regulamin i zapis     
   administracja    
   kompendium   
   poszukiwania   
   nieobecności     
Ogłoszenia
→ 14 lutego odbędzie się bal walentynkowy. Obowiązkowo stroje przedstawiającee figurę szachową lub kartę.

→ Kolejna szansa na zdobycie losu na loterię. Tkacz Losu do końca dnia (12.02) czeka na zdjęcia tego jak świętowaliście Tłusty Czwartek. Więcej informacji w wiadomości od Tkacza i w Aktualizacjach.

→ Do Regulaminu Gry dodany został punkt 19 dotyczący dodatkowych awatarów.

→ A może hasło na pokój prywatny? Dowiedz się więcej.

Cross City odbudowuje się po ataku smoków, który nastąpił ponad miesiąc temu

Media

Nasz FacebookNasz discordNasz discordNasze DA
Fabuła
14 lutego odbedzie się bal walentynkowy. Więcej informacji tutaj oraz w Karczmach.
♦♦♦♦♦♦♦♦
W Zamku Lorda odbędzie się Zimowa Uczta. Magowie gospodarza otwierają portale dzięki, którym można szybko dotrzeć na miejsce.
♦♦♦♦♦♦♦♦
Kilka dni temu zauważono dziwne kręgi w pobliżu Cross, Zamku Lorda, Fortecy Łowców oraz na Północnym Trakcie. We wszystkich tych miejscach zaczęli ginąć ludzie. Czy znajdą się śmiałkowie chcący rozwiązać tajemnicę lśniących okręgów?
♦♦♦♦♦♦♦♦
Pierwsze łowy Mensalira w lesie na sarnę, jest podglądany przez...
♦♦♦♦♦♦♦♦
Fenrir Labdakid podtrzymuje tradycje pierwszego, tym razem z Bjorn
♦♦♦♦♦♦♦♦
Scoot Kennedy zapija swoje smutnki, w czym przeszkadza Los.
♦♦♦♦♦♦♦♦
Erin ocaliła małego gada przed Liadonem, który pragnął wycinąć z niej pełnie życia.
♦♦♦♦♦♦♦♦
Cross City odbudowuje sie po ataku smoków, który nastapil kilka tygodniu temu
♦♦♦♦♦♦♦♦
Mensalir, jeden z ocalałych wampirów, poszukuje innych przedstawicieli swojej rasy.
♦♦♦♦♦♦♦♦
Duch Sylvana, który powrócił z zaświatów, z pomocą Aldura, byłego księcia wampirów, opętał ciało nowonarodzonego wilka.
♦♦♦♦♦♦♦♦

Faza Księżyca


Pełnia:
od 26 lutego do 28 lutego



Ragnar DarkStorm

W tym miejscu każdy nowy gracz tworzy swój zapis w postaci karty postaci.

Także w tym miejscu jest spis zasad rozgrywki oraz regulamin forum.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ragnar DarkStorm
Posty: 3
Rejestracja: ndz lut 21, 2021 11:58 pm
Poziom Zdrowia:
100
Poziom Mocy:
100
Karta Postaci:

pn lut 22, 2021 10:40 pm

Imię i Nazwisko: Ragnar DarkStorm
Pseudonimy: *Darkin - Odkąd zaczął parać się najemnictwem.
Data urodzenia: 10.08.1999r
Data przebudzenia/przemiany: 21.12.2003r
Rasa: Wilkołak
Patronat Ahroun
Historia:
[+] Bardzo Długa i Niezwykle Skomplikowana Historia
Żartowałem.
Ragnar urodził się w niezwykle zamożnej i wpływowej rodzinie DarkStorm. Ród o bardzo bogatej historii sięgającej kilkuset lat wstecz, jak nie więcej. Chociaż dla wtajemniczonych to głównie ród potężnych wilkołaków oraz magicznie utalentowanych magów, aktualnie głową rodu był ojciec Ragnara, a on sam natomiast jest najmłodszy ze swojego rodzeństwa. Wszystko układało się dla młodego wilkołaka dobrze, pomyślnie przeszedł w wieku 4 lat przemianę oraz rozpoczął trening kontrolowania mocy Luny. Początkowo uczony przez ojca, jednak szybko przeszedł pod skrzydła kogoś o wiele bardziej niebezpiecznego i za razem potężnego. Navaroga Dark'Valerii. Został nauczycielem młodego Ragnara, a uczył go nie tylko władania orężem, czy walką bez niego, ale również kontroli nad mocami wilkołaków. Jego siły, zręczności i szału, który pokazał jak przekuć w siłę niebezpieczniejszą od znanych mu sposobów walki. Gdy trochę bardziej podrósł, do a w Londynie czy w świecie zapanował chaos, jego edukacją magiczną zajęła się druga niezwykle potężna persona. Mag Agad Sorenson. Dużo starszy mag, nazywany często mianem arcymaga, bądź mistrza magii, pomógł ukończyć edukację magiczną nie tylko Ragnarowi, ale i również innym osobom, o których miał w zwyczaju opowiadać. Tymczasem w rodzinie zadziało się dużo złych rzeczy, a jedną z nich bezkonkurencyjnie była śmierć rodziców Ragnara i jego rodzeństwa. Tym samym znacznie przyspieszając objęcie władzy przez starsze rodzeństwo, które mimo iż na początku się ze sobą dogadywało, miało zupełnie inne wizje poprowadzenia rodu. Przez kilka lat pojawiały się konflikty, małe, lecz niektóre z nich pozostały nierozwiązane, a potem miały tendencję do eskalowania do ogromnych problemów. Młodsza siostra, ale jednak starsza dla Ragnara, podczas całej przepychanki o władzę założyła w Cross City agencję detektywistyczną, która była tylko przykrywką dla jej siatki szpiegowskiej. Czarna Róża niedługo później została Samotnym Wilkiem, a później prawą ręką ich lidera. Podczas tego pobytu zapuściła bardzo głęboko swoje korzenie, a niedługo później i poza granice miasta. Jednak w końcu doszło do podziału w rodzinie jak i rodzie. Starsze rodzeństwo wraz z ich poplecznikami obróciło się przeciwko sobie, doszło do małej wojny domowej, którą ostatecznie wygrał starszy brat Ragnara, wygnał najstarszą siostrę i stał się głową rodu. Cała ta sytuacja mocno odbiła na się relacjach rodzinnych, Ragnar widząc jak władza zepsuła najstarsze rodzeństwo, skutecznie obracając ich przeciwko sobie. Niezwykle zżyci ze sobą stanęli naprzeciwko sobie. Pomimo iż razem z straszą siostrą pozostali neutralni, to ciężko mu było zapomnieć to wydarzenie. Kolejną małą cegiełkę do ostatecznego wyboru Ragnara dołożyło