regulamin i zapis     
   FAQ    
   kompendium   
   poszukiwania   
   nieobecności     
== Ogłoszenia ==



Wydarzenie w dalekiej krainie zostało ukończone. Postaci wróciły z nagrodami. Niestety wiedza o tym co się tam zaczęło dziać jest poza wiedzą większości z nich.

Zapraszamy do Aktualizacji Dodano kilka rzeczy

→ Zapraszamy Wszystkich na Świąteczną Ucztę, która odbędzie się od 20 grudnia do 9 stycznia. Więcej informacji znajdziecie więcej :)

Wszystkiego dobrego z okazji Mikołajek i witamy z powrotem! Zapraszamy do Aktualizacji aby przekonać się jakie nastały zmiany!

→ Z okazji Dnia Kobiet Administracja życzy Paniom wszystkiego najlepszego z okazji Waszego święta. Niech Los Wam sprzyja.

→ 14 lutego odbędzie się bal walentynkowy. Obowiązkowo stroje przedstawiające figurę szachową lub kartę.

→ Kolejna szansa na zdobycie losu na loterię. Tkacz Losu do końca dnia (12.02) czeka na zdjęcia tego jak świętowaliście Tłusty Czwartek. Więcej informacji w wiadomości od Tkacza i w Aktualizacjach.

→ Do Regulaminu Gry dodany został punkt 19 dotyczący dodatkowych awatarów.

→ A może hasło na pokój prywatny? Dowiedz się więcej.

Cross City odbudowuje się po ataku smoków, który nastąpił ponad miesiąc temu


== Media ==

Nasz FacebookNasz discordNasze DA
== Fabuła ==
♦♦♦♦♦♦♦♦


Nastała zima...

❋ Śnieg spadł, kilka mieszkańców z Cross City wróciło po wyprawie, która trwała dłużej niż powinna... Za to w mieście panuje względu cisza.
❋ Odnalazła się zaginiona strażniczka,Ketuseki Ōkami. Obecnie przebywa w szpitalu.
❋ Niedawno jeden ze szlachciców został... pokarany przez ojca i wysłany do znalezienia sobie, o zgrozo, pracy. Do tego dostał pyskatego niewolnika, którego ma... ułożyć.

♦♦♦♦♦♦♦♦


Spokojna wiosna

Od czasu ataku bombowego w mieście zapanował dziwny spokój. Przestępczość nadal istnieje ale nie dzieją się żadne większe ataki. Nawet nielegalny handel towarami czy narkotykami jakby się ukrył, bojąc się wynurzyć na powierzchnie. Czy to cisza przed burzą czy skutki zmorzonych patroli na ulicach...

♦♦♦♦♦♦♦♦

Atak bombowy!
W ostatnim czasie grupy przestępcze coraz śmielej działają na terenie miasta. Rozboje, ataki, pobicie czy kradzieże. Dowódca na tyle na ile ma możliwości walczy z nimi. Ci jednak posuwają się jeszcze dalej organizując zamach bombowy. W biały dzień wybucha bomba niszcząc część strażnicy jak i areny.

♦♦♦♦♦♦♦♦

Zima, 45 lat po Kataklizmie

Po wydarzeniach jakie miały miejsce 10 lat temu, kiedy bogowie starli się w boju, radni postanowili, że nastały nowe czasy i wraz nimi trzeba zmienić system czasu. Ustalono, że w Cross City i przyległych mu miejscowościach i ziemiach Kataklizm będzie od teraz rokiem 0. Od tamtego momentu stosowano się do nowych zasad wprowadzonych przez radnych. Ułatwiło to urzędnikom uporządkowanie papierologi.

Tak więc, według nowych ustaleń, śmierć Smoczego Boga nastąpiła w 35 roku. Od tego czasu samo Cross City bardzo rozwinęło się i powiększyło swoje tereny. Stworzyło port aby móc handlować z odległymi miejscami. Przebudowane zostały dzielnice i stworzona kopalnia zapewniająca dostęp do kryształów.

Miastu w rozwoju pomogli Patroni, osoby, które albo miały majątek, możliwości czy też inne przydatne dla miasta zdolności. Każda taka osoba dostała tytuł Patrona co daje im dodatkowe prawa, których zwykli mieszkańcy nie mają. Jest to gest podziękowania ze strony włodarzy miasta...

Ten okres był spokojny, nie wydarzyło się nic większego co zagrażałoby miastu.

