regulamin i zapis     
   FAQ    
   kompendium   
   poszukiwania   
   nieobecności     
== Ogłoszenia ==



Wydarzenie w dalekiej krainie zostało ukończone. Postaci wróciły z nagrodami. Niestety wiedza o tym co się tam zaczęło dziać jest poza wiedzą większości z nich.

Zapraszamy do Aktualizacji Dodano kilka rzeczy

→ Zapraszamy Wszystkich na Świąteczną Ucztę, która odbędzie się od 20 grudnia do 9 stycznia. Więcej informacji znajdziecie więcej :)

Wszystkiego dobrego z okazji Mikołajek i witamy z powrotem! Zapraszamy do Aktualizacji aby przekonać się jakie nastały zmiany!

→ Z okazji Dnia Kobiet Administracja życzy Paniom wszystkiego najlepszego z okazji Waszego święta. Niech Los Wam sprzyja.

→ 14 lutego odbędzie się bal walentynkowy. Obowiązkowo stroje przedstawiające figurę szachową lub kartę.

→ Kolejna szansa na zdobycie losu na loterię. Tkacz Losu do końca dnia (12.02) czeka na zdjęcia tego jak świętowaliście Tłusty Czwartek. Więcej informacji w wiadomości od Tkacza i w Aktualizacjach.

→ Do Regulaminu Gry dodany został punkt 19 dotyczący dodatkowych awatarów.

→ A może hasło na pokój prywatny? Dowiedz się więcej.

Cross City odbudowuje się po ataku smoków, który nastąpił ponad miesiąc temu


== Media ==

Nasz FacebookNasz discordNasze DA
== Fabuła ==
♦♦♦♦♦♦♦♦


Nastała zima...

❋ Śnieg spadł, kilka mieszkańców z Cross City wróciło po wyprawie, która trwała dłużej niż powinna... Za to w mieście panuje względu cisza.
❋ Odnalazła się zaginiona strażniczka,Ketuseki Ōkami. Obecnie przebywa w szpitalu.
❋ Niedawno jeden ze szlachciców został... pokarany przez ojca i wysłany do znalezienia sobie, o zgrozo, pracy. Do tego dostał pyskatego niewolnika, którego ma... ułożyć.

♦♦♦♦♦♦♦♦


Spokojna wiosna

Od czasu ataku bombowego w mieście zapanował dziwny spokój. Przestępczość nadal istnieje ale nie dzieją się żadne większe ataki. Nawet nielegalny handel towarami czy narkotykami jakby się ukrył, bojąc się wynurzyć na powierzchnie. Czy to cisza przed burzą czy skutki zmorzonych patroli na ulicach...

♦♦♦♦♦♦♦♦

Atak bombowy!
W ostatnim czasie grupy przestępcze coraz śmielej działają na terenie miasta. Rozboje, ataki, pobicie czy kradzieże. Dowódca na tyle na ile ma możliwości walczy z nimi. Ci jednak posuwają się jeszcze dalej organizując zamach bombowy. W biały dzień wybucha bomba niszcząc część strażnicy jak i areny.

♦♦♦♦♦♦♦♦

Zima, 45 lat po Kataklizmie

Po wydarzeniach jakie miały miejsce 10 lat temu, kiedy bogowie starli się w boju, radni postanowili, że nastały nowe czasy i wraz nimi trzeba zmienić system czasu. Ustalono, że w Cross City i przyległych mu miejscowościach i ziemiach Kataklizm będzie od teraz rokiem 0. Od tamtego momentu stosowano się do nowych zasad wprowadzonych przez radnych. Ułatwiło to urzędnikom uporządkowanie papierologi.

Tak więc, według nowych ustaleń, śmierć Smoczego Boga nastąpiła w 35 roku. Od tego czasu samo Cross City bardzo rozwinęło się i powiększyło swoje tereny. Stworzyło port aby móc handlować z odległymi miejscami. Przebudowane zostały dzielnice i stworzona kopalnia zapewniająca dostęp do kryształów.

Miastu w rozwoju pomogli Patroni, osoby, które albo miały majątek, możliwości czy też inne przydatne dla miasta zdolności. Każda taka osoba dostała tytuł Patrona co daje im dodatkowe prawa, których zwykli mieszkańcy nie mają. Jest to gest podziękowania ze strony włodarzy miasta...

Ten okres był spokojny, nie wydarzyło się nic większego co zagrażałoby miastu.

