regulamin i zapis     
   FAQ    
   kompendium   
   poszukiwania   
   nieobecności     
== Ogłoszenia ==



Wydarzenie w dalekiej krainie zostało ukończone. Postaci wróciły z nagrodami. Niestety wiedza o tym co się tam zaczęło dziać jest poza wiedzą większości z nich.

Zapraszamy do Aktualizacji Dodano kilka rzeczy

→ Zapraszamy Wszystkich na Świąteczną Ucztę, która odbędzie się od 20 grudnia do 9 stycznia. Więcej informacji znajdziecie więcej :)

Wszystkiego dobrego z okazji Mikołajek i witamy z powrotem! Zapraszamy do Aktualizacji aby przekonać się jakie nastały zmiany!

→ Z okazji Dnia Kobiet Administracja życzy Paniom wszystkiego najlepszego z okazji Waszego święta. Niech Los Wam sprzyja.

→ 14 lutego odbędzie się bal walentynkowy. Obowiązkowo stroje przedstawiające figurę szachową lub kartę.

→ Kolejna szansa na zdobycie losu na loterię. Tkacz Losu do końca dnia (12.02) czeka na zdjęcia tego jak świętowaliście Tłusty Czwartek. Więcej informacji w wiadomości od Tkacza i w Aktualizacjach.

→ Do Regulaminu Gry dodany został punkt 19 dotyczący dodatkowych awatarów.

→ A może hasło na pokój prywatny? Dowiedz się więcej.

Cross City odbudowuje się po ataku smoków, który nastąpił ponad miesiąc temu


== Media ==

Nasz FacebookNasz discordNasze DA
== Fabuła ==
♦♦♦♦♦♦♦♦


Nastała zima...

❋ Śnieg spadł, kilka mieszkańców z Cross City wróciło po wyprawie, która trwała dłużej niż powinna... Za to w mieście panuje względu cisza.
❋ Odnalazła się zaginiona strażniczka,Ketuseki Ōkami. Obecnie przebywa w szpitalu.
❋ Niedawno jeden ze szlachciców został... pokarany przez ojca i wysłany do znalezienia sobie, o zgrozo, pracy. Do tego dostał pyskatego niewolnika, którego ma... ułożyć.

♦♦♦♦♦♦♦♦


Spokojna wiosna

Od czasu ataku bombowego w mieście zapanował dziwny spokój. Przestępczość nadal istnieje ale nie dzieją się żadne większe ataki. Nawet nielegalny handel towarami czy narkotykami jakby się ukrył, bojąc się wynurzyć na powierzchnie. Czy to cisza przed burzą czy skutki zmorzonych patroli na ulicach...

♦♦♦♦♦♦♦♦

Atak bombowy!
W ostatnim czasie grupy przestępcze coraz śmielej działają na terenie miasta. Rozboje, ataki, pobicie czy kradzieże. Dowódca na tyle na ile ma możliwości walczy z nimi. Ci jednak posuwają się jeszcze dalej organizując zamach bombowy. W biały dzień wybucha bomba niszcząc część strażnicy jak i areny.

♦♦♦♦♦♦♦♦

Zima, 45 lat po Kataklizmie

Po wydarzeniach jakie miały miejsce 10 lat temu, kiedy bogowie starli się w boju, radni postanowili, że nastały nowe czasy i wraz nimi trzeba zmienić system czasu. Ustalono, że w Cross City i przyległych mu miejscowościach i ziemiach Kataklizm będzie od teraz rokiem 0. Od tamtego momentu stosowano się do nowych zasad wprowadzonych przez radnych. Ułatwiło to urzędnikom uporządkowanie papierologi.

Tak więc, według nowych ustaleń, śmierć Smoczego Boga nastąpiła w 35 roku. Od tego czasu samo Cross City bardzo rozwinęło się i powiększyło swoje tereny. Stworzyło port aby móc handlować z odległymi miejscami. Przebudowane zostały dzielnice i stworzona kopalnia zapewniająca dostęp do kryształów.

Miastu w rozwoju pomogli Patroni, osoby, które albo miały majątek, możliwości czy też inne przydatne dla miasta zdolności. Każda taka osoba dostała tytuł Patrona co daje im dodatkowe prawa, których zwykli mieszkańcy nie mają. Jest to gest podziękowania ze strony włodarzy miasta...

