regulamin i zapis     
   FAQ    
   kompendium   
   poszukiwania   
   nieobecności     
== Ogłoszenia ==



Wydarzenie w dalekiej krainie zostało ukończone. Postaci wróciły z nagrodami. Niestety wiedza o tym co się tam zaczęło dziać jest poza wiedzą większości z nich.

Zapraszamy do Aktualizacji Dodano kilka rzeczy

→ Zapraszamy Wszystkich na Świąteczną Ucztę, która odbędzie się od 20 grudnia do 9 stycznia. Więcej informacji znajdziecie więcej :)

Wszystkiego dobrego z okazji Mikołajek i witamy z powrotem! Zapraszamy do Aktualizacji aby przekonać się jakie nastały zmiany!

→ Z okazji Dnia Kobiet Administracja życzy Paniom wszystkiego najlepszego z okazji Waszego święta. Niech Los Wam sprzyja.

→ 14 lutego odbędzie się bal walentynkowy. Obowiązkowo stroje przedstawiające figurę szachową lub kartę.

→ Kolejna szansa na zdobycie losu na loterię. Tkacz Losu do końca dnia (12.02) czeka na zdjęcia tego jak świętowaliście Tłusty Czwartek. Więcej informacji w wiadomości od Tkacza i w Aktualizacjach.

→ Do Regulaminu Gry dodany został punkt 19 dotyczący dodatkowych awatarów.

→ A może hasło na pokój prywatny? Dowiedz się więcej.

Cross City odbudowuje się po ataku smoków, który nastąpił ponad miesiąc temu


== Media ==

Nasz FacebookNasz discordNasze DA
== Fabuła ==
♦♦♦♦♦♦♦♦


Nastała zima...

❋ Śnieg spadł, kilka mieszkańców z Cross City wróciło po wyprawie, która trwała dłużej niż powinna... Za to w mieście panuje względu cisza.
❋ Odnalazła się zaginiona strażniczka,Ketuseki Ōkami. Obecnie przebywa w szpitalu.
❋ Niedawno jeden ze szlachciców został... pokarany przez ojca i wysłany do znalezienia sobie, o zgrozo, pracy. Do tego dostał pyskatego niewolnika, którego ma... ułożyć.

♦♦♦♦♦♦♦♦


Spokojna wiosna

Od czasu ataku bombowego w mieście zapanował dziwny spokój. Przestępczość nadal istnieje ale nie dzieją się żadne większe ataki. Nawet nielegalny handel towarami czy narkotykami jakby się ukrył, bojąc się wynurzyć na powierzchnie. Czy to cisza przed burzą czy skutki zmorzonych patroli na ulicach...

♦♦♦♦♦♦♦♦

Atak bombowy!
W ostatnim czasie grupy przestępcze coraz śmielej działają na terenie miasta. Rozboje, ataki, pobicie czy kradzieże. Dowódca na tyle na ile ma możliwości walczy z nimi. Ci jednak posuwają się jeszcze dalej organizując zamach bombowy. W biały dzień wybucha bomba niszcząc część strażnicy jak i areny.

♦♦♦♦♦♦♦♦

Zima, 45 lat po Kataklizmie

Po wydarzeniach jakie miały miejsce 10 lat temu, kiedy bogowie starli się w boju, radni postanowili, że nastały nowe czasy i wraz nimi trzeba zmienić system czasu. Ustalono, że w Cross City i przyległych mu miejscowościach i ziemiach Kataklizm będzie od teraz rokiem 0. Od tamtego momentu stosowano się do nowych zasad wprowadzonych przez radnych. Ułatwiło to urzędnikom uporządkowanie papierologi.

Tak więc, według nowych ustaleń, śmierć Smoczego Boga nastąpiła w 35 roku. Od tego czasu samo Cross City bardzo rozwinęło się i powiększyło swoje tereny. Stworzyło port aby móc handlować z odległymi miejscami. Przebudowane zostały dzielnice i stworzona kopalnia zapewniająca dostęp do kryształów.

