regulamin i zapis     
   FAQ    
   kompendium   
   poszukiwania   
   nieobecności     
== Ogłoszenia ==



Wydarzenie w dalekiej krainie zostało ukończone. Postaci wróciły z nagrodami. Niestety wiedza o tym co się tam zaczęło dziać jest poza wiedzą większości z nich.

Zapraszamy do Aktualizacji Dodano kilka rzeczy

→ Zapraszamy Wszystkich na Świąteczną Ucztę, która odbędzie się od 20 grudnia do 9 stycznia. Więcej informacji znajdziecie więcej :)

Wszystkiego dobrego z okazji Mikołajek i witamy z powrotem! Zapraszamy do Aktualizacji aby przekonać się jakie nastały zmiany!

→ Z okazji Dnia Kobiet Administracja życzy Paniom wszystkiego najlepszego z okazji Waszego święta. Niech Los Wam sprzyja.

→ 14 lutego odbędzie się bal walentynkowy. Obowiązkowo stroje przedstawiające figurę szachową lub kartę.

→ Kolejna szansa na zdobycie losu na loterię. Tkacz Losu do końca dnia (12.02) czeka na zdjęcia tego jak świętowaliście Tłusty Czwartek. Więcej informacji w wiadomości od Tkacza i w Aktualizacjach.

→ Do Regulaminu Gry dodany został punkt 19 dotyczący dodatkowych awatarów.

→ A może hasło na pokój prywatny? Dowiedz się więcej.

Cross City odbudowuje się po ataku smoków, który nastąpił ponad miesiąc temu


== Media ==

Nasz FacebookNasz discordNasze DA
== Fabuła ==
♦♦♦♦♦♦♦♦


Nastała zima...

❋ Śnieg spadł, kilka mieszkańców z Cross City wróciło po wyprawie, która trwała dłużej niż powinna... Za to w mieście panuje względu cisza.
❋ Odnalazła się zaginiona strażniczka,Ketuseki Ōkami. Obecnie przebywa w szpitalu.
❋ Niedawno jeden ze szlachciców został... pokarany przez ojca i wysłany do znalezienia sobie, o zgrozo, pracy. Do tego dostał pyskatego niewolnika, którego ma... ułożyć.

♦♦♦♦♦♦♦♦


Spokojna wiosna

Od czasu ataku bombowego w mieście zapanował dziwny spokój. Przestępczość nadal istnieje ale nie dzieją się żadne większe ataki. Nawet nielegalny handel towarami czy narkotykami jakby się ukrył, bojąc się wynurzyć na powierzchnie. Czy to cisza przed burzą czy skutki zmorzonych patroli na ulicach...

♦♦♦♦♦♦♦♦

Atak bombowy!
W ostatnim czasie grupy przestępcze coraz śmielej działają na terenie miasta. Rozboje, ataki, pobicie czy kradzieże. Dowódca na tyle na ile ma możliwości walczy z nimi. Ci jednak posuwają się jeszcze dalej organizując zamach bombowy. W biały dzień wybucha bomba niszcząc część strażnicy jak i areny.

♦♦♦♦♦♦♦♦

Zima, 45 lat po Kataklizmie

Po wydarzeniach jakie miały miejsce 10 lat temu, kiedy bogowie starli się w boju, radni postanowili, że nastały nowe czasy i wraz nimi trzeba zmienić system czasu. Ustalono, że w Cross City i przyległych mu miejscowościach i ziemiach Kataklizm będzie od teraz rokiem 0. Od tamtego momentu stosowano się do nowych zasad wprowadzonych przez radnych. Ułatwiło to urzędnikom uporządkowanie papierologi.

Tak więc, według nowych ustaleń, śmierć Smoczego Boga nastąpiła w 35 roku. Od tego czasu samo Cross City bardzo rozwinęło się i powiększyło swoje tereny. Stworzyło port aby móc handlować z odległymi miejscami. Przebudowane zostały dzielnice i stworzona kopalnia zapewniająca dostęp do kryształów.