Ten okres był spokojny, nie wydarzyło się nic większego co zagrażałoby miastu.

♦♦♦♦♦♦♦♦

==Faza Księżyca==



Pełnia:
od 25 do 27 stycznia
==Pogoda==

W dzień

Słońce schowane za chmurami, czasem lekko wyjrzy. Śnieg lekko pruszy i brak wiatru.
Temperatura od 1 do -5 stopni

W nocy

Noce chłodne z bardzo silnym wiatrem i padającym śniegiem Temperatura od -3 do -10 stopni

Zmiennokształtni

Każda rasa posiada pewien zasób swoich zdolności i umiejętności. Oprócz nich jest jeszcze pewna pula dostępna dla wszystkich. Jeśli nie jesteś pewny kim chcesz grać może najpierw zajrzyj tutaj.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Tkacz Losu
Punkty Przygody: 0,00 
Posty: 452
Rejestracja: pt sie 14, 2020 9:47 pm

Uśpienie - Wykup 5 pkt doświadczenia, użycie 5 pkt mocy - Usypia słabsze (np. zwierzęta, ludzi o sile woli mniejszej niż 15) (było że z siłą woli mniejszą niż 2 kropki) na 2 posty. Można używać tylko będąc spokojnym. Nie uda się we walce lub sytuacji zagrożenia.

Dotyk Plagi - Wykup 5 pkt doświadczenia, użycie 5 pkt mocy - Zmiennokształtny dotyka cel losowo wybraną chorobą lub dolegliwością chorobową (podczas użycia umiejętności musi rzucić kością 1d10, wynik wskaże chorobę). Osoba może mieć na sobie tylko jeden efekt umiejętności.
1 Zaburzenia równowagi (na 3 dni) Na okres trwania choroby Zwinności zmniejszona o 5
2 Utrata wzroku (na 3 dni) Na okres trwania choroby Percepcja zmniejszona o 5
3 Utrata mowy (na 3 dni) Na okres trwania choroby Percepcja zmniejszona o 5
4 Utrata słuchu (na 3 dni) Na okres trwania choroby Percepcja zmniejszona o 5
5 Zapalenie skóry Na okres choroby Zwinnośći Wytrzymałość zmniejszona o 5
6 Silne bóle stawów Na okres choroby Siła, Zwinność, Wytrzymałość zmniejszone o 15
7 Grypa Podczas choroby Wytrzymałość i Percepcja zmniejszona o 5
8 Grypa żołądkowa Na okres choroby Zwinność i Wytrzymałość zmniejszona o 10
9 Nadmierny porost włosów Na okres choroby zmniejszona Siła Woli o 5
10 Katar Na okres choroby Percepcja zmniejszona o 2

Animizacja - Jesteś w stanie poprzez połączenie pobliskiej roślinności stworzyć z niej coś na wzór zwierzęcia, które będzie na twoje usługi.
*1 poziom -koszt: 5 pkt pkt doświadczenia. Ubytek 5 pkt. mocy na każdy post kontroli - Możesz stworzyć stworzenie będące twoim odbiciem (oczywiście z roślinności).Podczas formowania postać na obniżoną Percepcję na 2 posty o 5
*2 poziom -koszt: 5 pkt doświadczenia. Ubytek 10 pkt. mocy na każdy post kontroli - Jesteś w stanie stworzyć stworzenie, które nie jest z twojego gatunku, np. zmiennokształtny kot stworzyć będzie mógł roślinnego psa. Postać podczas formowania ma obniżoną Percepcję o 3 na dwa posty
*3 poziom- koszt: 10 pkt doświadczenia. Ubytek 15 pkt. mocy na każdy post kontroli - Jesteś w stanie stworzyć stworzenie na wzór magicznej istoty.<od jednorożca po smoka- ten ostatni kosztuje najwyższy poziom mocy>
Stwory żyją tak długo jak jesteś przytomny, czym potężniejszy stwór tym bardziej czujesz się zmęczony utrzymując go przy "życiu".Postać podczas formowania ma obniżoną Percepcję o 2

Twardy żołądek - Zdolność pasywna - Umiejętność zjadania czegoś co by normalnego człowieka wysłało na spotkanie z wychodkiem.
*1 poziom Wykup 5 pkt doświadczenia - zjesz bez większego problemu potrawy, które większości nie przeszły by przez gardło. . Dodaje 5 do wytrzymałości.
*2 poziom Wykup 5 pkt doświadczenia - zjesz wszystko, nie ważne czy to jest martwe od tygodnia czy świeże, nie musisz martwić się o zatrucia. Dodaje 10 do wytrzymałości.
Nie daje to odporności na chemikalia itp.

