regulamin i zapis     
   FAQ    
   kompendium   
   poszukiwania   
   nieobecności     
== Ogłoszenia ==



Wydarzenie w dalekiej krainie zostało ukończone. Postaci wróciły z nagrodami. Niestety wiedza o tym co się tam zaczęło dziać jest poza wiedzą większości z nich.

Zapraszamy do Aktualizacji Dodano kilka rzeczy

→ Zapraszamy Wszystkich na Świąteczną Ucztę, która odbędzie się od 20 grudnia do 9 stycznia. Więcej informacji znajdziecie więcej :)

Wszystkiego dobrego z okazji Mikołajek i witamy z powrotem! Zapraszamy do Aktualizacji aby przekonać się jakie nastały zmiany!

→ Z okazji Dnia Kobiet Administracja życzy Paniom wszystkiego najlepszego z okazji Waszego święta. Niech Los Wam sprzyja.

→ 14 lutego odbędzie się bal walentynkowy. Obowiązkowo stroje przedstawiające figurę szachową lub kartę.

→ Kolejna szansa na zdobycie losu na loterię. Tkacz Losu do końca dnia (12.02) czeka na zdjęcia tego jak świętowaliście Tłusty Czwartek. Więcej informacji w wiadomości od Tkacza i w Aktualizacjach.

→ Do Regulaminu Gry dodany został punkt 19 dotyczący dodatkowych awatarów.

→ A może hasło na pokój prywatny? Dowiedz się więcej.

Cross City odbudowuje się po ataku smoków, który nastąpił ponad miesiąc temu


== Media ==

Nasz FacebookNasz discordNasze DA
== Fabuła ==
♦♦♦♦♦♦♦♦


Nastała zima...

❋ Śnieg spadł, kilka mieszkańców z Cross City wróciło po wyprawie, która trwała dłużej niż powinna... Za to w mieście panuje względu cisza.
❋ Odnalazła się zaginiona strażniczka,Ketuseki Ōkami. Obecnie przebywa w szpitalu.
❋ Niedawno jeden ze szlachciców został... pokarany przez ojca i wysłany do znalezienia sobie, o zgrozo, pracy. Do tego dostał pyskatego niewolnika, którego ma... ułożyć.

♦♦♦♦♦♦♦♦


Spokojna wiosna

Od czasu ataku bombowego w mieście zapanował dziwny spokój. Przestępczość nadal istnieje ale nie dzieją się żadne większe ataki. Nawet nielegalny handel towarami czy narkotykami jakby się ukrył, bojąc się wynurzyć na powierzchnie. Czy to cisza przed burzą czy skutki zmorzonych patroli na ulicach...

♦♦♦♦♦♦♦♦

Atak bombowy!
W ostatnim czasie grupy przestępcze coraz śmielej działają na terenie miasta. Rozboje, ataki, pobicie czy kradzieże. Dowódca na tyle na ile ma możliwości walczy z nimi. Ci jednak posuwają się jeszcze dalej organizując zamach bombowy. W biały dzień wybucha bomba niszcząc część strażnicy jak i areny.

♦♦♦♦♦♦♦♦

Zima, 45 lat po Kataklizmie

Po wydarzeniach jakie miały miejsce 10 lat temu, kiedy bogowie starli się w boju, radni postanowili, że nastały nowe czasy i wraz nimi trzeba zmienić system czasu. Ustalono, że w Cross City i przyległych mu miejscowościach i ziemiach Kataklizm będzie od teraz rokiem 0. Od tamtego momentu stosowano się do nowych zasad wprowadzonych przez radnych. Ułatwiło to urzędnikom uporządkowanie papierologi.

Tak więc, według nowych ustaleń, śmierć Smoczego Boga nastąpiła w 35 roku. Od tego czasu samo Cross City bardzo rozwinęło się i powiększyło swoje tereny. Stworzyło port aby móc handlować z odległymi miejscami. Przebudowane zostały dzielnice i stworzona kopalnia zapewniająca dostęp do kryształów.