Miastu w rozwoju pomogli Patroni, osoby, które albo miały majątek, możliwości czy też inne przydatne dla miasta zdolności. Każda taka osoba dostała tytuł Patrona co daje im dodatkowe prawa, których zwykli mieszkańcy nie mają. Jest to gest podziękowania ze strony włodarzy miasta...

Ten okres był spokojny, nie wydarzyło się nic większego co zagrażałoby miastu.

♦♦♦♦♦♦♦♦

==Faza Księżyca==



Pełnia:
od 25 do 27 stycznia
==Pogoda==

W dzień

Słońce schowane za chmurami, czasem lekko wyjrzy. Śnieg lekko pruszy i brak wiatru.
Temperatura od 1 do -5 stopni

W nocy

Noce chłodne z bardzo silnym wiatrem i padającym śniegiem Temperatura od -3 do -10 stopni

Helion Kanavar

Tutaj każdy zobowiązany jest stworzyć swoja kartę postaci na podstawie szablonu lub własnej inwencji.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Helion Kanavar
Punkty Przygody: 4,45 
Posty: 1237
Rejestracja: pn gru 06, 2021 12:06 am
Medale: 3
Poziom Zdrowia:
225 +90 (315)
Poziom Mocy:
75/75
Karta Postaci:
Statystyki:

16

42

15

45

15

40
Stan portfela: 1150
Przedmioty magiczne:
komplet roboczy(wzm.)+90hp
Kastet +15 dmg

Imię i nazwisko/pseudonim: Helion Antonidas Eddran Kanavar
Data urodzenia: 17.10.20
Data przebudzenia/przemiany: 28.06. 25r.
Rasa: wilkołak
Zawód: mechanik i najemnik
Patronat Theurge
Wygląd:
-Bursztynowe oczy
-Włosy ciemny blond
-Wzrost 179 cm
-Tatuaże na przedramionach, czarne. Zmieniają kolor na fiolet kiedy używa mocy lub zaczyna tracić kontrolę
-Kolczyki: w nosie po lewej stronie, w dolnej wardze po lewej stronie, po tej samej stronie w brwi i w obu uszach
-karnacja skóry: jasna
-Nosi wisior, małą buteleczkę z niebieskim płynem, świecącym na niebiesko w ciemnościach