Widzenie w mroku - Wykup 5 pkt doświadczenia, użycie 5 pkt mocy - Daje możliwość widzenia w ciemnościach na czas 3 postów.Zwiększa Percepcję o 5

Kamuflaż - Jesteś w stanie zlać się z otoczeniem.
*1 poziom Wykup 5 pkt doświadczenia, użycie 5 pkt mocy - Nie masz problemów ze zlaniem się jeśli otoczenie jest w miarę jednostajne, np. łąka. Zwiększa próg Percepcji o 2 na wykrycie u przeciwnika
*2 poziom Wykup 6 pkt doświadczenia, użycie 5 pkt mocy - Jesteś w stanie zlać się z bardziej skomplikowanym otoczeniem np. budynki w miastach/ruinach.Zwiększa próg Percepcji o 3 na wykrycie u przecienika
*3 poziom Wykup 8 pkt doświadczenia, użycie 5 pkt mocy - Nie masz problemów ze zlaniem się w każdym otoczeniu od lasów po mozaiki.Zwiększa próg Percepcji na o 10 na wykrycie przez przeciwnika

Wytrzymałe łapy - Wykup 5 pkt doświadczenia, użycie 5 pkt mocy - Zdolność pasywna - Pozwala zmiennokształtnemu pokonywać długie dystansy bez robienia przerwy i odczuwania zmęczenia (może bez postoju biec pół dnia, a iść całą dobę). Dodaje stałe 10 do wytrzymałości.

Zatrute pazury - Wykup 5 pkt doświadczenia, użycie 5 pkt mocy. - Rany zadane przez zmiennokształtnego pazurami nie chcą się leczyć w normalny sposób. Wyleczenie ich zajmuje dwa razy więcej czasu. Regeneracja rasowa nie przyspiesza leczenia tych ran. Zmniejsza wytrzymałość celu o 10 aż do czasu wyleczenia.

Pełzająca zagłada - Wykup 10 pkt doświadczenia--użycie 10 pkt mocy - Na twój rozkaz wroga atakuje chmara robali. Zadają one 10 pkt. obrażeń co post przez 5 postów. Aby pozbyć się robali trzeba by było wbiec do wody.

Kamienne odłamki- Wykup 10 pkt doświadczenia--użycie 10 pkt mocy -- W przeciwnika zostaje posłanych kilka ostrych kamiennych odłamków kamieni, które przecinają skórę, pancerz oraz ubranie. Zadają 15 dmg oraz krwawienie co post -5 hp. Krwawienie trwa aż do opatrzenia rany. Postać pod jego wpływam nie może się regenerować.

Ściana cierni - Wykup 10 pkt doświadczenia, użycie 5 pkt mocy - Przed używającym pojawia się około 2 metrowa ściana cierni, która może rozrosnąć się do 100 metrów szerokości. Sama ścian stoi 5 posty. Zadaje obrażenie w wysokości 10 dmg jeśli chce się ją usunąć nie magią czy narzędziami i wywołuje krwawienie -5 hp co post.

Cierniowa zbroja - Otacza cię cierń, który nie wyrządza tobie krzywdy.
*1 poziom Wykup 5 pkt doświadczenia, użycie 5 pkt mocy] - przywołuje cierń tylko na ręce/całą długość rąk.
*2 poziom - Wykup 6 pkt doświadczenia, użycie 5 pkt mocy- przywołuje cierń który otacza wybraną przez nas część ciała, może być to pancerz, rękawice, nogi.
*3 poziom - Wykup 8 pkt doświadczenia, użycie 5 pkt mocy - nasza skóra zmienia się w twardą korę z cierniowymi kolcami.
Atakujący otrzymuje 25 pkt. obrażeń za każdą styczność ze zbroją.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zdolności”