regulamin i zapis     
   FAQ    
   kompendium   
   poszukiwania   
   nieobecności     
== Ogłoszenia ==



Wydarzenie w dalekiej krainie zostało ukończone. Postaci wróciły z nagrodami. Niestety wiedza o tym co się tam zaczęło dziać jest poza wiedzą większości z nich.

Zapraszamy do Aktualizacji Dodano kilka rzeczy

→ Zapraszamy Wszystkich na Świąteczną Ucztę, która odbędzie się od 20 grudnia do 9 stycznia. Więcej informacji znajdziecie więcej :)

Wszystkiego dobrego z okazji Mikołajek i witamy z powrotem! Zapraszamy do Aktualizacji aby przekonać się jakie nastały zmiany!

→ Z okazji Dnia Kobiet Administracja życzy Paniom wszystkiego najlepszego z okazji Waszego święta. Niech Los Wam sprzyja.

→ 14 lutego odbędzie się bal walentynkowy. Obowiązkowo stroje przedstawiające figurę szachową lub kartę.

→ Kolejna szansa na zdobycie losu na loterię. Tkacz Losu do końca dnia (12.02) czeka na zdjęcia tego jak świętowaliście Tłusty Czwartek. Więcej informacji w wiadomości od Tkacza i w Aktualizacjach.

→ Do Regulaminu Gry dodany został punkt 19 dotyczący dodatkowych awatarów.

→ A może hasło na pokój prywatny? Dowiedz się więcej.

Cross City odbudowuje się po ataku smoków, który nastąpił ponad miesiąc temu


== Media ==

Nasz FacebookNasz discordNasze DA
== Fabuła ==
♦♦♦♦♦♦♦♦


Nastała zima...

❋ Śnieg spadł, kilka mieszkańców z Cross City wróciło po wyprawie, która trwała dłużej niż powinna... Za to w mieście panuje względu cisza.
❋ Odnalazła się zaginiona strażniczka,Ketuseki Ōkami. Obecnie przebywa w szpitalu.
❋ Niedawno jeden ze szlachciców został... pokarany przez ojca i wysłany do znalezienia sobie, o zgrozo, pracy. Do tego dostał pyskatego niewolnika, którego ma... ułożyć.

♦♦♦♦♦♦♦♦


Spokojna wiosna

Od czasu ataku bombowego w mieście zapanował dziwny spokój. Przestępczość nadal istnieje ale nie dzieją się żadne większe ataki. Nawet nielegalny handel towarami czy narkotykami jakby się ukrył, bojąc się wynurzyć na powierzchnie. Czy to cisza przed burzą czy skutki zmorzonych patroli na ulicach...

♦♦♦♦♦♦♦♦

Atak bombowy!
W ostatnim czasie grupy przestępcze coraz śmielej działają na terenie miasta. Rozboje, ataki, pobicie czy kradzieże. Dowódca na tyle na ile ma możliwości walczy z nimi. Ci jednak posuwają się jeszcze dalej organizując zamach bombowy. W biały dzień wybucha bomba niszcząc część strażnicy jak i areny.

♦♦♦♦♦♦♦♦

Zima, 45 lat po Kataklizmie

Po wydarzeniach jakie miały miejsce 10 lat temu, kiedy bogowie starli się w boju, radni postanowili, że nastały nowe czasy i wraz nimi trzeba zmienić system czasu. Ustalono, że w Cross City i przyległych mu miejscowościach i ziemiach Kataklizm będzie od teraz rokiem 0. Od tamtego momentu stosowano się do nowych zasad wprowadzonych przez radnych. Ułatwiło to urzędnikom uporządkowanie papierologi.

Tak więc, według nowych ustaleń, śmierć Smoczego Boga nastąpiła w 35 roku. Od tego czasu samo Cross City bardzo rozwinęło się i powiększyło swoje tereny. Stworzyło port aby móc handlować z odległymi miejscami. Przebudowane zostały dzielnice i stworzona kopalnia zapewniająca dostęp do kryształów.

