regulamin i zapis     
   FAQ    
   kompendium   
   poszukiwania   
   nieobecności     
== Ogłoszenia ==



Wydarzenie w dalekiej krainie zostało ukończone. Postaci wróciły z nagrodami. Niestety wiedza o tym co się tam zaczęło dziać jest poza wiedzą większości z nich.

Zapraszamy do Aktualizacji Dodano kilka rzeczy

→ Zapraszamy Wszystkich na Świąteczną Ucztę, która odbędzie się od 20 grudnia do 9 stycznia. Więcej informacji znajdziecie więcej :)

Wszystkiego dobrego z okazji Mikołajek i witamy z powrotem! Zapraszamy do Aktualizacji aby przekonać się jakie nastały zmiany!

→ Z okazji Dnia Kobiet Administracja życzy Paniom wszystkiego najlepszego z okazji Waszego święta. Niech Los Wam sprzyja.

→ 14 lutego odbędzie się bal walentynkowy. Obowiązkowo stroje przedstawiające figurę szachową lub kartę.

→ Kolejna szansa na zdobycie losu na loterię. Tkacz Losu do końca dnia (12.02) czeka na zdjęcia tego jak świętowaliście Tłusty Czwartek. Więcej informacji w wiadomości od Tkacza i w Aktualizacjach.

→ Do Regulaminu Gry dodany został punkt 19 dotyczący dodatkowych awatarów.

→ A może hasło na pokój prywatny? Dowiedz się więcej.

Cross City odbudowuje się po ataku smoków, który nastąpił ponad miesiąc temu


== Media ==

Nasz FacebookNasz discordNasze DA
== Fabuła ==
♦♦♦♦♦♦♦♦


Nastała zima...

❋ Śnieg spadł, kilka mieszkańców z Cross City wróciło po wyprawie, która trwała dłużej niż powinna... Za to w mieście panuje względu cisza.
❋ Odnalazła się zaginiona strażniczka,Ketuseki Ōkami. Obecnie przebywa w szpitalu.
❋ Niedawno jeden ze szlachciców został... pokarany przez ojca i wysłany do znalezienia sobie, o zgrozo, pracy. Do tego dostał pyskatego niewolnika, którego ma... ułożyć.

♦♦♦♦♦♦♦♦


Spokojna wiosna

Od czasu ataku bombowego w mieście zapanował dziwny spokój. Przestępczość nadal istnieje ale nie dzieją się żadne większe ataki. Nawet nielegalny handel towarami czy narkotykami jakby się ukrył, bojąc się wynurzyć na powierzchnie. Czy to cisza przed burzą czy skutki zmorzonych patroli na ulicach...

♦♦♦♦♦♦♦♦

Atak bombowy!
W ostatnim czasie grupy przestępcze coraz śmielej działają na terenie miasta. Rozboje, ataki, pobicie czy kradzieże. Dowódca na tyle na ile ma możliwości walczy z nimi. Ci jednak posuwają się jeszcze dalej organizując zamach bombowy. W biały dzień wybucha bomba niszcząc część strażnicy jak i areny.

♦♦♦♦♦♦♦♦

Zima, 45 lat po Kataklizmie

Po wydarzeniach jakie miały miejsce 10 lat temu, kiedy bogowie starli się w boju, radni postanowili, że nastały nowe czasy i wraz nimi trzeba zmienić system czasu. Ustalono, że w Cross City i przyległych mu miejscowościach i ziemiach Kataklizm będzie od teraz rokiem 0. Od tamtego momentu stosowano się do nowych zasad wprowadzonych przez radnych. Ułatwiło to urzędnikom uporządkowanie papierologi.

Tak więc, według nowych ustaleń, śmierć Smoczego Boga nastąpiła w 35 roku. Od tego czasu samo Cross City bardzo rozwinęło się i powiększyło swoje tereny. Stworzyło port aby móc handlować z odległymi miejscami. Przebudowane zostały dzielnice i stworzona kopalnia zapewniająca dostęp do kryształów.

Miastu w rozwoju pomogli Patroni, osoby, które albo miały majątek, możliwości czy też inne przydatne dla miasta zdolności. Każda taka osoba dostała tytuł Patrona co daje im dodatkowe prawa, których zwykli mieszkańcy nie mają. Jest to gest podziękowania ze strony włodarzy miasta...

