regulamin i zapis | FAQ | kompendium | poszukiwania | nieobecności |
== Ogłoszenia ==
== Media == | == Fabuła == Wiosny czar... Atak bombowy! Zima, 45 lat po Kataklizmie | ==Faza Księżyca== |
Skuteczność bojowa a Punkty zycia
- Dariusz Wyrm
- Punkty Przygody: 2,50
- Posty: 469
- Rejestracja: czw sie 13, 2020 5:05 pm
- Poziom Zdrowia: 15000+ 100 (15100) pkt.
- Poziom Mocy: 55 pkt.
- Karta Postaci:
- Statystyki:
45
25+20(45)
30+10(40)
30
50
10(11) - Stan portfela: 40000000
- Przedmioty magiczne: Kurtka + 10 siłyKamizelka + 100 HPPłaszcz +10 intelektuSpodnie +10 siłyButy + 10 zręczności
Także postać, której zdrowie spadnie poniżej 50%, staje się osłabiona, a z mechanicznego punktu widzenia jej siła obniża się o połowę wartości. Kolejne rzuty z atrybutu siła są już wykonywane z obniżonej wartości. Wartość siły wraca do normy, gdy zdrowie wzrośnie powyżej 50%.
Np.:
Gracz X posiada 45 siły oraz 215 zdrowia.
Zdrowie na skutek walki z przeciwnikiem Y, gracza X zostało obniżone do 105, przez co siła również zostaje obniżona do 23 punktów (zaokrąglamy w górę przy liczbie niepodzielnej przez dwa, kiedy wynik nie może być liczbą całą)
W następnym działaniu gracza X z atrybutu siły, będzie on wykonywał rzut d23 (+ modyfikator, jeśli takowy posiada).
*Próg 50% zdrowia może zostać obniżony poprzez odpowiednie umiejętności (Gorąca Krew), przedmioty itd.
Postać której zdrowie obniży się do puli poniżej 25% zdrowia staje się niezdolna do walki. Nie może wykonywać akcji oraz rzutów obronnych włącznie z siłą woli. Jest jednak nadal przytomna.
Po zejściu do poziomu 5 % postać traci przytomnośc.
0% i mniej zdrowia to jest permanentna śmierć postaci.