regulamin i zapis     
   FAQ    
   kompendium   
   poszukiwania   
   nieobecności     
== Ogłoszenia ==



Wydarzenie w dalekiej krainie zostało ukończone. Postaci wróciły z nagrodami. Niestety wiedza o tym co się tam zaczęło dziać jest poza wiedzą większości z nich.

Zapraszamy do Aktualizacji Dodano kilka rzeczy

→ Zapraszamy Wszystkich na Świąteczną Ucztę, która odbędzie się od 20 grudnia do 9 stycznia. Więcej informacji znajdziecie więcej :)

Wszystkiego dobrego z okazji Mikołajek i witamy z powrotem! Zapraszamy do Aktualizacji aby przekonać się jakie nastały zmiany!

→ Z okazji Dnia Kobiet Administracja życzy Paniom wszystkiego najlepszego z okazji Waszego święta. Niech Los Wam sprzyja.

→ 14 lutego odbędzie się bal walentynkowy. Obowiązkowo stroje przedstawiające figurę szachową lub kartę.

→ Kolejna szansa na zdobycie losu na loterię. Tkacz Losu do końca dnia (12.02) czeka na zdjęcia tego jak świętowaliście Tłusty Czwartek. Więcej informacji w wiadomości od Tkacza i w Aktualizacjach.

→ Do Regulaminu Gry dodany został punkt 19 dotyczący dodatkowych awatarów.

→ A może hasło na pokój prywatny? Dowiedz się więcej.

Cross City odbudowuje się po ataku smoków, który nastąpił ponad miesiąc temu


== Media ==

Nasz FacebookNasz discordNasze DA
== Fabuła ==
♦♦♦♦♦♦♦♦


Nastała zima...

❋ Śnieg spadł, kilka mieszkańców z Cross City wróciło po wyprawie, która trwała dłużej niż powinna... Za to w mieście panuje względu cisza.
❋ Odnalazła się zaginiona strażniczka,Ketuseki Ōkami. Obecnie przebywa w szpitalu.
❋ Niedawno jeden ze szlachciców został... pokarany przez ojca i wysłany do znalezienia sobie, o zgrozo, pracy. Do tego dostał pyskatego niewolnika, którego ma... ułożyć.

♦♦♦♦♦♦♦♦


Spokojna wiosna

Od czasu ataku bombowego w mieście zapanował dziwny spokój. Przestępczość nadal istnieje ale nie dzieją się żadne większe ataki. Nawet nielegalny handel towarami czy narkotykami jakby się ukrył, bojąc się wynurzyć na powierzchnie. Czy to cisza przed burzą czy skutki zmorzonych patroli na ulicach...

♦♦♦♦♦♦♦♦

Atak bombowy!
W ostatnim czasie grupy przestępcze coraz śmielej działają na terenie miasta. Rozboje, ataki, pobicie czy kradzieże. Dowódca na tyle na ile ma możliwości walczy z nimi. Ci jednak posuwają się jeszcze dalej organizując zamach bombowy. W biały dzień wybucha bomba niszcząc część strażnicy jak i areny.

♦♦♦♦♦♦♦♦

Zima, 45 lat po Kataklizmie

Po wydarzeniach jakie miały miejsce 10 lat temu, kiedy bogowie starli się w boju, radni postanowili, że nastały nowe czasy i wraz nimi trzeba zmienić system czasu. Ustalono, że w Cross City i przyległych mu miejscowościach i ziemiach Kataklizm będzie od teraz rokiem 0. Od tamtego momentu stosowano się do nowych zasad wprowadzonych przez radnych. Ułatwiło to urzędnikom uporządkowanie papierologi.

Tak więc, według nowych ustaleń, śmierć Smoczego Boga nastąpiła w 35 roku. Od tego czasu samo Cross City bardzo rozwinęło się i powiększyło swoje tereny. Stworzyło port aby móc handlować z odległymi miejscami. Przebudowane zostały dzielnice i stworzona kopalnia zapewniająca dostęp do kryształów.