Miastu w rozwoju pomogli Patroni, osoby, które albo miały majątek, możliwości czy też inne przydatne dla miasta zdolności. Każda taka osoba dostała tytuł Patrona co daje im dodatkowe prawa, których zwykli mieszkańcy nie mają. Jest to gest podziękowania ze strony włodarzy miasta...

Ten okres był spokojny, nie wydarzyło się nic większego co zagrażałoby miastu.

♦♦♦♦♦♦♦♦

==Faza Księżyca==



Pełnia:
od 25 do 27 stycznia
==Pogoda==

W dzień

Słońce schowane za chmurami, czasem lekko wyjrzy. Śnieg lekko pruszy i brak wiatru.
Temperatura od 1 do -5 stopni

W nocy

Noce chłodne z bardzo silnym wiatrem i padającym śniegiem Temperatura od -3 do -10 stopni

Ludzie

Wilkołak czy Mag? Tu znajdziesz podstawowe informacje na temat każdej z ras grywalnych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Tkacz Losu
Punkty Przygody: 0,00 
Posty: 452
Rejestracja: pt sie 14, 2020 9:47 pm

Obrazek

Większość ludzi pamięta to jako dobre życie sprzed kataklizmu. Tworzyli swoje rody, organizacje, szkoły. Kataklizm zmusił wielu w tym i Ciebie do pozostawienia całego swojego dobytku, a nawet rozłąki z bliskimi. Gromadziłeś się wraz z innymi w przyczółkach na terenie większych Cross City , aby ocaleć. Tam przetrwałeś najgorsze.

Obrazek

Życie po kataklizmie nie było równe dla każdego ani uczciwe w tym i dla Ciebie. Jeśli miało się znajomości, miało się wszystko. Zwykły człowiek nie mógł liczyć na wiele. Odcięli się od innych ras, uważając się za lepszych i bardziej zaradnych. Czas jednak i ich zmusił do otwarcia bram dla innych.

Obrazek

Cross City co rusz napotyka nowe problemy jak ataki wampirów, problemy z wilkołakami, rozboje, jakoś musiałeś sobie poradzić i przetrwać. Jednak mimo przeciwności udaje im się tam rozwijać. Stworzyli nawet Akademię nauk technomagicznych i technologicznych dla przedstawicieli wszystkich ras, jak na złość ta również została doszczętnie zniszczona podczas ostatniego ataku smoków na miasto. Wiele budynków również legło w gruzach. Atak udało się odeprzeć, jednak poniesiono wiele strat.

Obrazek


Rasa najbardziej rozkorzeniona. Dominuje na kontynentach od wielu dekad. Względem innych ras mogą zdawać się słabsi czy bardziej krusi. Nie można ich jednak lekceważyć, w końcu bez powodu nie stali się rasa dominująca.
Ich życie jest krótsze również ale dzięki temu mają nie raz ostrzejszy umysł, są bardziej otwarci i kreatywni. To właśnie ludzki język jest uznawany za język wspólny.




Zdolności pasywne unikatowe:
- Szybsza nauka - doświadczenie zdobywane zwiększone o dodatkowy punkt ogólnie kiedy dostaje sie expa.

- Teleportacja- Można zabrać ze sobą pasażera którego należy wpierw chwycić- Gracz może ale nie musi potrafić się teleportować.
Aby się gdzieś teleportować trzeba wpierw to miejsce znać. Być tam przynajmniej raz.
- Karaluch - Jesteś bardziej wytrzymały na niesprzyjające warunki, nawet gdy ocierasz się o śmierć, masz większą szanse przeżycia niż inni. Otrzymujesz dodatkowy rzut ratunkowy w sytuacji zagrażającej życiu.
-Złotousty- pasywne- Przy negocjacjach w sklepach, targach itp. ma większą szanse na obniżenie ceny.

Aktywne:
- Metamorfomag
- Możliwe z zalet

Ciekawostki rasowe:
-Średnia długość życia to 75 ale zdarza się, ze sporadycznie dożyją 130 lat,
-Mają duży potencjał do arkanów magi jak i tworzenia różnych wynalazków,
-Mimo bycia potencjalnie najsłabsza z ras, to jednak oni zdominowali ziemie na wiele stuleci,
-Żyją krócej niż stare rasy ale za to bardziej intensywnie i bardziej czerpią z tego krótkiego życia niz inne rasy, które nie koniecznie pojmują to.


