regulamin i zapis     
   FAQ    
   kompendium   
   poszukiwania   
   nieobecności     
== Ogłoszenia ==



Wydarzenie w dalekiej krainie zostało ukończone. Postaci wróciły z nagrodami. Niestety wiedza o tym co się tam zaczęło dziać jest poza wiedzą większości z nich.

Zapraszamy do Aktualizacji Dodano kilka rzeczy

→ Zapraszamy Wszystkich na Świąteczną Ucztę, która odbędzie się od 20 grudnia do 9 stycznia. Więcej informacji znajdziecie więcej :)

Wszystkiego dobrego z okazji Mikołajek i witamy z powrotem! Zapraszamy do Aktualizacji aby przekonać się jakie nastały zmiany!

→ Z okazji Dnia Kobiet Administracja życzy Paniom wszystkiego najlepszego z okazji Waszego święta. Niech Los Wam sprzyja.

→ 14 lutego odbędzie się bal walentynkowy. Obowiązkowo stroje przedstawiające figurę szachową lub kartę.

→ Kolejna szansa na zdobycie losu na loterię. Tkacz Losu do końca dnia (12.02) czeka na zdjęcia tego jak świętowaliście Tłusty Czwartek. Więcej informacji w wiadomości od Tkacza i w Aktualizacjach.

→ Do Regulaminu Gry dodany został punkt 19 dotyczący dodatkowych awatarów.

→ A może hasło na pokój prywatny? Dowiedz się więcej.

Cross City odbudowuje się po ataku smoków, który nastąpił ponad miesiąc temu


== Media ==

Nasz FacebookNasz discordNasze DA
== Fabuła ==
♦♦♦♦♦♦♦♦


Nastała zima...

❋ Śnieg spadł, kilka mieszkańców z Cross City wróciło po wyprawie, która trwała dłużej niż powinna... Za to w mieście panuje względu cisza.
❋ Odnalazła się zaginiona strażniczka,Ketuseki Ōkami. Obecnie przebywa w szpitalu.
❋ Niedawno jeden ze szlachciców został... pokarany przez ojca i wysłany do znalezienia sobie, o zgrozo, pracy. Do tego dostał pyskatego niewolnika, którego ma... ułożyć.

♦♦♦♦♦♦♦♦


Spokojna wiosna

Od czasu ataku bombowego w mieście zapanował dziwny spokój. Przestępczość nadal istnieje ale nie dzieją się żadne większe ataki. Nawet nielegalny handel towarami czy narkotykami jakby się ukrył, bojąc się wynurzyć na powierzchnie. Czy to cisza przed burzą czy skutki zmorzonych patroli na ulicach...

♦♦♦♦♦♦♦♦

Atak bombowy!
W ostatnim czasie grupy przestępcze coraz śmielej działają na terenie miasta. Rozboje, ataki, pobicie czy kradzieże. Dowódca na tyle na ile ma możliwości walczy z nimi. Ci jednak posuwają się jeszcze dalej organizując zamach bombowy. W biały dzień wybucha bomba niszcząc część strażnicy jak i areny.

♦♦♦♦♦♦♦♦

Zima, 45 lat po Kataklizmie

Po wydarzeniach jakie miały miejsce 10 lat temu, kiedy bogowie starli się w boju, radni postanowili, że nastały nowe czasy i wraz nimi trzeba zmienić system czasu. Ustalono, że w Cross City i przyległych mu miejscowościach i ziemiach Kataklizm będzie od teraz rokiem 0. Od tamtego momentu stosowano się do nowych zasad wprowadzonych przez radnych. Ułatwiło to urzędnikom uporządkowanie papierologi.

Tak więc, według nowych ustaleń, śmierć Smoczego Boga nastąpiła w 35 roku. Od tego czasu samo Cross City bardzo rozwinęło się i powiększyło swoje tereny. Stworzyło port aby móc handlować z odległymi miejscami. Przebudowane zostały dzielnice i stworzona kopalnia zapewniająca dostęp do kryształów.

Miastu w rozwoju pomogli Patroni, osoby, które albo miały majątek, możliwości czy też inne przydatne dla miasta zdolności. Każda taka osoba dostała tytuł Patrona co daje im dodatkowe prawa, których zwykli mieszkańcy nie mają. Jest to gest podziękowania ze strony włodarzy miasta...

Ten okres był spokojny, nie wydarzyło się nic większego co zagrażałoby miastu.