Ten okres był spokojny, nie wydarzyło się nic większego co zagrażałoby miastu.

♦♦♦♦♦♦♦♦

==Faza Księżyca==



Pełnia:
od 25 do 27 stycznia
==Pogoda==

W dzień

Słońce schowane za chmurami, czasem lekko wyjrzy. Śnieg lekko pruszy i brak wiatru.
Temperatura od 1 do -5 stopni

W nocy

Noce chłodne z bardzo silnym wiatrem i padającym śniegiem Temperatura od -3 do -10 stopni

Bjorn

Tutaj każdy zobowiązany jest stworzyć swoja kartę postaci na podstawie szablonu lub własnej inwencji.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Bjorn
Punkty Przygody: 1,86 
Posty: 489
Rejestracja: wt paź 06, 2020 4:47 pm
Poziom Zdrowia:
270 + 90 (360)
Poziom Mocy:
75/75
Karta Postaci:
Statystyki:

15

58 +10 (68)

15

45 +10 (54)

10

22
Stan portfela: 2795

Imię i nazwisko/pseudonim: Vesna Solvang zwana Bjorn
Data urodzenia: 15.02. 15 lat po kataklizmie
Rasa: Zmiennokształtny
Zawód: straż dorywczo gladiator
Zwierzę totemiczne: niedźwiedź
Historia:
Spoiler
Pochodzi z daleka, wychowana w zgodzie z tradycyjnymi wartościami na wsi. Jej oboje rodziców potrafili przybierać zwierzęce formy, tak i ona pewnego razu przybrała. Jej duchem jest niedźwiedź. W społeczności, z której się wywodzi duch niedźwiedzia jest uznawanym za dzikiego w boju ale w pokoju za mądrego i rozsądnego. Zajmowała się również tak prozaicznymi i na tamte czasy nie przydatnymi rzeczami jak garbowanie skór i kuśnierstwo, a w wolnej chwili również tworzyła pigmenty do malunków na ciała. Nauczał ją w tym fachu starszy kuśnierz wioski.
Nauczyła się dużo ale kiedy nastąpił kataklizm i drogi jej społeczności się rozeszły, ta wybrała za nowy dom dom Wilkołaków, dzieci Wielkiego Wilka. Uważała, że bliżej jej do nich niż tych co są w Cross city. U "Wilków", jak in nazywała nauczyła się polować z wykorzystaniem łuku i tam dopiero nabyła umiejętności, które szkoliła. Także z czasem stała się uczniem jednego z nich.
Miała też możliwość poszerzania swych umiejętności garbarskich i kuśnierskich. Garou miały inne techniki wytwarzani produktów ze skór jak i ich pozyskiwania. Było to dla kobiety ciekawe i interesujące zajęcie. Z każdym dniem uczyła się więcej jak i więcej rzeczy wychodziło jej. Sama wytworzyła swoja skórzaną zbroję, którą z czasem nie raz przyjdzie jej naprawiać i ulepszać.
Mimo wieku nie raz jednak inni Garou traktują ja lekko jak dziecko, z pobłażaniem. Nie sprawiało jej to problemu, tu się czuła jak w domu.
Tutaj oswoiła z trudem wiewiórkę, która stała się jej towarzyszem, dość niesfornym ale jednak. Pomagała jej w zbiorach różnych produktów czy owoców, które były osiągalne dla kobiety.

Kiedy nastał czas przebudzenia Żmija, nie było jej w dolinie i to co się wydarzyło przyszło jej dowiedzieć się z czasem. Wędrowała w tym czasie z Inkar z którą się nawet zbliżyła. Kobieta zaczynała się podobać Bjorn. Ta jednak nie mówiła takich rzeczy.
Będąc na uroczystości zimowej w Zamku niejakiego lorda Dariusza, spotkała Fenrira, który zdradził co zrobił. Kobieta nie mogła w to uwierzyć i odeszła.
W tawernie rozłączyła się z Inkar, zostawiając tę w ów przybytku. Sama Bjorn poczęła przebywać dużo w swej niedźwiedziej formie i zaczynała napadać na karawany i handlarzy kierujący się do smoczej doliny. Nie krępowała się zabijać bezbronnych i okradać ich truchła. Nieźle przy tym się wzbogaciła. Pieniądze nie były jednak dla niej najważniejsze, były jednak przydatne... Tak też spędziła ostatnie miesiące. Zabijała i okradała.
Po ataku na Cross wolała jednak przystopować, nie chcąc narobić sobie i tak już dużych problemów.
Wiele lat spędziła w Dalen w wiosce Ursai, którzy nauczyli ja panowania nad swoją ulepszoną niedźwiedzią formą. U nich też urodziła bliźnięta, które nazwała Fery i Freya. Niestety oboje zmarli zimą kiedy zachorowali a dostęp do ziół był trudny tak jak i do pożywienia. Kobieta ciężko to przeszła, pomogła jej mentorka, która także wskazał drogę bogini życia.
Ostatnie lata spędziła głownie w lasach jako niedźwiedź. W końcu wróciła do miasta.

