Strona 1 z 1

Bjorn

: pt gru 02, 2022 8:36 pm
autor: Bjorn
Imię i nazwisko/pseudonim: Vesna Solvang zwana Bjorn
Data urodzenia: 15.02. 15 lat po kataklizmie
Rasa: Zmiennokształtny
Zawód: straż dorywczo gladiator
Zwierzę totemiczne: niedźwiedź
Historia:
Spoiler
Pochodzi z daleka, wychowana w zgodzie z tradycyjnymi wartościami na wsi. Jej oboje rodziców potrafili przybierać zwierzęce formy, tak i ona pewnego razu przybrała. Jej duchem jest niedźwiedź. W społeczności, z której się wywodzi duch niedźwiedzia jest uznawanym za dzikiego w boju ale w pokoju za mądrego i rozsądnego. Zajmowała się również tak prozaicznymi i na tamte czasy nie przydatnymi rzeczami jak garbowanie skór i kuśnierstwo, a w wolnej chwili również tworzyła pigmenty do malunków na ciała. Nauczał ją w tym fachu starszy kuśnierz wioski.
Nauczyła się dużo ale kiedy nastąpił kataklizm i drogi jej społeczności się rozeszły, ta wybrała za nowy dom dom Wilkołaków, dzieci Wielkiego Wilka. Uważała, że bliżej jej do nich niż tych co są w Cross city. U "Wilków", jak in nazywała nauczyła się polować z wykorzystaniem łuku i tam dopiero nabyła umiejętności, które szkoliła. Także z czasem stała się uczniem jednego z nich.
Miała też możliwość poszerzania swych umiejętności garbarskich i kuśnierskich. Garou miały inne techniki wytwarzani produktów ze skór jak i ich pozyskiwania. Było to dla kobiety ciekawe i interesujące zajęcie. Z każdym dniem uczyła się więcej jak i więcej rzeczy wychodziło jej. Sama wytworzyła swoja skórzaną zbroję, którą z czasem nie raz przyjdzie jej naprawiać i ulepszać.
Mimo wieku nie raz jednak inni Garou traktują ja lekko jak dziecko, z pobłażaniem. Nie sprawiało jej to problemu, tu się czuła jak w domu.
Tutaj oswoiła z trudem wiewiórkę, która stała się jej towarzyszem, dość niesfornym ale jednak. Pomagała jej w zbiorach różnych produktów czy owoców, które były osiągalne dla kobiety.

Kiedy nastał czas przebudzenia Żmija, nie było jej w dolinie i to co się wydarzyło przyszło jej dowiedzieć się z czasem. Wędrowała w tym czasie z Inkar z którą się nawet zbliżyła. Kobieta zaczynała się podobać Bjorn. Ta jednak nie mówiła takich rzeczy.
Będąc na uroczystości zimowej w Zamku niejakiego lorda Dariusza, spotkała Fenrira, który zdradził co zrobił. Kobieta nie mogła w to uwierzyć i odeszła.
W tawernie rozłączyła się z Inkar, zostawiając tę w ów przybytku. Sama Bjorn poczęła przebywać dużo w swej niedźwiedziej formie i zaczynała napadać na karawany i handlarzy kierujący się do smoczej doliny. Nie krępowała się zabijać bezbronnych i okradać ich truchła. Nieźle przy tym się wzbogaciła. Pieniądze nie były jednak dla niej najważniejsze, były jednak przydatne... Tak też spędziła ostatnie miesiące. Zabijała i okradała.
Po ataku na Cross wolała jednak przystopować, nie chcąc narobić sobie i tak już dużych problemów.
Wiele lat spędziła w Dalen w wiosce Ursai, którzy nauczyli ja panowania nad swoją ulepszoną niedźwiedzią formą. U nich też urodziła bliźnięta, które nazwała Fery i Freya. Niestety oboje zmarli zimą kiedy zachorowali a dostęp do ziół był trudny tak jak i do pożywienia. Kobieta ciężko to przeszła, pomogła jej mentorka, która także wskazał drogę bogini życia.
Ostatnie lata spędziła głownie w lasach jako niedźwiedź. W końcu wróciła do miasta.

Statystki
Siła: 5+ 10+ 45= 60
Zwinność: 22
Wytrzymałość: 15+30=45 225hp +90 hp=315
Inteligencja: 15 75 moc
Siła woli:10
Percepcja:13


Wady:
Ciekawość (-2) siłę woli jest zwiększony o 10 jak coś zaciekawi.
Głodomór (-2) Zwiększa próg rzutu na Siły woli o 10
Przesądny (-2)
Otwarta Księga (-3) Zmniejszony próg rzutu o 10 na siłę woli u przeciwnika.


Zalety:
Bijatyka (3) (cztery rzuty a nie trzy)
Naśladowca (3)
Orientacja w terenie (2) - Nie gubi się nawet w obcym otoczeniu (Koszt 2)(zmniejsza próg rzutów na percepcje o 10).
Siłacz (2) Dodaje +10 do siły.
Szybko się uczy (3) Zwiększa ilość zdobywanego doświadczenia x2.
Tropiciel (3) Obniża próg percepcji o 10 przy próbach tropienia.
Ukrywanie się (2) Zwiększa próg percepcji u przeciwnika o 10
Mistrz Broni (2) łuki, sztylety

Zdolności
Przemiana +
Jedność z ziemią+
Mowa +
Przemiana części ciała (5pkt.) +
Przemiana ubrań (5pkt.) +
Jedność z duchem (40pkt.)+
Twardy żołądek - 2 poz. pasywne zjesz wszystko, nie ważne czy to jest martwe od tygodnia czy świeże, nie musisz martwić się o zatrucia.
Korowa skóra (5 pkt.) Utwardza skórę celu, zwiększając życie o 30 pkt. na 3 posty.
Twarda Skóra (10 pkt.) Zdolność pasywna - Jesteś odporny na naturalne trucizny.
Pocałunek Heliosa - użycie 5 pkt mocy-
Zatrute pazury (5 pkt.) użycie 5 pkt mocy- Rany zadane przez zmiennokształtnego pazurami nie chcą się leczyć w normalny sposób. Wyleczenie ich zajmuje dwa razy więcej czasu. Regeneracja rasowa nie przyspiesza leczenia tych ran.

Re: Bjorn

: pt gru 02, 2022 8:39 pm
autor: Bjorn
Ubrania:
Obrazek
Zwykle:
Obrazek

ObrazekObrazekObrazek

Fryzura
Obrazek
Obrazek


Stare awy
Obrazek Obrazek

Porównanie wielkości kiedy użyje "Jedność z Duchem"
Obrazek






ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek



Związani krwią
ObrazekObrazekObrazekObrazek