regulamin i zapis | FAQ | kompendium | poszukiwania | nieobecności |
== Ogłoszenia ==
== Media == | == Fabuła == Wiosny czar... Atak bombowy! Zima, 45 lat po Kataklizmie | ==Faza Księżyca== |
Sylvan Vulkodlak [NPC]
- Sylvan Vulkodlak
- Punkty Przygody: 3,75
- Posty: 751
- Rejestracja: sob wrz 26, 2020 11:21 am
- Medale: 4
- Poziom Zdrowia: 300 + 125 (425)
- Poziom Mocy: 100
- Karta Postaci:
- Statystyki:
30
50 + 10 (60)
20
60
20
40 - Stan portfela: 2460
- Przedmioty magiczne: Kamizelka + 100 HPSpodnie sk.wz +25hp
Data urodzenia: 13.02.1958
Rasa: wilkołak
Zawód: barman
Patronat Ahurn
Historia:
Statystki
Siła: 15 + 3 + 10 +10=38+ 20=58
Zwinność: 10 =10+ 30= 40
Wytrzymałość: 20 +2 =22+ 30= 52
Inteligencja: 10-10 =0+ 20= 20
Siła woli: 5 -5=0+ 20= 20
Percepcja: 10+ 10=20+10= 30
Wady:
Ciekawość 2
Kobieciarz 1
Nerwowy 2
Nienawiść/uprzedzenie 2 [ludzie]
Otwarta Księga 3
Prosty umysł 2
Przestępca 2
Słaba psychika 2 (-5 SW)
Zła sława 1
Zwierzęcy umysł 3 (+10 s-10 int)
Naiwność 1
Zalety:
Bijatyka 3
Honor 3
Język obcy 1 [ojczysty + angol]
Nazwisko 3 [Wódz Wilkołaków]
Oburęczność 2
Torturowanie 2
Ukrywanie się 1
Mistrz broni 3 (miecze 2h, łuk, kastety)
Wysoki próg bólu 2
Zastraszanie 2
Siłacz 3 (10 s)
Kobieciarz
Zdolności
Przemiana - Potrafisz przemieniać się w jedną z 3 form.
- Błogosławieństwo Luny -Kiedy na nocnym niebie lśni księżyc wykonana ze srebra broń nie zadaje garou dodatkowych obrażeń. Działa jak zwykła broń.
- Księżycowy Most - Tworzysz most między dwoma miejscami. Można przenieść do 5 osób.
- Wyczucie nieumarłych -Zwiększona o 5 pkt. obrażenia względem istotom nieumarłym
- odporność na trucizny
- Mowa- Możliwość używania ludzkiej mowy w innych formach.
-Kontrola- Potrafisz kontrolować się po przemianie i połowicznie w pełnie- Nie tyczy się postaci świeżo przemienionych na fabule
- Zmiana dowolnej części ciała-użycie: 5 pkt. mocy - potrafisz na życzenie przemienić wybrane części ciała, nie całego siebie np. zmienić rękę w wilkołaczą łapę.
Przywiązanie - użycie: 5 pkt. mocy- Kiedy wilkołak zmienia swoją formę, ubrania jakie nosi niszczy się. Ta umiejętność pozwala im na zmianę kształtów wraz z ubiorem. Ubranie zmieni rozmiar tak samo jak zegarek, kiedy wilkołak przybierze formę bestii, ale jak zmieni się w hispo to zleje się z jego ciałem. Zdolność pozwala "przypisać" do siebie przedmioty.
----
-Szał- 2 poziom
-Zmiana ciała- dar jeżozwierza, Stalowe szczęki
-Chwyt Śmierci
-Fala uderzeniowa- poziom 1
-Zatrute szpony -1 poziom
-Pocałunek Heliosa – Władający tym Darem wilkołak staje się częściowo niewrażliwy na działanie ognia (płomień pochodzący ze sztucznego nadal go rani np. napalm), może nawet podpalić swoją grzywę, plecy i ogon. Czas 3 posty. Zadaje dodatkowe 10 dmg. (plus 5 dmg. nieumarłym)
-Niewrażliwość - 5 pkt. - Skóra wilkołaka robi się twardsza dzięki temu jest bardziej odporna na ataki fizyczne jak i magiczne. Dodaje 30 pkt. zdrowia. Trwa 3 posty.
-Zew łowcy - 15 pkt. - Zdolność pasywna - Wilkołak jest w stanie wyczuć ranną osobę z odległości kilkunastu kilometrów.
-Wścieklizna - Dzięki umiejętności można przemienić własną ślinę w truciznę bez szkody dla siebie.
*1 poziom - 5 pkt. - Ślina nie jest nazbyt trująca, ugryzienie człowieka wywoła ból głowy, może wymioty/gorączkę.
I've seen the terrible hand of struggle
and felt the pain the hubris brings
I have tasted the wisdom of divinity
and the horror of its sting
And though they tell you i am lost
and their words report my death is come
the fates have left me breathing still
very much alive
And though my mind is cut by battles
fought so long ago
I return victorious
I am coming home
And if the paths that I have followed
have tread against the flow
there is no need for sorrow
I am coming home