Statystki
Siła: 5+ 10+ 45= 60
Zwinność: 22
Wytrzymałość: 15+30=45 225hp +90 hp=315
Inteligencja: 15 75 moc
Siła woli:10
Percepcja:13


Wady:
Ciekawość (-2) siłę woli jest zwiększony o 10 jak coś zaciekawi.
Głodomór (-2) Zwiększa próg rzutu na Siły woli o 10
Przesądny (-2)
Otwarta Księga (-3) Zmniejszony próg rzutu o 10 na siłę woli u przeciwnika.


Zalety:
Bijatyka (3) (cztery rzuty a nie trzy)
Naśladowca (3)
Orientacja w terenie (2) - Nie gubi się nawet w obcym otoczeniu (Koszt 2)(zmniejsza próg rzutów na percepcje o 10).
Siłacz (2) Dodaje +10 do siły.
Szybko się uczy (3) Zwiększa ilość zdobywanego doświadczenia x2.
Tropiciel (3) Obniża próg percepcji o 10 przy próbach tropienia.
Ukrywanie się (2) Zwiększa próg percepcji u przeciwnika o 10
Mistrz Broni (2) łuki, sztylety

Zdolności
Przemiana +
Jedność z ziemią+
Mowa +
Przemiana części ciała (5pkt.) +
Przemiana ubrań (5pkt.) +
Jedność z duchem (40pkt.)+
Twardy żołądek - 2 poz. pasywne zjesz wszystko, nie ważne czy to jest martwe od tygodnia czy świeże, nie musisz martwić się o zatrucia.
Korowa skóra (5 pkt.) Utwardza skórę celu, zwiększając życie o 30 pkt. na 3 posty.
Twarda Skóra (10 pkt.) Zdolność pasywna - Jesteś odporny na naturalne trucizny.
Pocałunek Heliosa - użycie 5 pkt mocy-
Zatrute pazury (5 pkt.) użycie 5 pkt mocy- Rany zadane przez zmiennokształtnego pazurami nie chcą się leczyć w normalny sposób. Wyleczenie ich zajmuje dwa razy więcej czasu. Regeneracja rasowa nie przyspiesza leczenia tych ran.
Miś
"Wildlands a nowhere place
A breath away from heaven
Symphonies of silent words
Rise beyond the sky

Faraway
We will run faraway
We will come
To the Wildlands faraway

Fighting for the Wildlands
On the highest mountain
We'll end it all
And finally journey home"
Awatar użytkownika
Bjorn
Punkty Przygody: 1,86 
Posty: 489
Rejestracja: wt paź 06, 2020 4:47 pm
Poziom Zdrowia:
270 + 90 (360)
Poziom Mocy:
75/75
Karta Postaci:
Statystyki:

15

58 +10 (68)

15

45 +10 (54)

10

22
Stan portfela: 2795

Ubrania:
Obrazek
Zwykle:
Obrazek

ObrazekObrazekObrazek

Fryzura
Obrazek
Obrazek


Stare awy
Obrazek Obrazek

Porównanie wielkości kiedy użyje "Jedność z Duchem"
Obrazek






ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek



Związani krwią
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Miś
"Wildlands a nowhere place
A breath away from heaven
Symphonies of silent words
Rise beyond the sky

Faraway
We will run faraway
We will come
To the Wildlands faraway

Fighting for the Wildlands
On the highest mountain
We'll end it all
And finally journey home"
ODPOWIEDZ

Wróć do „Karty Postaci”