również, wieczne ustawianie go po kątach oraz odsuwanie od jakichkolwiek tematów związanych z władzą. Choć wtedy nie rozumiał swoich mentorów, to ostatecznie pozostał im wdzięczny, że uratowali go przed zepsuciem. Ukończył również szkolenie Navaroga oraz Agada, po czym jeden mentor poszedł w swoją stronę, mówiąc kilka ważnych rzeczy Ragnarowi, w tym, że ma być gotowy do ich następnego spotkania. Natomiast drugi udał się na spokojną emeryturę, do swojego domostwa, nie zdradził dokładnie gdzie się znajduje, ale podał mu kilka wskazówek, jak do niego dotrzeć jakby potrzebował rady. Kilka miesięcy później natomiast podczas ataku smoka na Londyn najstarszy brat Ragnara zmarł w niekoniecznie wyjaśnionych okolicznościach, lecz większość uznało, że przyczyną był ognisty podmuch smoka. Tego samego dnia wszystkie oczy skupiły się na Rozali, starszej siostrze Ragnara, która tak bardzo nie chciała przejmować tego przykrego dla niej obowiązku. Musiała bowiem naprawić chaos stworzony przez starsze rodzeństwo, a co za tym idzie później, jakoś prowadzić ród. Starając się jak najlepiej, zaczęła zarządzać rodem niczym siatką szpiegowską, a wszystko musiało chodzić jak w zegarku, być poukładane i zaplanowane. Wszystko zaplanowane, a to doprowadziło do sprzeczki między Rozalią a Ragnarem, ten doprowadzony do szwedzkiej pasji, krótko później po zrobieniu 'kilku kroków', zabrał rodzinne magiczne ostrze jego rodu i opuścił 'dom rodzinny'. Podczas tego zajął się najemnictwem oraz przybrał przydomek Darkina. Początki zawsze bywają trudne, lecz dla Ragnara nie okazały się, aż tak bolesne. Zaczął powoli wyrabiać sobie rozgłos głównie wśród karczmarzy, trochę mniej u najemników, o swoim bezwzględnym podejściu do zleceń oraz niemalże zabójczej skuteczności. Kilka miesięcy później natknął się na dwa ogłoszenia, w którym było jasno powiedziane, że ten kto przyprowadzi Ragnara DarkStorma martwego, bądź żywego otrzyma sporą nagrodę, tylko, że za drugą opcję ta była niemalże pięciokrotnie większa, ale na szczęście zdjęcie wyglądu różniło się trochę od jego aktualnego wyglądu. Zaczął również miewać pewnego rodzaju wizje przeszłości, Niektóre były niczym koszmary, a inne spokojne oraz ciekawe. Część wizji była rozmyta, a niektóre bardzo wyraźne. Niektóre miały stłumione głosy, a w innych były niczym ostre ostrze, mimo iż te wizje nie pojawiały się zbyt często, to jednak na tyle aby Ragnar zaczął się tym trochę interesować. Podczas swoich przygód, a dokładniej podczas jednego z zleceń, natknął się na młodego chłopaka pytającego się o Agada Sorensona. Co prawda jego pytania, jakaś grupka potraktowała złowieszczo, chcąc zrobić z niego worek treningowy. Nie zdążyli, gdyż Ragnar wkroczył i zabrał szefa bandy, do zleceniodawcy. Natomiast chłopiec o mianie Zack zaczął za nim podążać, aż w końcu Ragnar zgodził się mu pomóc odnaleźć potężnego maga Agada Sorensona.
Atrybuty:
Atrybuty mentalne:
* Percepcja:●●ooo
* Inteligencja:●●●oo
* Siła Woli:●●●oo
Atrybuty Fizyczne:
* Siła:●●●oo
* Zręczność:●●●●o
* Wytrzymałość:●●●oo