Miastu w rozwoju pomogli Patroni, osoby, które albo miały majątek, możliwości czy też inne przydatne dla miasta zdolności. Każda taka osoba dostała tytuł Patrona co daje im dodatkowe prawa, których zwykli mieszkańcy nie mają. Jest to gest podziękowania ze strony włodarzy miasta...

Ten okres był spokojny, nie wydarzyło się nic większego co zagrażałoby miastu.

♦♦♦♦♦♦♦♦

==Faza Księżyca==



Pełnia:
od 25 do 27 stycznia
==Pogoda==

W dzień

Słońce schowane za chmurami, czasem lekko wyjrzy. Śnieg lekko pruszy i brak wiatru.
Temperatura od 1 do -5 stopni

W nocy

Noce chłodne z bardzo silnym wiatrem i padającym śniegiem Temperatura od -3 do -10 stopni

Wilkołaki

Każda rasa posiada pewien zasób swoich zdolności i umiejętności. Oprócz nich jest jeszcze pewna pula dostępna dla wszystkich. Jeśli nie jesteś pewny kim chcesz grać może najpierw zajrzyj tutaj.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Tkacz Losu
Punkty Przygody: 0,00 
Posty: 452
Rejestracja: pt sie 14, 2020 9:47 pm

Srebrne Pazury - Wykup 5 pkt doświadczenia, użycie 5 pkt mocy - Twoje pazury staja się niczym srebro zadając dodatkowe 5 pkt obrażeń. + 2 dmg. sobie.


Pieśń Szału - Wilkołak we formie Garou wyje głośno, uwalniając drzemiącą w każdym stworzeniu w zasięgu maks. 20 metrów bestię. Wilkołaki przybierają postać Garou, wampiry przemieniają się w bestię, a ludzie w berserków.
*1 poziom Wykup 5 pkt doświadczenia, użycie 5 pkt mocy - Wilkołak jest wstanie obudzić bestię w maksymalnie 2 istotach w zasięgu 10 metrów.
*2 poziom - Wykup 5 pkt doświadczenia, użycie 5 pkt mocy - Wilkołak jest wstanie obudzić bestię we wszystkich istotach w zasięgu 20 metrów.

Skowyt duszy - Jest to umiejętność po której użyciu wilkołaki będące w zasięgu uspakajają się wraz innymi magicznymi stworzeniami. Wilkołak będący w szale wychodzi z niego, zaś inny będący we formie człowieka nie może przez pewien czas wejść we formę.
*1 poziom - Wykup 5 pkt doświadczenia, użycie 5 pkt mocy - Skowyt uspokaja osoby będące w okolicy do 10 metrów od ciebie, osoby będące dalej słysząc zwykły skowyt.
*2 poziom - Wykup 5 pkt doświadczenia, użycie 5 pkt mocy - Skowyt sięga osób do 20 metrów od ciebie, osoby nie będące zwierzętami, zostaną zdezorientowane do 2 postów.
Skowyt blokuje przemianę innego Garou na czas 5 postów. W ogniu walki do 2 postów.

Pieśń łap - Wykup 5 pkt doświadczenia, użycie 5 pkt mocy - Dzięki tej zdolności wilkołak jest w stanie przyspieszyć poruszanie się kilu osób niedaleko siebie włącznie z nim. Czas trwania 4 posty.Zwiększenie Zwinności o 10

Furia - Wykup 10 pkt doświadczenia. Zdolność pasywna- Uwalnia osobę od wszystkich umiejętności mentalnych. Dodaje + 25 dmg. Postać traci zdolność logicznego myślenia i chce dorwać cel, czy to wróg czy nie koniecznie. Aktywuje się automatycznie kiedy hp schodzi poniżej 25% liczone w górę.