Statystyki bazowe:
Siła: 5
Zręczność: 10
Wytrzymałość: 13
Inteligencja: 28
Siła woli: 15
Percepcja: 5

Maksymalne:
Siła: 70
Zręczność: 70
Wytrzymałość: 70
Inteligencja: 100
Siła woli: 80
Percepcja: 70
Awatar użytkownika
Dariusz Wyrm
Punkty Przygody: 1,84 
Posty: 456
Rejestracja: czw sie 13, 2020 5:05 pm
Poziom Zdrowia:
15000+ 100 (15100) pkt.
Obrazek
Poziom Mocy:
55 pkt.
Karta Postaci:
Statystyki:

45

25+20(45)

30+10(40)

30

50

10(11)
Stan portfela: 40000000
Przedmioty magiczne:
Kurtka + 10 siły
Kamizelka + 100 HP
Płaszcz +10 intelektu
Spodnie +10 siły
Buty + 10 zręczności

Dziedzictwo
„Wbrew pozorom magia nie jest dzieckiem natury, nie powstała razem z Ziemią. Wydarzenia te miału miejsce tysiące lat po utworzeniu się naszej planety, jednak dużo wcześniej niż nasze pojawienie się, dlatego wielu z nas uważa że magia jest „solą tej ziemi”.

Kiedy po świecie chodziły tylko żywioły, kiedy woda i powietrze tańczyły w przestrzeni, kiedy ogień wraz z ziemią hulały swawole... kiedy matka ziemia radowała się wraz ze swymi dziećmi, kształtując, sprzątając i żyjąc w pokoju, zjawił się on. Nie czyniąc szkody pojawił się nagle, wyszedł z kosmosu, niepodobny do matki, nie bliski żywiołom. Obcy; bez barwy, bez głosu, bez kształtu. Nie pytał o zgodę, osiadł na stałe, badał to co dzieci wraz z matką stworzyły. Kiedy świat cały okrążył sto razy, kiedy poznał kamyk każdy mały, każdy zew wiatru, płomyk nadziei, każdą kroplę wody i matkę otulił swym ramieniem zwiewnym, wtedy przemówił. Nazwał siebie Mocą, tym który wypełnia, wszystkie pustki które natura zostawiła, on będzie tarczą, bramą i obliczem... nie pytał o zgodę splątał się z wszechrzeczą. Minęły stulecia, milion może więcej kiedy pierwszy człowiek z mocą się narodził. Widział trochę więcej niż leśne zwierzęta czuł między palcami więcej niż mistrzowie, wyczuwał obecność jego we własnej osobie. Wtedy się wydało, że przez te stulecia mocą swą napełnił Moc wszystkie oblicza, każdy nawet mały, kamyk obłaskawił i ludzie z talentem magii używali. Gniew matki i dzieci był całkiem złowieszczy, mistrzowie z magami walczyć poszli wreszcie... nie prędko wrócili, ze smutkiem obwieścili, że Moc jest za silny i z matką zwycięża. Mistrzowie odeszli, żywioły zasnęły... zostawiła matka swe włości dla ludzi. Niechaj sami radzą, bo ona za słaba, niech Moc swym łupem sam ze swymi włada.

Tym krótkim tekstem można opisać dzieje żywiołów i magii. Tekst przybrał taką, a nie inną formę stylistyczną ponieważ, ciężko w słowach opisać reakcje między światem o energią, która przeniknęła ziemię i stała się magią. Żywioły zawsze źle reagowały na magię i chociaż w pewnym momencie istoty żywiołów musiały pogodzić się z faktem, że nie mogą pokonać Mocy, to przyjęły prostą taktykę... ignorowały ją. Demonizowanie mocy jest jednak krzywdzące, ponieważ jest jedną z najbardziej neutralnych rzeczy we wszechświecie, nigdy nie podejmuje innych działań niż próba nasycenia sobą wszystkiego wokół, co nie skutkuje negatywnie. Każde działanie magiczne, które można nazwać złym jest spowodowane przez działania magów nie samej Mocy...”

