł an świat dawno temu i od tamtego czasu wiedział jaka rola zostanie mu przydzielona. Uczył się i kiedy podrósł an tyle aby ruszyć w świat, zrobił to. Opuścił rodzinne góry aby żyć teraz wśród ludzkiej rasy. Miał swego mentora, który pokazywał mu jak powinien się zachowywać, dostosowywać i zbierać informacje dla Ojca. Jest ciekawy świata i temu skierował się w stronę zbierania wiedzy, uważa, że jest potężniejsza niż broń czy siła. Nie brał nigdy zbrojnie udziału w żadnym konflikcie. Tak i do tej pory walczy kiedy musi, woli podążać inną droga niż tą siłową. Nie oznacza to, że nie potrafi walczyć. Lubi posługiwać się bronią jednoręczną, mieczami w obu dłoniach. Uważa ten styl walki za sztukę prawie taką jak taniec.

Statystki (50)
Siła: 10+5=15
Zwinność: 10+10=20
Wytrzymałość: 5+2 +10=17
Inteligencja: 25 + 3+10=38
Siła woli: 15
Percepcja: 5+15- 10=10

P. mocy= 190
P. życia= 85


Wady:
Ciekawość (Koszt 2) – Mówi się, że ciekawość to pierwszy stopień do piekła; sprowadza to jednak wiele kłopotów. Osoba z ta wadą jeśli będzie działo się coś w okolicy czy też cos usłyszy interesującego, będzie chciała to sprawdzić. Może próbować się opierać ciekawości ale próg rzutu na siłę woli jest zwiększony o 10.
Słaby słuch - Przytępiony słuch. Utrudnione czynności związane z nasłuchiwaniem;
(Koszt 2) Nie słyszy się na jedno ucho; - 5 do percepcji.
Słaby wzrok - Słaby wzrok
(Koszt 1) Utrudnione czynności związane z wypatrywaniem; - 5 do percepcji.
Powolne Leczenie (Koszt 3) - Każda próba leczenia cię czy też twoje własne zdolności leczenia działają wolniej. 2x wolniejsza regeneracja

Zalety:
Opanowany (Koszt 2) - Spokojny w każdej prawie sytuacji, trudniej taką osobę wyprowadzić z równowagi lub przestraszyć. Zmiensza próg rzutów na siłę woli o 5/10
Odporność psychiczna (Koszt 2) - Jednostka o bardzo silnej psychice, potrafiąca dzielnie znosić niepowodzenia i mimo krzywd, dalej iść przed siebie.
Mistrz Broni - Osoba odbyła gruntowne przeszkolenie w dziedzinie walki i zabijania. Wie i umie używać różnej broni. Zwiększa ta zaleta skuteczność walki każdym typem broni. Bez tej zalety walka bronią jest skuteczna w połowie. + 10 dmg do walki bronią typu kastet.
(Koszt 1) - Osoba potrafiąca zrobić porządną krzywdę gołymi rękoma i jednym typem broni (gracz wpisuje i wybiera)- 1h miecze
Oburęczność (Koszt 2) - Umiejętność posługiwania się obiema rękami z taką samą skutecznością. Cecha wymagana do walki dwiema broniami jednoręcznymi na raz, po jednej w każdej ręce (np. dwa sztylety) -nie jest konieczna do jednej broni dwuręcznej lub jedno ręcznej (np. miecz jednoręczny czy dwuręczny).



Zdolności (80)
Wewnętrzny płomień - zwiększa zadawane obrażenia przez magie o 10 przez 4 tury (wszystkie ataki, które nie są typowo fizyczne). Wykup 5 pkt doświadczenia, użycie 5 pkt mocy.

Żyjące słońce - Wykup 20 pkt doświadczenia, użycie 10 pkt mocy - osoba rozgrzewa swoje dłonie do wysokich temperatur i potrafi przetopić niektóre metale ale jest wymagany odpowiedni czas np. przetopienie zwykłej klamki mosiężnej trwa 3 tury. Przy użyciu tej umiejętności równie dobrze może świeci jak tysiąc gwiazd lecz nie może kierować światłem a nim być.

Naładowanie - Wykup 20 pkt doświadczenia, użycie 10 pkt mocy - jest w stanie naładować niewielki obiekt, który można sobie schować w kieszeni swoją energią, która po wyrzuceni z jego ręki i zetknięciem z inną powierzchnią wybucha (Zadaje X obrażeń) ale każde użycie tej umiejętności jest kosztowne ponieważ gracz traci 10 mocy.

Natura ognia- 3 arkana- 35
wykup: 15 pkt doświadczenia/ użycie: 8 pkt mocy/ 15 dmg (+20 poprzednie poziomy)
Mag sprawnie włada ogniem, może kontrolować jego wielkość i siłę, jednak ogień musi być w zasięgu jego wzroku. Może nadawać proste kształty stworzonym płomieniom (kula, ściana, okrąg) i kierować płomieniami wokół siebie (do 5m). Możliwość podgrzania czegoś również wzrasta, na tym poziomie Mag potrafi oddziaływać w ten sposób na przedmioty o wielkości konia. Magowie – kuglarze zwykle przy występach z ogniem korzystają z wiedzy z tych arkanów.


Zakupy: 2000
-zwykły komplet ubrań- 0 myntów
-Pasek na eliksiry-30 myntów
-Pasek na tułów-30 myntów
-Zegarek--70 myntów
-Torba skórzana zwykła- bez wzmocnień-140 myntów
-miecz 1h-+15 dmg- 500
-miecz 1h-+15 dmg- 500
reszta: 730


Is this a place that I call home?
To find what I've become
Walk along the path unknown
We live, we love, we lie.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaakceptowane”