regulamin i zapis | FAQ | kompendium | poszukiwania | nieobecności |
== Ogłoszenia ==
== Media == | == Fabuła == Wiosny czar... Atak bombowy! Zima, 45 lat po Kataklizmie | ==Faza Księżyca== |
Statystyki a fabuła
- Dariusz Wyrm
- Punkty Przygody: 1,97
- Posty: 466
- Rejestracja: czw sie 13, 2020 5:05 pm
- Poziom Zdrowia: 15000+ 100 (15100) pkt.
- Poziom Mocy: 55 pkt.
- Karta Postaci:
- Statystyki:
45
25+20(45)
30+10(40)
30
50
10(11) - Stan portfela: 40000000
- Przedmioty magiczne: Kurtka + 10 siłyKamizelka + 100 HPPłaszcz +10 intelektuSpodnie +10 siłyButy + 10 zręczności
Czyli jak one maja się do naszej postaci na fabule?
Może wydawać się, ze to tylko mechanika i nie am nic wspólnego z tym jak powinno się odgrywać postaci. Jest to upłycenie. Każda statystyka wpływa nie tylko na mechanikę ale i to jak odgrywamy postaci.
Są to sugestie nie sztywne ramy.
Siła - odpowiada za siłę uderzenia- Na fabule mówi jak jesteś silny czy możesz imponować innym.
0-10-słaba
11-20 przecięta siła
21-35 -Silna
36 < -Bardzo silna
70+ niszczyciel ścian
Zwinność- Odpowiada za obronę jak i uniki. Pomaga przy skradaniu się czy ucieczce.- Fabularnie jak jest się gibkim, zręczne paluszki itp
0-10-niezbyt zwinna czy zręczna
11-20 przeciętna
21-35 -zwinna
36 < -Bardzo zręczna i zwinna
70+ Akrobata
Wytrzymałość - odpowiada za Ilość punktów życia. Przelicznik: 1 pkt. = 5 hp-Fabularnie jak postać jest odporna na uderzenia
0-10-delikatna
11-20 przeciętna
21-35 - Odporna na ciele i umyśle (stan upojenia alkoholowego)
36 < -Dobry obrońca
70+ Istny czołg, trudny do powalenia.
Inteligencja - Przede wszystkim odpowiada za ilość posiadanej mocy. Przelicznik: 1 pkt. = 5 PM Czy postać jest przeciętna czy może potrafi spiskować
0-10- Prosta na umyśle
11-20 przeciętna inteligencja
21-35 -Duża inteligencja, dobre wysławianie, umiejętność planowania
36 < -Analizowaniem, taktyka, spiski wszystko co potrzeba aby być złym
70+ Nie tylko potężna moc ale wiedza, postaci mogą znać się na swym fachu, mogą wiedzieć węcej niż zwykły wojownik
Siła woli - Odpowiada za to jak bardzo postać jest w stanie oprzeć się innym osobom, jak przeciwstawić się manipulacja czy też jak bardzo nieskuteczne są względem postaci tortury.
0-10-Kiepska wola
11-20 przeciętna, ni to silna ni to słaba
21-35 - Trudna do złamania
36 < - Nie będzie ją łatwo przekonać do swoich racji
70+ Uparty jak osioł, nie do złamania prawie.
Percepcja- Odpowiada za skuteczność w tropieniu, znajdywaniu różnych przedmiotów osób czy też zorientowaniu się czy ktoś nie próbuje zrobić z ciebie idioty.- Fabularnie może też odpowiadać za słaby wzrok postaci czy słuch lub odwrotnie, pomaga to w odgrywaniu tego. Dzięki niej również łatwiejszy jest kontakt ze światem duchowym czy medykom aby dostrzec więcej.
0-10- Otępiałe zmysły
11-20 Przeciętne zmysły
21-35 - Dobrze rozwinięte zmysły
36 < -Wytropi, dostrzeże i wyczuje
70+ Widzi słyszy i czuje więcej niż myślisz