regulamin i zapis     
   FAQ    
   kompendium   
   poszukiwania   
   nieobecności     
== Ogłoszenia ==



Wydarzenie w dalekiej krainie zostało ukończone. Postaci wróciły z nagrodami. Niestety wiedza o tym co się tam zaczęło dziać jest poza wiedzą większości z nich.

Zapraszamy do Aktualizacji Dodano kilka rzeczy

→ Zapraszamy Wszystkich na Świąteczną Ucztę, która odbędzie się od 20 grudnia do 9 stycznia. Więcej informacji znajdziecie więcej :)

Wszystkiego dobrego z okazji Mikołajek i witamy z powrotem! Zapraszamy do Aktualizacji aby przekonać się jakie nastały zmiany!

→ Z okazji Dnia Kobiet Administracja życzy Paniom wszystkiego najlepszego z okazji Waszego święta. Niech Los Wam sprzyja.

→ 14 lutego odbędzie się bal walentynkowy. Obowiązkowo stroje przedstawiające figurę szachową lub kartę.

→ Kolejna szansa na zdobycie losu na loterię. Tkacz Losu do końca dnia (12.02) czeka na zdjęcia tego jak świętowaliście Tłusty Czwartek. Więcej informacji w wiadomości od Tkacza i w Aktualizacjach.

→ Do Regulaminu Gry dodany został punkt 19 dotyczący dodatkowych awatarów.

→ A może hasło na pokój prywatny? Dowiedz się więcej.

Cross City odbudowuje się po ataku smoków, który nastąpił ponad miesiąc temu


== Media ==

Nasz FacebookNasz discordNasze DA
== Fabuła ==
♦♦♦♦♦♦♦♦


Nastała zima...

❋ Śnieg spadł, kilka mieszkańców z Cross City wróciło po wyprawie, która trwała dłużej niż powinna... Za to w mieście panuje względu cisza.
❋ Odnalazła się zaginiona strażniczka,Ketuseki Ōkami. Obecnie przebywa w szpitalu.
❋ Niedawno jeden ze szlachciców został... pokarany przez ojca i wysłany do znalezienia sobie, o zgrozo, pracy. Do tego dostał pyskatego niewolnika, którego ma... ułożyć.

♦♦♦♦♦♦♦♦


Spokojna wiosna

Od czasu ataku bombowego w mieście zapanował dziwny spokój. Przestępczość nadal istnieje ale nie dzieją się żadne większe ataki. Nawet nielegalny handel towarami czy narkotykami jakby się ukrył, bojąc się wynurzyć na powierzchnie. Czy to cisza przed burzą czy skutki zmorzonych patroli na ulicach...

♦♦♦♦♦♦♦♦

Atak bombowy!
W ostatnim czasie grupy przestępcze coraz śmielej działają na terenie miasta. Rozboje, ataki, pobicie czy kradzieże. Dowódca na tyle na ile ma możliwości walczy z nimi. Ci jednak posuwają się jeszcze dalej organizując zamach bombowy. W biały dzień wybucha bomba niszcząc część strażnicy jak i areny.

♦♦♦♦♦♦♦♦

Zima, 45 lat po Kataklizmie

Po wydarzeniach jakie miały miejsce 10 lat temu, kiedy bogowie starli się w boju, radni postanowili, że nastały nowe czasy i wraz nimi trzeba zmienić system czasu. Ustalono, że w Cross City i przyległych mu miejscowościach i ziemiach Kataklizm będzie od teraz rokiem 0. Od tamtego momentu stosowano się do nowych zasad wprowadzonych przez radnych. Ułatwiło to urzędnikom uporządkowanie papierologi.

Tak więc, według nowych ustaleń, śmierć Smoczego Boga nastąpiła w 35 roku. Od tego czasu samo Cross City bardzo rozwinęło się i powiększyło swoje tereny. Stworzyło port aby móc handlować z odległymi miejscami. Przebudowane zostały dzielnice i stworzona kopalnia zapewniająca dostęp do kryształów.

Miastu w rozwoju pomogli Patroni, osoby, które albo miały majątek, możliwości czy też inne przydatne dla miasta zdolności. Każda taka osoba dostała tytuł Patrona co daje im dodatkowe prawa, których zwykli mieszkańcy nie mają. Jest to gest podziękowania ze strony włodarzy miasta...

Ten okres był spokojny, nie wydarzyło się nic większego co zagrażałoby miastu.

♦♦♦♦♦♦♦♦

==Faza Księżyca==



Pełnia:
od 25 do 27 stycznia
==Pogoda==

W dzień

Słońce schowane za chmurami, czasem lekko wyjrzy. Śnieg lekko pruszy i brak wiatru.
Temperatura od 1 do -5 stopni

W nocy

Noce chłodne z bardzo silnym wiatrem i padającym śniegiem Temperatura od -3 do -10 stopni

Wampiry

Każda rasa posiada pewien zasób swoich zdolności i umiejętności. Oprócz nich jest jeszcze pewna pula dostępna dla wszystkich. Jeśli nie jesteś pewny kim chcesz grać może najpierw zajrzyj tutaj.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Tkacz Losu
Punkty Przygody: 0,00 
Posty: 452
Rejestracja: pt sie 14, 2020 9:47 pm

Choroba-koszt: 5 pkt. wykupienie- i 5 pkt. mocy- użycie -Osoba dotknięta traci tymczasowo siły(obronę -1) Obniża Wytrzymałość u przeciwnika o 5.

