regulamin i zapis | FAQ | kompendium | poszukiwania | nieobecności |
== Ogłoszenia ==
== Media == | == Fabuła == Wiosny czar... Atak bombowy! Zima, 45 lat po Kataklizmie | ==Faza Księżyca== |
Kontakt z światem duchowym
- Dariusz Wyrm
- Punkty Przygody: 1,97
- Posty: 466
- Rejestracja: czw sie 13, 2020 5:05 pm
- Poziom Zdrowia: 15000+ 100 (15100) pkt.
- Poziom Mocy: 55 pkt.
- Karta Postaci:
- Statystyki:
45
25+20(45)
30+10(40)
30
50
10(11) - Stan portfela: 40000000
- Przedmioty magiczne: Kurtka + 10 siłyKamizelka + 100 HPPłaszcz +10 intelektuSpodnie +10 siłyButy + 10 zręczności
Każdy wilkołak ma możliwość kontaktu z duchami ale musi być również przeszkolony.
Najlepszy kontakt mają Theurge , którzy dzięki swojemu patronowi księżyca, potrafią komunikować się z duchami, widzieć je i odczuwać ich emocje. Są zdolni do przyzywania istot ze świata duchów oraz sami mogą tam wkraczać. Musza być jednak doświadczeni i posiadać ogromną moc aby tego dokonywać. Kiedy ich patronat góruje są bardziej podatni na odziaływanie duchów.
Zmiennokształtni aby móc wejść kontakt z duchami muszą wspomagać się różnymi ziołami.
*****
Aby przywołać ducha powinno się wiedzieć kogo chce się wezwać i zrobić to imiennie.
Wzywanie duchów bez określenie kogo wzywacie może spowodować odezwania się istot, które się będą podszywać i mogą stanowić zagrożenie.
*****
Rodzaje istot
-Duchy przodków- Istoty ze świata duchowego, które w jakimkolwiek sposób były powiązane z gracza rodziną, krewnymi itp. nie zdarza się aby ci mieli złe zamiary względem istot żywych. Nie opętują ale mogą się przyczepić i nawiedzać.
-Esencja- Istota, która zwykle nie ma kształtu. Nie potrafi mówić i może przekazywać jedynie uczucia, które jej towarzyszył w momencie śmierci. Esencja zawsze jest tam gdzie ktoś ginie. Z biegiem czasu zdarza się, ze po esencji zastają tylko resztki, które można z trudem wyczuć.
-Widmo- Jest to istota o nieokreślonym kształcie, która może przybrać wygląda każdej innej. Zamiary mogą być różne i trzeba mieć się na baczności. Istota zrodzona w świecie duchowym.
-Zmory- Istoty, które zrodziły się w świecie duchowym i są jego strażnikami. Agresywne do każdej żywej istoty. W świecie śmiertelnych przybiera różne kształty i może spaczać umysły innych opętując ich. lubią reagować an przywołania niedoświadczonych śmiałków, którzy wżywają ich do świata żywych, a nie posiadają mocy i wiedzy.
-Totemy- Duchy, które maja zwierzęca formę lub taka [przybrały po śmierć. Często stają się strażnikami i opiekunami zmiennokształtnych. Charakter maja różnoraki ale nie są niebezpieczne. Także te duchy zwykli przywoływać Theurgowie do walki. Także najpotężniejsi z nich są strażnikami światów po drugiej stornie.
-Żywioły- Duchy o różnym temperamencie, które odpowiadają za różne żywioły w świecie żywych.
-Bogowie- Posiadają zwykle zwierzęce postaci. Można podzielić ich na dwie grupy. Najpotężniejsi odpowiadając rzadko na wezwania i jest ich kilak sztuk. Zwykli, którzy reprezentują wiele gatunków. Często odpowiadają na wezwania. Jako jedyne istoty moga odrodzić się w świecie żywych i po śmierci tam, wracają do zaświatów aby się zregenerować i wrócić do żywych.
Jak wzywać?
Powinno zachować się szacunek do wzywanie istoty. Nie ma wymagań względem dekoracji, ubioru itp. Powinno się ją wezwać po imieniu/tytule. Jeśli odpowiedzą zadać pytania/zacząć rozmowę Można prosić o łaskę, ofiarowanie cząstki mocy itp.
W ostatnich przypadkach to Los decyduje jak ów pomoc/moc będzie działać, jak długi itp.
*****
Postaci, które maja możliwość kontaktu ze światem duchów mogą również poprzez dotyk magicznego przedmiotu i skupienie się, pozyskać informacje: historię, znacząc odczuwać różne emocje, słyszeć itp.
W takich sytuacjach to Los/ gracz opisane odczucia w zależności czego się tyczyły. Przydatna jest wtedy również rozwinięta percepcja.