♦♦♦♦♦♦♦♦

==Faza Księżyca==



Pełnia:
od 25 do 27 stycznia
==Pogoda==

W dzień

Słońce schowane za chmurami, czasem lekko wyjrzy. Śnieg lekko pruszy i brak wiatru.
Temperatura od 1 do -5 stopni

W nocy

Noce chłodne z bardzo silnym wiatrem i padającym śniegiem Temperatura od -3 do -10 stopni

Statystyki

Wszystko co wchodzi w skład mechanik rozgrywki na forum.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Tkacz Losu
Punkty Przygody: 0,00 
Posty: 452
Rejestracja: pt sie 14, 2020 9:47 pm

Opis Statystyk

Siła - odpowiada za siłę uderzenia
Zwinność- Odpowiada za obronę jak i uniki. Pomaga przy skradaniu się czy ucieczce.
Wytrzymałość - odpowiada za Ilość punktów życia. Przelicznik: 1 pkt. = 5 hp


Inteligencja - Przede wszystkim odpowiada za ilość posiadanej mocy. Przelicznik: 1 pkt. = 5 PM
Siła wolii - Odpowiada za to jak bardzo postać jest w stanie oprzeć się innym osobom, jak przeciwstawić się manipulacja czy też jak bardzo nieskuteczne są względem postaci tortury.
Percepcja- Odpowiada za skuteczność w tropieniu, znajdywaniu różnych przedmiotów osób czy też zorientowaniu się czy ktoś nie próbuje zrobić z ciebie idioty.


Minimalne (podstawowe) oraz maksymalne możliwe granice w statystykach dla ras.


Wilkołak:
Siła: 18/100
Zręczność:10/70
Wytrzymałość: 22/80
Inteligencja: 10/70
Siła woli: 5/70
Percepcja: 10/70

Wampir
Siła: 10/70
Zręczność: 11/70
Wytrzymałość: 15/70
Inteligencja: 10/80
Siła woli: 15/100
Percepcja: 10/70

Zmiennokształtny:
Siła: 5/70
Zręczność: 22/70
Wytrzymałość: 15/100
Inteligencja : 10/70
Siła woli: 10/70
Percepcja: 13/80

Ludzie:
Siła: 5/70
Zręczność: 10/70
Wytrzymałość: 13/70
Inteligencja: 28/100
Siła woli: 15/80
Percepcja: 5/70

Jaszczury:
Siła: 10/70
Zręczność: 10/70
Wytrzymałość: 7/80
Inteligencja: 28/100
Siła woli: 15/70
Percepcja: 5/70

Mieszańce:
Siła: 10/80
Zwinność: 10/70
Wytrzymałość: 20/70
Inteligencja: 10/80
Siła woli: 10/70
Percepcja: 10/70

Przykład rozdania punktów:

Np.Reno (bazowe ze zmiennokształtnego)
Siła: 5
Zwinność: 20
Wytrzymałość: 15
Inteligencja: 10
Siła woli: 10
Percepcja: 10

Plus 130 (wtedy ogólnie będzie 200 pkt na czyste statystyki, bez rozdania w zdolności!!.) które zostały mu przydzielone:

Siła: 5 +10 = 15
Zwinność: 20 +40 =60
Wytrzymałość: 15+30 =45
Inteligencja: 10+30 = 40
Siła woli: 10+15 =25
Percepcja: 10+5 =15
Suma= 200 pkt

Czyli Reno statystyki po rozdaniu wyglądałyby tak:

Siła: 15
Zwinność: 60
Wytrzymałość: 45
Inteligencja : 40
Siła woli : 25
Percepcja: 15

Jego hp: 1 pkt wytrzymałości to 5 hp to 45 *5 =225
zaś jego moc: int to 5 pkt mocy: 40 *5 = 200

Jeśli nie chcesz inwestować w jakąś statystykę to możesz zostawić ją w bazowej formie, zaś punkty dać gdzie indziej.
Np.:

Siła: 5 +10 = 15
Zwinność: 20 +40 =60
Wytrzymałość: 15+45 =60
Inteligencja: 10+30 = 40
Siła woli: 10+15 =25
Percepcja: 10 =10
Suma= 200 pkt

Możesz także nie rozdawać ich wcale i zostać z bazowymi a całość punktów wydać na zdolności.

Przykład statystyki z dodanym modyfikatorem:
Reno walczy mieczem + 5 siła

Jego status siły wyglądałby tak:
Siła: 15 (jego z rozdanych statystyk) +5 (z miecza, bo nim walczy) = 20
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”