Przywołanie nieumarłego-koszt: 5 pkt. wykupienie- i 5 pkt. życia- użycie -Wampir przywołuje swoje ghula, który może walczyć za niego, jak i wykonywać inne czynności. Trzeba najpierw stworzyć sobie takiego. Zmniejsza Wytrzymałość i Siłę właściciela o 5

Wypędzenie-koszt: 5 pkt. wykupienie- i 5 pkt. mocy- użycie -Bez problemu jest się w stanie wypędzić do zaświatów nie rozumnych nieumarłych.

Czytanie w myślach-koszt: 5 pkt. wykupienie- i 5 pkt. mocy- użycie - Dzięki tej zdolności wampir może czytać w myślach przeciwnika. Musi jednak sprowadzić rozmowę na temat, o którym chce się dowiedzieć jak najwięcej. Nie można od tak "szperać" w umyśle. Jeśli przeciwnik ma większą percepcję niż wampir, może użyć obrony poprzez siłę woli. Jeśli ma większą to czytanie nie wyjdzie w pełni i osoba może się obronić. . Ofiara może również spróbować inaczej się przed tym obronić np. przy pomocy przedmiotów, eliksirów lub umiejętności blokujących ataki mentalne.Przy ofierze z wyższą Percepcją zwiększa się próg o 5

Żelazny Umysł-koszt: 5 pkt. wykupienie-pasywna- -Dzięki tej umiejętności wampir staje się niewrażliwy na wszystkie ataki mentalne. Umiejętność wymaga noszenia przy głowie kolczyka, spinki do kapelusza bądź innego przedmiotu zawierającego zaklęte żelazo.

Lament Banshee (nie działa na wampiry i inne nieśmiertelne istoty)-koszt: 15 pkt. wykupienie- i 10 pkt. mocy- użycie -Wampir wydaje z siebie przerażające dźwięki, tak głośne i wysokie, że aż ogłuszające (ofiara nie może atakować ale nadal może próbować się bronić. Skuteczność obrony spada o 25%). Osobom wrażliwym na słuch podwaja efekt(obrona obniżona o 50%). Lament działa na wszystkie osoby na danym obszarze.


Iluzja-koszt: 5 pkt. wykupienie- i 5 pkt. mocy- użycie -Pozwala stworzyć swój duplikat, a samemu chwilowo stać się niewidocznym dla oka. Jednak nadal jesteś wyczuwalny. Trwa do 5 tur.

Zoolatria-koszt: 5 pkt. wykupienie- i 5 pkt. życia- użycie -W wolnym tłumaczeniu zwierzęca służba. Wampir za pomocą szeptu i magii krwi jest w stanie ożywić zwierzę na jakiś czas. Po tym czasie zwierzę rozpada się na proch i nie można go ożywić ponownie.
Ożywione zwierze nie zachowuje się jak żywe. To tylko ciało, które ponownie może się poruszać, ale jest bezmózgie.
Zwierze zostanie ożywione w takiej postaci jaką reprezentuje jego truchło. Wampir musi wyszeptać inkantację i upuścić krople swojej krwi na zwierzę.


Pajęczyna życia-koszt: 5 pkt. wykupienie- i 5 pkt. życia- użycie -Wampir wysysa życie z innych istot przywracając je sobie. Ofiara musi być obezwładniona, nie można wyssać więcej niż całość swojego brakującego życia. Wampir może stać do 2 metrów od ofiary. Jeśli ta ucieknie nie zdoła pobrać więcej niż tyle ile na początku. 5 pkt. hp na post. Podczas umiejętności Percepcja jest obniżona o 5

Ostre Szpony-koszt: 5 pkt. wykupienie- i 5 pkt. życia- użycie -Wampirze paznokcie wydłużają się, a następnie twardnieją. Stają się ostrzejsze, a przez to bardziej mordercze. Są jednak niepraktyczne przy zwykłych czynnościach. Wampir otrzymuje bonus jak za broń białą krótką.
Czas trwania: do odwołania.


Owadzia Chwytność-koszt: 5 pkt. wykupienie- i 5 pkt. mocy- użycie -Pozwala wampirowi pełzać po ścianach i sufitach. Jedynym materialnym komponentem jest mały, żywy pająk, którego należy wcześniej zjeść. Po tym wampir jest w stanie pełzać po dowolnej powierzchni, która utrzyma jego wagę. Umiejętność jest nieskuteczny przy zupełnie gładkich, śliskich powierzchniach (np. szkło).Zwiększa Zwinność o 5


Głód-koszt: 5 pkt. wykupienie- i 5 pkt. życia- użycie -Wampir wysysa życie z innych istot przywracając je sobie. Ofiara musi być obezwładniona zaś wampir musi ugryźć ją, nie można wyssać więcej niż całość swojego brakującego życia. Jeśli ta ucieknie nie zdoła pobrać więcej niż tyle ile na początku. 5 pkt. hp na post.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zdolności”