Historia magii prawdziwa - Conor Fitzpatrick (Mistrz ziemi, czarodziej, archeolog) [książka nigdy nie wydana]

„Magia jest ucieleśnieniem Chaosu. Jest kluczem zdolnym otworzyć zakazane drzwi. Drzwi, za którymi czai się koszmar, zgroza i niewyobrażalna okropność, za którymi czyhają wrogie, destrukcyjne siły, moce czystego Zła, mogące unicestwić nie tylko tego, kto drzwi uchyli, ale i cały świat. A ponieważ nie brakuje takich, którzy przy owych drzwiach manipulują, kiedyś ktoś popełni błąd, a wówczas zagłada świata będzie przesądzona i nieuchronna. Magia jest zatem zemstą i orężem Chaosu. To, że ludzie nauczyli posługiwać się magią, jest przekleństwem i zgubą świata. Zgubą ludzkości.”

Arthur Bahne (Wielki mistrz wiatru) – Listy do mistrzów spisane. – 1219 r

„Magia jest sztuką. Sztuką wielką, elitarną, zdolną tworzyć rzeczy piękne i niezwykłe. Magia to talent dany nielicznym wybrańcom. Inni, talentu pozbawieni, mogą jedynie patrzeć z podziwem i zazdrością na rezultaty pracy artystów, mogą podziwiać stworzone dzieła, czując zarazem, że bez tych dzieł i bez tego talentu świat byłby uboższy. To, że niektórzy wybrańcy odkryli w sobie talent i magię, to, że odnaleźli w sobie Sztukę, jest błogosławieństwem piękna. I tak jest. Ci, którzy uważają magię za sztukę, mają rację.”

Eoessa Sakndenberg (Dyrektor Szkoły Magii z 15 wieku) – Historia Magii 1601 r

"Magia jest nauką. By ją opanować, nie wystarczy talent i wrodzone zdolności. Nieodzowne są lata pilnych studiów i wytężonej pracy, konieczna jest wytrwałość i wewnętrzna dyscyplina. Tak zdobyta magia to wiedza, to poznanie, którego granice poszerzane są stale przez światłe i żywe umysły, przez doświadczenie, eksperyment, praktykę. Tak zdobyta magia to postęp. To pług, krosno, młyn wodny, dymarka, dźwig i wielokrążek. To postęp, rozwój, to odmiana. To ciągły ruch. W górę. Ku lepszemu. Ku gwiazdom. To, że odkryliśmy magię, pozwoli nam kiedyś dosięgnąć gwiazd."

Antoni Mariakov (Uczony departamentu tajemnic) – Myśli geniusza spisane. (Rękopis)
Obrazek
Awatar użytkownika
Dariusz Wyrm
Punkty Przygody: 1,84 
Posty: 456
Rejestracja: czw sie 13, 2020 5:05 pm
Poziom Zdrowia:
15000+ 100 (15100) pkt.
Obrazek
Poziom Mocy:
55 pkt.
Karta Postaci:
Statystyki:

45

25+20(45)

30+10(40)

30

50

10(11)
Stan portfela: 40000000
Przedmioty magiczne:
Kurtka + 10 siły
Kamizelka + 100 HP
Płaszcz +10 intelektu
Spodnie +10 siły
Buty + 10 zręczności

I. Antyczny Egipt i Grecja
To jest era współpracy, wielu przywódców politycznych i religijnych ludzi niemagicznych było magami. Egipscy magowie rzucali klątwy na groby, aby uniemożliwić znalezienie skarbów. Jedna z piramid posiada zmutowane szkielety niemagicznych, którzy włamali się do świątyni, przez co zostali ukarani dodatkowymi kończynami i głowami.

II. Rosnąca nieufność i uprzedzenia - 100r. n.e. - 1692r. n.e.
Niemagiczni zaczynają obawiać się magów. Niektórzy próbują manipulować ich magicznymi umiejętności dla własnych korzyści. W tym samym czasie społeczność magów prześladuje i marginalizuje gobliny i populacje domowych elfów.

