regulamin i zapis     
   FAQ    
   kompendium   
   poszukiwania   
   nieobecności     
== Ogłoszenia ==



Wydarzenie w dalekiej krainie zostało ukończone. Postaci wróciły z nagrodami. Niestety wiedza o tym co się tam zaczęło dziać jest poza wiedzą większości z nich.

Zapraszamy do Aktualizacji Dodano kilka rzeczy

→ Zapraszamy Wszystkich na Świąteczną Ucztę, która odbędzie się od 20 grudnia do 9 stycznia. Więcej informacji znajdziecie więcej :)

Wszystkiego dobrego z okazji Mikołajek i witamy z powrotem! Zapraszamy do Aktualizacji aby przekonać się jakie nastały zmiany!

→ Z okazji Dnia Kobiet Administracja życzy Paniom wszystkiego najlepszego z okazji Waszego święta. Niech Los Wam sprzyja.

→ 14 lutego odbędzie się bal walentynkowy. Obowiązkowo stroje przedstawiające figurę szachową lub kartę.

→ Kolejna szansa na zdobycie losu na loterię. Tkacz Losu do końca dnia (12.02) czeka na zdjęcia tego jak świętowaliście Tłusty Czwartek. Więcej informacji w wiadomości od Tkacza i w Aktualizacjach.

→ Do Regulaminu Gry dodany został punkt 19 dotyczący dodatkowych awatarów.

→ A może hasło na pokój prywatny? Dowiedz się więcej.

Cross City odbudowuje się po ataku smoków, który nastąpił ponad miesiąc temu


== Media ==

Nasz FacebookNasz discordNasze DA
== Fabuła ==
♦♦♦♦♦♦♦♦


Nastała zima...

❋ Śnieg spadł, kilka mieszkańców z Cross City wróciło po wyprawie, która trwała dłużej niż powinna... Za to w mieście panuje względu cisza.
❋ Odnalazła się zaginiona strażniczka,Ketuseki Ōkami. Obecnie przebywa w szpitalu.
❋ Niedawno jeden ze szlachciców został... pokarany przez ojca i wysłany do znalezienia sobie, o zgrozo, pracy. Do tego dostał pyskatego niewolnika, którego ma... ułożyć.

♦♦♦♦♦♦♦♦


Spokojna wiosna

Od czasu ataku bombowego w mieście zapanował dziwny spokój. Przestępczość nadal istnieje ale nie dzieją się żadne większe ataki. Nawet nielegalny handel towarami czy narkotykami jakby się ukrył, bojąc się wynurzyć na powierzchnie. Czy to cisza przed burzą czy skutki zmorzonych patroli na ulicach...

♦♦♦♦♦♦♦♦

Atak bombowy!
W ostatnim czasie grupy przestępcze coraz śmielej działają na terenie miasta. Rozboje, ataki, pobicie czy kradzieże. Dowódca na tyle na ile ma możliwości walczy z nimi. Ci jednak posuwają się jeszcze dalej organizując zamach bombowy. W biały dzień wybucha bomba niszcząc część strażnicy jak i areny.

♦♦♦♦♦♦♦♦

Zima, 45 lat po Kataklizmie

Po wydarzeniach jakie miały miejsce 10 lat temu, kiedy bogowie starli się w boju, radni postanowili, że nastały nowe czasy i wraz nimi trzeba zmienić system czasu. Ustalono, że w Cross City i przyległych mu miejscowościach i ziemiach Kataklizm będzie od teraz rokiem 0. Od tamtego momentu stosowano się do nowych zasad wprowadzonych przez radnych. Ułatwiło to urzędnikom uporządkowanie papierologi.

Tak więc, według nowych ustaleń, śmierć Smoczego Boga nastąpiła w 35 roku. Od tego czasu samo Cross City bardzo rozwinęło się i powiększyło swoje tereny. Stworzyło port aby móc handlować z odległymi miejscami. Przebudowane zostały dzielnice i stworzona kopalnia zapewniająca dostęp do kryształów.

Miastu w rozwoju pomogli Patroni, osoby, które albo miały majątek, możliwości czy też inne przydatne dla miasta zdolności. Każda taka osoba dostała tytuł Patrona co daje im dodatkowe prawa, których zwykli mieszkańcy nie mają. Jest to gest podziękowania ze strony włodarzy miasta...

