Bonusy z ubrań są tak długo aktywne jak ma się je w ekwipunku. Niektóre przedmioty mogą mieć limit np. Ze po X dmg przedmiot zniszczeje bezpowrotnie. Przedmioty magiczne się zużywają z czasem i trzeba je naprawiać.
Blokowanie/parowanie ataków bronią będą powodować pochłonięcie ów dmg przez broń powodując jej osłabienie. Podobnie z innymi przedmiotami. Wszystkie bazowo posiadają 100 hp
Niektóre przedmioty mogą stać się nie dostępne do zakupu. Będą zaznaczone na czerwono.
Ubrania, pancerze
cena: 2000 myntów za przedmiot
- Kurtka + 10 siły -wymagania do użycia: 50 siły
- Kamizelka + 100 HP -wymagania do użycia: 45 siły
- Płaszcz +10 intelektu -wymagania do użycia: 15 siły
- Spodnie +10 siły/intelektu/zręczności
- Buty + 10 zręczności
Bronie
cena: 3000 myntów za sztukę
- Miecz dwuręczny + 50 dmg -wymagania do użycia: 50 siły
- Dwuręczna broń obuchowa + 50 dmg + 20% szany przy udanym ataku na "ogłuszenie"* przeciwnika-wymagania do użycia: 50 siły
- Miecz jednoręczny + 25 dmg -wymagania do użycia: 40 siły
- Sztylet +25 dmg -wymagania do użycia: 25 siły
- Kostur intelektu +10 dmg magicznych/ 15 fizycznych +10 intelektu -wymagania do użycia: 10 siły i 35 intelektu
- Kostur woli +10 dmg magicznych/ 15 fizycznych + 15 siły woli -wymagania do użycia: 10 siły i 30 intelektu
- Różdżka +15 intelektu -wymagania do użycia: 35 intelektu
- Tarcza +150 hp- wymagania do użycia: oburęczność i 50 siły
Amulety
cena: 2000 myntów za sztukę
- Amulet rozmowy ze zmarłymi- wymagania do użycia: 50 intelektu
Jednorazowe i magicznie naprawiają magiczne przedmioty. Magia!
cena: 500myntów za sztukę
- Łaty na ubrania- pozwalają przywrócić przedmiotowi 20 hp.
- Ostrzałka do broni- pozwalają przywrócić przedmiotowi 20 hp.
- Skóra byka-Do naprawy kosturów i różdżek- pozwalają przywrócić przedmiotowi 20 hp.
- Skóra wywerny- Do napraw borni obuchowych- pozwalają przywrócić przedmiotowi 20 hp.