♦♦♦♦♦♦♦♦

==Faza Księżyca==



Pełnia:
od 25 do 27 stycznia
==Pogoda==

W dzień

Słońce schowane za chmurami, czasem lekko wyjrzy. Śnieg lekko pruszy i brak wiatru.
Temperatura od 1 do -5 stopni

W nocy

Noce chłodne z bardzo silnym wiatrem i padającym śniegiem Temperatura od -3 do -10 stopni

Primeval

Dział, w którym tworzysz temat i wypisujesz swój dobytek nie ekwipunek. W dobytku zamieszczasz co konkretnie posiada Twoja postać, co i ile czego ma. Nie musi wszystkiego nosić przy sobie to w ekwipunku (profil postaci) zaznaczasz, które z tych rzeczy aktualnie posiadasz przy sobie. Warto też systematycznie aktualizować dobytek aby uniknąć sytuacji użycia czegoś czego już się nie ma.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Primeval
Punkty Przygody: 1,69 
Posty: 306
Rejestracja: pn lut 22, 2021 12:58 am
Poziom Zdrowia:
253/315
Poziom Mocy:
55/75
Karta Postaci:
Statystyki:

20

70

15

45

20

20
Stan portfela: 6490

Nieaktualne
- Mieszka w domu Lilianny Valerii, ten jest całkiem przestronny i jak na jego standardy zdecydowanie luksusowy. Posiada dwa piętra gdzie rozlokowane są, tradycyjne pokoje typu jadalnia, kuchnia, łazienka, niewielka biblioteka z biurem, sypialnie, pokoje gościnne i inne. W piwnicy znajduje się istny magazyn oraz miejsce na laboratorium alchemiczne. Tak, Lilianna również zna się na alchemii, chociaż jak Primeval je zastał po raz pierwszy wymagało porządnego wysprzątania. Na strychu...? Może lepiej nie wiedzieć wszystkiego. Jego pokój znajduje się na piętrze, a w jego garderobie zawsze zapas zwykłego ubrania. Wokół domu znajduje się również niewielki ogród, który Primeval czasami urozmaica niecodziennymi gatunkami roślin. Ponadto od lokalizacji domu jest niemalże 10 minut spacerku do Źródlanej Łaźni. Okolica na szczęście należy do tych spokojniejszych, jednak nikt nie wie czy to sprawka specyficznego podejścia Primevala do naciągaczy i wkurzających klientów nie raz "odwiedzających" Lilianne, czy po prostu tak było od zawsze.

- Komplet wzmocniony - + 40 zdrowia - Ten skurzany pancerz został stworzony z myślą o nieograniczaniu właścicielach w wysiłku fizycznym. Nieco ucierpiała na tym jego wytrzymałość, jednak jak to mówią... Nie można mieć wszystkiego!

- Miecz Dwuręczny - 30 obrażeń - Primeval się z nim nie roztaje, można by rzec, że nawet z nim śpi. Zawsze naostrzony i wypolerowany, gdyż w końcu nie chce, aby jego najwierniejszy kompan go kiedykolwiek zawiódł.

- Ostrzałka Łowcy Głów - Specyficzne, lecz bardzo proste urządzenie w kształcie jajka... a przynajmniej tak mniej więcej. Na górze można ostrzyć ostrza mieczy, noża i inne bronie. A na dole jest specjalne do ostrzenia bełtów oraz strzał. Przy okazji można odkręcić górną część, aby dostać się do pojemniczka, którym można wypełnić jakąś substancją, aby przy okazji ostrzenia bezpiecznie nałożyć je na ostrze.

- Materiałowa wzmocniona torba podróżna - Co tu dużo mówić, trzeba gdzieś trzymać te wszystkie drobiazgi jak i większe przedmioty. W końcu mamy tylko dwie ręce!

- Moździerz i tłuczek, niewielki garnek, parę wolnych butelek jak i specjalna łyżka, łapa, palnik na alkohol oraz zapalniczka - Podstawowy sprzęt młodego alchemika i nie służy tylko do tego!

- Niewielka apteczka - Standardowe wyposażona według uznania Primevala. Znajdzie się tam czysty spirytus, eliksir pieprzowy, czystą igłę i nić, bandaże i gazy, leczący dotyk, maść wspomagającą gojenie, sole trzeźwiące, parę plastrów, trójkątną chustę, przezroczysty płyn z plakietką "Nie kosztować"... I chyba tyle?

- Pasek na eliksiry/narzędzia na pas lub tułów - Tutejszy pasek pełni obie wypisane funkcje, dzięki niemu Primeval ma zawsze szybki dostęp do potrzebnych mu mikstur oraz narzędzi... chociaż tych drugich nie ma zbyt wiele, gdyż aktualnie jest to tylko nóż myśliwski.