♦♦♦♦♦♦♦♦

==Faza Księżyca==



Pełnia:
od 25 do 27 stycznia
==Pogoda==

W dzień

Słońce schowane za chmurami, czasem lekko wyjrzy. Śnieg lekko pruszy i brak wiatru.
Temperatura od 1 do -5 stopni

W nocy

Noce chłodne z bardzo silnym wiatrem i padającym śniegiem Temperatura od -3 do -10 stopni

Lista przedmiotów do kupna

Chcesz być rzemieślnikiem? Tutaj znajdziesz wszystkie potrzebne informację na temat każdej z obecnych na forum profesji.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Tkacz Losu
Punkty Przygody: 0,00 
Posty: 452
Rejestracja: pt sie 14, 2020 9:47 pm

Przedmioty podręczne czy też użytkowe, coś takiego jak łóżko, szafa, papierosy czy szalik, to nie trzeba opisywać zakupów, można ale nie trzeba.

Ubrania:

Komplety:
W skład kompletu wchodzi: kurtka, koszulka, spodnie, buty.
-Komplet zwykły- Zwykłe materiałowe ubrania-500 myntów
-Komplet wzmocniony- +40 hp- Wzmocnione skórzanymi elementami-750 myntów
-komplet roboczy- +80 hp- Wzmocnione metalowymi i skórzanymi elementami-1000 myntów

Kurtki/bluzy
-Kurtka/bluza materiałowa zwykła- zwykła materiałowa/sztruksowa -200 myntów
--Kurtka/bluza materiałowa wzmocniona- +10 hp-wzmocnione skórzanymi elementami-250 myntów
--Kurtka/bluza materiałowa robocza- +20 hp-wzmocniona skórzanymi i metalowymi elementami-300 myntów
--Kurtka/bluza skórzana zwykła- +15 hp-skórzana bez wzmocnień.-250 myntów
--Kurtka/bluza skórzana wzmocniona-+25 hp- skórzana wzmocniona metalowymi elementami-300 myntów

Koluszki/T-shirt:
-Koszulka/T-shirt materiałowa zwykła- -zwykła materiałowa-100 myntów
-Koszulka/T-shirt materiałowa wzmocniona-+10 hp- wzmocniona skórzanymi elementami-150 myntów
-Koszulka/T-shirt materiałowa robocza- +20 hp-wzmocniona skórzanymi i metalowymi elementami-200 myntów

Spodnie:
-Spodnie materiałowe zwykłe- Materiałowe/jeansowe/sztruksowe bez wzmocnień-150 myntów
-Spodnie materiałowe wzmocnione- +10 hp-wzmocnione skórzanymi elementami-250 myntów
-Spodnie materiałowe robocze- +20 hp-wzmocnione skórzanymi i metalowymi elementami-300 myntów
-Spodnie skórzane zwykłe-+15 hp-skórzane bez wzmocnień-200 myntów
-Spodnie skórzane wzmocnione-+25hp- skórzane wzmocniona metalowymi elementami.-350myntów

Suknie/spódnice:
-Suknia/spódnica materiałowa zwykła- materiałowa/sztruksowa-70 myntów
-Suknia/spódnica materiałowa wzmocniona- +10 hp- wzmocniona skórzanymi elementami-70 myntów
-Suknia/spódnica skórzana zwykła- +15 hp-skórzana bez wzmocnień-70 myntów
-Suknia/spódnica skórzana wzmocniona- +25 hp-skórzana wzmocniona metalowymi elementami-70 myntów

Obuwie:
-Obuwie zwykłe materiałowe- Tramapki, adidasy itp.-200 myntów
-Obuwie wzmocnione - +10 hp-adidasy z elementami skórzanymi, glany, buty górskie itp.-300 myntów
-Obuwie wzmocnione robocza+20 hp-Typowe buty pracownicze, bhp itp.-400 myntów

Akcesoria:
-Pasek materiałowy--10 myntów
-Pasek skórzany--20 myntów
-Pasek na eliksiry/narzędzia na pas lub tułów--30 myntów
-Zegarek--70 myntów

Torby:
-Torba materiałowa zwykła- materiałowa/sztruksowa -10 myntów
-Torba materiałowa wzmocniona- wzmocniona skórzanymi elementami-120 myntów
-Torba materiałowa robocza- wzmocniona skórzanymi i metalowymi elementami-130 myntów
-Torba skórzana zwykła- bez wzmocnień-140 myntów
-Torba skórzana wzmocniona- z metalowymi wzmocnieniami-150 myntów