Jako wilkołak

Obrazek


Osobowość:
  • Spokojny i wesoły
  • Potrafi być poważny
  • Skupiony na swym zadaniu
  • Rozwiązły- nie zawsze ale lubi seks
  • Lubi gadać z duchem dziadka, który czasem za bardzo mu przeszkadza
  • Boi się prawie, że panicznie głębokiej wody, zbiorników wodnych, zaś przy małych basenach itp. czuje duży discomfort
  • Jest biseksualny- Podobają mu się kobiety i chciałby coś więcej ale dziadek przekszakdza mu bardzo, zaś kiedy spotyka się z facetami to duch daje mu spokój...
Historia:
Chłopak urodził się w Cross City i to w tym mieście spędził większość swojego życia. Jego ojciec Miguel jest wilkołakiem i handlarzem różnymi rzeczami, zaś matka Liv zmiennokształtną, pracująca przy roślinach i zieleni w mieście. Sam chłopak nie wykazywał predyspozycji ani do bycia wilkołakiem ani zmiennokształtnym przez kilka lat. W końcu jednak to wilcza natura wygrała i przeżył swoją pierwsza przemianę. Ojciec był przez długi czas wielkim wsparciem dla chłopaka i uczył go przydatnych rzeczy. Czasem nawet zabierał ze sobą w drogę na handelek. Helion nie mógł narzekać.
Wiele się zmieniło kiedy chłopak dobijał do 10 lat. Został uprowadzony z podwórka i uwięziony. Rodzice aby odzyskać chłopaka mili zapłacić za niego kasę. Nim jednak wysłali chociaż list do nich, chcieli wyciągnąć jak najwięcej informacji od młodego. Ten był przerażony i z chęcią przemieniłby się gdyby nie groźba, że po takiej akcji zabija jego rodziców. Dziecko jak dziecko bało się. Ciężko było mu powstrzymywać się przed zmianą, zawsze wtedy stosowali chwyt za włosy i podtapiali go w wiadrze z wodą. W ten sposób również próbowali wyciągnąć co chłopak wie o majątku, pieniądza i interesach rodziców. Jak na prawie dziesięciolatka to wiedział mało, nie interesowało go to w taki sposób, jaki chcieli porywacze. Nim skontaktowali się z rodzicami Heliona i otrzymali to co chcieli, minął tydzień. W tym czasie dzieciak był torturowany przeważnie przy pomocy wody, a i nie szczędzili sobie innych zabaw z dzieckiem.
Młody będąc już w domu nie mógł dojść do siebie przez bardzo długi czas. rodzice wysłali go na terapie. Nie pozbyła się jego lęków, których się nabawił ale pozwoliło jakoś funkcjonować. Mył się i był w stanie korzystać w normalny sposób z wody. Unikał jednak zbiorników wodnych itp. Wpadał w wewnętrzna panikę, paraliż czy zdarzało mu się nawet ze strachu wpadać w szał i zmieniać się. Aby ograniczyć ten ostatni aspekt, który mógł zagrażać życiu samego wilkołaka jak i innych, rodzice zaprowadzili go do jednego ze szamanów. Ten wykonał magiczne tatuaże na przedramionach chłopaka, które kiedy ten wzbiera w sobie furię czy moc, zmieniają barwę z czarnej na fioletowa. Tłumaczył, że nie uśpi w nim wilka, nie stosuje się już takich rytuałów, ale dzięki tym tatuażom pozwoli ostrzec innych, że coś się dzieje złego. Tak samo sam Helion widząc ten "sygnał" miał szanse uczyć się panowania nad tym gniewem w sobie.
Ojciec zaczął trenować z nim walkę wręcz aby młodzieniec mógł trochę tej swojej energii się pozbywać. Temu też walka broniami, nakładanymi na dłonie mu pasowała najbardziej i uczył się w tym kierunku. poświęcał na to wolny czas między nauką w szkole a nauką tego co lubił, czyli majsterkowania przy maszynach.
Coraz częściej jego dawno zmarły dziadek, Antonidas, nawiedzał Heliona. Ten przestał mówić, ze to duch, większość otoczenia traktowała to jako efekt uboczny porwania, wymyślenie sobie przyjaciela czy jakieś schorzenie na umyśle. No dziadek bardzo lubił "doradzać" mu w randkach, które przez niego kończyły się szybciej niż zaczynały. Temu kiedy Helion skończył szkołę zatrudnił się w warsztacie i poświęcał czas na pracy i byciu najemnikiem. No czasem poświęcał też czas swojemu przełożonemu, przynajmniej wtedy dziadek odpuszczał. Nauczył się dużo od Reno, nie tylko w kwestiach napraw maszyn ale i włamywania i bardziej prywatnych rzeczach.


Statystki
Siła: 15 + 3+ 20 =38
Zwinność: 10+ 20 = 30
Wytrzymałość: 20 +2 + 20 = 42
Inteligencja: 10 +5 = 15
Siła woli:5 +10 = 15
Percepcja:10 +6 = 16

Wady:
*Nawiedzany (2)– Dziadek Antonidas nawiedza go i przeszkadza niejednokrotnie. Często gadają, przez co może być Helion uważany za dziwaka.
*Otwarta Księga (3)-Nie potrafisz ukrywać emocji i myśli. Przez co łatwiej wyciągnąć z ciebie informacje. Zmniejszony próg rzutuo 10 na siłe woli u przeciwnika.
*Wymuszona przemiana (2) - Kiedy twój patronat góruje przemieniasz się w wilkołaczą postać. Utrzymujesz się w niej do zejścia twego patronatu. Jeśli postać będzie się jednak opierać, próg rzutu zwiększa sie o 20 do siły woli.
*Fobia - Irracjonalny strach- (3) - Na głęboką wodę i zbiorniki wodne. Wpadną we wewnętrzna panikę i może być sparaliżowany przez co może nie wykonać ruchu czy też może próbować uciekać.