Miastu w rozwoju pomogli Patroni, osoby, które albo miały majątek, możliwości czy też inne przydatne dla miasta zdolności. Każda taka osoba dostała tytuł Patrona co daje im dodatkowe prawa, których zwykli mieszkańcy nie mają. Jest to gest podziękowania ze strony włodarzy miasta...

Ten okres był spokojny, nie wydarzyło się nic większego co zagrażałoby miastu.

♦♦♦♦♦♦♦♦

==Faza Księżyca==



Pełnia:
od 25 do 27 stycznia
==Pogoda==

W dzień

Słońce schowane za chmurami, czasem lekko wyjrzy. Śnieg lekko pruszy i brak wiatru.
Temperatura od 1 do -5 stopni

W nocy

Noce chłodne z bardzo silnym wiatrem i padającym śniegiem Temperatura od -3 do -10 stopni

Szablon zapisu

W tym miejscu każdy nowy gracz tworzy swój zapis w postaci karty postaci.

Także w tym miejscu jest spis zasad rozgrywki oraz regulamin forum.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Tkacz Losu
Punkty Przygody: 0,00 
Posty: 452
Rejestracja: pt sie 14, 2020 9:47 pm

Skopiuj kod i utwórz nowy temat w w tym dziale i wklej skopiowany kod, a następnie go wypełnij. Nowy temat nazwij imieniem i nazwiskiem postaci lub pseudonimem i jeśli to postać zmieniająca się na NPC to dopisek [NPC]

Uwaga! Wszystkie elementy jakie będziecie dopisywać (np. treść historii, wybrane zalety i wady), piszcie po kodzie [ b] [ /b]. Dzięki temu pogrubiony będzie tylko ten nagłówek (np "Historia:") a to co po nim już nie.

Kod: Zaznacz cały

[b]Imię i nazwisko/pseudonim:[/b]
[b]Data urodzenia:[/b]
[b]Rasa:[/b]
[b]Zawód:[/b]
[b]Zwierzę totemiczne:[/b]
[b]Patronat [/b]
[b]Historia:[/b]
[b]Statystki[/b]
[b]Siła:[/b] 
[b]Zwinność:[/b] 
[b]Wytrzymałość:[/b] 
[b]Inteligencja: [/b]
[b]Siła woli:[/b]
[b]Percepcja:[/b]


[b]Wady:[/b]
[b]Zalety:[/b]
[b]Zdolności [/b]
[b]Zakupy:[/b]
[b]Chcesz zwierzątko domowe? Podaj jakie:[/b]



*Imię i nazwisko/pseudonim:- Imię i nazwisko postaci lub jej pseudonim.
*Data urodzenia: Data urodzenia postaci. Podajemy w systemie liczenia czasu na forum (np. 2 lata przed Kataklizmem, 3 lata po Kataklizmie).
*Rasa: Jedna z 4 ras: Wilkołak, Zmiennokształtny, Człowiek czy Jaszczur.
*Zawód: W jaki sposób twoja postać zarabia pieniądze. może to pomóc nam na start poszukać takiego miejsca w mieście czy też Los będzie miał o co zaczepiać postać. Przykładowa lista z zarobkami. Gracze mogą sami wybrać sobie zawód lub zostawić pole puste i szukać w trakcie rozgrywki pracy.
*Zwierzę totemiczne: Pole tylko dla zmiennokształtnych. Wpisują w niej swoje zwierzę totemiczne (pierwsze w jakie nauczyli się przemieniać). Więcej >> tutaj <<
*Patronat Pole tylko dla Wilkołaków. Opisy patronatów >>tutaj<<
*Historia: Krótsza wersja historii, która powinna zawierać najważniejsze momenty waszego życia, treningi, moment przemiany. Jeżeli posiadacie jakieś przedmioty inne niż te codziennego użytku, warto też tutaj to opisać. Warto jednak skupić się na ostatnich latach czy miesiącach postaci aby dopasować ją do realiów jak i miejsca. W historii uzasadniamy też posiadanie niektórych wad i zalet.Pełną historię najlepiej umieścić w swojej karcie postaci.
*StatystykiObrazek: Rozpiska bazowych, podstawowych statystyk jest TUTAJ. Do początkowych statystyk nowa postać ma do rozdysponowania jeszcze pewną pulę ,między wszystkie statystyki. Nie można odejmować pkt. od bazowej rozdanej puli aby sobie zwiększyć "dodatkowo" je gdzie indziej. Bazowe są trzonem, który jest niezmienny. Dodatkowe punkty można już rozdawać według własnej woli.
W Opisie Ras znajdzie się informacja jaka rasa ma bazowe statystyki oraz jakie mogą być ich maksimum jakie można przydzielić w zapisie jak i w trakcie rozgrywki.