Ten okres był spokojny, nie wydarzyło się nic większego co zagrażałoby miastu.

♦♦♦♦♦♦♦♦

==Faza Księżyca==



Pełnia:
od 25 do 27 stycznia
==Pogoda==

W dzień

Słońce schowane za chmurami, czasem lekko wyjrzy. Śnieg lekko pruszy i brak wiatru.
Temperatura od 1 do -5 stopni

W nocy

Noce chłodne z bardzo silnym wiatrem i padającym śniegiem Temperatura od -3 do -10 stopni

Statystyki a fabuła

Miejsce gdzie znajdują się informacje dotyczące rozgrywki fabularnej.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dariusz Wyrm
Punkty Przygody: 1,84 
Posty: 456
Rejestracja: czw sie 13, 2020 5:05 pm
Poziom Zdrowia:
15000+ 100 (15100) pkt.
Obrazek
Poziom Mocy:
55 pkt.
Karta Postaci:
Statystyki:

45

25+20(45)

30+10(40)

30

50

10(11)
Stan portfela: 40000000
Przedmioty magiczne:
Kurtka + 10 siły
Kamizelka + 100 HP
Płaszcz +10 intelektu
Spodnie +10 siły
Buty + 10 zręczności

Fabularny opis statystyk
Czyli jak one maja się do naszej postaci na fabule?
Może wydawać się, ze to tylko mechanika i nie am nic wspólnego z tym jak powinno się odgrywać postaci. Jest to upłycenie. Każda statystyka wpływa nie tylko na mechanikę ale i to jak odgrywamy postaci.
Są to sugestie nie sztywne ramy.

Siła - odpowiada za siłę uderzenia- Na fabule mówi jak jesteś silny czy możesz imponować innym.
0-10-słaba
11-20 przecięta siła
21-35 -Silna
36 < -Bardzo silna
70+ niszczyciel ścian

Zwinność- Odpowiada za obronę jak i uniki. Pomaga przy skradaniu się czy ucieczce.- Fabularnie jak jest się gibkim, zręczne paluszki itp

0-10-niezbyt zwinna czy zręczna
11-20 przeciętna
21-35 -zwinna
36 < -Bardzo zręczna i zwinna
70+ Akrobata

Wytrzymałość - odpowiada za Ilość punktów życia. Przelicznik: 1 pkt. = 5 hp-Fabularnie jak postać jest odporna na uderzenia

0-10-delikatna
11-20 przeciętna
21-35 - Odporna na ciele i umyśle (stan upojenia alkoholowego)
36 < -Dobry obrońca
70+ Istny czołg, trudny do powalenia.

Inteligencja - Przede wszystkim odpowiada za ilość posiadanej mocy. Przelicznik: 1 pkt. = 5 PM Czy postać jest przeciętna czy może potrafi spiskować

0-10- Prosta na umyśle
11-20 przeciętna inteligencja
21-35 -Duża inteligencja, dobre wysławianie, umiejętność planowania
36 < -Analizowaniem, taktyka, spiski wszystko co potrzeba aby być złym ;)
70+ Nie tylko potężna moc ale wiedza, postaci mogą znać się na swym fachu, mogą wiedzieć węcej niż zwykły wojownik

Siła woli - Odpowiada za to jak bardzo postać jest w stanie oprzeć się innym osobom, jak przeciwstawić się manipulacja czy też jak bardzo nieskuteczne są względem postaci tortury.

0-10-Kiepska wola
11-20 przeciętna, ni to silna ni to słaba
21-35 - Trudna do złamania
36 < - Nie będzie ją łatwo przekonać do swoich racji
70+ Uparty jak osioł, nie do złamania prawie.

Percepcja- Odpowiada za skuteczność w tropieniu, znajdywaniu różnych przedmiotów osób czy też zorientowaniu się czy ktoś nie próbuje zrobić z ciebie idioty.- Fabularnie może też odpowiadać za słaby wzrok postaci czy słuch lub odwrotnie, pomaga to w odgrywaniu tego. Dzięki niej również łatwiejszy jest kontakt ze światem duchowym czy medykom aby dostrzec więcej.

0-10- Otępiałe zmysły
11-20 Przeciętne zmysły
21-35 - Dobrze rozwinięte zmysły
36 < -Wytropi, dostrzeże i wyczuje
70+ Widzi słyszy i czuje więcej niż myślisz
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Sprawy fabularne”