regulamin i zapis     
   FAQ    
   kompendium   
   poszukiwania   
   nieobecności     
== Ogłoszenia ==



Wydarzenie w dalekiej krainie zostało ukończone. Postaci wróciły z nagrodami. Niestety wiedza o tym co się tam zaczęło dziać jest poza wiedzą większości z nich.

Zapraszamy do Aktualizacji Dodano kilka rzeczy

→ Zapraszamy Wszystkich na Świąteczną Ucztę, która odbędzie się od 20 grudnia do 9 stycznia. Więcej informacji znajdziecie więcej :)

Wszystkiego dobrego z okazji Mikołajek i witamy z powrotem! Zapraszamy do Aktualizacji aby przekonać się jakie nastały zmiany!

→ Z okazji Dnia Kobiet Administracja życzy Paniom wszystkiego najlepszego z okazji Waszego święta. Niech Los Wam sprzyja.

→ 14 lutego odbędzie się bal walentynkowy. Obowiązkowo stroje przedstawiające figurę szachową lub kartę.

→ Kolejna szansa na zdobycie losu na loterię. Tkacz Losu do końca dnia (12.02) czeka na zdjęcia tego jak świętowaliście Tłusty Czwartek. Więcej informacji w wiadomości od Tkacza i w Aktualizacjach.

→ Do Regulaminu Gry dodany został punkt 19 dotyczący dodatkowych awatarów.

→ A może hasło na pokój prywatny? Dowiedz się więcej.

Cross City odbudowuje się po ataku smoków, który nastąpił ponad miesiąc temu


== Media ==

Nasz FacebookNasz discordNasze DA
== Fabuła ==
♦♦♦♦♦♦♦♦


Nastała zima...

❋ Śnieg spadł, kilka mieszkańców z Cross City wróciło po wyprawie, która trwała dłużej niż powinna... Za to w mieście panuje względu cisza.
❋ Odnalazła się zaginiona strażniczka,Ketuseki Ōkami. Obecnie przebywa w szpitalu.
❋ Niedawno jeden ze szlachciców został... pokarany przez ojca i wysłany do znalezienia sobie, o zgrozo, pracy. Do tego dostał pyskatego niewolnika, którego ma... ułożyć.

♦♦♦♦♦♦♦♦


Spokojna wiosna

Od czasu ataku bombowego w mieście zapanował dziwny spokój. Przestępczość nadal istnieje ale nie dzieją się żadne większe ataki. Nawet nielegalny handel towarami czy narkotykami jakby się ukrył, bojąc się wynurzyć na powierzchnie. Czy to cisza przed burzą czy skutki zmorzonych patroli na ulicach...

♦♦♦♦♦♦♦♦

Atak bombowy!
W ostatnim czasie grupy przestępcze coraz śmielej działają na terenie miasta. Rozboje, ataki, pobicie czy kradzieże. Dowódca na tyle na ile ma możliwości walczy z nimi. Ci jednak posuwają się jeszcze dalej organizując zamach bombowy. W biały dzień wybucha bomba niszcząc część strażnicy jak i areny.

♦♦♦♦♦♦♦♦

Zima, 45 lat po Kataklizmie

Po wydarzeniach jakie miały miejsce 10 lat temu, kiedy bogowie starli się w boju, radni postanowili, że nastały nowe czasy i wraz nimi trzeba zmienić system czasu. Ustalono, że w Cross City i przyległych mu miejscowościach i ziemiach Kataklizm będzie od teraz rokiem 0. Od tamtego momentu stosowano się do nowych zasad wprowadzonych przez radnych. Ułatwiło to urzędnikom uporządkowanie papierologi.

Tak więc, według nowych ustaleń, śmierć Smoczego Boga nastąpiła w 35 roku. Od tego czasu samo Cross City bardzo rozwinęło się i powiększyło swoje tereny. Stworzyło port aby móc handlować z odległymi miejscami. Przebudowane zostały dzielnice i stworzona kopalnia zapewniająca dostęp do kryształów.

Miastu w rozwoju pomogli Patroni, osoby, które albo miały majątek, możliwości czy też inne przydatne dla miasta zdolności. Każda taka osoba dostała tytuł Patrona co daje im dodatkowe prawa, których zwykli mieszkańcy nie mają. Jest to gest podziękowania ze strony włodarzy miasta...

Ten okres był spokojny, nie wydarzyło się nic większego co zagrażałoby miastu.