Miastu w rozwoju pomogli Patroni, osoby, które albo miały majątek, możliwości czy też inne przydatne dla miasta zdolności. Każda taka osoba dostała tytuł Patrona co daje im dodatkowe prawa, których zwykli mieszkańcy nie mają. Jest to gest podziękowania ze strony włodarzy miasta...

Ten okres był spokojny, nie wydarzyło się nic większego co zagrażałoby miastu.

♦♦♦♦♦♦♦♦

==Faza Księżyca==



Pełnia:
od 25 do 27 stycznia
==Pogoda==

W dzień

Słońce schowane za chmurami, czasem lekko wyjrzy. Śnieg lekko pruszy i brak wiatru.
Temperatura od 1 do -5 stopni

W nocy

Noce chłodne z bardzo silnym wiatrem i padającym śniegiem Temperatura od -3 do -10 stopni

Zmiennokształtni

Wilkołak czy Mag? Tu znajdziesz podstawowe informacje na temat każdej z ras grywalnych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Tkacz Losu
Punkty Przygody: 0,00 
Posty: 452
Rejestracja: pt sie 14, 2020 9:47 pm

Obrazek
przywołańce

Jako zmiennokształtny możesz przybierać formę zwierzęcia, które cię wybrało przy pierwszej przemianie.
Po kataklizmie Twój dar rozwinął się i dzięki treningowi możesz przybierać jeszcze dwie dodatkowe formy, które pochodzą z rodziny Twojego głównego zwierzęcia.

Obrazek

Należysz do rasy najbardziej otwartej, nie musisz stosować się do żadnych reguł czy rasowych uprzedzeń. Każdy zmiennokształtny jest panem własnego losu, wyrzutkiem bez przynależności. Możesz pracować jako kurier, szperacz, kartograf, złodziej czy handlarz. Kataklizm sporo zmienił w Twoim życiu, ale potrafiłeś jak i inni zmiennokształtni szybciej niż inne rasy się przystosować. Część Twoich pobratymców dołączyła do wilkołaków, część stworzyła dla siebie enklawę w Londynie, która ostatnio została zniszczona przez smoka, z resztą jak i ziemie wilkołaków. Jednak dla każdego Zmiennokształtnego prawdziwym domem jest szlak, a największym celem wolność którą kultywują z każdym dniem.

Obrazek

Jako zmiennokształtny możesz swobodnie badać cały świat. Możesz sprzymierzyć się z kim chcesz np. wampirami oraz wilkołakami, aby uzyskać wygodne dla siebie informację i ich samych dezinformując. Możesz pozwolić sobie na różne zagrywki ale pamiętaj, żeby uważać, czasem praca dla wielu może odbić się rykoszetem w ciebie.



Zdolności pasywne unikatowe:
- Przemiana - możliwość zmiany w 3 zwierzęta z "rodziny" ducha totemicznego
- Jedność z ziemią - Jesteś zdolny przenieść się w inne miejsce.
Po aktywowaniu zdolności trzeba uderzyć z ziemię, ta otacza cię i wchłania pod powierzchnię. W miejscu docelowym pojawia się górka kamieni, która po chwili rozpada się i zmiennokształtny jest u celu. W takcie podróży osoba używająca nie może się ruszać, ale nic jej nie zagraża
Przenosić można się tylko w miejsca, w których się wcześniej było i gdzie jest wolna ziemie. Nie może być to teren zabetonowany czy pokryty czymś innym niż ziemią czy skałą.
- zmysły nawet w formie ludzkiej są lepsze (+ 2 do percepcji przy wykorzystaniu sytuacyjnym tych zmysłów)
- Mowa- Zdolność ludzkiej mowy w formie zwierzęcia

Aktywne:
- Przemiana części ciała -użycie: 5 pkt. mocy - Potrafisz przemienić poszczególne części ciała
- Przemiana ubrań -użycie: 5 pkt. mocy - Jesteś w stanie sprawić aby twój ubiór był widoczny w postaci zwierzęcej.
- Jedność z duchem - użycie: 40 pkt. mocy - Zmiennokształtny przybiera antropomorficzną postać swojego głównego patrona Nie ma ograniczenia czasowego ale w tej formie mowa jest bardzo trudna i czasem wręcz niezrozumiała dla innych.