993r. - Świat magów zaczyna się wycofywać i ukrywać przed światem Niemagicznych
ok. 1294 r. - Turniej Trójmagiczny - Początek tradycji turnieju rozgrywającego się pomiędzy trzema Europejskimi szkołami magii.
XIVw. - Palenie Czarownic. Magiczny świat coraz bardziej oddziela się od społeczeństwa Niemagicznych. Ci szczególnie boją się magii uznając ją za złą, co prowadzi do prześladowania podejrzanych czarownic. Wandelin Dziwny zostaje spalony na stosie 47 razy w różnych przebraniach (za pomocą uroku zamrażającego płomienie chroni siebie od spalenia).
ok. 1600r. - Założenie Szpitala dla magicznych chorób i urazów. Położenie szpitala jest nieznane, ponieważ prawdopodobnie Purge – porzucony dom towarowy w którym obecnie mieści się szpital nie istniał w XVIIw.
1692r. - Międzynarodowa Konfederacja Magów uchwaliła dokument zwany "Międzynarodowy Kodeks Tajności Czarów". Zabraniał on magom używać magii w obecności Niemagicznych, czemu gorączkowo sprzeciwiała się Carlotta Pinkstone. Po wielu tygodniach rozmów i dyskusji czarodzieje odnaleźli sposób, by wszystkie magiczne stworzenia ukryć tak samo jak wszelkie magiczne budynki, miejsca, szkoły. Złamanie przepisów skutkowało na początku ostrzeżeniem, ale później nawet osadzeniem w więzieniu.
1700r. - Założenie Ministerstwa Magii


III. Nowożytność
1749r. . - Ustawa o tajemnicy zostaje naruszona. Międzynarodowa ustawa o tajemnicy zostaje naruszona z udziałem wampirów. Zaczynają być prowadzone rozmowy na temat zmniejszenia dalszego naruszania tego prawa.
1750r. - Dodanie Klauzuli 73 do prawa. „Każda czarodziejska, rządząca instytucja będzie odpowiedzialna za ukrycie, opiekę i kontrolę nad wszystkimi magicznymi stworzeniami, istotami oraz duchami mieszkającymi wewnątrz granic swojego terytorium. Jeśli którekolwiek z tych stworzeń wyrządzi krzywdę komukolwiek ze społeczności mugoli albo zwróci na siebie ich uwagę, ta czarodziejska instytucja będzie poddana dyscyplinie przez Międzynarodową Konfederację Czarodziejów.”
1792r. - Tragedia podczas Turnieju Trójmagicznego. Wszyscy dyrektorzy szkół biorących udział w turnieju zostają poważnie ranni po tym jak Bazyliszek niespodziewanie wpadł w szał.
1811r. - Grogan Stump zostaje Ministrem Magii. Wkrótce pojawia się kilka ważnych usprawnień w zarządzaniu Czarodziejskiego Świata, w tym realne definicje "Bestii" i "Bycia" i specjalnego podziału na duchy w Departamencie Regulacji i Kontroli Magicznych Stworzeń.
1932r. - Atak smoka. Smok zielony spada na plażę pełną turystów.
1945r. - Lata terroru. Pojawienie się potężnego Maga władającego zakazną magią.
1950r. - Zgładzenie Maga.


Lata 1953-1955
- Zamieszki w ministerstwie w wyniku których budynek został doszczętnie spalony. - Wybranie nowego dyrektora Filii strażników – Sylvii Carmandaye.
- Powrót łowców wampirów.
- Zamordowanie dyrektora Departamentu Międzynarodowej Współpracy Magów w Ministerstwie Magii
- Magiczna Grypa
- Morderstwa Strażników
- Liczne pożary w Stolicy
- Zniknięcie Larkina Corteza – podejrzanego o morderstwo straży i torturowanie Niemagicznych