Zalety:
*Bijatyka (2) - Osoby z tą zaletą zwyczajnie potrafią się bić. Daje im to przewagę w postaci dodatkowej akcji na post. (cztery rzuty a nie trzy)
*Oburęczność (2) - Umiejętność posługiwania się obiema rękami z taką samą skutecznością. Cecha wymagana do walki dwiema broniami jednoręcznymi na raz, po jednej w każdej ręce (np. dwa sztylety) -nie jest konieczna do jednej broni dwuręcznej lub jedno ręcznej (np. miecz jednoręczny czy dwuręczny)
*Szybko się uczy (3) - Osoby z tą cechą uczą się szybciej od innych (poprzez praktykę, czytanie, trenowanie samodzielne lub z kimś). Zwiększa ilość zdobywanego doświadczenia x2.
Mistrz Broni - Osoba odbyła gruntowne przeszkolenie w dziedzinie walki i zabijania. Wie i umie używać różnej broni.
(1) - Osoba potrafiąca zrobić porządną krzywdę gołymi rękoma i jednym typem broni (gracz wpisuje i wybiera)-sztylety
*Szybki refleks (2) – Działa się szybko, jak błyskawica. Ułatwia czynności związane ze zręcznością i dodaje bonus +10 do zręczności.

Zdolności
Rasowe:
- Przemiana -
- Księżycowy Most -
- odporność na trucizny (dmg z trucizn zmniejszony o połowę)
- lepszy słuch, świetny węch (+ 2 do percepcji przy wykorzystaniu sytuacyjnym tych zmysłów)
- Mowa- Możliwość używania ludzkiej mowy w innych formach.
Aktywne:
- Zmiana dowolnej części ciała-użycie: 5 pkt. mocy - .
Przywiązanie -użycie: 5 pkt. mocy-
Mowa duchów- Koszt uzycia: 20 mocy--

-Regeneracja- 2 poziom
-Otwieranie zamków - 3 poziom
-Dar jeżozwierza
-Zew Wilka -

Zakupy: (2000)
-komplet roboczy- +80 hp- Wzmocnione metalowymi i skórzanymi elementami-1000 myntów
-Kastet- 500 myntów
-Materiałowa robocza- 130
-Zegarek- 70 myntów
=1700
zostaje 300

Rodzina:
-Miguel- ojciec- handlarz różnymi klamotami
-Liv- matka- pracownik zieleni
-Emma- starsza siostra
-Alice- młodsza siostra
"Bring me home in a blinding dream
Through the secrets that I have seen
Wash the sorrow from off my skin
And show me how to be whole again
'Cause I’m only a crack In this castle of glass
Hardly anything there
For you to see.."


Awatar użytkownika
Helion Kanavar
Punkty Przygody: 4,45 
Posty: 1237
Rejestracja: pn gru 06, 2021 12:06 am
Medale: 3
Poziom Zdrowia:
225 +90 (315)
Poziom Mocy:
75/75
Karta Postaci:
Statystyki:

16

42

15

45

15

40
Stan portfela: 1150
Przedmioty magiczne:
komplet roboczy(wzm.)+90hp
Kastet +15 dmg

Arty

Wilczek:
* Obrazek

Homid:
Obrazek *Obrazek * Obrazek * Obrazek * Obrazek * Obrazek * Obrazek * Obrazek * Obrazek * Obrazek * Obrazek
Obrazek * Obrazek * Obrazek * Obrazek * Obrazek * Obrazek * Obrazek * Obrazek *Obrazek * Obrazek *
Obrazek

Z Mefkiem
Obrazek


Jak dobije 50 w sile
Obrazek

Depresja
Obrazek
"Bring me home in a blinding dream
Through the secrets that I have seen
Wash the sorrow from off my skin
And show me how to be whole again
'Cause I’m only a crack In this castle of glass
Hardly anything there
For you to see.."


ODPOWIEDZ

Wróć do „Karty Postaci”