Nie mogą zostać magiem

Ciekawostki rasowe:
-Żyją tyle ile ludzie, średnia to około 50 a maks to 130 lat,
-To duch zwierzęcia wybiera zmiennokształtnego i daje mu swoje błogosławieństwo, które pozwala na zmianę,
-Zmiennokształtni mogą przybrać trzy zwierzęce formy ale z rodziny swojego głównego patrona,
-Zwykle po narodzinach dziecko dostaje takie błogosławieństwo ale może się zdarzyć, ze to nieświadome tego może dopiero to odkryć jak będzie starsze czy nawet dorosłe,
-Zazwyczaj mają wisior, tatuaż czy w innej formie swojego ducha totemicznego, czy też inaczej zwanego patrona, jest to okazanie mu przywiązania i szacunku oraz element, który w kulturze zmiennokształtnych pozwala im na dodatkową formę wyrażania siebie,
-Zmiennokształtni tak jak ludzie lubują się w podobnych profesjach, obie rasy w ostatnich latach stały się sobie bliższe niż to było po kataklizmie.


Statystyki bazowe:
Siła:
5
Zręczność: 22
Wytrzymałość: 15
Inteligencja : 10
Siła woli: 10
Percepcja: 13

Maksymalne:
Siła: 70
Zręczność: 70
Wytrzymałość: 100
Inteligencja : 70
Siła woli: 70
Percepcja: 80
Awatar użytkownika
Tkacz Losu
Punkty Przygody: 0,00 
Posty: 452
Rejestracja: pt sie 14, 2020 9:47 pm

Zmiennokształtni zmieniając się z człowieka w zwierzę, przekształcają się w całości. Co przez to rozumieć? To co miał na sobie zmiennokształtny czyli ubrania, torba, plecak itp. przemienia się wraz z nim. Oczywiście jeśli osoba zostanie ranna to po powrocie do ludzkiej postaci, miejsce zranienia jest również takie jak w formie zwierzęcej, a ubiór/przedmioty są zniszczone [w zależności do tego jakiego rodzaju to obrażenia]. Przekształcają się tylko przedmioty, które mamy na sobie, nie można przemienić się mając na sobie np. skrzynie. Trzeba liczyć się również z faktem, że gdy jeśli zmieniamy się z naszym plecakiem, który był pełny, jako zwierzę ucierpieć na tym może nasza zwinność/szybkość itp. Po przemianie ze zwierzaka w człowieka mamy na sobie to samo co przed przemianą [zmienić się może jedynie stan tych rzeczy].


Zwierzę totemiczna/Patron
Jest to zwierzę, które jest przypisane danej osobie. Nie da się go zmienić kiedy raz się już go otrzymało. Totemem jest zwierzę, w które się zmieniamy jako pierwsze. Można pokusić się o stwierdzenie, że to Totem nas wybiera kiedy pierwszy raz się zmieniamy, a nie my go.

Formy
Zmiennokształtny może przybrać 3 postacie (nie na raz). Są jednak ograniczone do rodziny pierwszego totemu/Patrona!