♦♦♦♦♦♦♦♦

==Faza Księżyca==



Pełnia:
od 25 do 27 stycznia
==Pogoda==

W dzień

Słońce schowane za chmurami, czasem lekko wyjrzy. Śnieg lekko pruszy i brak wiatru.
Temperatura od 1 do -5 stopni

W nocy

Noce chłodne z bardzo silnym wiatrem i padającym śniegiem Temperatura od -3 do -10 stopni

Jerome Brauds

W tym miejscu znajdują się zapisy, które zostały zaakceptowane przez administrację.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jerome Brauds
Punkty Przygody: 0,00 
Posty: 93
Rejestracja: ndz gru 12, 2021 11:38 pm
Medale: 1
Poziom Zdrowia:
260/260
Poziom Mocy:
95
Karta Postaci:
Statystyki: Obrazek

20
60

13
42

10
30
Stan portfela: 310

Imię i nazwisko/pseudonim: Jerome Brauds / Bestia
Data urodzenia: 50lat - 5 lat przed Kataklizmem
Rasa: Wilkołak
Zawód: bezrobotny
Patronat Ahroun

Historia:

Urodził się w maleńkiej wiosce rybackiej, w której wilkołaki wiodły sielskie życie do czasu nadejścia Kataklizmu. Nie zdążyli wyruszyć do stolicy wraz z pochodem, a spóźniona karawana ucierpiała podczas huraganu. To jednak nie zniechęciło stada i mimo braku powozów ruszyli ze swoim dobytkiem w dalszą drogę, o wiele bardziej powolną. Brak transportu skutkował tym, że każdy musiał iść na własnych kończynach w tym tuzin dzieciaków z różnego przedziału wiekowego. Pech ich jednak nie opuszczał, bo kilka dni później zostali zaatakowani przez dużą grupę trolli, a dorosłe wilkołaki wysłały podopiecznych księżycowymi mostami do najbliższego miasta. Żaden z dorosłych nie powrócił, a dzieci bez żadnego dobytku trafiają do slumsów, przez brak pomocy i środków najmłodsze szczenięta giną z głodu, dopiero rozpaczanie reszty wzbudza zainteresowanie przestępców. Wszyscy zostają sprzedani oprócz pięcioletniego Jerome, który wciąż trzymał przy piersi truchełko swojej kilkumiesięcznej siostry. Bandyci “wychowują” go na w miarę posłusznego chłopca do brudnej roboty i tak wilkołak dorasta do prawie pełnoletności. Szajka została jednak rozbita przez straż, a młodzik ucieka szukając kolejnego “mentora”.
Zagłodzony samiec podczas pełni doprowadza do rzezi w jednym podziemnych pubów. Tajemniczy jegomość widzi potencjał w wilkołaku do bycia gladiatorem. Mężczyzna kazał Jerome do siebie mówić Pan Theron i młodzik nawet nie śmiał pytać o więcej. Dostał dach nad głową, ciepłą miskę z jedzeniem dwa razy dziennie oraz własną małą toaletę. Jerome właściwie pierwszy raz w życiu posiadał takie luksusy i uważał Therona za wzór, a nawet boga. Mężczyzna wziął sobie za cel zrobienia z chłopaka maszyny do zabijania, wynajmował kilku wilkołaków, by uczyli chłopaka specyficznych wilkołaczych umiejętności. Jerome nasiąkał wiedzą jak gąbka oraz czuł się potrzebny. Myślał że opieka Theona wynikała z troski o jego przyszłość. Nie znał jednak prawdy, a mężczyzna “miłość” okazywał przemocą oraz uzależniał chłopaka od siebie w postaci różnego rodzaju używek. Jerome często wszczynał bójki i był agresywny nie tylko na arenie, bo to było jedyne co znał. Theron w tym kierunku nie potrafił nad nim zapanować i irytowało go to że wilkołak jest tak nieokrzesany.
Przez 20 lat Jerome walczył dla niego na arenie zaskarbiając sobie okrzyki tłumów. Pokazując swą zwierzęcą stronę został przez nich nazywany “Bestią”. Theron tylko czekał na odpowiedni moment by pozbyć się kundla, który darzył go bezgranicznym zaufaniem. Jedna przegrana walka poskutkowała tym, że sprzedał wilkołaka wampirom nie interesując się jaki spotka go los. W ten sposób wylądował w Katakumbach jako obiekt badań, a najbardziej w nim interesowała ich jego umiejętność transformacji własnej krwi w truciznę. Jerome nie rozumiał dlaczego wylądował w takim miejscu i nie przyjmował do wiadomości tego, że Theron się go pozbył. Wilkołak wielokrotnie próbował sam uwolnić się z klatki przy tym robiąc sobie większą krzywdę niż wampiry które go torturowały. Każdy jednak dzień był zakończony obchodem jednego z medyków, który opiekował się “królikami doświadczalnymi”, by Ci nie zdechli w celach. Jerome z początku chciał zabić jednego z wampirów, niestety nie miał jak, będąc całkowicie spętanym, później przyzwyczaił się do jego towarzystwa. Poznał jego imię, co było dla wilkołaka nowym doświadczeniem, bo zwykle nie musiał o to pytać.
“Rashimi” to imię potem często pojawiało się w jego myślach, gdy oczekiwał tej jedynej pory dnia, która zwiastowała koniec eksperymentów na dany dzień. Relacja między nim a wampirem rozwijała się bardzo powoli, aż do momentu, kiedy wampir dotknął go gdy był pod postacią wilka. Jerome poczuł się dziwnie i bał się tego uczucia, nie rozumiał też dlaczego ten robi coś co widział jak w mieście ludzie robili psom. Głaskał go i miział, co całkowicie zepsuło mu świat, a późniejsze niewytłumaczalne uczucia powiązane z gorącym temperamentem Jerome sprawiły mu więcej kłopotów. Dostawał więcej zakazów od Rashimiego, by się nie zdradzał, jednak z pewnością by sprowadził na nich kłopoty, gdyby nie to, że Katakumby zaczęły płonąć. Pomógł “swojemu” medykowi uratować tyle istot ile się dało, a następnie narażając swoje życie zabrał Rashimiego z pożaru.
Jerome znalazł w ten sposób kolejną osobę, która stała się “panem” jego losu, stając się kulą u nogi medyka. Ruszyli wspólnie znaleźć miejsce, które będą mogli nazwać domem. Kolejne lata mijały, aż dziwna para zawitała w końcu u progu miasta Cross city.