- Mikstury - Co prawda Primeval nie jest jakimś nie wiadomo jakim mistrzem w tej dziedzinie, ale to co mu potrzebne do "roboty" potrafi przygotować sobie sam. Zawsze ma pod ręką:
* "Płynny Ogień", bądź jak bardziej napaleni mówią "Gorący Pocałunek". Gęsta substancja o płomiennych barwach.
* "Esencję Chaosu", jednak jej działanie jest trudne do zdefiniowania... Natomiast jej kolor kojarzy się każdemu trochę inaczej, choć przeważnie przypomina płynne złoto.
* "Słaba odtrutka" - To chyba wiadomo.
* "Sole trzeźwiące" - W końcu nie za każdym razem sięga się po apteczkę, chociaż często mu jest ich szkoda i woli stosować inną metodę pobudki.

* "Eliksir Pieprzowy", Znajduje się w apteczce jako środek przeciw gorączkowy, w dwóch butelkach
* "Leczący Dotyk", Tak jak powyżej, zawsze ma w apteczce w dwóch dawkach.
* "Objęcia Morfeusza", Chyba najniebezpieczniejsza mikstura w jego apteczce o działaniu nasennym, zmniejszającym odczuwanie bólu, strachu. Spowalnia procesy myślowe. Pomimo, iż efekt z jednej kropli utrzymuje się zazwyczaj od 2 do 5 minut, to jest przydatna jak pacjent boi się igły.
* "Ognisty Żar", Prawda jest taka, że już dawno zapomniał, że został mu taki egzemplarz w torbie. Dawno nie musiał niczego podpalać...
* "Słaba Trucizna", Bez niej Łowca Głów to jak bez ręki :)
* "Eliksir Wspomagający Pamięć", Wykorzystywany głównie przy nauce i badaniach bardziej skomplikowanych receptur. W końcu nie chcemy, aby coś poszło nie tak, czyż nie?

Spoiler
Liczbowy spis mikstur:
- 1x Płynny Ogień
- 2x Esencję Chaosu
- 2x Słaba odtrutka
- 3x Sole trzeźwiące
- 2x Eliksir Pieprzowy
- 2x Leczący Dotyk
- 1x Objęcia Morfeusza (45 kropli)
- 1x Ognisty Żar
- 2x Słaba Trucizna
- 1x Eliksir Wspomagający Pamięć

- Księgi: Primeval nosi ze sobą trzy księgi. Z wiadomych powodów nikomu ich nigdy nie udostępnia.
* Pierwsza z nich przypomina bardziej zeszyt, a tym jest jego pamiętnik, gdzie spisuje swoje pomysły, ciekawe wydarzenia i takie tam. Jednak z niewiadomych powodów część stron jest zawsze pusta...
* Druga z nich to gruba księga o anatomii, znajduje się tam masa informacji oraz nazw łacińskich. Stąd Primeval w miarę potrafi posługiwać się łaciną, jednak ciekawą rzeczą w niej są przypiski, jasno zaznaczające wrażliwości konkretnych części ciała na różne czynniki.
* Trzecia to księga o alchemii, jest w niej wiele różnych przepisów oraz... wiele marginesów z różnymi i niecodziennymi informacjami.
Kiedyś się dokończy...

Tymczasem gdy nie mam tego przy sobie... Ma to pewnie w domu...

Komplet "roboczy" - + 90 hp
Rękawice Bojowe - + 25 obrażeń
Torba Skórzana Wzmocniona:
- Ciemny Niebieskawo-Czarny Płaszcz
- Zegarek
- Schowany wisiorek z zdjęciem rodzinnym

Pasek na eliksiry/narzędzia na pas lub tułów:
- Miejsce Rękawice Bojowe
- Kasa 1300 myntów chowa w domu

- 0x Bandaże /Na rękach/
- 3x Pusta Butelka /Schowane/
- 0x Bezwonny /Schowane/
- 0x Niewidzialność /Schowane/
- 1x Szkiele-Wzro /Schowane/
- 0x Silnie leczący dotyk /Schowane/
- 1x Sole Trzeźwiące /Schowane/
- Eliksir Tojadowy /Schowane/
- 3x Butelki z Jadem "Scorpio" /Schowane/
- Butelka Wypełniona Krwią Jednorożca /Schowana/
- Butelka Wypełniona Smoczą Krwią /Schowana/
- Dwa Kły Młodego Smoka /Schowana/
ODPOWIEDZ

Wróć do „Dobytek”