Rodzina- np. wilk jest z rodziny psowatych, więc można wybierać każde zwierzę, które podlega tej grupie. (wilk, pies, lis)
Awatar użytkownika
Dariusz Wyrm
Punkty Przygody: 1,84 
Posty: 456
Rejestracja: czw sie 13, 2020 5:05 pm
Poziom Zdrowia:
15000+ 100 (15100) pkt.
Obrazek
Poziom Mocy:
55 pkt.
Karta Postaci:
Statystyki:

45

25+20(45)

30+10(40)

30

50

10(11)
Stan portfela: 40000000
Przedmioty magiczne:
Kurtka + 10 siły
Kamizelka + 100 HP
Płaszcz +10 intelektu
Spodnie +10 siły
Buty + 10 zręczności

Dawno temu na ziemiach Irlandii powstał kult ludzi, którzy posiadali potężną moc. Były to czasy zamierzchłe, nim człowiek stał się panem na całej Ziemi, a magia jaką znaliśmy była podzielona. Kult dzięki swojej izolacji mógł się rozwijać w najlepsze. Ludzie ci posiadali dar zmiany kształtów. Przybierali formy różnych zwierząt oraz posiadali wiedzę o naturze jakiej nikt potem nie posiadł. Z czasem sami siebie nazwali Druidami, ludźmi, którzy potrafią rozmawiać z naturą i zwierzętami. Cieszyli się szacunkiem wśród ludności całego kraju.

Niestety nic nie trwa wiecznie, kiedy na wyspy przybyli magowie, mimo ciepłego przywitania przez druidów już wkrótce miała zacząć się "kolonizacja". Nieświadomi zagrożenia miejscowi gościli przybyszy ciepło i z najlepszymi oraz należytym szacunkiem. Wyprawiano uczty, śpiewy przy ognisku i mocniejszym trunku. Ludzie bawili się tańcząc do irlandzkiej nuty. Mimo otwartego i ciepłego przywitania uznali, że druidzi i ich tajemniczość może być niebezpieczna, a i zarazem dobrze by było mieć ich po swojej stronie.

Pierwszy akt agresji pojawił się kiedy to druidzi odmówili nauczenia magów swojej magi. Ci drudzy przysięgli, że pożałują tego. Niedługo potem wybuchła wojna.
Druidzi zostali pokonani i zabici ku przestrodze innych kultów, którzy swoją wiedzę będą chcieli pozostawić dla siebie.

Nie udało jednak się im całkiem wykorzenić celtyckiego ducha z ocalałych, którzy dla bezpieczeństwa wtopili się w przybyła ludność, ucząc się ich magii. Po wielu wiekach druidyzm całkiem wyginął oraz pamięć o ich kulturze. Krew ich jednak nadal krążyła w niektórych ludziach.

Aż nastąpił Kataklizm. Magia, która szalała obudziła w potomkach dawnego ludu moc, która pozwoliła im ponownie przybierać formy zwierząt. Ziemia odebrała im moc tajemną, dając im moc natury.

Wilkołaki pomogli tym ludziom. Wsparli w nauce panowania nad ich zdolnościami, opanowania zmiany ciała i nowej magii.
Obrazek
Awatar użytkownika
Dariusz Wyrm
Punkty Przygody: 1,84 
Posty: 456
Rejestracja: czw sie 13, 2020 5:05 pm
Poziom Zdrowia:
15000+ 100 (15100) pkt.
Obrazek
Poziom Mocy:
55 pkt.
Karta Postaci:
Statystyki:

45

25+20(45)

30+10(40)

30

50

10(11)
Stan portfela: 40000000
Przedmioty magiczne:
Kurtka + 10 siły
Kamizelka + 100 HP
Płaszcz +10 intelektu
Spodnie +10 siły
Buty + 10 zręczności

Totem
Jest to zwierzę, które jest przypisane danej osobie. Nie da się go zmienić kiedy raz się już go otrzymało. Totemem jest zwierzę, w które się zmieniamy jako pierwsze. Można pokusić się o stwierdzenie, że to Totem nas wybiera kiedy pierwszy raz się zmieniamy, a nie my go.

Charakterystyka
Zmiennokształtni często przyjmują pewne cechy przypisywane zwierzętom, w które się człowiek zamienia. Sam jego zapach też ulega lekkiej zmianie. Nie pachnie jak zwykły człowiek ale jak mieszanka woni ludzkiej i swojego totemu. Ci co węch mają lepszy mogą wyniuchać jakim zwierzęciem pachnie.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Opis Ras”