Statystyki

Siła: 15 +10+10+3 = 38 +22 = 60
Zwinność: 10 = 10 +20 = 30
Wytrzymałość: 20 +2 = 22 +20 = 42
Inteligencja: 10 - 10 -5 = -5+18 = 13
Siła woli: 5 = 5 +5 = 10
Percepcja: 10 = 10 +10 = 20

Moc = 13*5 +30 = 95


Wady:
Wymuszona przemiana (Koszt 2) - Kiedy twój patronat góruje przemieniasz się w wilkołaczą postać. Utrzymujesz się w niej do zejścia twego patronatu. Jeśli postać będzie się jednak opierać, próg rzutu zwiększa się o 20 do siły woli. Wilkołaki z patrona Ahroun całkowicie tracą panowanie nad sobą i muszą zażywać eliksir tojadowy abym nie wyrządzić rzezi.
Zwierzęcy umysł (Koszt 3) - Jawna agresja, swoista prostota, dominacja instynktów. + 10 siły - 10 intelektu
Niewykształcony (Koszt 3)– Gorsze wyedukowanie niż rówieśnicy; nie ukończenie szkoły lub wybitne olewanie zajęć. - 5 do intelektu.
Analfabeta (Koszt 2) – Nie opanowana sztuka płynnego czytania ani pisania; oznacza to w zasadzie bycie obywatelem drugiej kategorii. Wszelakie czynności związane z czytaniem czy pisaniem są utrudnione. Zwiększony próg rzutów o 15.


Zalety:
Bijatyka (Koszt 2) - Osoby z tą zaletą zwyczajnie potrafią się bić. Daje im to przewagę w postaci dodatkowej akcji na post. (cztery rzuty a nie trzy)
Mistrz Broni - Osoba odbyła gruntowne przeszkolenie w dziedzinie walki i zabijania. Wie i umie używać różnej broni. Zwiększa ta zaleta skuteczność walki każdym typem broni. Bez tej zalety walka bronią jest skuteczna w połowie. + 10 dmg do walki bronią typu kastet.
(Koszt 1) - Osoba potrafiąca zrobić porządną krzywdę gołymi rękoma i maczetą
Siłacz (Koszt 3) - Potrafi bardzo efektywnie wykorzystać swoją siłę; ułatwia wszelkie działania z użyciem siły. Postać z tą zaletą musi posiadać predyspozycje fizyczne lub rasowe do bycia siłaczem. Dodaje +10 do siły.
Wampiryczny przyjaciel (Koszt 1) - Masz przyjaciela i sojusznika wampira. Oba gatunki nie popierają takich relacji, odkrycie ich może być surowo karane. Utrzymywanie takiej więzi może być niebezpieczne.
Potencjał mocy (Koszt 3) - Osoba dysponuje nad przeciętną ilością mocy. Otrzymuje dodatkowe 30pkt. do poziomu mocy.