Lata 1955-1965
- Złapanie przywódcy sekty
- Ucieczka pacjenta z oddziału zamkniętego szpitala
- ataki na terenie Szkoły Magii, coraz więcej uczniów trafia do skrzydła szpitalnego z poważnymi obrażeniami
- ostrzeżenia z Filli Strażników o zachowanie szczególnej ostrożności podczas pełni
- złapanie wiekowej wampirzycy przez jednego z łowców
- Powstanie nieśmiertelnych
- Wtargnięcie Wilkołaków i Wampirów do Szkoły
– liczne rozboje
- Kolejne zabójstwa w Szkole
– podejrzanymi są wampiry
- Kolejna seria porwań uczniów
- Napad na parę aurorów podczas pełni
- Zamach na Ministra Magii
- Dramat podczas Rejsu
- Thijs Jansen i Bernice Heid uciekli z więzienia dla magów
- Stolica nawiedzany przez Wampiry
– kolejne ataki
- Znalezienie rozbitków z Rejsu
- Zniknięcie Dyrektora Filli Strażników – Silvii Carmandaye
- Kolejna fala zabójstw i porwań
- Schwytanie Sylvana Vulkodlaka jednego z poszukiwanych za porwania – rozpoczęcie procesu
- Szpital w płomieniach
- sprawcą jest Mike Craig
- Zniknięcie Sylvana Vulkodlaka i Silvii Carmandaye
- Pandemia
- choroba Motyla
- Otwarcie Uniwersytetu Nauk Magicznych w Londynie
- Ślub Dyrektora Szpitala - Vincenta Cramera

Lata 1965-1975
- Łowcy stają się legalnym ugrupowaniem i korzystają ze środków Ministerstwa
- Wybory w Ministerstwie Magii – głównym szefem zostaje Christopher Moore
- Zabójstwa Smoków
- Poszukiwania wilkołaczych sióstr Wilson oskarżonych o 6 zabójstw, 5 napaści i pobicie funkcjonariusza Filii
- Wampiry ponownie atakują
- Złapanie jedną z poszukiwanych – Flory Wilson
- Poszukiwana Hannah Wilson zostaje wcielona do Katedry Łagodzenia Wampirów i Wilkołaków
- Zmiany w Filli Straży– wprowadzono dłuższe i częstsze patrole
- Śmierć Ministra Magii Christophera Moora, jego następczynią zostaje Iris Flint
- Wilkołaki i Wampiry znów atakują
- Próba obalenia ministerstwa przez byłych dyrektorów Filii Strażników – Thomasa Dregharta i Silvii Carmandaye
- Wprowadzono stan wyjątkowy. Wojna między Magami, a Wampirami i Wilkołakami
- Zabójstwo Iris Flint – Minister Magii – sprawcą jest znany wilkołak i przestępca Sylvan Vulkodlak. Nowym Ministrem zostaje Jacob Jakowlew

Lata 1975-1977
- Podpisanie Paktu o Nieagresji: Wampiry-Wilkołaki-Magowie
- Ogłoszono śmierć Zacharija Gregorovica - byłego dyrektora Filii Strażników i Sylvana Vulkodlaka
- Włamanie do Rosyjskiej Bilblioteki Państwowej w Moskowie
- Zamieszki w Więzieniu dla Magów
- Ślub Ministra Magii Jacoba Jakowlewa z Polą Ayre
- Porwanie żony Szkockiego Ministra Magii
- Poszukiwanie Gabriela Hartona – byłego nauczyciela
- Zaginięcie córki Szkockiego Ministra Magii Samanthy Scorpione