Bronie

- 1h broń (obuchowa, kłuta, cięta itp)-500 myntów (1 szt.)
*Broń naręczna (Kastety itp)+15 dmg-
*sztylet/kozik-+15 dmg-
*pałka/kij 1h/młotek-+15 dmg-
*miecz 1h-+15 dmg-
- 2h broń (obuchowa, kłuta, cięta itp) -1000 myntów
*kij besjbolowy/kij 2h-+30 dmg-
*Młot-+30 dmg-
*Miecz/maczety-+30 dmg-
*broń drzewcowa-+30 dmg-



Podział:
strzelby – Strzelba jest bronią nieautomatyczną, powtarzalną. Maksymalnie 2 naboje. Wymaga: 20 siły oraz 30 wytrzymałości -4000 myntów (1 szt.)
sztucery – Sztucer jest myśliwską automatyczną. Maksymalnie 5 naboi.Wymaga: 20 siły oraz 30 wytrzymałości -4000 myntów (1 szt.)
Mała - miotana lub strzelecka- maks magazynek 6 naboi- -1500 myntów (1 szt.)

Typ ładowania naboi:
Broń łamana- Do przeładowania wymagane jest "złamanie" aby ręcznie załadować pociski.
*Zwykle strzelby
Broń niełamana- Posiadająca osobny magazynek
*zazwyczaj sztucery

Łuki

-Mały łuk, do metra napięcia cięciwy. Nie posiada wymagań w sile postaci aby używać. +10 dmg -1500 myntów (1 szt.)
-prosty- zwany też równikowym, to najstarsza forma łuku. Minimalna siłą potrzebna do używania to 20+15 dmg-1700 myntów (1 szt.)
-bloczkowy- Konstrukcja łuku bloczkowego umożliwia zmagazynowanie większej energii (twardsze ramiona) niż w przypadku klasycznych rozwiązań, przy jednoczesnym zmniejszeniu siły potrzebnej do utrzymania napiętego łuku, w stosunku do siły maksymalnej. Minimalna siłą potrzebna do używania to 20 |+25 dmg -2000 myntów (1 szt.)
-refleksyjny- łuk, w którym łęczysko nie jest prostym prętem, lecz kilkuwarstwową kompozycją drewna, rogu i ścięgien. Nadaje się do używania na wierzchowcu. Minimalna siłą potrzebna do używania to 30 + 20 dmg-2000 myntów (1 szt.)

Naboje/strzały/bełty(20 szt.):
-Zwykłe-Wykonane ze zwykłych materiałów-+5 dmg-100 myntów
-Posrebrzane- Posiadają powłokę ze srebra-+5 dmg + 10 dmg przeciw wilkołakom-250 myntów
-umagicznione-Oprócz posrebrzanej powloką są dodatkowo odpowiednio zaklinane-+10dmg-300 myntów
-Obsydianowe- Posiadają powłokę z obsydianu-+5 dmg + 10 dmg przeciw wampirom-250 myntów

Granaty (1 szt.):
-ogłuszające--Powoduje dezorientacje postaci, może nadal się bronić ale nie atakować przez dwie tury70 myntów
-dymne--Obniża percepcje o połowę przez 2 tury-100 myntów
-oślepiające--Obniża percepcje o połowę i uniemożliwia atakowanie, jedynie można się bronić. Trwa dwie tury-120 myntów

Mechanizmy:

-Komunikatory ręczne(1 szt.)- małe jak zegarek- Pozwala na komunikacje na nie dużym obszarze. Obejmuje całe Cross City.-1000 myntów
-Komunikatory duże (1 szt)- wielkości kubka do kawy- pozwala na komunikowanie się w obrębie miasta i poza nim.-2000 myntów
-Obroże niewolnicze/szkoleniowe- nowe/używane-(1 szt) Skonstruowane tak aby nie pozwalają przemieniać się rasom, które to mogą oraz blokują moce. W zależności od modelu można za pomocą pilota blokować/odblokować zdolności oraz razić prądem.-500-2500 myntów
-motor-10000 myntów
-Samochód-25000 myntów
-Podręczny asystent- Mały robocik, który może pomagać w niektórych czynnościach.-5000 myntów
-Średni asystent- Robocik wysokości do półtorej metra. Pomagający w czynnościach, jakie am zaprogramowane.-8000 myntów
-Prosta proteza ręki/nogi- tylko mechaniczna-3000 myntów
-Zaawansowana proteza ręki/nogi- umagiczniona pozwalająca np. wilkołakom wraz z nią przemieniać się, bez uszkodzenia protezy.-4500 myntów

Inne:

-Mały normalny kryształ--5000 myntów
-Średni kryształ ze skazą--2500 myntów
-Mały kryształ ze skazą-1000 myntów
ODPOWIEDZ

Wróć do „Rzemiosło i SKLEP”