Wady: (-16)
* Beztalencie (-3) (Kulinarne)
* Ścigany (-3) - Przez ród z którego się wywodzi
* Otwarta Księga (-3)
* Ciekawość (-2)
* Uprzedzenie (-2) - Arystokracja (Dokładnie osób dążących do władzy/ u władzy)
* Piętno Drapieżcy (-2)
* Klątwa (-1) - 'Pamięć Przodków'

Zalety: (26)
* Nazwisko (+3) - DarkStorm
* Oburęczność (+3)
* Ukrywanie się (+3)
* Szybko się Uczy (+3)
* Tropiciel (+3)
* Wojownik (+3) [Dwuręczny Miecz, Miecz/e Jednoręczny/e, Sztylety]
* Orientacja w Terenie (+2)
* Siłacz (+2)
* Szybki Refleks (+2)
* Zwierzęcy Magnetyzm (+2)

Zdolności rasowe: (40 pkt.)

Podstawowe: (startowe)
* Przemiana - Potrafisz przemieniać się w jedną z 3 form.
* Księżycowy most - Tworzysz most między dwoma miejscami.
* Mowa - Możliwość używania ludzkiej mowy w innych formach.
* Kontrola - Potrafisz kontrolować się po przemianie i połowicznie w pełnie.
* Zmiana dowolnej części ciała - Potrafisz na życzenie przemienić wybrane części ciała.
* Przywiązanie - Kiedy wilkołak zmienia swoją formę, ubrania jakie nosi nie niszczy się.

Dary Zwykłe: (- 25 pkt.)
* Przymus - Wilkołak może zmusić istotę, aby postąpiła zgodnie z jego życzeniem, aczkolwiek nie może zmusić postaci do przełamania jej pierwotnych instynktów.
---> Koszt 20 pkt.
* Złamanie Pieczęci - Dzięki temu darowi Garou potrafi otworzyć niemal każdy niemagicznie zamknięty pojemnik lub budynek.
---> Koszt 5 pkt.

Dary Szału: (- 15 pkt.)
* Szał - Bitewny trans wprawia bohatera w szał, zwiększając jego szybkość i siłę, lecz zmniejsza rozsądek oraz odczuwanie bólu na 3 posty. Z szału można samemu wyjść uspakajając się lub zostać z niego wyciągniętym.
---> Koszt 5 pkt.
* Osłona Umysłu - Wilkołak tworzy swoistą psychiczną tarczę, która znacznie utrudnia ataki i próby wpłynięcia na umysł na 3 posty.
---> Koszt 5 pkt.
* Fala Uderzeniowa - Pozwala zgromadzić ogromne pokłady energii, które wyzwolone w uderzeniu tworzy siłę. Ta odrzuci blisko znajdujących się przeciwników do tyłu, a dalszych przewróci. Przeciwnicy na granicy zasięgu mogą się zachwiać, a zasięg fali wynosi 10 metrów.
---> Koszt 5 pkt.

Otrzymane 40 pkt. Wydane 40 pkt. Zostało 0 pkt.
Ostatnio zmieniony czw lut 25, 2021 12:22 pm przez Ragnar DarkStorm, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Fenrir Labdakid
Posty: 165
Rejestracja: pt wrz 25, 2020 9:04 pm
Medale: 3
Poziom Zdrowia:
100
Poziom Mocy:
85
Karta Postaci:

Stan portfela: 30
Zmiany fizyczne: Blizna na lewym oku po przeszczepie.
Kontakt:

czw lut 25, 2021 10:05 am

Proszę o usunięcie kropki z cechy rasowej z atrybutów fizycznych. Zostanie ona dodana przy akceptacji.
Obrazek
Awatar użytkownika
Ragnar DarkStorm
Posty: 3
Rejestracja: ndz lut 21, 2021 11:58 pm
Poziom Zdrowia:
100
Poziom Mocy:
100
Karta Postaci:

czw lut 25, 2021 10:08 am

Już
Awatar użytkownika
Fenrir Labdakid
Posty: 165
Rejestracja: pt wrz 25, 2020 9:04 pm
Medale: 3
Poziom Zdrowia:
100
Poziom Mocy:
85
Karta Postaci:

Stan portfela: 30
Zmiany fizyczne: Blizna na lewym oku po przeszczepie.
Kontakt:

czw lut 25, 2021 10:34 am

Proszę jeszcze wytłumaczyć na czym pole Twoja klątwa Pamięć Przodków? I o zamieszczenie tego w historii.
Określ jeszcze swój stan finansowy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Ragnar DarkStorm
Posty: 3
Rejestracja: ndz lut 21, 2021 11:58 pm
Poziom Zdrowia:
100
Poziom Mocy:
100
Karta Postaci:

czw lut 25, 2021 11:45 am

Obszerne wyjaśnienia wysłałem na PW i wprowadziłem zmiany
ODPOWIEDZ