Lata 1975-1986
- Odnalezienie zaginionej Samanthy Scorpione
- Porwanie córki Ministra Jakowlewa - AJ
- Sylvan Vulkodlak ponownie staje przed sądem – oskarżony zostaje za gwałt i znęcanie się
- Pojawienie się tajemniczej wyspy i liczne katastrofy żywiołowe na terenie całego świata
- Trzęsienie ziemi i nawałnica nawiedzają Stolice
- Ślub wampirzycy Silvii Carmandaye z wilkołakiem Sylvanem Vulkodlakiem
- Silne eksplozje niszczące Amerykę Północną
- Powstanie obozu dla uchodźców w Kraju
- Zniknięcie magów żywiołów
- Upadek Więzienia dla Magów
- Wyprawa do zniszczonegj Stolicy i znalezienie więźnia Mika Craiga
- Brugh w płomieniach – Wilkołaki opuszczają kraj
- Porwanie przez wampiry studentki -- Elektry Fyodorovej.
- Zerwanie paktu o nieagresji
- Kolejne porwania za którymi stoją wampiry
- Poszukiwania kolejnych zaginionych
- Jacob Jakowlew – Mag i Minister Magii ucieka z Londynu
- Szerzą się liczne przestępstwa
- Odnalezienie jednego z zaginionych magów żywiołów – Aarona Matlucka i porwanych przez wampiry młodych magów
- Odnalezienie ciała porwanej uczennicy
- Anomalie pogodowe nad całym kontynentem
- Coraz więcej tragicznych śmierci

Lata 1986-05
- Rozpoczyna się pięcioletni okres trwania Kataklizmu.
- Kończą się ataki ze strony wampirów
- Zmiennokształtni odchodzą.
- Miejscem zaszczepienia magii zostaje część Londynu i zostaje nazwana Lej.
- Śmierć dyrektora Szkoły Wrigleya
- Budowa Państwa-Miasta
- Najsilniejsi Magowie stworzyli Radę Magów, którzy pełnią najwyższą władzę w państwie
- Znaleziono kopalnię na obrzeżach miasta
- Zamieszki w Mieście, ataki na Żywioły
- Wybrano nowego Dyrektora Szkoły: Hajka Vaclava Wrigleya
- Magowie zaczynają doceniać niemagiczną technologię i wprowadzają ją w życie.

06-15
- Powstaje Cross City - miasto wybudowane na pustkowiach Miasto ma status neutralny, każda z ras jest tam mile widziana o ile przestrzega zasad.
- Zwiadowcy zauważyli, że na zachodnim wybrzeżu powstała osada magów żywiołów.
- Rozpowszechnia się niewolnictwo.

16-20
- Nowe Państwo-Miasto zostało objęte strefą kwarantanny. Wszyscy mieszkańcy zostali przewiezieni do Londynu lub do Cross City.
- Powstają pierwsze mapy dostępne dla wszystkich. Nie są jeszcze dopracowane i ukazują jedynie fragment nowego świata.
- Wyprawa do Zaginionej Doliny kończy się katastrofą. Większość jej członków nie przeżyła, a dolina zapadła się w ziemię.
- Święta u wilkołaków. Zakończone zniewoleniem kilku gości za złamanie zasad.

21-23
- Stracono łączność ze strefą kwarantanny.
- Odbył się Wielki Turniej o Puchar Złotego Smoka, w którym zwyciężyła Erin Shadowmoon.
- Wzrost nielegalnego przemytu magicznymi kryształami.
- Sylvan Vulkodlak i Liadon Ichimaru lądują na listy gończe.

24-26
- Sylvan Vulkodlak atakuje Akademię, jest wielu rannych i poległych
- Wampirzy atak na Cross City, wielu zaginionych i rannych
- Radny będący wampirem - Nataniel Moore - wtrącony do więzienia

27-30
- Bankiet Noworoczny zorganizowany na zamku lorda Dariusza Wyrm
- Smocze ataki na Dolinę Wilkołaków, Mroczną Knieję i Londyn
- Sporo uchodźców przybywa do Cross City, ale bramy miasta zostają dla nich zamknięte
- Tworzą się obozy pod murami miasta

Więcej w kronikach...
Obrazek
Awatar użytkownika
Dariusz Wyrm
Punkty Przygody: 1,84 
Posty: 456
Rejestracja: czw sie 13, 2020 5:05 pm
Poziom Zdrowia:
15000+ 100 (15100) pkt.
Obrazek
Poziom Mocy:
55 pkt.
Karta Postaci:
Statystyki:

45

25+20(45)

30+10(40)

30

50

10(11)
Stan portfela: 40000000
Przedmioty magiczne:
Kurtka + 10 siły
Kamizelka + 100 HP
Płaszcz +10 intelektu
Spodnie +10 siły
Buty + 10 zręczności

ttt
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Opis Ras”