Wady:
Zalety:
Zdecyduj jakie zalety i wady będzie posiadać Twoja postać. Niektóre wady i zalety (są one oznaczone w listach wad i zalet) należy uzasadnić w historii.

Wybierz minimum 4 zalety i minimum 4 wady (maksymalnie 10 zalet i 10 wad). >>tutaj jest ich lista<<[
Wady i zalety posiadają swoje punkty, ty zaś masz do 20 punktów, za które możesz je nabyć (10 dla wad i 10 dla zalet). Nie musisz wykorzystać ich wszystkich. Wystarczy, że spełnisz minimalne wymagania (4 wady i 4 zalety).

Pamiętaj, że każda zaleta i wada musi w większym lub mniejszym stopniu znaleźć swoje odzwierciedlenie w historii postaci.
Np. jeśli zdecydujesz się na postać z zaletą "Bijatyka" warto opisać w historii jakieś bójki z życia postaci.
Dostępne są do wybory wady i zalety, które mają bardziej mechaniczny wpływ na postać. Rzeczy typowo fabularne jak np. nietypowy wygląd, piegi, większy/mniejszy wzrost są bardziej rzeczami fabularnymi, które można odgrywać i nie muszą być uwzględnione.
Trzeba pamiętać, że to co zostanie wybrane to tylko "bazowe" wady i zalety. W trakcie gry można nabyć nowe i stracić stare. Jeśli chcesz bardzo coś nabyć, trzeba na fabule opisywać rzeczy tak by móc otrzymać coś nowego. Tak samo jeśli po czasie gry postać np. przezwycięży swoją fobię czy nałóg i wada nie będzie już adekwatna do postać, zostaje ona usunięta. Nie jest to jednak proces szybki, który można osiągnąć w przeciągu kilku postów.



Zdolności: Obrazek Z dostępnych dla twojej rasy Zdolności Rasowych jak i Zdolności Wspólnych wybierz kilka, na start dostajesz punkty na wykup pierwszych umiejętności, inne będzie można wykupić podczas gry za zdobyte na fabule Punkty doświadczenia oraz Punkty Przygody.
Punkty startowe nie mogą zostać „odłożone”, niewykorzystane przepadają.
Każda rasa posiada pewną pulę umiejętności, których nie trzeba wykupować tworząc postać danej rasy (w przypadku zmiany rasy podczas gry - np. przemienienie w wilkołaka - zdolności te muszą zostać wykupione), znajdują się one w Opisach Ras. Nie trzeba ich wpisywać w zapis.


Obrazek- Do rozdania są 130 punktów między statystyki oraz zdolności. Pula jest dla obu wspólna.

Zakupy
TUTAJ jest temat z rzeczami jakie postać może kupić. Każdy na start otrzymuje 2000 myntów. Każdy gracz zaczyna grę z Kompletem Zwykłym-W skład kompletu wchodzi: kurtka, koszulka, spodnie, buty.
Chcesz zwierzątko domowe? Podaj jakie: Można mieć np. psa, kota, jakiegoś ptaka. Wszystko jednak z głową. Przy zapisie biorąc zwierzątko nie trzeba za nie płacić.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zapisy”