Wewnętrzna Siła - Wykup 10 pkt doświadczenia, użycie 5 pkt mocy– Krótka chwila medytacji wystarczy, by garou mógł przekuć energię własnej wściekłości w wewnętrzna siłę woli. Trwa do 3 posty.Zwiększa tymczasowo Siłę Woli o 5

Sen na jawie - Wykup 20 pkt doświadczenia, użycie 10 pkt mocy. - Garou wplata wybrane przez siebie istoty w akcję snu na jawie (może w ten sposób porozumiewać się telepatycznie, ale przekazuje jedynie obrazy). Osoba, z którą się złączy staje się nie zdolna do wykonywania żadnej akcji aż do ukończenia "Snu". Nie można używać w walce. Rzut na siłę woli próg 20

Zew Wilka - Wykup 15 pkt doświadczenia, użycie 10 pkt mocy. - Wzywasz na pomoc Ducha Wilka. Wilk mimo wyglądu duchowego ma właściwości cielesne i może atakować cel niczym prawdziwy wilk. Różnica polega na tym, iż Duchowy Wilk potrafi przenikać poprzez przeszkody, albo lekko uzdrowić - przywrócić 5 pkt. pż. -[wtedy traci posta].MG kieruje przywołanym wilkiem przez 3 tury

Duchowy dotyk - Wykup 5 pkt doświadczenia, użycie 5 pkt mocy - Wystarczy dotknąć drzwi, ścianę itp. Osoba rzucająca widzi co znajduje się po drugiej stronie. Trzeba zamknąć oczy. Trwa jeden post.Obniżoną Percepcja o 5

Księżycowy Blask - Wykup 5 pkt doświadczenia, użycie 5 pkt mocy - Oślepia przeciwnika w odległości 5 metrów na 3 posty.

Wścieklizna - Dzięki umiejętności można przemienić własną ślinę w truciznę bez szkody dla siebie.
*1 poziom - Wykup 5 pkt doświadczenia, użycie 5 pkt mocy - Ślina nie jest nazbyt trująca, ugryzienie człowieka wywoła ból głowy, może wymioty/gorączkę.Zmniejsza Wytrzymałość o 2 do chwili wyzdrowienia
*2 poziom - Wykup 5 pkt doświadczenia, użycie 5 pkt mocy - Trucizna działa na istoty magiczne wywołując u żywych: gorączkę, halucynacje paraliż kończyny, trupów: dezorientacje, dekoncentracje, osłabienie.Zmniejsza wytrzymałość o 5 do chwili wyzdrowienia.


Fala uderzeniowa - Wykup 5 pkt doświadczenia, użycie 5 pkt mocy - Po użyciu umiejętności powinno uderzyć się w ziemie/wodę. Zostanie wytworzona siła, która przeciwników będących blisko odrzuci do tyłu a tych dalej przewróci. Przeciwnicy będący na granicy zasięgu mogą się zachwiać. Fala wynosi do 10 metrów.Zmniejsza Zwinność najbliższych przeciwników o 5, dalszych o 3 a na pograniczu o 2



Zew łowcy - Wykup 15 pkt doświadczenia -Zdolność pasywna- Zdolność pasywna - Jest w stanie wyczuć woń celu nawet jeśli ten poruszał się pojazdem, przemieszczał się rzeczką czy padał lekki lub średni deszcz. (Musi znać woń swojego celu, co pozwoli mu wytropić postać)

Zdławienie furii - Wykup 5 pkt doświadczenia - Zdolność pasywnaZwiększa Siłę Woli o +5- Wilkołak jest w stanie stworzyć w swoim umyśle zaporę przeciw napadom furii, właściwym jego gatunkowi, powstrzymać swój Szał i nie wpaść w gniew. Nie może jednak opierać się w nieskończoność, powinien więc zawczasu znaleźć jakieś ujście dla fali wściekłości, zanim przestanie kontrolować własne instynkty.


Trująca Krew – Wykup 5 pkt doświadczenia, użycie 5 pkt mocy - Wilkołak potrafi zmienić swoją krew w czarną, kleistą maź, zatruwającą przeciwnika. Wróg będzie odczuwał mdłości, bóle głowy, osłabienia. Działa do użycia antidotum.

Wilczy Szał - Wykup 15 pkt doświadczenia-,Zdolność pasywna- Szał bitewny wprawia postać w szał, zwiększając jego szybkość i siłę (+ 5 zręczności i 10 dmg ). Trwa do uspokojenia lub przejścia w Furię. Aktywuje się kiedy zejdzie postać poniżej 50% lub postać straci nerwy (silne działanie emocji)
Z szału można samemu wyjść uspakajając się lub zostać z niego wyciągniętym.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zdolności”