Zdolności
Chwyt Śmierci-Koszt uzycia: 20 mocy- Dar ten znacząco zwiększa siłę szczęk. Dzięki temu darowi pochwycona osoba jest w tarapatach. Dodaje +20 dmg do ataku przy ugryzieniu.

Zew łowcy - Wykup 15, użycie 10 - Zdolność pasywna - Wilkołak jest w stanie wyczuć ranną osobę z odległości kilkunastu kilometrów.
Trująca KrewWykup 5, użycie 5 - Wilkołak potrafi zmienić swoją krew w czarną, kleistą maź, zatruwającą przeciwnika. Wróg będzie odczuwał mdłości, bóle głowy, osłabienia. Działa do użycia antidotum.
Szarża - Wykup 5, użycie 5- Każdy wojownik nie boi się starcia z przeciwnikiem. Szarża pozwala podbiec do celu w ciągu jednej tury i zadać mu atak.
Zatrute szpony - Pazury pokryte są różnymi drobnoustrojami, które kiedy zrobisz ranę ofierze, rana w szybkim tempie otrzymuje zakażenie.
*1 poziom - Wykup 5, użycie 5 - odniesione rany po nie długim czasie zaczynają bolec i ropieć.
Regeneracja-Zdolność pasywna - Zdolność organizmu do samoleczenia.- Nie leczy złamań.
-1 poziom- Wykup 5-Regeneruje 5 pkt. życia w każdym poście poza walką. Zmniejsza Percepcję o 5 podczas procesu regeneracji

Zdolności pasywne unikatowe:
- Przemiana - Potrafisz przemieniać się w jedną z 3 form (bestia, wilk, człowiek)
- Księżycowy Most - Tworzysz most między dwoma miejscami. Wyglądem przypomina srebrzystą i mglistą smugę, przez którą wilkołaki mogą się przemieszczać. Czas podróży jest bardzo skrócony. Jesteś w stanie otworzyć most między dalekimi punktami.
Księżycowy most otwiera się w pierwszym poście ale dopiero w kolejnym można przez niego przejść. Wilkołak otwierający musi wejść ostatni, gdyż po nim most zamyka się. Musisz znać miejsce docelowe, aby móc otworzyć do tego miejsca most. Można przenieść do 5 osób.
- odporność na trucizny (dmg z trucizn zmniejszony o połowę)
- lepszy słuch, świetny węch (+ 2 do percepcji przy wykorzystaniu sytuacyjnym tych zmysłów)
- Mowa- Możliwość używania ludzkiej mowy w innych formach.
Aktywne:
- Zmiana dowolnej części ciała-użycie: 5 pkt. mocy - potrafisz na życzenie przemienić wybrane części ciała, nie całego siebie np. zmienić rękę w wilkołaczą łapę.
Przywiązanie -użycie: 5 pkt. mocy- Kiedy wilkołak zmienia swoją formę, ubrania jakie nosi niszczy się. Ta umiejętność pozwala im na zmianę kształtów wraz z ubiorem. Ubranie zmieni rozmiar tak samo jak zegarek, kiedy wilkołak przybierze formę bestii, ale jak zmieni się w hispo to zleje się z jego ciałem. Zdolność pozwala "przypisać" do siebie przedmioty.


Zakupy: (200)
- Kompletem Zwykłym-W skład kompletu wchodzi: kurtka, koszulka, spodnie, buty.
- Maczeta (+30dmg) - 1000g
- torba Materiałowa robocza 130 myntów
- Pasek skórzany--20 myntów
Kurtka - Skórzana wzmocniona- +25 hp - skórzana wzmocniona metalowymi elementami-300 myntów
Spodnie - Skórzane wzmocnione- +25hp - skórzane wzmocniona metalowymi elementami.-350myntów
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaakceptowane”